Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт стін, стелі та вимощення відмостки, установка водовідводу з даху спортивної зали Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Ізюмської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Педагогічна,4
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-05-26-002727-b c36ac31635f34d4583f88bf2a57750e2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соляник

+380951768647 tender.izum@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146245
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Васильківського, 4
Контактна особа: Ірина Соляник
+380951768647
tender.izum@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:15
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт стін, стелі та вимощення відмостки, установка водовідводу з даху спортивної зали Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Ізюмської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Педагогічна,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм, вул.Педагогічна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000023 ● a79caa87d0b647c78669714d01746323
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 11:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.06.2020 № 129
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 23.06.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.06.2020 № 129
Витяг з Переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2020-05-26-002727-b 26.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення викладені в Висновку Північно- східного офісу Державної аудиторської служби України усунуті. Протоколом засідання тендерного комітету №160 від 26.06.2020 року скасовано рішення про визначення переможцем ПП "Моноліт Арт Плюс".

2020-07-01 14:19:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" 253 740,00
UAH з ПДВ
246 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАТАЄВ ВІКТОР ЯКОВИЧ" 290 000,00
UAH з ПДВ
247 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС" 323 122,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 12:37
Електронний підпис
25 червня 2020 12:34
Довідка МВС.pdf
25 червня 2020 12:34
Довідка ДПС.pdf
10 червня 2020 22:01
Електронний підпис
10 червня 2020 20:48
Електронний підпис
10 червня 2020 19:50
Технічне завдання.PDF
10 червня 2020 19:50
Інша інформація.pdf
10 червня 2020 19:50
Відповідність ст. 17.PDF
10 червня 2020 16:00
Електронний підпис
10 червня 2020 15:44
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

10 червня 2020 18:20
Електронний підпис
10 червня 2020 18:18
Установчі док.pdf
10 червня 2020 18:18
Таблиця 1.doc
10 червня 2020 18:18
Додаток 6 Договір.docx
10 червня 2020 18:18
ДОДАТОК 4 працівники.doc
10 червня 2020 18:18
довідка обладнання.doc
10 червня 2020 18:18
Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 18:18
10_ДЦ_ОПРЛС_10 +.xls
10 червня 2020 18:18
10_ДЦ_ЛС1_10 +.xls
10 червня 2020 18:18
10_ДЦ_ИВР +.xls
10 червня 2020 18:18
10_ДЦ_ДЦ +.xls
10 червня 2020 18:18
10_ДЦ_ДФ_10 +.xls

Публічні документи

10 червня 2020 09:11
Електронний підпис
10 червня 2020 09:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 червня 2020 09:04
РОЗРАХУНОК 6.pdf
10 червня 2020 09:04
АКТ КБ-3.pdf
10 червня 2020 09:04
ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 09:04
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
10 червня 2020 09:04
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf
10 червня 2020 09:04
РОЗРАХУНОК 12.pdf
10 червня 2020 09:04
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
10 червня 2020 09:04
ДОВІДКА НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
10 червня 2020 09:04
РОЗРАХУНОК 11.pdf
10 червня 2020 09:04
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
10 червня 2020 09:04
НАКАЗИ ТА ПРОТОКОЛИ.pdf
10 червня 2020 09:04
РОЗРАХУНОК 5.pdf
10 червня 2020 09:04
АКТ КБ-2в.pdf
10 червня 2020 09:04
ЛОК КОШТ 211.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС"

ФОП "КАТАЄВ ВІКТОР ЯКОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС"
#42227526
Очікує рішення 246 200,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:50
ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС"
#42227526
Рішення скасоване 246 200,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:50

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:31
Кінець періоду оскарження: 12 липня 2020 00:00
Дата відміни: 12 липня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: порушення строку розгляду тендерних пропозицій