Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (надання послуг з цілодобового спостереження, технічне обслуговування установок пожежної автоматики та охоронно-пожежної сигналізації, встановленої на об`єктах Вінницької обласної служби зайнятості)
Очікувана вартість
71 000,00 UAH
UA-2020-05-26-005079-b 7ed03cc5e4c8470998c03da36ccea6e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісовська Аліна Миколаївна

0432554453 zakup1@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Лісовська Аліна Миколаївна
0432554453
zakup1@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 14:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 14:11
Очікувана вартість: 71 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (надання послуг з цілодобового спостереження, технічне обслуговування установок пожежної автоматики та охоронно-пожежної сигналізації, встановленої на об`єктах Вінницької обласної служби зайнятості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг -Оплата здійснюється Замовником безготівковим розрахунком - Розрахунки за Послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5- ти банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт. -У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. - Датою оплати вважається дата зарахування коштів Замовника на банківський рахунок Виконавця. - Виконавець щомісяця надає Замовнику рахунки на оплату послуг та акти виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:24
ОГОЛОШЕННЯ (13).docx
26 травня 2020 14:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (6).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 14:02
Електронний підпис
03 червня 2020 14:00
технічне.pdf
03 червня 2020 14:00
статутні документи.pdf
03 червня 2020 14:00
статут.pdf
03 червня 2020 14:00
ст 17.pdf
03 червня 2020 14:00
пропозиція.pdf
03 червня 2020 14:00
проект.pdf
03 червня 2020 14:00
Повноваження підпису.pdf
03 червня 2020 14:00
повноваження копія.pdf
03 червня 2020 14:00
ліцензія.pdf
03 червня 2020 14:00
ліцензія ох-004.pdf
03 червня 2020 14:00
листи, довідки.pdf
03 червня 2020 14:00
аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 11:45

Документи

04 червня 2020 11:45
ПРОТОКОЛ _9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 11:45
ПРОТОКОЛ _9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 10:18
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:37
ДУ №3 до дог №169 від 15.06.2020.pdf зміни до договору
19 січня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:30
ДУ 2 до дог № 169 від 15.06.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:43
ДУ№1 до Дог.№169.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:45
Договір _169 (1).pdf укладений
15 червня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не пов`язані з покращенням якості предмета закупівлі. У зв`язку із зміною банківських реквізитів "Виконавця".
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору до 31.01.2021. Проводиться спрощена процедура на 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із продовженням строку дії Договору до 31.01.2021р. та взяттям бюджетних зобов'язань на 2021 рік в межах тимчасового кошторису видатків, загальна сума договору становить 80500грн. Місячна вартість наданих послуг з.01.01.2021 по 31.01.2021р. становить 11500 грн., що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 80 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 416,67 UAH)