Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4 для потреб філії у місті Кропивницькому)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-05-26-003431-b 1dd491e104444e67a4000e1217e81e34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дроненко

+380445370564 o.dronenko@gas.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
Код ЄДРПОУ: 40121452
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1
Контактна особа: Оксана Дроненко
+380445370564
o.dronenko@gas.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:33
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100%. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (у т.ч. ПДВ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 пачок
Папір А-4 для потреб філії у місті Кропивницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Арсенія Тарковського, 67 або в місце, визначене Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунка-фактури та видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:32
Додаток 5 (Лист-згода).pdf
26 травня 2020 12:32
Додаток 3 (Пропозиція).pdf
26 травня 2020 12:32
Оголошення.pdf
26 травня 2020 12:32
Додаток 1 (Вимоги до учасників).pdf
26 травня 2020 12:32
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
26 травня 2020 12:32
Додаток 4 (Проект договору).pdf
26 травня 2020 12:32
Документація закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 27 травня 2020 14:17
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:07
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі паперу А-4 Замовником опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до складу якого входить документація спрощеної закупівлі, яка містить вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Зазначені вимоги встановлені виходячи із специфіки потреб Замовника, зважаючи на рекомендації виробника оргтехніки, яка використовується в роботі.
При цьому, одним із принципів здійснення публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно частини 5 статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розглянувши звернення щодо зміни в технічні вимоги до паперу А-4, вбачається, що встановлення запропонованих Компанією «Парус Плюс» вимог до предмету закупівлі можуть вважатись такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Замовник не має підстав змінювати технічні вимоги до предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-003431-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 червня 2020 17:53
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-05-26-003431-b (папір А-4), який проходив 05.06.2020р.
На виконання кваліфікаційних вимог учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" надає Лист про відповідність №8 від 02.06.2020р. щодо виконання ним аналогічних договорів. В зазначеному листі міститься інформація про укладення учасником договорів №277/10 від 20.112017р. та №24/10 від 15.02.2019р. із Дніпропетровським дитячим протитуберкульозним санаторієм №7.
На підтвердження виконання даних договорів ТОВ "Аверс Канцелярія" надає Відгук про співпрацю від Дніпропетровського дитячого протитуберкульозного санаторію №7. Зазначаємо, що даний відгук неналежно оформлений, та не містить вихідного номеру і дати видачі цього документу, що не відповідає вимогам Додатку 1.1 документації Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника "Аверс Канцелярія" згідно п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 17:05
Відповідно до вимог Замовника, зазначених у Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності вимогам замовника надає документи за зразком, зазначеним у Додатку 1.1 цієї документації, а саме лист щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, а також скановані копії з оригіналів аналогічних договорів та/або листів-відгуків від замовників, які свідчать про успішне виконання наданих аналогічних договорів. Листи-відгуки повинні мати посилання на номери договорів та бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Тобто, для підтвердження відповідності вимогам замовника достатньо надання як копій договорів, так і тільки рекомендаційних листів.
У складі пропозиції ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» надано дві скановані копії аналогічних договорів з КП «Дніпровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7». Наявність цих документів є достатньою для підтвердження відповідності вимогам замовника.
Відхилення пропозиції у зв’язку з неналежним оформленням відгуку при наявності копій аналогічних договорів є безпідставним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, Замовник не має підстав скасовувати рішення про визначення переможця закупівлі та відхиляти пропозицію ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ».

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 116 280,00
UAH з ПДВ
115 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 119 748,00
UAH з ПДВ
116 178,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 130 968,00
UAH з ПДВ
130 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:13
Електронний підпис
05 червня 2020 16:12
Пропозиція оновлена.pdf
03 червня 2020 17:08
Електронний підпис
03 червня 2020 17:07
Документи2.pdf
03 червня 2020 17:07
Документи1.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 15:04
Електронний підпис

Публічні документи

03 червня 2020 20:47
Цінова_папір.pdf
03 червня 2020 20:47
Досвід виконання.pdf
03 червня 2020 19:12
Додаток 2.1.pdf
03 червня 2020 19:12
Досвід виконання1.rar
03 червня 2020 19:12
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 червня 2020 19:12
Протокол зборів.pdf
03 червня 2020 19:12
Витяг 04.02.2020.pdf
03 червня 2020 19:12
Статут_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 115 464,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
115 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:25
Договір АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ 0620 від 24.06.2020.pdf укладений
26 червня 2020 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 842,40
UAH (в тому числі ПДВ 16 640,40 UAH)