Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери
Очікувана вартість
740 000,00 UAH
UA-2020-05-26-002844-b 95b0d2b23cf640fa93df6caa92ed5d63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Климчук

+380432673226 zsh_24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43488871
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3
Контактна особа: Наталя Климчук
+380432673226
zsh_24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:06
Очікувана вартість: 740 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:36
Тендерна документація.docx
26 травня 2020 11:49
Тендерна документація.docx
29 травня 2020 13:36
Оголошення.docx
26 травня 2020 11:49
Оголошення.docx
29 травня 2020 13:36
Додаток 5 Лист-згода.docx
26 травня 2020 11:49
Додаток 5 Лист-згода.docx
29 травня 2020 13:35
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
26 травня 2020 11:49
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
29 травня 2020 13:35
Додаток 3 Технічна специфікація предмету закупівлі (3).docx
26 травня 2020 11:49
Додаток 3 Технічна специфікація предмету закупівлі.docx
29 травня 2020 13:35
Додаток 2 Стаття 17.docx
26 травня 2020 11:49
Додаток 2 Стаття 17.docx
29 травня 2020 13:35
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
26 травня 2020 11:49
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
29 травня 2020 13:35
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Дата подання: 27 травня 2020 17:03
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:56
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Відповідь: Доброго дня. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що будь-які посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва передбачає можливість надання учасниками еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Добрий день, підкажіть будь ласка чи потрібен Вам монтаж або демонтаж конструкцій ???
Дата подання: 27 травня 2020 17:03
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:16
Добрий день, підкажіть будь ласка чи потрібен Вам монтаж або демонтаж конструкцій ???
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що монтаж (встановлення) обладнання виконується Учасником-переможцем в приміщеннях Замовника та повинен здійснюватися згідно вимог інструкцій з експлуатації обладнання ДНАОП 0.00-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затверджених наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 9 січня 1998 року № 4, «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня2006 року № 258 (із змінами та доповненнями), «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 (із змінами та доповненнями), ДСТУ-Н Б В.2.5-73:2013 «Настанова з монтажу внутрішніх санітарно-технічних систем», ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», а також інших чинних нормативних актів. Також Додаток 3 до тендерної документації містить склад робіт необхідних для монтажу (встановлення) обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТМ ГРУП" 598 950,00
UAH з ПДВ
527 600,00
UAH з ПДВ
Документи
IДЕАЛ КЛIМАТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 717 492,00
UAH з ПДВ
527 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОГРУПА" 733 172,00
UAH з ПДВ
733 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 16:41
Статут Ст.16-21.pdf
11 червня 2020 16:41
Статут Ст.1-15.pdf
11 червня 2020 16:41
Сертифікат.pdf
11 червня 2020 16:41
Проект договору .pdf
11 червня 2020 16:41
Копія договора № 166-18.pdf
11 червня 2020 16:41
Довідка (виробник).pdf
11 червня 2020 16:41
Гарантійний лист (ст.17).pdf
11 червня 2020 16:41
Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

11 червня 2020 14:59
Електронний підпис
11 червня 2020 14:53
Коруп.прав..pdf
11 червня 2020 14:53
Без заборгованості.pdf
11 червня 2020 14:53
Не має судимості.pdf
11 червня 2020 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 14:53
Наказ на призначення.pdf
11 червня 2020 14:53
Проект договору.pdf
11 червня 2020 14:53
Лист згода.pdf
11 червня 2020 14:53
Не визнаний банкрутом.pdf
11 червня 2020 14:53
Лист гарантія.pdf
11 червня 2020 14:53
img031.pdf
11 червня 2020 14:53
Технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 14:53
ЄДР.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 17:22
Електронний підпис
01 липня 2020 17:20
Довідка МВС.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка п2.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка п3.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка п8.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка п12.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка п4.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка ч2 ст17.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка п11.pdf
01 липня 2020 17:20
Довідка п9.pdf
30 червня 2020 15:41
Електронний підпис
30 червня 2020 15:40
Довідка про несуд.pdf
30 червня 2020 15:40
Додаток 2.pdf
30 червня 2020 15:40
Підписаний договір.pdf
30 червня 2020 15:40
public_doc (2).p7s
25 червня 2020 11:03
Електронний підпис
25 червня 2020 11:03
Довідка МТБ 25.06.pdf
24 червня 2020 17:46
Електронний підпис
24 червня 2020 14:36
Довідка МТБ.pdf
10 червня 2020 14:51
Електронний підпис
10 червня 2020 14:50
Сертифікат експертизи.pdf
10 червня 2020 14:50
Сертифікат дилера.pdf
10 червня 2020 14:50
Опис.pdf
10 червня 2020 14:50
Наказ про призначення.pdf
10 червня 2020 14:50
Інформація санкції.pdf
10 червня 2020 14:50
Інформація не банкр.pdf
10 червня 2020 14:50
Інформація ЄДР.pdf
10 червня 2020 14:50
Додаток 5.pdf
10 червня 2020 14:50
Додаток 4.pdf
10 червня 2020 14:50
Додаток 3.pdf
10 червня 2020 14:50
Додаток 2.pdf
10 червня 2020 14:50
Додаток 1.pdf
10 червня 2020 14:50
Договір Шевчук.pdf
10 червня 2020 14:50
Договір суборенди.pdf
10 червня 2020 14:50
Довідка про МТБ.pdf
10 червня 2020 14:50
Довідка працівник.pdf
10 червня 2020 14:50
Гарантійне обсл.pdf
10 червня 2020 14:50
Гарант.лист доставки.pdf
10 червня 2020 14:50
Гарант лист вимог.pdf
10 червня 2020 14:50
ВН Шевчук.pdf
10 червня 2020 14:50
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 14:50
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТМ ГРУП"

IДЕАЛ КЛIМАТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ТОВ "ТЕХНОГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТМ ГРУП"
#40242500
Відхилено 527 600,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 14:29
IДЕАЛ КЛIМАТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#38717500
Відхилено 527 700,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 12:29
ТОВ "ТЕХНОГРУПА"
#42615523
Переможець 733 172,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 14:34

Документи

23 червня 2020 12:29
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Вих.47 від 03.06.2020 р.), поданій Учасником у складі тендерної пропозиції, у порядкових номерах таблиці №12 «Офіс» та №13 «Склад» відсутня інформація про одиницю виміру, технічного стану. Також у даній довідці зазначено інформацію про Договір суборенди нежитлового приміщення №7/20-03-20/006 від 20.03.20 р., щодо строку суборенди, який становить 12 (дванадцять) календарних місяців, що суперечить п. 4.1. Договору №7/20-03-20/006 від 20.03.20 р., у якому зазначено, що строк суборенди становить 35 (тридцять п’ять) календарних місяців з моменту прийняття Суборендарем Об’єкту суборенди за Актом прийому-передачі Об’єкта суборенди в користування. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію Аналогічного Договору поставки №УК-18/2 від 10 грудня 2018р., у п. 2.1. даного Договору зазначено, що оплата за товар проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Продавця на підставі рахунків-фактур, які є невід’ємною частиною цього договору, яких не було надано у складі тендерної пропозиції Учасника, а отже Договір надано не у повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до статті 16 Закону, а саме: 2.1. пп. 5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. 2.2. пп. 5.1.3.2. Скан-копію не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати через електронну систему закупівель оновлену та приведену у відповідність до вимог тендерної документації Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням інформації про одиницю виміру та технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у порядкових номерах таблиці №12 «Офіс» та №13 «Склад», а також приведенням у відповідність інформації щодо строку суборенди складу згідно Договору нежитлового приміщення №07/20-03-20/006 від 20.03.2020 р. 3.2. Надати через електронну систему закупівель скан-копію рахунків-фактур до Договору поставки №УК-18/2 від 10 грудня 2018р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОГРУПА"
#42615523
733 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 14:23
Договір №21 (Кондиціонери) Гімназія №24.pdf укладений
10 липня 2020 14:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 733 172,00
UAH (в тому числі ПДВ 122 195,33 UAH)