Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини (Лабораторний посуд, НК 024:2019 44842 Одноразова ін'єкційна голка, відновлена (Голка двостороння тип «флешбек» для вакуумного забору крові), 36188 Тримач для забору крові багаторазовий (Тримач для вакуумних пробірок), 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD)»
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-05-26-003775-b ● 6800284ba3ec4b6c9988cce3cfe924c3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська клінічна лікарня м. Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996645 |
Вебсайт: | http://3mkl.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., Львів, Озаркевича, 2 |
Контактна особа: |
Федор Степан Ігорович 380962603124 3kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 13:02 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33950000-4: Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.
під кількістю 4 одиниць слід розуміти кількість та обсяги найменувань відповідно до технічної специфікації.
під кількістю 4 одиниць слід розуміти кількість та обсяги найменувань відповідно до технічної специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
«ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини (Лабораторний посуд, НК 024:2019 44842 Одноразова ін'єкційна голка, відновлена (Голка двостороння тип «флешбек» для вакуумного забору крові), 36188 Тримач для забору крові багаторазовий (Тримач для вакуумних пробірок), 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD)»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Раппопорта, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33950000-4 — Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування. кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 15:49 |
Рішення про внесення змін.docx | |
25 червня 2020 15:34 |
Технічна специфікація.docx | |
25 червня 2020 15:34 |
Тендерна документація.docx | |
25 червня 2020 15:34 |
Проект договору.docx |
25 червня 2020 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 червня 2020 15:49 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
25 червня 2020 15:34 |
Технічна специфікація.docx
|
||||||
25 червня 2020 15:34 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
25 червня 2020 15:34 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-003775-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 26 травня 2020 17:00
Вимога на умови закупівлі
26.05.2020 року Замовник оголосив закупівлю: «ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини (Лабораторний посуд, НК 024:2019 44842 Одноразова ін'єкційна голка, відновлена (Голка двостороння тип «флешбек» для вакуумного забору крові), 36188 Тримач для забору крові багаторазовий (Тримач для вакуумних пробірок), 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА., 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД), 61530 Голка для аспірації цитологічних зразків (Скребок клітинний 25 см), 15186 штатив на пробірки, 33543 Планшет для предметних скелець (Контейнер (бокс) для предметних скелець)».
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) (згідно п.4.2. Тендерної документації).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби: №4 Пробірка вакуумна для збору крові 4,5мл, з К3 ЕДТА 13x75 мм, стерильна з бузковою кришкою, IVD, №100, №6 Скло предметне 26х76 мм зі шліфованими краями та рожевим полем для запису, №50, №7 Скло предметне із шліфованими краями уп. № 50, №8 Скребок клітинний 25 см, №9 Штатив для вакуумних пробірок, №10 Бокс для скла предметного на 3 місця, зареєстровані лише в одного виробника - DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. Туреччина, поставити продукцію якого може лише ТОВ «ТД «Волес» (за участі уповноваженого представника ТОВ “ТД “Віктер Плюс”).
Інші медичні вироби (позиції №1-3,5), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (позиції №4, 6-10), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Таким чином, наявність в переліку закупівлі медичних виробів, які зареєстровані лише в одного виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші медичні вироби з переліку предмету закупівлі зареєстровані в декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації та виокремити медичні вироби (№4 Пробірка вакуумна для збору крові 4,5мл, з К3 ЕДТА 13x75 мм, стерильна з бузковою кришкою, IVD, №100, №6 Скло предметне 26х76 мм зі шліфованими краями та рожевим полем для запису, №50, №7 Скло предметне із шліфованими краями уп. № 50, №8 Скребок клітинний 25 см, №9 Штатив для вакуумних пробірок, №10 Бокс для скла предметного на 3 місця) в окремий лот предмету закупівлі.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копія рішення АМКУ від 16.05.18р. (аналогічні обставини).
Розгорнути
Згорнути
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) (згідно п.4.2. Тендерної документації).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби: №4 Пробірка вакуумна для збору крові 4,5мл, з К3 ЕДТА 13x75 мм, стерильна з бузковою кришкою, IVD, №100, №6 Скло предметне 26х76 мм зі шліфованими краями та рожевим полем для запису, №50, №7 Скло предметне із шліфованими краями уп. № 50, №8 Скребок клітинний 25 см, №9 Штатив для вакуумних пробірок, №10 Бокс для скла предметного на 3 місця, зареєстровані лише в одного виробника - DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. Туреччина, поставити продукцію якого може лише ТОВ «ТД «Волес» (за участі уповноваженого представника ТОВ “ТД “Віктер Плюс”).
Інші медичні вироби (позиції №1-3,5), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (позиції №4, 6-10), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Таким чином, наявність в переліку закупівлі медичних виробів, які зареєстровані лише в одного виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші медичні вироби з переліку предмету закупівлі зареєстровані в декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації та виокремити медичні вироби (№4 Пробірка вакуумна для збору крові 4,5мл, з К3 ЕДТА 13x75 мм, стерильна з бузковою кришкою, IVD, №100, №6 Скло предметне 26х76 мм зі шліфованими краями та рожевим полем для запису, №50, №7 Скло предметне із шліфованими краями уп. № 50, №8 Скребок клітинний 25 см, №9 Штатив для вакуумних пробірок, №10 Бокс для скла предметного на 3 місця) в окремий лот предмету закупівлі.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копія рішення АМКУ від 16.05.18р. (аналогічні обставини).
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 10:06
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-26-003775-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-26-003775-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 01 червня 2020 16:35
Дата подання: 01 червня 2020 16:35
Скарга на умови закупівлі
СКАРГА
на дискримінуючи та обмежуючи вимоги тендерної документації
26.05.2020 року Замовник оголосив закупівлю: «ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини (Лабораторний посуд, НК 024:2019 44842 Одноразова ін'єкційна голка, відновлена (Голка двостороння тип «флешбек» для вакуумного забору крові), 36188 Тримач для забору крові багаторазовий (Тримач для вакуумних пробірок), 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА., 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД), 61530 Голка для аспірації цитологічних зразків (Скребок клітинний 25 см), 15186 штатив на пробірки, 33543 Планшет для предметних скелець (Контейнер (бокс) для предметних скелець)».
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) (згідно п.4.2. Тендерної документації).
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби: №4 Пробірка вакуумна для збору крові 4,5мл, з К3 ЕДТА 13x75 мм, стерильна з бузковою кришкою, IVD, №100, №6 Скло предметне 26х76 мм зі шліфованими краями та рожевим полем для запису, №50, №7 Скло предметне із шліфованими краями уп. № 50, №8 Скребок клітинний 25 см, №9 Штатив для вакуумних пробірок, №10 Бокс для скла предметного на 3 місця - зареєстровані лише в одного виробника - DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. Туреччина, поставити продукцію якого може лише ТОВ «ТД «Волес» (за участі уповноваженого представника ТОВ “ТД “Віктер Плюс”).
Інші медичні вироби (позиції №1-3, 5), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”. Проте, наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (позиції №4, 6-10), позбавляє ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити інші медичні вироби (позиції №1-3, 5), які складають предмет закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, наявність в переліку предмета закупівлі згаданих медичних виробів, які зареєстровані лише в одного виробника суттєво обмежує конкуренцію та порушує права учасника ТОВ “Ледум” (позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі), оскільки інші медичні вироби з переліку предмету закупівлі зареєстровані у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників, в тому числі ТОВ “Ледум”.
Слід зазначити, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Звертаємо увагу, що дана закупівля створена після 19.04.20р., а тому проводиться та оскаржується згідно положень нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (від 19.04.20р.).
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 5, 18, 20, 22, ЗУ “Про публічні закупівлі”,-
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: «ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини (Лабораторний посуд, НК 024:2019 44842 Одноразова ін'єкційна голка, відновлена (Голка двостороння тип «флешбек» для вакуумного забору крові), 36188 Тримач для забору крові багаторазовий (Тримач для вакуумних пробірок), 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА., 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД), 61530 Голка для аспірації цитологічних зразків (Скребок клітинний 25 см), 15186 штатив на пробірки, 33543 Планшет для предметних скелець (Контейнер (бокс) для предметних скелець)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-26-003775-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2020-05-26-003775-b.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виокремити медичні вироби (№4 Пробірка вакуумна для збору крові 4,5мл, з К3 ЕДТА 13x75 мм, стерильна з бузковою кришкою, IVD, №100, №6 Скло предметне 26х76 мм зі шліфованими краями та рожевим полем для запису, №50, №7 Скло предметне із шліфованими краями уп. № 50, №8 Скребок клітинний 25 см, №9 Штатив для вакуумних пробірок, №10 Бокс для скла предметного на 3 місця) в окремий лот предмету закупівлі.
Додатки:
1. Оплата за скаргу здійснена у відповідності до ч.2 ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” ( в новій редакції від 19.04.20р.).
2. Документи щодо медичних виробів виробника DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. Туреччина, поставити продукцію якого може лише ТОВ «ТД «Волес» (за участі уповноваженого представника ТОВ “ТД “Віктер Плюс”).
3. Копія рішення АМКУ від 16.05.18р. (аналогічні обставини).
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
01.06.2020 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2020 19:47
Рішення від 04.06.2020 № 11056.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 19:46
Інформація про перенесееня розгляду скарги № 8111.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 00:02
Інформація про резолютивану частину рішення від 16.06.2020 № 11926.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 19:23
рішення від 16.06.2020 № 11926.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 25 червня 2020 15:47
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕДУМ" #21869802 |
Переможець |
192 386,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 16:55
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 18:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:05
|
65м.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 13:47
|
Ледум договір.pdf | укладений |
27 липня 2020 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 65м |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |