Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН 360-92*, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН 2.4-1-94, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану))
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-05-26-003088-b d8655a5ae8824e6299baf5446d207488
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Блида

+380343392197 mateivtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04354048
Місцезнаходження: 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10
Контактна особа: Мар'яна Блида
+380343392197
mateivtender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Тендерна пропозиція та усі документи тендерної пропозиції повинні бути надані українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН 360-92*, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН 2.4-1-94, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Матеївці, вул. Відродження 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту наданих послуг або акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:34
ДКТ Генплан(Нова редакція) 03.06.docx
03 червня 2020 15:34
Перелік змін 03.06.docx
27 травня 2020 12:18
Перелік змін.docx
26 травня 2020 12:03
Дебеславцівська-1.JPG
26 травня 2020 12:03
Дебеславц_вська2.jpg
26 травня 2020 12:03
Пилип_вська2.jpg
26 травня 2020 12:03
Пилипівська(1) 6 граф.jpg
26 травня 2020 12:03
Дебеславц_вська.jpg
26 травня 2020 12:03
Пилип_вська3.jpg
26 травня 2020 12:03
Проект договору.docx
03 червня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:34
ДКТ Генплан(Нова редакція) 03.06.docx
27 травня 2020 12:18
ДКТ Генплан(Нова редакція).docx
26 травня 2020 12:03
ДКТ Генплан.docx
03 червня 2020 15:34
Перелік змін 03.06.docx
27 травня 2020 12:18
Перелік змін.docx
26 травня 2020 12:03
Дебеславцівська-1.JPG
26 травня 2020 12:03
Дебеславц_вська2.jpg
26 травня 2020 12:03
Пилип_вська2.jpg
26 травня 2020 12:03
Пилипівська(1) 6 граф.jpg
26 травня 2020 12:03
Дебеславц_вська.jpg
26 травня 2020 12:03
Пилип_вська3.jpg
26 травня 2020 12:03
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

УТОЧНЕННЯ ВИХІДНИХ ДАНИХ
Дата подання: 27 травня 2020 11:46
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:09
Просимо конкретизувати Липники це село чи селище? Уточніть кількість населення Липників, оскільки є різниця між тим, що вказано у технічному завдання і інформацією у відкритих джерелах.
Відповідь: «Шановний учасник, дякуємо за звернення! Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».»
ЗАКУПІВЛЯ
Дата подання: 27 травня 2020 13:54
Дата відповіді: 29 травня 2020 10:03
Поясніть, будь ласка, наявність у системі прозоро, двох закупівель (UA-2020-05-21-002965-c, UA-2020-05-26-003088-b) з ідентичним предметом закупівлі та різною очікуваною вартістю.
Відповідь: «Шановний учасник, дякуємо за звернення! У Замовника виникла необхідність зміни назви предмету закупівлі для конкретизації предмету закупівлі, також після більш детального аналізу очікуваної вартості предмету закупівлі було виявлено, що вказана очікувана вартість є недостатньою для надання вказаних послуг, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Відповідна процедура оголошена на підставі річного, який прив’язаний до оголошення в електронній системі закупівель виникає неможливість внести зміни до плану закупівлі через існуючий функціонал системи Прозорро (1 листопада 2019 року в системі Прозорро було реалізовано функціонал згідно з яким для планів закупівлі було введено статуси. В план, що в статусі "Оголошено тендер" та "Скасований" неможливо внести зміни (https://infobox.prozorro.org/articles/koli-mozhna-vnositi-zmini-v-richniy-plan). Подальший процес закупівлі створює ризики неможливості реєстрації договору про закупівлю в органах державного казначейства та, відповідно, неможливість проплати по договору про закупівлю з переможцем закупівлі. Тому вказані тендери було відмінено з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-003088-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:42003009
Дата подання: 27 травня 2020 13:40
Умови закупівлі
Просимо надати роз'яснення щодо аномально низької очікуваної вартості предмета закупівлі для оголошеного об'єму робіт: яку методику використовував замовник для визначення очікуваної вартості, який метод/спосіб аналізу ринку застосовувався, чи проводилися ринкові консультації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 10:15
«Шановний учасник, дякуємо за звернення! Повідомляємо, що Замовником було проведено моніторинг цін на Prozorro, а також Замовник керується бюджетними призначеннями на 2020 рік.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МИКУЛЯК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 534 000,00
UAH з ПДВ
534 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:20
Електронний підпис
11 червня 2020 17:00
Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 17:00
Сертифікат.pdf
11 червня 2020 17:00
Проект договору.pdf

Конфіденційні документи

11 червня 2020 17:00
Субпідрядник -Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить персональні дані.

11 червня 2020 17:00
Субпідрядний - Картка платника податків.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить персональні дані.

11 червня 2020 17:00
Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить персональні дані.

11 червня 2020 17:00
Картка платника податків.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить персональні дані.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МИКУЛЯК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій