Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові та туалетний папір)
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2020-05-26-004223-b 8f4f018780cb47849ff2902a32ebb4a3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Світлана Борисівна

380442589836
380501452054
planovtbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІАТРІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993865
Вебсайт: http://www.cgcptd.health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Васильківська,35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
380442589836,380501452054
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:19
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Вид процедури закупівлі: спрощена закупівля
Додатки до оголошення оприлюднюються окремими файлами, а саме:: Додаток № 1 – Інша інформація Додаток № 2 - Технічні вимоги до предмету закупівлі Додаток № 3 - Проект договору; Додаток № 4 – Форма цінової пропозиції Додаток № 5 - Вимоги до кваліфікації учасників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 лот
Рушники паперові та туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за фактично поставлений товар, на підставі видаткових накладних. Оплата послуг Замовником: 100% післяоплата протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару та підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставкок
Дата подання: 27 травня 2020 14:31
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:51
Добрий день! Підскажіть будь-ласка, скільки поставок планується по даній закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Планується поставка однією партією. Але трапляються форс-мажорні обставини.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 червня 2020 12:42
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовником, в період подання учасниками пропозицій, виявлено помилки в технічній специфікації до предмету закупівлі, які унеможливлюють подання учасниками пропозицій Товару, які б відповідали вимогам замовника зазначеним у оголошенні. Тому вирішено відмінити спрощену закупівлю з метою уникнення відхилень всіх пропозицій учасників (відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону)