Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2020-05-26-002663-b ecf8fed4441b4b97a33bdcf24931712d
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплан Вікторія Вікторівна

380972604490 kaplanvik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Митрополитська, 5
Контактна особа: Каплан Вікторія Вікторівна
380972604490
kaplanvik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:08
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, Центральний район ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 11:41
Технічне завдання 2020 (2).docx
26 травня 2020 11:41
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 червня 2020 15:26
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень (п.17 ст.14 Закону)
Документи:
01 червня 2020 15:24
Електронний підпис
01 червня 2020 15:22
ПРОТОКО про відміну.pdf