Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для класів НУШ (комплекс комп‘ютерний: ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, БФП)
Очікувана вартість
111 110,46 UAH
UA-2020-05-26-002623-b c45300f6c22540d0a47dbb57442a8571
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Ткаченко

+380966024066 semyonovka66@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕМЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26373069
Місцезнаходження: 72355, Україна , Запорізька обл., Мелітопольський р-н., с. Семенівка, пров. Шкільний, буд. 2
Контактна особа: Владислав Ткаченко
+380966024066
semyonovka66@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 11:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:08
Очікувана вартість: 111 110,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 333,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72355, Україна, Запорізька область, Мелітопольський р-н, с. Семенівка, пров. Шкільний , 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 11:37
оголошення нуш обладнання мультимедіа.docx
26 травня 2020 11:36
Додаток 3 проект договору.docx
27 травня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 11:37
оголошення нуш обладнання мультимедіа.docx
26 травня 2020 11:36
оголошення_нуш_обладнання_мультимедіа.docx
26 травня 2020 11:36
Додаток 3 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо характеристик проектору
Дата подання: 26 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:18
Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати проектори з DLP-технологією? Оскільки, вони є не гіршими за проектори з технологією LCD: 3 х 0.55" P-Si TF, а за деякими характеристиками навіть кращими.
Відповідь: Так!
Проектор
Дата подання: 27 травня 2020 11:10
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:27
Чи можуть Учасники пропонувати акустичну систему для підсилення потужності звуку проектора?
Відповідь: так
Тендер
Дата подання: 27 травня 2020 12:58
Дата відповіді: 27 травня 2020 18:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: ні, в тендерній документації чітко прописано доставка, монтаж і підключення!
Уточнення
Дата подання: 27 травня 2020 18:09
Дата відповіді: 27 травня 2020 18:37
Шановний Замовник! Згідно з п 1.17. тендерної документації учасник повинен надати: Копії документів, що засвідчують якість товару (копії сертифікатів ISO9001, ISO14001 на розробку, виробництво та сервісне обслуговування комп‘ютерних (мультимедійних або інтерактивних) комплексів для навчальних закладів, копії декларацій або сертифікатів відповідності на комп‘ютерні (мультимедійні або інтерактивні) комплекси для навчальних закладів). Чи будете ви розгялдати пропозицію учасників, які нададуть у складі тендерної пропозиції копії документів, що засвідчують якість окремо на кожну складову комплексу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так, будемо
Технічні Характеристики
Дата подання: 28 травня 2020 11:45
Дата відповіді: 28 травня 2020 12:10
Доброго дня, чи будете ви розглядати інтерактивні дошки які не мають фізичних гарячих клавіш, яле мають програмні гарячі клавіши які ви зможете налаштувати самостійно?
Відповідь: ні
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-002623-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 27 травня 2020 11:09
Технічні характеристики
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 Оголошення про проведення закупівлі вимагається Наявність вбудованого динаміка проектора потужністю не менше 16 Вт. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №704 передбачає, що до інтерактивного комплексу може входити акустична система для збільшення потужності звуку. Такий варіант є досить практичним, оскільки акустична система зможе бути використана і для інших цілей, а також може мати більшу потужність звуку. Просимо Вас внести зміни до Додатку 2 та надати можливість Учасникам пропонувати проектори з вбудованими динаміками або відокремленою акустичною системою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 11:27
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу, прийнято рішення щодо внесення змін до технічних та якісних характеристик закупівлі. Файл зі змінами буде завантажено в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002623-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 27 травня 2020 19:33
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Надати довідку у довільній формі про наявність у Учасника власного сервісного центру який забезпечить гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування.» Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Також наявна вимога "2.7. Надати гарантійний лист про наявність у Постачальника власного транспортного засобу для доставки товару." Заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте не володіють власними транспортними засобами, а користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.

Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром., а також надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 11:32
Доброго дня! Розглянувши ваші вимоги, повідомляємо:
що тендерною документацією передбачено гарантійний строк товару - строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного зобов’язання покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір
Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор.
Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора.
Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку.
В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» непередбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи.
У зв’язку з впровадженням у заклади охорони здоров’я Медичної інформаційної системи (МІС), за допомогою якої створюється документообіг між лікувальними установами, лабораторіями та пацієнтами, центру необхідно мати гарантії в якісному товарі (персональних комп’ютерів), до якого впроваджуватимуть МІС, а тому, у разі виникнення гарантійного випадку, швидке реагування Постачальника на звернення Замовника є дуже важливою складовою для безперебійного функціонування центру (починаючи від процесу лікування пацієнтів та закінчуючи своєчасним щоденним внесенням інформації (звітуванням) до НСЗУ). Саме тому наявність власного сервісного центру у Постачальника є важливим аргументом для замовника, та це не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень тендерної документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, замовник звертається саме до сервісного центру Постачальника, який і несе повну відповідальність у разі виникнення гарантійного випадку, відповідно до положень договору.
Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим замовник не матиме права подати вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю.
Тендерною документацією не створено перешкод для залучення Вами субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту або доставки товару, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця.
Також звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Дискримінація – це нерівний підхід до різних учасників. Учаснику ні що не забороняє створювати власний сервісний центр.
Тому, Ваша вимога, щодо усунення зі змісту тендерної документації положення про необхідність наявності власного сервісного центру та наявність у Постачальника власного транспортного засобу, не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002623-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 12 червня 2020 17:37
Вимога шодо скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікації учасника "ІНТЕР СИСТЕМС"
Опис вимоги наведений нижче у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 11:45
розглянувши вимогу ТОВ «Поділля Фінанс» повідомляє наступне:
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002623-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 15 червня 2020 16:33
Вимога шодо скасування протоколу про визначення переможця та дискваліфікації учасника "ІНТЕР СИСТЕМС"
Опис вимоги наведений нижче у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:10
Розглянувши вимогу ТОВ «Поділля Фінанс» повідомляє наступне
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002623-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 16 червня 2020 09:09
Оскарження
Доброго дня!
Шановний Замовник!
Все ж таки просимо переглянути Ваше рішення щодо визнання переможцем Учасника ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС".
Згідно п. 2.5. Додатку 2 тендерної документації - Надати у складі пропозиції копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання.
Учасник надав сертифікат ISO 9001:2015 на Epson, що вже не є дійсним (до 20.05.2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:14
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

16 червня 2020 14:10
Поділля Фінанс.docx

Документи

16 червня 2020 14:14
Крео Сінержі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 92 547,00
UAH з ПДВ
92 547,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 106 800,00
UAH з ПДВ
106 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 109 968,00
UAH з ПДВ
109 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 12:16
Електронний підпис
12 червня 2020 12:15
Гарантійний лист ОС.pdf
05 червня 2020 12:33
Електронний підпис
05 червня 2020 12:32
Установчі документи.pdf
05 червня 2020 12:32
Уповноважена особа.pdf
05 червня 2020 12:32
Технічні вимоги згода.pdf
05 червня 2020 12:32
Таблиця відповідності.pdf
05 червня 2020 12:32
Пропозиція.pdf
05 червня 2020 12:32
Проект договору.pdf
05 червня 2020 12:32
Згода на обробку ПД.pdf
05 червня 2020 12:32
Документи якості.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка сервіс центр.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка працівники.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка печатка.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка МТБ.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка ліцензування.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка досвід.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка довкілля.pdf
05 червня 2020 12:32
Гарантійний лист ТЗ.pdf
05 червня 2020 12:32
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 12:16
Електронний підпис
09 червня 2020 12:14
34.ЛИСТ-ЗГОДА ДОДАТОК 4.pdf
09 червня 2020 12:13
28.ДОВІДКА НОВИЙ ТОВАР.pdf
09 червня 2020 12:13
23.ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
09 червня 2020 12:13
51.АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
09 червня 2020 12:13
48.СЕРТИФІКАТИ CABELEXPERT.pdf
09 червня 2020 12:13
47.СЕРТИФІКАТИ ISO EPSON.pdf
09 червня 2020 12:13
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
09 червня 2020 12:13
46.СЕРТИФІКАТИ ISO ACER.pdf
09 червня 2020 12:13
41.СЕРТИФІКАТИ БФП EPSON.pdf
09 червня 2020 12:13
40.СЕРТИФІКАТИ НОУТБУК.pdf
09 червня 2020 12:13
6.НАКАЗ.pdf
09 червня 2020 12:13
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 12:58
Електронний підпис
09 червня 2020 12:57
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 92 547,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:15

Документи

12 червня 2020 14:15
Електронний підпис
12 червня 2020 14:13
Рішення 12.06.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
92 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 14:15
Електронний підпис
12 червня 2020 14:13
Рішення 12.06.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 13:09
доп угода ком 28.08.jpg зміни до договору
28 серпня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 13:06
дод3.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 13:01
док3.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 09:09
доп.угода компьют2.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 09:05
Доп угода комп..pdf зміни до договору
27 липня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:43
договор Компьютери.pdf укладений
06 липня 2020 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна редакції пункта договору, та специфікації
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна редакції предмета закупівлі та специфікації
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): придбання компютерної техніки, обладнання та предмети довгострокового користування . Предмет закупівлі: комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оплатити придбання компютерної техніки, обладнання та предмети довгострокового користування . Предмет закупівлі: комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування договору
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML