Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
«Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область»
Очікувана вартість
9 325 377,20 UAH
UA-2020-05-26-004514-b ● a1c6f1af0d7745b6ad5560440ec4b115
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032664 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А |
Контактна особа: |
Ключник Олена 380668485177 olena_kluch@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 9 325 377,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 626,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13А; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до тендерної документації; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету; Джерела фінансування: місцевий бюджет, Державний бюджет України - в обсязі відповідно до річного плану закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
«Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область»
«Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Після підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 2 (двох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Аванс | 3 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, може здійснюватись на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 17:20 |
Зміни-29.05.2020.docx | |
29 травня 2020 17:20 |
ТД-нова редакція 29.05.2020.doc | |
26 травня 2020 14:39 |
ТД-фасад (1).doc | |
26 травня 2020 13:57 |
ДОДАТОК 1 утеплення фасадів.rtf |
29 травня 2020 17:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 17:20 |
Зміни-29.05.2020.docx
|
|||
29 травня 2020 17:20 |
ТД-нова редакція 29.05.2020.doc
|
|||
26 травня 2020 14:39 |
ТД-фасад (1).doc
|
|||
26 травня 2020 13:57 |
ДОДАТОК 1 утеплення фасадів.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 28 травня 2020 15:02
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:55
Чи буде вважатися належним підтвердженням досвіду, виконання аналогічних договорів, договір підряду будівництво сільської лікарської амбулаторії
Відповідь: Аналогічність договору визначено частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Щодо підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 29 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:39
Шановний замовнику, відповідно до п. 5.1.4. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження такої спроможності. Роз’ясніть будь-ласка за який саме період необхідно надати фінансовий звіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 31 травня 2020 18:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:17
Добрий день! Чи правильно ми розуміємо, що номенклатура у Підсумковій відомості ресурсів та Довідці про наявність обладнання повинна бути однакова, а у підтверджуючому документі може назва відрізнятися (проте ідентифікація можлива по моделі чи маркуванню)? Наприклад: у Відомості ресурсів міститься "Колиска двомісна", у Довідці - "Колиска двомісна ZLP 630/G", а у видатковій накладній - "Підйомник будівельний ZLP 630/G". Чи у всіх трьох документах назви повинні співпадати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Назви повинні співпадати.
Підтвердження наявності транспорних засобів
Дата подання: 31 травня 2020 18:32
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:19
Добрий день. Роз`ясніть, будь ласка, чи можна на підтвердження наявності у учасника транспортних засобів, таких як: екскаватор, самоскид і т.д., надати договір з надання послуг з експлуатації машин та механізмів, в якому вказаний перелік техніки без зазначення кількості. Однак номенклатура та кількість будуть вказані в Довідці про наявність машин та механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір надання послуг має відповідати вимогам, зазначеним у тендерній документації, і разом з тим не має суперечити Цивільному Кодексу України та іншим чинним нормативним актам
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 21 червня 2020 11:14
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 17:16
У відповідь на Вимогу щодо скасування рішення про відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a1), повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації саме в довідці не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації саме в довідці не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації.
Відповідь уповноваженої особи
на Вимогу від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a1)
на Вимогу від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a1)
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 24 червня 2020 15:26
скарга на відповідь
скарга на відповідь
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 18:42
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року, повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації ані в довідці №3 від 29.05.2020 року, ані в довідці № 22 від 29.05.2020 не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Також, Договір підряду № 577 від 28.12.2016 року, наданий Учасником КП «КАМАРХПРОЕКТ» для підтвердження наявності виконання аналогічних робіт, надано не в повному обсязі, а саме згідно п. 3.1. якого, заначено, що «відповідно до «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» - ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 у складі договірної ціни загальновиробничі витрати 1-го і 3-го блоку погоджуються із Замовником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка складалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається).
Загально-виробничі витрати 2-го блоку мають відповідати фактичному відрахуванню на Держане пенсійне і соціальне страхування, що складає у підприємстві Підрядника 22,00% (довідка додається).
Тобто аналітичний розрахунок та довідка - відсутні у складі документів тендерної пропозиції.
А також, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року містять посилання реквізити Договору, а саме № 577 від 30.12.2016 року, в той час як в самому договорі вказано дату 28.12.2016 року.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо відхилення такої тендерної пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації ані в довідці №3 від 29.05.2020 року, ані в довідці № 22 від 29.05.2020 не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Також, Договір підряду № 577 від 28.12.2016 року, наданий Учасником КП «КАМАРХПРОЕКТ» для підтвердження наявності виконання аналогічних робіт, надано не в повному обсязі, а саме згідно п. 3.1. якого, заначено, що «відповідно до «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» - ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 у складі договірної ціни загальновиробничі витрати 1-го і 3-го блоку погоджуються із Замовником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка складалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається).
Загально-виробничі витрати 2-го блоку мають відповідати фактичному відрахуванню на Держане пенсійне і соціальне страхування, що складає у підприємстві Підрядника 22,00% (довідка додається).
Тобто аналітичний розрахунок та довідка - відсутні у складі документів тендерної пропозиції.
А також, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року містять посилання реквізити Договору, а саме № 577 від 30.12.2016 року, в той час як в самому договорі вказано дату 28.12.2016 року.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо відхилення такої тендерної пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99", Код ЄДРПОУ:30528820
Дата подання: 04 серпня 2020 20:59
Скарга на рішення Замовника
Скарга
на рішення Замовника
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 11.06.2020 року відбулися відкриті торги на закупівлю «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю.
Проте, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" категорично не погоджується із вказаним рішенням щодо визначення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" переможцем та звертаємо увагу тендерного комітету на помилки в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ".
Відповідно до п. 6.2. ч. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 тендерної документації, найменування та обсяги робіт наведені у Додатку 1 цієї документації. За результатами виконання договору підряду підрядник гарантує якість закінчених робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкту протягом гарантійного строку. При цьому, гарантійний строк не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір підряду за результатами цих торгів, та які передбачені згідно розділу «VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі із зазначенням терміну (тривалості) зазначеного гарантійного строку, що пропонується таким учасником.
Відповідно до ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України, визначено, що підрядник га-рантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Всупереч вищевказаній вимозі Цивільного кодексу України, Учасником у довідці №19 від 04.06.2020 року вказав тривалість гарантійного строку в один рік.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» підлягає відхиленню згідно абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник процедури за-купівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 31.07.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійс-нення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефе-ктивного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної кон-куренції.
Статтею 44 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими акта-ми, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) осо-би Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (по-садові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрун-тується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не пе-редбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Уповноважену особу Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом від 31.07.2020 року про ви-значення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» у закупівлі «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Розгорнути
Згорнути
на рішення Замовника
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 11.06.2020 року відбулися відкриті торги на закупівлю «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю.
Проте, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" категорично не погоджується із вказаним рішенням щодо визначення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" переможцем та звертаємо увагу тендерного комітету на помилки в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ".
Відповідно до п. 6.2. ч. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 тендерної документації, найменування та обсяги робіт наведені у Додатку 1 цієї документації. За результатами виконання договору підряду підрядник гарантує якість закінчених робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкту протягом гарантійного строку. При цьому, гарантійний строк не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір підряду за результатами цих торгів, та які передбачені згідно розділу «VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі із зазначенням терміну (тривалості) зазначеного гарантійного строку, що пропонується таким учасником.
Відповідно до ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України, визначено, що підрядник га-рантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Всупереч вищевказаній вимозі Цивільного кодексу України, Учасником у довідці №19 від 04.06.2020 року вказав тривалість гарантійного строку в один рік.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» підлягає відхиленню згідно абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник процедури за-купівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 31.07.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійс-нення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефе-ктивного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної кон-куренції.
Статтею 44 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими акта-ми, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) осо-би Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (по-садові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрун-тується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не пе-редбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Уповноважену особу Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом від 31.07.2020 року про ви-значення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПБК-РЕЗЕРВ» у закупівлі «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 16:14
На скаргу від 04.08.2020, 20:59 (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a3) ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РЕМПРОМБУД - 99" пояснюємо наступне:
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 11.06.2020 року відбулися відкриті торги на закупівлю «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю.
Учасником ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" у складі тендерної пропозиції було надано довідку №3 в якій зазначено, що учасник погоджується щодо укладання договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані Замовником, а замовником в свою чергу у проекті договору вказаний гарантійний термін 10 років
В свою чергу в довідці №19 зазначено, що термін гарантійного строку складає один рік. Але в той самий час учасником в даній довідці зазначено, що даний гарантійний термін не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, які передбачені згідно розділу VI тендерної документації. В п.3.1 зазначено що договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Також в довідці №1 учасник гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, складовою частиною якої є проект договору. Згідно розділу VI п.3.1 зазначено, що договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (ч.7 даного розділу).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" Замовник керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 5 Закону 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 1 статті 22 Закону тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 1.7. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації 1.7. «У випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а саме:
- відсутність підписів, печаток на окремих документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
-зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст».
Уповноважена особа під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" дійшла висновку, що помилку, допущену даним учасником, можна віднести до формальної, а саме технічної помилки у документах, які підготовані безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції, та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Про це свідчить зміст довідки №3, в якій зазначено, що учасник погоджується щодо укладання договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані Замовником, а замовником в свою чергу у проекті договору вказаний гарантійний термін 10 років.
З огляду на вищевказане в задоволені скарги відмовити у повному обсязі.
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 11.06.2020 року відбулися відкриті торги на закупівлю «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область», ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-26-004514-b.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю.
Учасником ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" у складі тендерної пропозиції було надано довідку №3 в якій зазначено, що учасник погоджується щодо укладання договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані Замовником, а замовником в свою чергу у проекті договору вказаний гарантійний термін 10 років
В свою чергу в довідці №19 зазначено, що термін гарантійного строку складає один рік. Але в той самий час учасником в даній довідці зазначено, що даний гарантійний термін не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, які передбачені згідно розділу VI тендерної документації. В п.3.1 зазначено що договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Також в довідці №1 учасник гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, складовою частиною якої є проект договору. Згідно розділу VI п.3.1 зазначено, що договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (ч.7 даного розділу).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" Замовник керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 5 Закону 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 1 статті 22 Закону тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 1.7. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації 1.7. «У випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а саме:
- відсутність підписів, печаток на окремих документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
-зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст».
Уповноважена особа під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ" дійшла висновку, що помилку, допущену даним учасником, можна віднести до формальної, а саме технічної помилки у документах, які підготовані безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції, та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Про це свідчить зміст довідки №3, в якій зазначено, що учасник погоджується щодо укладання договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані Замовником, а замовником в свою чергу у проекті договору вказаний гарантійний термін 10 років.
З огляду на вищевказане в задоволені скарги відмовити у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99", Код ЄДРПОУ:30528820
Дата подання: 23 вересня 2020 19:56
Вимога на рішення Замовника
Суть вимоги додається
Скасована
Дата: 23 вересня 2020 20:02
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99", Код ЄДРПОУ:30528820
Дата подання: 23 вересня 2020 20:07
Вимога на рішення Замовника
Суть вимоги додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 16:36
Відповідь на Вашу вимогу буде надано одночасно з поясненнями до Антимонопольного комітету України
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 15 жовтня 2020 14:12
Вимога до Замовника
в додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 19:00
На Вашу вимогу б/н б/д повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6.1. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничі витрати. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації);
- гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва;
- гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Учасником Приватне підприємство "РЕМПРОМБУД - 99" у складі документів тендерної пропозиції було надано кошторисну документацію у форматах PDF і imd, тобто у повному обсязі. При цьому звертаємо Вашу увагу, що Замовник вимагав надання кошторисної документації, при цьому не вимагав повного текстового співпадання даної документації з технічним завданням замовника. Також учасником у складі пропозиції було надано гарантійний лист, яким він гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва, та гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Крім того, згідно частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Водночас, відповідно до частини 1 статті 875 Цивільного кодексу України, вказаний порядок укладення договорів будівельного підряду, а саме те, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Аналогічні положення містить також Глава 33 Господарського кодексу України
Враховуючи те, що в процесі електронного аукціону, Учасником ПП «РЕМПРОМБУД – 99» було знижену його початкову цінову пропозицію, та відповідно під час укладення договору про закупівлю буде здійснено коригування кошторисної документації із відповідним її узгодженням з Замовником, а отже усі спірні питання будуть з’ясовано та вирішено.
Отже, підсумовуючи вищевикладене, вказані у Вимозі пояснення для скасування рішення уповноваженої особи Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо визначення тендерної пропозиції ПП «РЕМПРОБУД-99» переможцем процедури закупівлі є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам тендерної документації, нормам Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільному та Господарському кодексам, а прийняте рішення уповноваженою особою при розгляді документів такої пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
Уповноваженою особою Замовника - Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради, тендерну пропозицію ПП «РЕМПРОБУД-99» було розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем процедури закупівлі згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже Вимога не підлягає задоволенню
Відповідно до пункту 6.1. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничі витрати. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації);
- гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва;
- гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Учасником Приватне підприємство "РЕМПРОМБУД - 99" у складі документів тендерної пропозиції було надано кошторисну документацію у форматах PDF і imd, тобто у повному обсязі. При цьому звертаємо Вашу увагу, що Замовник вимагав надання кошторисної документації, при цьому не вимагав повного текстового співпадання даної документації з технічним завданням замовника. Також учасником у складі пропозиції було надано гарантійний лист, яким він гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва, та гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Крім того, згідно частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Водночас, відповідно до частини 1 статті 875 Цивільного кодексу України, вказаний порядок укладення договорів будівельного підряду, а саме те, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Аналогічні положення містить також Глава 33 Господарського кодексу України
Враховуючи те, що в процесі електронного аукціону, Учасником ПП «РЕМПРОМБУД – 99» було знижену його початкову цінову пропозицію, та відповідно під час укладення договору про закупівлю буде здійснено коригування кошторисної документації із відповідним її узгодженням з Замовником, а отже усі спірні питання будуть з’ясовано та вирішено.
Отже, підсумовуючи вищевикладене, вказані у Вимозі пояснення для скасування рішення уповноваженої особи Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо визначення тендерної пропозиції ПП «РЕМПРОБУД-99» переможцем процедури закупівлі є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам тендерної документації, нормам Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільному та Господарському кодексам, а прийняте рішення уповноваженою особою при розгляді документів такої пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
Уповноваженою особою Замовника - Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради, тендерну пропозицію ПП «РЕМПРОБУД-99» було розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем процедури закупівлі згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже Вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:25
Вимога до замовника
в додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 15:45
Вимогу задоволено в повному обсязі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-26-004514-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99", Код ЄДРПОУ:30528820
Дата подання: 10 серпня 2020 14:46
Дата подання: 10 серпня 2020 14:46
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 17:56
рішення про прийняття 15378 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 17:56
інформація про перенесення дати розгляду скарги 12975.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 11:56
інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2020 №16792.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 18:20
Рішення від 07.09.2020№16792.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 22:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2020 17:30
Номер скарги: UA-2020-05-26-004514-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99", Код ЄДРПОУ:30528820
Дата подання: 25 вересня 2020 15:59
Дата подання: 25 вересня 2020 15:59
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 22:19
рішення від 30.09.2020 №18378.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 22:19
рішення від 05.10.2020 №18627.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 21:16
рішення від 05.10.2020 №18627.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 23:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2020 11:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ" |
8 185 566,00
UAH з ПДВ
|
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПОРУДА 2017" |
7 796 738,89
UAH з ПДВ
|
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕСТБУД-А" |
8 485 996,49
UAH з ПДВ
|
7 213 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" |
8 650 981,44
UAH з ПДВ
|
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" |
8 097 204,25
UAH з ПДВ
|
7 984 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" |
8 572 215,60
UAH з ПДВ
|
8 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Атлант-3000 |
8 725 000,00
UAH з ПДВ
|
8 225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Черкасизалізобетонстрой |
8 982 686,86
UAH з ПДВ
|
8 936 059,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" |
9 324 003,00
UAH з ПДВ
|
9 166 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ" |
9 213 729,07
UAH з ПДВ
|
9 167 102,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" |
9 319 989,00
UAH з ПДВ
|
9 273 362,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" |
9 320 548,80
UAH з ПДВ
|
9 320 548,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ" #31620489 |
Рішення скасоване |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 20:17
|
ТОВ "ВЕСТБУД-А" #41700777 |
Рішення скасоване |
7 213 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" #42470905 |
Рішення скасоване |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 19:59
|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Рішення скасоване |
7 984 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 17:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" #35435940 |
Рішення скасоване |
8 150 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
|
ПП Атлант-3000 #38164539 |
Рішення скасоване |
8 225 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
|
ТОВ Черкасизалізобетонстрой #31701672 |
Рішення скасоване |
8 936 059,97
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" #38430259 |
Рішення скасоване |
9 166 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
|
ТОВ "СПОРУДА 2017" #41188151 |
Рішення скасоване |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 17:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" #35435940 |
Рішення скасоване |
8 150 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ" #24349813 |
Рішення скасоване |
9 167 102,18
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 22:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" #38430259 |
Рішення скасоване |
9 166 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
ПП Атлант-3000 #38164539 |
Рішення скасоване |
8 225 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
ТОВ Черкасизалізобетонстрой #31701672 |
Рішення скасоване |
8 936 059,97
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Рішення скасоване |
7 984 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" #42470905 |
Рішення скасоване |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
ТОВ "ВЕСТБУД-А" #41700777 |
Рішення скасоване |
7 213 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
ТОВ "СПОРУДА 2017" #41188151 |
Рішення скасоване |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ" #31620489 |
Рішення скасоване |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 11:43
|
|
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ" #31620489 |
Відхилено |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 10:57
|
|
ТОВ "СПОРУДА 2017" #41188151 |
Відхилено |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:03
|
|
ТОВ "ВЕСТБУД-А" #41700777 |
Відхилено |
7 213 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:06
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" #42470905 |
Відхилено |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:12
|
|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Відхилено |
7 984 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" #35435940 |
Відхилено |
8 150 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:21
|
|
ПП Атлант-3000 #38164539 |
Відхилено |
8 225 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:23
|
|
ТОВ Черкасизалізобетонстрой #31701672 |
Відхилено |
8 936 059,97
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" #38430259 |
Відхилено |
9 166 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:44
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ" #24349813 |
Відхилено |
9 167 102,18
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:46
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" #30528820 |
Рішення скасоване |
9 273 362,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 15:39
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" #30528820 |
Відхилено |
9 273 362,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 16:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" #41875386 |
Переможець |
9 320 548,80
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2020 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 12:38
|
Довідка.pdf | укладений |
03 січня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:49
|
Дод.уг 2.1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:21
|
Дод. угода №2 до договору №446.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 12:24
|
Дод.уг 1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 12:00
|
Договір підряду №446.pdf | укладений |
11 листопада 2020 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) Зміна періоду використання авансу; 2) Розділ 4 доповнити пунктом 4.5 (Джерело фінансування); 3) Розділ 12 доповнено п.12.3. (Перелік випадків згідно Закону про публічні закупівлі, при яких можливі зміни до істотних умов договору) |
Номер договору про закупівлю: | 446 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок у Договорі та Додатках |
Номер договору про закупівлю: | 446 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 446 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |