Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного ядра та трибун стадіону Буської ДЮСШ в м. Буськ по вул. Київська, 15 Львівської області (коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
13 968 104,00 UAH
UA-2020-05-26-003314-b 33e97db21ff8472ca6304a3427b493a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сліпець Ростислав

380677022767 busk-1097@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Буської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056138
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, площа 900-річчя Буська,будинок1
Контактна особа: Сліпець Ростислав
380677022767
busk-1097@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:12
Очікувана вартість: 13 968 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 840,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 Закону додається;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція спортивного ядра та трибун стадіону Буської ДЮСШ в м. Буськ по вул. Київська, 15 Львівської області (коригування)»

(код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, Буськ, вул. Київська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Перший платіж за виконані роботи здійснюється після 50% виконання договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:24
додаток_3_проект_договору.docx
26 травня 2020 12:24
Додаток 2 Технічне завдання.doc
26 травня 2020 12:23
Тендерна документація буськ дюсш.doc
26 травня 2020 12:23
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000053 ● a6d9caaf23b2447ea650d3eb763dd832
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2020 № 173.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-26-003314-b, 26.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-12 17:37:40

Заперечення

Заперечення щодо висновку

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку моніторингку

2020-10-12 17:41:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник оскаржив висновок до суду 20.10.2020. Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді замовник зазначить у визначений строк з дня отримання такої інформації.
Дата публікації: 21 жовтня 2020

Документи:

07 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:59
суд 001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" 11 997 517,00
UAH з ПДВ
11 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 12 629 345,00
UAH з ПДВ
11 221 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 11:22
Електронний підпис
17 червня 2020 10:54
Довідка про банкрутство
17 червня 2020 10:54
Довідка з податкової
17 червня 2020 10:54
Довідка директора з ЄДРО
17 червня 2020 10:54
Довідка з МВС
10 червня 2020 12:14
Електронний підпис
09 червня 2020 20:59
Електронний підпис
09 червня 2020 20:56
Кошторисний прибуток.rtf
09 червня 2020 20:56
Згода субпідрядника.pdf
09 червня 2020 20:56
Досвід підрядника 2.pdf
09 червня 2020 20:56
Досвід підрядника 1.pdf
09 червня 2020 20:56
Договірна ціна.rtf
09 червня 2020 20:56
Договір оренди.pdf
09 червня 2020 20:56
Штатний розпис.pdf
09 червня 2020 20:56
Техпаспорт на кран.pdf
09 червня 2020 20:56
Розрахунок ризику.docx
09 червня 2020 20:56
Розрахунки 2.rtf
09 червня 2020 20:56
Пояснювальна записка.rtf
09 червня 2020 20:56
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 20:56
Відгук 2.pdf
09 червня 2020 20:56
Відгук 1.pdf
09 червня 2020 20:56
Банківська ліцензія.pdf
09 червня 2020 20:56
Банківська гарантія.pdf
09 червня 2020 20:56
1ДФ _ Квитанція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 20:59
Електронний підпис
10 червня 2020 20:57
158.imd
10 червня 2020 20:57
17. Дов.про тех.хар-ки.pdf
10 червня 2020 20:57
Рейтинг_Скан.pdf
10 червня 2020 20:57
Рейтинг.zip
10 червня 2020 20:57
Ліцензія_скан.pdf
10 червня 2020 20:57
Лiцензiя.zip
10 червня 2020 20:57
42. Проект договору.pdf
10 червня 2020 20:57
Довіреність_скан.pdf
10 червня 2020 20:57
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
10 червня 2020 20:57
Довiренiсть_Рижий.zip
10 червня 2020 20:57
Гарантия_3682.zip
10 червня 2020 20:57
43. Відсутність санкцій.pdf
10 червня 2020 20:57
34. Витяг ЄДР.pdf
10 червня 2020 20:57
35.3. Декларація ОП.pdf
10 червня 2020 20:57
33.1. Виписка ЄДР.pdf
10 червня 2020 20:57
33.2. Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 20:57
32. Витяг пл. ПДВ.pdf
10 червня 2020 20:56
19.2. Згода з ТЗ.pdf
10 червня 2020 20:56
19.1. Згода з ТЗ.pdf
10 червня 2020 20:56
16.7. ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 20:56
13.3. Фін.спроможність.pdf
10 червня 2020 20:56
7. Копія звіту 1ДФ.pdf
10 червня 2020 20:56
6. Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"
#39810251
Переможець 11 220 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"
#39810251
11 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 15:21
Новий документ(274).pdf зміни до договору
03 листопада 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 16:03
Новий документ(273) (1).pdf зміни до договору
02 листопада 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 17:28
Новий документ(182).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 14:52
Новий документ(111).pdf зміни до договору
10 червня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 11:24
дог.№2 001.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 15:46
Графік 001.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:14
Київська15 003.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:12
Київська15 002.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:12
Київська15 001.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:10
дог.стадіон 004.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 007.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 005.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 008.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 006.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 002.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 003.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стад 001.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 009.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 011.jpg укладений
06 липня 2020 15:05
дог.стадіон 010.jpg укладений
06 липня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторне опублікування додатку №2 до додатковї угоди №1 та у зв" язку з тим. що через технічний збій її не вдалося опублікувати з першого разу
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1(додаток №2 до додаткової угоди №1)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЩОДО ПОРЯДКУ ФІНАНСУВАННЯ
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна на момент укладення договору є твердою і становить 11220000,00 грн. Договірна ціна на 2020 рік - 4104936,00 грн Договірна ціна на 2021 рік - 5266983,00 грн. Строк дії договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо фінансування
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне опублікування додаткової угоди № 3 від 02.11.2021 року, у звязку з технічною помилкою при завантажені додаткової угоди 02.11.2021 року. (щодо фінансування)
Номер договору про закупівлю: 06/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML