код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область»
Очікувана вартість
9 325 377,20 UAH
UA-2020-05-26-004514-b a1c6f1af0d7745b6ad5560440ec4b115
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Контактна особа: Ключник Олена
380668485177
olena_kluch@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:09
Очікувана вартість: 9 325 377,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 626,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13А; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до тендерної документації; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету; Джерела фінансування: місцевий бюджет, Державний бюджет України - в обсязі відповідно до річного плану закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
«Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Чигиринського НВК «спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – заклад дошкільної освіти» Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121 , Черкаська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 2 (двох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи, може здійснюватись на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 травня 2020 17:21
Електронний цифровий підпис
29 травня 2020 17:20
Зміни-29.05.2020.docx
29 травня 2020 17:20
ТД-нова редакція 29.05.2020.doc
26 травня 2020 14:39
ТД-фасад (1).doc
26 травня 2020 13:57
ДОДАТОК 1 утеплення фасадів.rtf
29 травня 2020 17:21
Електронний цифровий підпис
26 травня 2020 13:58
Електронний цифровий підпис
29 травня 2020 17:20
Зміни-29.05.2020.docx
29 травня 2020 17:20
ТД-нова редакція 29.05.2020.doc
26 травня 2020 14:39
ТД-фасад (1).doc
26 травня 2020 13:57
ТД-фасад (1).doc
26 травня 2020 13:57
ДОДАТОК 1 утеплення фасадів.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 28 травня 2020 15:02
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:55
Чи буде вважатися належним підтвердженням досвіду, виконання аналогічних договорів, договір підряду будівництво сільської лікарської амбулаторії
Відповідь: Аналогічність договору визначено частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Щодо підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 29 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:39
Шановний замовнику, відповідно до п. 5.1.4. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження такої спроможності. Роз’ясніть будь-ласка за який саме період необхідно надати фінансовий звіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 31 травня 2020 18:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:17
Добрий день! Чи правильно ми розуміємо, що номенклатура у Підсумковій відомості ресурсів та Довідці про наявність обладнання повинна бути однакова, а у підтверджуючому документі може назва відрізнятися (проте ідентифікація можлива по моделі чи маркуванню)? Наприклад: у Відомості ресурсів міститься "Колиска двомісна", у Довідці - "Колиска двомісна ZLP 630/G", а у видатковій накладній - "Підйомник будівельний ZLP 630/G". Чи у всіх трьох документах назви повинні співпадати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Назви повинні співпадати.
Підтвердження наявності транспорних засобів
Дата подання: 31 травня 2020 18:32
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:19
Добрий день. Роз`ясніть, будь ласка, чи можна на підтвердження наявності у учасника транспортних засобів, таких як: екскаватор, самоскид і т.д., надати договір з надання послуг з експлуатації машин та механізмів, в якому вказаний перелік техніки без зазначення кількості. Однак номенклатура та кількість будуть вказані в Довідці про наявність машин та механізмів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір надання послуг має відповідати вимогам, зазначеним у тендерній документації, і разом з тим не має суперечити Цивільному Кодексу України та іншим чинним нормативним актам
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 21 червня 2020 11:14
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 17:16
У відповідь на Вимогу щодо скасування рішення про відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a1), повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації саме в довідці не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь уповноваженої особи
на Вимогу від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-004514-b.a1)
Номер вимоги: UA-2020-05-26-004514-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 24 червня 2020 15:26
скарга на відповідь
скарга на відповідь
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 18:42
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року, повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації ані в довідці №3 від 29.05.2020 року, ані в довідці № 22 від 29.05.2020 не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Також, Договір підряду № 577 від 28.12.2016 року, наданий Учасником КП «КАМАРХПРОЕКТ» для підтвердження наявності виконання аналогічних робіт, надано не в повному обсязі, а саме згідно п. 3.1. якого, заначено, що «відповідно до «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» - ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 у складі договірної ціни загальновиробничі витрати 1-го і 3-го блоку погоджуються із Замовником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка складалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається).
Загально-виробничі витрати 2-го блоку мають відповідати фактичному відрахуванню на Держане пенсійне і соціальне страхування, що складає у підприємстві Підрядника 22,00% (довідка додається).
Тобто аналітичний розрахунок та довідка - відсутні у складі документів тендерної пропозиції.
А також, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року містять посилання реквізити Договору, а саме № 577 від 30.12.2016 року, в той час як в самому договорі вказано дату 28.12.2016 року.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо відхилення такої тендерної пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
Розгорнути Згорнути
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року

Документи подані скаржником

21 червня 2020 11:13
вимога.pdf
21 червня 2020 11:14
звітність за 2017 рік.pdf
21 червня 2020 11:14
звітність за 2019 рік.pdf
21 червня 2020 11:14
звітність за 2020р..pdf

Документи подані скаржником

24 червня 2020 15:26
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ" 8 185 566,00
UAH з ПДВ
6 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПОРУДА 2017" 7 796 738,89
UAH з ПДВ
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТБУД-А" 8 485 996,49
UAH з ПДВ
7 213 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" 8 650 981,44
UAH з ПДВ
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 8 097 204,25
UAH з ПДВ
7 984 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" 8 572 215,60
UAH з ПДВ
8 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант-3000 8 725 000,00
UAH з ПДВ
8 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 8 982 686,86
UAH з ПДВ
8 936 059,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" 9 324 003,00
UAH з ПДВ
9 166 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ" 9 213 729,07
UAH з ПДВ
9 167 102,18
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" 9 319 989,00
UAH з ПДВ
9 273 362,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 9 320 548,80
UAH з ПДВ
9 320 548,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 16:35
sign.p7s
18 червня 2020 16:35
sign.p7s
18 червня 2020 16:32
працівники.pdf
18 червня 2020 16:32
паспорт.pdf
18 червня 2020 16:32
надходження коштів.pdf
18 червня 2020 16:32
звітність за 2020р..pdf
18 червня 2020 16:32
звітність за 2019 рік.pdf
18 червня 2020 16:31
звітність за 2017 рік.pdf
10 червня 2020 14:08
sign.p7s
10 червня 2020 14:04
СУБПІДРЯДНИК.pdf
10 червня 2020 14:04
ст 17.pdf
10 червня 2020 14:04
реквізити.pdf
10 червня 2020 14:04
рахунки.pdf
10 червня 2020 14:04
ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ.pdf
10 червня 2020 14:04
проект договору.pdf
10 червня 2020 14:04
посадова ос.pdf
10 червня 2020 14:03
охорона праці.pdf
10 червня 2020 14:03
обладнання утеплення.pdf
10 червня 2020 14:03
не платник ПДВ.pdf
10 червня 2020 14:03
Лист-згода з ТД.pdf
10 червня 2020 14:03
Лист згода з ст 17.pdf
10 червня 2020 14:02
згода на обробку Гирич.pdf
10 червня 2020 14:02
журнал охорона праці.pdf
10 червня 2020 14:02
довідки 2.pdf
10 червня 2020 14:02
довідка реквізити.pdf
10 червня 2020 14:01
гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 14:01
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 4.pdf
10 червня 2020 14:01
витяг (2).pdf
10 червня 2020 14:01
аналогічний.pdf
10 червня 2020 14:00
3_-_статут.pdf
10 червня 2020 14:00
Білазерський.pdf
10 червня 2020 14:00
Глэбов.pdf
10 червня 2020 13:59
довыдка вид робыт.pdf
10 червня 2020 13:59
залучення працівників.pdf
10 червня 2020 13:59
Османов.pdf
10 червня 2020 13:59
паспорт і код.pdf
10 червня 2020 13:58
прядко.pdf
10 червня 2020 13:58
Слєпченко.pdf
10 червня 2020 13:58
Ткаченко.pdf
10 червня 2020 13:58
Харченко.pdf
10 червня 2020 13:57
кошторис.pdf
10 червня 2020 13:57
187.imd

Публічні документи

10 червня 2020 18:29
sign.p7s
10 червня 2020 18:25
Статут.pdf
10 червня 2020 18:25
План-графік.pdf
10 червня 2020 18:25
паспорт Гвоздь,ст.1 001.jpg
10 червня 2020 18:25
паспорт Гвоздь, ст.2 001.jpg
10 червня 2020 18:25
Ліцензія з додатком.pdf
10 червня 2020 18:25
Дипломи працівників.pdf
10 червня 2020 18:25
Гарантійний ст. 17 ЗУ.pdf
10 червня 2020 18:25
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 18:25
Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 18:25
28.imd

Публічні документи

10 червня 2020 18:30
sign.p7s
10 червня 2020 18:29
2.pdf
10 червня 2020 18:27
Дог оренди офісу.pdf
10 червня 2020 18:27
Дипломи працівників.pdf
10 червня 2020 18:27
Довідки та листи.pdf
10 червня 2020 18:27
Протокол та журнал.pdf
10 червня 2020 18:27
Кошторис Чиг.pdf
10 червня 2020 18:27
Фін звіт 2019 Євробуд.pdf
10 червня 2020 18:27
Проект дог.pdf
10 червня 2020 18:27
Відгук та договір.pdf
10 червня 2020 18:27
Статут.pdf
10 червня 2020 18:27
Рішення засн Євроб.pdf
10 червня 2020 18:27
паспорт Чосенко.pdf
10 червня 2020 18:27
Картка інвентарна.pdf
10 червня 2020 18:27
Накази працівники.pdf
10 червня 2020 18:27
Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 18:27
Безпека праці.pdf
10 червня 2020 18:27
копія ліцензії.pdf
10 червня 2020 18:27
Кален графік.pdf
10 червня 2020 18:27
871.rar
10 червня 2020 18:27
1.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 16:25
sign.p7s
10 червня 2020 16:24
Тендерна пропозиція 2.pdf
10 червня 2020 16:24
165.imd
10 червня 2020 16:24
Тендерна пропозиція 3.pdf
10 червня 2020 16:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 18:36
sign.p7s
10 червня 2020 18:35
Відгук СБУ.pdf
10 червня 2020 18:25
sign.p7s
10 червня 2020 18:24
17_2Ліцензія оригінал.pdf
10 червня 2020 18:24
17_2Ліцензія копія.pdf
10 червня 2020 18:24
16_7206.imd
10 червня 2020 18:24
16_4Локальний кошторис.pdf
10 червня 2020 18:24
16_3Договірна ціна.pdf
10 червня 2020 18:24
16_1Лист склад ТП.pdf
10 червня 2020 18:23
16_10Гарант лист 10 років.pdf
10 червня 2020 18:23
15_4Лист згода ст17.pdf
10 червня 2020 18:23
15_3Довідка п5 ч1 ст17.pdf
10 червня 2020 18:23
15_2Довідка ч1 ст17.pdf
10 червня 2020 18:23
15_1Довідка ч2 ст17.pdf
10 червня 2020 18:23
12_3_7Посвідчення ОП.pdf
10 червня 2020 18:23
12_3_6Довідка особа ТБ.pdf
10 червня 2020 18:23
12_3_3Згода працівники.pdf
10 червня 2020 18:23
12_2_8Довідка розрах мех.pdf
10 червня 2020 18:23
12_2_6Інвентарні картки.pdf
10 червня 2020 18:23
12_2_4Договора оренди ТЗ.pdf
10 червня 2020 18:23
12_2_2Довідка обладнання.pdf
10 червня 2020 18:23
12_1Довідка досвід.pdf
10 червня 2020 18:22
12_1_2Досвід СБУ.pdf
10 червня 2020 18:22
12_1_2Досвід Делікат.pdf
10 червня 2020 18:22
12_1_1Відгук СБУ.pdf
10 червня 2020 18:22
12_1_1Відгук Делікат.pdf
10 червня 2020 18:22
9Статут копія.pdf
10 червня 2020 18:22
7Гарант лист репутація.pdf
10 червня 2020 18:22
6Довідка бюджет.pdf
10 червня 2020 18:22
37гарант лист пермож.pdf
10 червня 2020 18:22
36Календарний графік.pdf
10 червня 2020 18:22
35Лист Додаток1.pdf
10 червня 2020 18:22
34Довідки банки.pdf
10 червня 2020 18:22
33Лист згода печатка.pdf
10 червня 2020 18:22
31Довідка 90 днів ТП.pdf
10 червня 2020 18:22
26Проект договору.pdf
10 червня 2020 18:22
25Довідка ст31.pdf
10 червня 2020 18:22
24Лист обмеження тп.pdf
10 червня 2020 18:21
22Гарант лист відходи.pdf
10 червня 2020 18:21
20Лист ДЦ до вимог ДСТУ.pdf
10 червня 2020 18:21
19Лист ціна з пдв.pdf
10 червня 2020 18:21
14Фін звітність.pdf
10 червня 2020 18:21
11Відомості ЄДР копія.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:36
sign.p7s
10 червня 2020 16:53
лист погодження.pdf
10 червня 2020 16:53
гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 16:53
графік.pdf
10 червня 2020 16:53
Фін звіт 2019.pdf
10 червня 2020 16:53
ПДВ реєстрація.pdf
10 червня 2020 16:53
наказ виконроб.pdf
10 червня 2020 16:53
КБ2КБ3.pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (9).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (8).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (8).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (7).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (5).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (6).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (4).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (3).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (2).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2КБ3 (2).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2 КБ3.pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2 КБ3 (6).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2 КБ3 (5).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2 КБ3 (4).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2 КБ3 (3).pdf
10 червня 2020 16:52
КБ2 КБ3 (2).pdf
10 червня 2020 16:52
Доп.угода _55-18-73.pdf
10 червня 2020 16:52
доп угода _ 55-18-57.pdf
10 червня 2020 16:52
доп угода 55-18-61.pdf
10 червня 2020 16:52
дог.підр. _55-18.pdf
10 червня 2020 16:52
витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 16:52
img136.pdf
10 червня 2020 16:52
img135.pdf
10 червня 2020 16:52
img134.pdf
10 червня 2020 16:52
img133.pdf
10 червня 2020 16:52
img132.pdf
10 червня 2020 16:52
img131.pdf
10 червня 2020 16:52
img130.pdf
10 червня 2020 16:52
img129.pdf
10 червня 2020 16:52
img128.pdf
10 червня 2020 16:52
img127.pdf
10 червня 2020 16:52
img126.pdf
10 червня 2020 16:52
img125.pdf
10 червня 2020 16:52
img124.pdf
10 червня 2020 16:52
img123.pdf
10 червня 2020 16:52
img122.pdf
10 червня 2020 16:52
img121.pdf
10 червня 2020 16:51
img120.pdf
10 червня 2020 16:51
img119.pdf
10 червня 2020 16:51
img118.pdf
10 червня 2020 16:51
img117.pdf
10 червня 2020 16:51
img116.pdf
10 червня 2020 16:51
img115.pdf
10 червня 2020 16:51
img114.pdf
10 червня 2020 16:51
img113.pdf
10 червня 2020 16:51
img112.pdf
10 червня 2020 16:51
img111.pdf
10 червня 2020 16:51
img110.pdf
10 червня 2020 16:51
img109.pdf
10 червня 2020 16:51
img108.pdf
10 червня 2020 16:51
img107.pdf
10 червня 2020 16:51
img106.pdf
10 червня 2020 16:51
img105.pdf
10 червня 2020 16:51
img104.pdf
10 червня 2020 16:51
img102.pdf
10 червня 2020 16:51
img096.pdf
10 червня 2020 16:51
img095.pdf
10 червня 2020 16:51
img094.pdf
10 червня 2020 16:51
img093.pdf
10 червня 2020 16:51
img092.pdf
10 червня 2020 16:51
img091.pdf
10 червня 2020 16:51
img090.pdf
10 червня 2020 16:51
img089.pdf
10 червня 2020 16:51
img088.pdf
10 червня 2020 16:51
img087.pdf
10 червня 2020 16:51
img086.pdf
10 червня 2020 16:51
img085.pdf
10 червня 2020 16:51
img084.pdf
10 червня 2020 16:51
img083.pdf
10 червня 2020 16:51
img082.pdf
10 червня 2020 16:51
img081.pdf
10 червня 2020 16:51
img080.pdf
10 червня 2020 16:51
35. копія ліцензія.pdf
10 червня 2020 16:51
23. опис.pdf
10 червня 2020 16:51
22. статут.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 18:40
sign.p7s
10 червня 2020 18:36
лист-згода.PDF
10 червня 2020 18:35
Ліцензія та дозвіл.PDF
10 червня 2020 18:35
лист - згода.PDF
10 червня 2020 18:35
копія Витягу з ЄДРПУ.PDF
10 червня 2020 18:35
Інформаційнва довідка.PDF
10 червня 2020 18:34
Гарантійні листи.PDF
10 червня 2020 18:34
195 чигирин.imd

Публічні документи

10 червня 2020 18:43
sign.p7s
10 червня 2020 18:39
СМЕТИ УТЕПЛЕННЯ.rar
10 червня 2020 18:39
статут+опис.rar
10 червня 2020 18:39
фин звіт.rar
10 червня 2020 18:39
Паспорт директор.pdf
10 червня 2020 18:39
МТБ.rar
10 червня 2020 18:39
накази робітники.rar
10 червня 2020 18:39
додаток 1.pdf
10 червня 2020 18:39
Календарний ФАСАД.pdf
10 червня 2020 18:39
журнал та посвідчення.rar
10 червня 2020 18:39
лицензія + додаток.pdf
10 червня 2020 18:39
НАКАЗ Викон Роб (1).pdf
10 червня 2020 18:39
Дипломы.zip
10 червня 2020 18:39
декларація.pdf
10 червня 2020 18:39
анал.договір.pdf
10 червня 2020 18:38
відгук.pdf
10 червня 2020 18:38
№22.pdf
10 червня 2020 18:38
№23.pdf
10 червня 2020 18:38
№24.pdf
10 червня 2020 18:38
№25 уповноважена особа.pdf
10 червня 2020 18:38
№17.pdf
10 червня 2020 18:38
№21.pdf
10 червня 2020 18:38
№20.pdf
10 червня 2020 18:38
№16.pdf
10 червня 2020 18:38
№19.pdf
10 червня 2020 18:38
№18.pdf
10 червня 2020 18:38
№14.pdf
10 червня 2020 18:38
№15.pdf
10 червня 2020 18:38
№10.pdf
10 червня 2020 18:38
№13.pdf
10 червня 2020 18:38
№12.pdf
10 червня 2020 18:38
27 ПРОЕКТ Договору.pdf
10 червня 2020 18:38
47фасад.imd
10 червня 2020 18:38
№9.pdf
10 червня 2020 18:38
№2 ОБЩАЯ.pdf
10 червня 2020 18:37
№4.pdf
10 червня 2020 18:37
№7.pdf
10 червня 2020 18:37
№3.pdf
10 червня 2020 18:37
№5 новая.pdf
10 червня 2020 18:37
№6.pdf
10 червня 2020 18:37
№1.pdf
10 червня 2020 18:37
28 довідка досвід.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:08
sign.p7s
10 червня 2020 17:03
тютенко.pdf
10 червня 2020 17:03
Саведчук Б.О..pdf
10 червня 2020 17:03
посвідчення.pdf
10 червня 2020 17:03
посвідчення Харченко.pdf
10 червня 2020 17:03
Кириченко посвідчення.pdf
10 червня 2020 17:03
дозвіл2.pdf
10 червня 2020 17:03
дозвіл.pdf
10 червня 2020 17:03
договір оренди офісу.pdf
10 червня 2020 17:03
дог ЧОССТ 2017.pdf
10 червня 2020 17:03
дог ТР 2018.pdf
10 червня 2020 17:03
довідки.pdf
10 червня 2020 17:03
довідка ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 17:03
Дипломи.pdf
10 червня 2020 17:03
декларація.pdf
10 червня 2020 17:03
банкрутство.pdf
10 червня 2020 17:03
АнтикорПрогр 2020.pdf
10 червня 2020 17:03
11.imd
10 червня 2020 17:03
статут.pdf
10 червня 2020 17:03
опис статут.pdf
10 червня 2020 17:03
лицензия Жилвест.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:23
sign.p7s
10 червня 2020 17:20
кошторис.pdf
10 червня 2020 17:20
Техзавдання фасад.PDF
10 червня 2020 17:20
35 Лист-згода.PDF
10 червня 2020 17:20
112.rar
10 червня 2020 17:19
25декларація копія.pdf
10 червня 2020 17:19
31 Гарантiйний_лист2.PDF
10 червня 2020 17:19
30 проект договiр.PDF
10 червня 2020 17:19
28 Календ.графік 2.PDF
10 червня 2020 17:19
25 декларація оригінал.pdf
10 червня 2020 17:19
32 Гарантiйний_лист.PDF
10 червня 2020 17:19
24 Лицензія.PDF
10 червня 2020 17:19
29 Довiдка.PDF
10 червня 2020 17:19
11 аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 17:19
16 Охорона праці.PDF
10 червня 2020 17:19
17 Фінансова звітність.PDF
10 червня 2020 17:19
24 Додаток до ліцензії.PDF
10 червня 2020 17:19
20 Гарантійний лист ДБН.PDF
10 червня 2020 17:19
19 Лист_згода.PDF
10 червня 2020 17:19
21 Гарант. лист.PDF
10 червня 2020 17:19
22 Гарантійний строк.PDF
10 червня 2020 17:19
14 Диплом Жорнік.pdf
10 червня 2020 17:19
14 Диплом Теренника.pdf
10 червня 2020 17:19
12ЛИСТ підтвердження.pdf
10 червня 2020 17:19
16 Довідка.PDF
10 червня 2020 17:18
13 Iнформ._довiдка.PDF
10 червня 2020 17:18
11 Відгук.PDF
10 червня 2020 17:18
11 Довідка про досвід.PDF
10 червня 2020 17:18
7 Довідка статистика.PDF
10 червня 2020 17:18
5 Статут новий.PDF
10 червня 2020 17:18
3 Паспорт директора.PDF
10 червня 2020 17:18
5 опис.pdf
10 червня 2020 17:18
5 Витяг_iз_Статуту.PDF
10 червня 2020 17:18
3 Наказ на призначення.PDF
10 червня 2020 17:18
6 Лист-пояснення.PDF
10 червня 2020 17:18
3 Лист-_згода_перс._данi.PDF
10 червня 2020 17:18
3 Код.PDF

Публічні документи

10 червня 2020 18:57
doc01203420200610154002.pdf
10 червня 2020 18:57
doc01205520200610155225.pdf
10 червня 2020 18:57
4.imd
10 червня 2020 18:57
Статут_паритет.pdf
10 червня 2020 18:57
фасад.pdf
10 червня 2020 18:57
ліцензія.pdf
10 червня 2020 18:56
Протокол_1_ПАРИТЕТ.pdf
10 червня 2020 18:56
Наказ.pdf
10 червня 2020 18:56
Паспорт_Кіфін.pdf
10 червня 2020 18:56
Опис.pdf
10 червня 2020 18:56
посвідчення паритет.pdf
10 червня 2020 18:56
Диплом_Перепелиця.pdf
10 червня 2020 18:56
кг фасад.pdf
10 червня 2020 18:56
Лист-згода.pdf
10 червня 2020 18:56
Відгук (4).pdf
10 червня 2020 18:56
Диплом_Кифин.pdf
10 червня 2020 18:56
опис до ліцензії.pdf
10 червня 2020 18:56
doc01204620200610154240.pdf
10 червня 2020 18:56
doc01204820200610154322.pdf
10 червня 2020 18:56
doc01204520200610154228.pdf
10 червня 2020 18:56
doc01204720200610154251.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01204320200610154204.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01204420200610154217.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01204220200610154148.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01204120200610154131.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01204020200610154120.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01195220200610132748.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01203220200610153701.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01196320200610134843.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01196220200610134830.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01196120200610134809.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01203720200610154039.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01203920200610154108.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01203820200610154049.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01203620200610154028.pdf
10 червня 2020 18:55
doc01203520200610154015.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ"
#31620489
Відхилено 6 700 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 20:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 20:17
ТОВ "СПОРУДА 2017"
#41188151
Відхилено 7 200 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 19:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 17:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"
#42470905
Очікує рішення 7 500 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:21
ТОВ "ВЕСТБУД-А"
#41700777
Відхилено 7 213 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:21

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/ посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 . На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю – учасником в супереч вимозі, зазначеній у п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації надано копію паспорту не в повному обсязі. Відповідно до документації «Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства». Відповідно до постанови Верховної ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На усунення даної невідповідності надати замовнику копію наданого паспорту згідно чинного законодавства, тобто в повному обсязі. 2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: 2.1. Учасником всупереч вимозі п. 5.1.3. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації, а саме: «Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх посади та загальну чисельність.» Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх посади та загальну чисельність. На усунення даної невідповідності просимо надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх посади та загальну чисельність. 2.2. Відповідно до п. 5.1.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.2. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: -підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі; - довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково вказати фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. Крім того Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції інформацію про заплановані протягом 2020 року ремонти машин та механізмів, запропонованих для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням виду ремонту(ів), орієнтовної дати його (їх) початку та очікуваної тривалості ремонту(ів).» Всупереч даній вимозі Учасник не надав інформацію про фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. На усунення даної невідповідності просимо надати інформацію про фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. 2.3. Всупереч вимозі замовника відповідно до п. 5.1.4 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації «На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження такої спроможності. При цьому замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.» Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив фінансову спроможність фінансовою звітністю. На усунення даної невідповідності просимо надати інформацію про фінансову спроможність підтверджену фінансовою звітністю. 2.4. Всупереч вимозі п. 5.1.1. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації «Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), ступінь виконання договору у відсотковому вимірі» Учасник у вищевказаній довідці не зазначив , категорію складності об’єкту (клас наслідків(відповідальності). На усунення даної невідповідності просимо надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), ступінь виконання договору у відсотковому вимірі. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи

19 червня 2020 20:57
sign.p7s
16 червня 2020 17:39
3 - термін розгляду.doc

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: 1.1. Відповідно до п. 5.1.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.2. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: -підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі; - довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково вказати фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. … Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, вказаної у довідці, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.» Учасником надано договір оренди приміщення від 02.04.2020 №14, пунктом 1.4 передбачено, що акт приймання-передачі підписується сторонами одночасно з підписанням цього договору і є підставою для передачі ключів від орендованих приміщень, тобто даний документ підтверджує передачу, та наявність в Учасника даного приміщення. На усунення даної невідповідності просимо надати акт приймання-передачі до вищевказаного договору. Крім того, Учасником надано довідку про наявність будівельних машин і механізмів (основних засобів) від 09.06.2020 №6, проте всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації про машини для перевезення сміття до 15 км (вимога п.16 Підсумкової відомості ресурсів) та нерухоме майно. На усунення даної невідповідності просимо надати довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), згідно вимог тендерної документації. 1.2. Відповідно до п. 5.1.3. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.3. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням: - виконавець робіт; - головний інженер. Додатками до довідки є: - документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин; - листи-згоди про поширення персональних даних, працівників копії документів яких на підтвердження трудових відносин надаються у складі тендерної пропозиції.» Всупереч вимогам даного пункту, Учасником не надано копії розпорядчого документу про призначення на посаду та/або копії документу/копії витягу з документів, що підтверджують наявність трудових відносин з виконробом Покидько С.М. На усунення даної невідповідності просимо надати наказ на призначення виконробом Покидько С.М. Крім того, Учасником не надано листа-згоди про поширення персональних даних на підсобного робітника Трофім А.М. Надано лист-згоду на Трофімова А.М., що суперечить вимогам тендерної документації. 1.3. Відповідно до п. 5.1.1. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копію договору виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічними вважаються роботи з будівництва/реконструкції/капітального ремонту.» Учасником надано договір підряду від 26.10.2017 №258, пунктом 12.9 даного договору передбачено, що невід ємною частиною цього договору є додатки у складі: договірна ціна, календарний графік виконання робіт, локальні кошториси та відомості ресурсів, що відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. На усунення даної невідповідності просимо надати додатки до вищевказаного договору у складі: договірна ціна, календарний графік виконання робіт, локальні кошториси та відомості ресурсів. 1.4. Відповідно до п. 5.1.4 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації «На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження такої спроможності. При цьому замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.» Учасник у складі тендерної пропозиції надав фінансовий звіт малого підприємства за 2019 рік, проте відсутня квитанція про його прийняття. На усунення даної невідповідності просимо надати квитанцію про прийняття фінансового звіту малого підприємства за 2019 рік. 2. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю – учасником надано копію Статуту ТОВ «СПОРУДА 2017» без Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, тобто не підтверджена його держреєстрація. На усунення даної невідповідності надати замовнику Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії Статуту ТОВ «СПОРУДА 2017». Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

26 червня 2020 19:12
sign.p7s
26 червня 2020 19:10
11-фасад Споруда.doc

Документи

Документи

03 липня 2020 16:13
sign.p7s
03 липня 2020 16:11
12- фасад Вестбуд.doc

Актуальні тендери

До пошуку