Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легковий автомобіль 4х4
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-05-26-002622-b ● a2639188eeb0452c87b6b0e2dad61d60
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Олександрії " |
Код ЄДРПОУ: | 38972429 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Діброви, 77 |
Контактна особа: |
Євген Афанасієв +380683810702 cpmsd.olexandria@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Легковий автомобіль 4х4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Діброви, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 11:36 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 26 травня 2020 15:43
Дата відповіді: 28 травня 2020 17:33
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 4 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 4, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 2 «Технічна специфікація», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окремі характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю Renault DUSTER та виключають можливість запропонувати еквівалент, а саме об’єм двигуна (1,6 або 1,7), розмір коліс не більше R17. Самі по собі дані вимоги не є дискримінаційними, однак в сукупності з іншими вимогами, що заявлені у додатку 2 ТД та очікуваною вартістю предмета закупівлі (500 000 грн. за один автомобіль) даним вимогам відповідає виключно автомобіль RENAULT DUSTER.
Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (категорії М1G), у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів та/або пацієнтів лікарні.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
Також, провівши аналіз вашої тендерної документації та ринку нових автомобілів України можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ!
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а саме: об’єм двигуна (1,6 або 1,7), розмір коліс не більше R17.
Пропонуємо внести наступні зміни в дані характеристики: об’єм двигуна (не більше 1700 см³), розмір коліс не більше R18.
Додатково повідомляємо, що через пандемію коронавірусної хвороби COVID-19 заводи бренду RENAULT зупинили виробництво автомобілів, що унеможливлює поставку даних авто Замовнику (https://en.media.groupe.renault.com/news/groupe-renault-shuts-down-production-activities-at-its-industrial-sites-in-france-aa2c-989c5.html).
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Наголошуємо на тому факті, що тендерна документація до закупівлі не має посилання на жодну конкретну марку автомобіля та виробника. Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені у відповідності вимог до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я, спільно розроблених Міністерством охорони здоров’я України та Міністерством інфраструктури України. Також, тендерна документація не носить жодного дискримінаційного характеру та не порушує ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, звертаємо Вашу увагу на той факт, що очікувана вартість закупівлі була визначена виключно на підставі наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 27 грудня 2019 року № 338, яким затверджена сума на придбання службового автомобіля для медичних працівників амбулаторії нашого підприємства у розмірі 500 тисяч гривень.
Додатково слід враховувати той факт, що між нашим підприємством та Національною службою здоров’я України – далі (НСЗУ) укладено договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на підставі ч.1 ст. 8 ЗУ «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» - далі (Закон). Оплата послуг, які надаються нашим підприємством здійснюється НСЗУ на підставі ст.10 Закону. Нажаль, на сьогоднішній день, в часи реформування медичної системи в Україні, у зв’язку обмеженим фінансуванням та поступовим скороченням інших видатків (окрім видатків на заробітну плату працівників) підприємство не має можливості збільшити параметр розміру коліс з «не більше R17» на «не більше R18», що суттєво збільшить витрати на закупівлю автомобільних шин, що неприпустимо в рамках економічної забезпеченості нашого підприємства на сьогоднішній день.
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет КП «ЦПМСД м. Олександрії» не вбачає дискримінаційних вимог в тендерній документації та не вважає за доцільне внесення змін до тендерної документації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на той факт, що очікувана вартість закупівлі була визначена виключно на підставі наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 27 грудня 2019 року № 338, яким затверджена сума на придбання службового автомобіля для медичних працівників амбулаторії нашого підприємства у розмірі 500 тисяч гривень.
Додатково слід враховувати той факт, що між нашим підприємством та Національною службою здоров’я України – далі (НСЗУ) укладено договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на підставі ч.1 ст. 8 ЗУ «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» - далі (Закон). Оплата послуг, які надаються нашим підприємством здійснюється НСЗУ на підставі ст.10 Закону. Нажаль, на сьогоднішній день, в часи реформування медичної системи в Україні, у зв’язку обмеженим фінансуванням та поступовим скороченням інших видатків (окрім видатків на заробітну плату працівників) підприємство не має можливості збільшити параметр розміру коліс з «не більше R17» на «не більше R18», що суттєво збільшить витрати на закупівлю автомобільних шин, що неприпустимо в рамках економічної забезпеченості нашого підприємства на сьогоднішній день.
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет КП «ЦПМСД м. Олександрії» не вбачає дискримінаційних вимог в тендерній документації та не вважає за доцільне внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002622-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:41960916
Дата подання: 23 червня 2020 15:25
Вимога про скасування неправомірного рішення
Повідомляємо про незаконність рішення тендерного комітету про прийняття пропозиції ТОВ «КОЛОС АВТО» та вимагаємо скасувати незаконне рішення з урахуванням наступного.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЛОС АВТО» надана довідка про службову особу, уповноважену на підписання тендерної пропозиції ТОВ «КОЛОС АВТО» (файл «Підписання тендерної пропозиції.pdf»), яка містить недостовірну інформацію про повноваження директора. Так, у довідці є посилання на п.6.9 Статуту та наведене формулювання: «Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, має право без довіреності діяти від імені Товариства, укладати угоди, чинити юридичні дії від імені Товариства». Ця інформація не відповідає дійсному змісту п.6.9. ТОВ «КОЛОС АВТО», що призводить до спотворення інформації про дійсний обсяг повноважень Директора. Відповідно до п.6.9. Статуту Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, крім тих, які віднесено до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства. На підставі п.6.5. Статуту до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства належить прийняття рішення про відчуження майна Товариства на суму, що становить п’ятдесят та більше відсотків майна Товариства. При цьому учасником не надана інформація про вартість майна Товариства для підтвердження права Директора на підписання тендерної пропозиції на суму закупівлі та договору про закупівлю без отримання відповідного рішення Загальних зборів учасників.
В п.2 розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» замовником встановлено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що в п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання учасником згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. В цій частині пропозиція ТОВ «КОЛОС АВТО» не відповідає вимогам тендерної документації замовника, оскільки учасником не надана згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Доданий до пропозиції файл «Згода на обробку ПД.PDF» містить повідомлення, адресоване замовнику торгів, про надання згоди на збір та обробку персональних даних іншій особі, яка не є замовником у даній закупівлі, а саме – Комунальному некомерційному підприємству Білопільської міської ради «Білопільський центр первинної медичної допомоги». Зазначене свідчить про те, що учасник не надав замовнику згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що виключає можливість визначення переможцем даного учасника. Оскільки інформація про переможця, про укладений договір про закупівлю, звіт про виконання договору підлягає відповідно до чинного законодавства публічному оприлюдненню, а вчинення таких дій без згоди володільця персональних даних є порушенням норм чинного законодавства (п.6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних»). В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «КОЛОС АВТО» не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а тому підлягає відхиленню замовником.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Відповідно до п.абз.3 п. 15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Звертаємо увагу, що Вами, як замовником, відповідно до даних, викладених замовником на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-26-002622-b проведена перевірка відомостей про переможця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та додано файл «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» від 15.06.2020 р. Аналіз відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свідчить про відсутність відносно учасника інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Так, пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлено, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, а саме: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Як вбачається з інформації в Єдиному державному реєстрі стосовно ТОВ «КОЛОС АВТО» (код 36785139) відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, причини відсутності кінцевого бенефіціарного власника юридичної особу в реєстрі також не зазначені.
Незважаючи на зазначене, учасником ТОВ «КОЛОС АВТО» у складі пропозиції надана інформаційна довідка (файл «Ст.17.pdf»), в якій учасником повідомляється недостовірна інформація про наявність відомостей про бенефіціарних власників в Єдиному державному реєстрі.
Таким чином, на підставі ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви, як замовник, зобов’язані відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОЛОС АВТО».
До того ж на підставі аналізу інформації про технічні характеристики запропонованого ТОВ «КОЛОС АВТО» автомобіля, а саме повнопривідного транспортного засобу Suzuki New SX4 1.6L 4WD GL 5MT, 2020 року випуску, нами встановлена недостовірність наданих ТОВ «КОЛОС АВТО» даних щодо окремих технічних параметрів запропонованого ними автомобіля. Інформація виробника про технічні характеристики даного автомобіля отримана нами з брошури, завантаженої з офіційного сайту www.suzuki.com.ua/Content/Entities/Car/5/ru/brochure.pdf. Так, недостовірна інформація надана щодо наступних технічних характеристик:
кут в’їзду (в поданих документах учасник зазначив 25 градусів, а фактично цей показник складає 20 градусів). Слід зазначити, що вимога замовника відносно даного технічного параметру висувалася «не менше 25». В цій частині технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам замовника.
дорожній просвіт між осями ( ТОВ «КОЛОС АВТО» в поданих документах зазначає 200 мм, в той час як за даними виробника, викладених у брошурі, цей показник складає 179 мм). Вимога замовника – не менше 200 мм. В цій частині технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам замовника.
дорожній просвіт під задньою віссю (учасник в поданих документах зазначає 180 мм, в той час як за даними виробника, викладених у брошурі, цей показник складає 177 мм). Вимога замовника – не менше 180 мм. В цій частині технічні характеристики запропонованого товару також не відповідають вимогам замовника.
Керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахуванням викладеного вище слід констатувати, що учасник ТОВ «КОЛОС АВТО» підчас участі в процедурі закупівлі надав недостовірну інформацію щодо:
- повноважень посадової особи щодо підпису договору;
- відповідності учасника вимогам, зазначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
На підставі викладеного вище вважаємо, що рішення тендерного комітету замовника, викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 19.06.2020 р. № 19/06/2020, є незаконним. У зв’язку з цим, вимагаємо змінити незаконне рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника ТОВ «КОЛОС АВТО», а саме дискваліфікувати даного учасника у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та керуючись, п.11 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути наступну тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЛОС АВТО» надана довідка про службову особу, уповноважену на підписання тендерної пропозиції ТОВ «КОЛОС АВТО» (файл «Підписання тендерної пропозиції.pdf»), яка містить недостовірну інформацію про повноваження директора. Так, у довідці є посилання на п.6.9 Статуту та наведене формулювання: «Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, має право без довіреності діяти від імені Товариства, укладати угоди, чинити юридичні дії від імені Товариства». Ця інформація не відповідає дійсному змісту п.6.9. ТОВ «КОЛОС АВТО», що призводить до спотворення інформації про дійсний обсяг повноважень Директора. Відповідно до п.6.9. Статуту Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, крім тих, які віднесено до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства. На підставі п.6.5. Статуту до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства належить прийняття рішення про відчуження майна Товариства на суму, що становить п’ятдесят та більше відсотків майна Товариства. При цьому учасником не надана інформація про вартість майна Товариства для підтвердження права Директора на підписання тендерної пропозиції на суму закупівлі та договору про закупівлю без отримання відповідного рішення Загальних зборів учасників.
В п.2 розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» замовником встановлено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що в п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання учасником згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. В цій частині пропозиція ТОВ «КОЛОС АВТО» не відповідає вимогам тендерної документації замовника, оскільки учасником не надана згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Доданий до пропозиції файл «Згода на обробку ПД.PDF» містить повідомлення, адресоване замовнику торгів, про надання згоди на збір та обробку персональних даних іншій особі, яка не є замовником у даній закупівлі, а саме – Комунальному некомерційному підприємству Білопільської міської ради «Білопільський центр первинної медичної допомоги». Зазначене свідчить про те, що учасник не надав замовнику згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що виключає можливість визначення переможцем даного учасника. Оскільки інформація про переможця, про укладений договір про закупівлю, звіт про виконання договору підлягає відповідно до чинного законодавства публічному оприлюдненню, а вчинення таких дій без згоди володільця персональних даних є порушенням норм чинного законодавства (п.6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних»). В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «КОЛОС АВТО» не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а тому підлягає відхиленню замовником.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Відповідно до п.абз.3 п. 15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Звертаємо увагу, що Вами, як замовником, відповідно до даних, викладених замовником на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-26-002622-b проведена перевірка відомостей про переможця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та додано файл «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» від 15.06.2020 р. Аналіз відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свідчить про відсутність відносно учасника інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Так, пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлено, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, а саме: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Як вбачається з інформації в Єдиному державному реєстрі стосовно ТОВ «КОЛОС АВТО» (код 36785139) відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, причини відсутності кінцевого бенефіціарного власника юридичної особу в реєстрі також не зазначені.
Незважаючи на зазначене, учасником ТОВ «КОЛОС АВТО» у складі пропозиції надана інформаційна довідка (файл «Ст.17.pdf»), в якій учасником повідомляється недостовірна інформація про наявність відомостей про бенефіціарних власників в Єдиному державному реєстрі.
Таким чином, на підставі ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви, як замовник, зобов’язані відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОЛОС АВТО».
До того ж на підставі аналізу інформації про технічні характеристики запропонованого ТОВ «КОЛОС АВТО» автомобіля, а саме повнопривідного транспортного засобу Suzuki New SX4 1.6L 4WD GL 5MT, 2020 року випуску, нами встановлена недостовірність наданих ТОВ «КОЛОС АВТО» даних щодо окремих технічних параметрів запропонованого ними автомобіля. Інформація виробника про технічні характеристики даного автомобіля отримана нами з брошури, завантаженої з офіційного сайту www.suzuki.com.ua/Content/Entities/Car/5/ru/brochure.pdf. Так, недостовірна інформація надана щодо наступних технічних характеристик:
кут в’їзду (в поданих документах учасник зазначив 25 градусів, а фактично цей показник складає 20 градусів). Слід зазначити, що вимога замовника відносно даного технічного параметру висувалася «не менше 25». В цій частині технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам замовника.
дорожній просвіт між осями ( ТОВ «КОЛОС АВТО» в поданих документах зазначає 200 мм, в той час як за даними виробника, викладених у брошурі, цей показник складає 179 мм). Вимога замовника – не менше 200 мм. В цій частині технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам замовника.
дорожній просвіт під задньою віссю (учасник в поданих документах зазначає 180 мм, в той час як за даними виробника, викладених у брошурі, цей показник складає 177 мм). Вимога замовника – не менше 180 мм. В цій частині технічні характеристики запропонованого товару також не відповідають вимогам замовника.
Керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахуванням викладеного вище слід констатувати, що учасник ТОВ «КОЛОС АВТО» підчас участі в процедурі закупівлі надав недостовірну інформацію щодо:
- повноважень посадової особи щодо підпису договору;
- відповідності учасника вимогам, зазначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
На підставі викладеного вище вважаємо, що рішення тендерного комітету замовника, викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 19.06.2020 р. № 19/06/2020, є незаконним. У зв’язку з цим, вимагаємо змінити незаконне рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника ТОВ «КОЛОС АВТО», а саме дискваліфікувати даного учасника у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та керуючись, п.11 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути наступну тендерну пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 09:43
Згідно з приписами, наведеними у додатку 1 до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерством інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 14.09.2012 за № 1586/21898, колісний засіб категорії М1 вважають колісним засобом підвищеної прохідності, якщо він:
Має принаймні одну передню вісь та принаймні одну задню вісь, які можна урухомлювати одночасно, враховуючі колісний засіб у якого урухомник однієї осі можливо відключати;
Має принаймні один механізм блокування диференціального механізму або принаймні один механізм аналогічної дії та може долати узвіз 30-відсоткового похилу.
Крім того, такі колісні засоби повинні відповідати принаймні п’ятьом з таких шести вимог:
- Кут в’їзду має бути не менш 25 ͦ;
- Кут з’їзду має бути не менш 20 ͦ;
- Кут поздовжньої прохідності має бути не менш як 20 ͦ;
- Дорожній просвіт під передньою віссю повинен бути не менш як 180мм;
- Дорожній просвіт під задньою віссю повинен бути не менш як 180мм;
- Дорожній просвіт між осями повинен бути не менш як 200мм;
Всім цим вимогам автомобіль Suzuki SX-4 4WD 5MT виробництва 2020 року відповідає в повному обсязі. Слід звернути увагу, що технічні дані, які наведенні ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ як зауваження, а саме картинка ГеометрияSX-4.jpg відноситься до версії моделі 2013 року, тому не відповідає дійсності. Оновлена модель Suzuki SX-4 4WD 5MT вийшла в 2016 році та змінила геометрію автомобіля, а саме: кузов автомобіля став більший, кут з’їзду став більший. Учасником ТОВ «КОЛОС-АВТО» пропонується транспортний засіб оновленого зразка, яка задовольняє вимоги технічної специфікації щодо предмету закупівлі : ДК 021:2015 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Повнопривідний транспортний засіб).
Доданий до пропозиції файл «Згода на обробку ПД.PDF» містить повідомлення, адресоване замовнику торгів, про надання згоди на збір та обробку персональних даних іншій особі, яка не є замовником у даній закупівлі, а саме – Комунальному некомерційному підприємству Білопільської міської ради «Білопільський центр первинної медичної допомоги». Зауваження, що учасник не надав замовнику згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що виключає можливість визначення переможцем даного учасника - вважається як допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» вказане зауваження не може бути враховане як істотна причина для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - повноваження щодо підпису договору підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю. Вказані документи були надані в повному обсязі Учасником-переможцем.
Відповідно до п.6.9 Статуту Учасника – переможця, виконавчим органом Товариства є Директор. Компетенція Директора визначається Статутом, а саме: «Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, крім тих, які віднесені до виключної компетенції Загальних зборів…» . Пункт, на який вказує скаржник, а саме: п.6.5. Статуту до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства належить «прийняття рішення про відчуження майна Товариства на суму, що становить п’ятдесят та більше відсотків майна Товариства», говорить про відчуження майна, тобто продаж майна, і тільки. Участь в тендері – це не є виключна компетенція Загальних зборів, це є діяльність товариства – виконання якої здійснює та контролює Директор. Згідно Статуту «Директор має право:
Без довіреності діяти від імені Товариства;
Укладати угоди та чинити юридичні дії від імені Товариства;»
Укладання угоди та участь у тендері - це є безумовне право Директора, це є діяльність Товариства, а не відчуження майна. Тому посилання на п.6.5. Статуту не є правильним.
Довідка про службову особу, уповноважену на підписання тендерної пропозиції ТОВ «КОЛОС-АВТО» містить достовірну інформацію про повноваження Директора та відповідає діяльності Товариства.
Директор має підтверджені відповідні права та повноваження на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю із Замовником на суму закупівлі.
Надана Учасником-переможцем тендерна пропозиція та пакет документів підтверджує відповідальність Учасника за надання достовірної інформації, адже пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України.
Крім того, тендерною документацією НЕ вимагалось подання жодної інформації щодо вартості майна Товариства для підтвердження права Директора на підписання тендерної пропозиції на суму закупівлі та договору про закупівлю без отримання відповідного рішення Загальних зборів учасників.
Щодо зауваження відносно відсутності у Учасника-переможця інформації у Єдиному державному реєстрі відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи – у Замовника торгів відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, а саме:
- на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням розміщено лист від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», який містить інформацію щодо кінцевого бенефіціарного власника. При цьому виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою замовника самостійно.
- у разі, якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, то інформація про кінцевого бенефіціарного власника до Єдиного державного реєстру може не подаватись.
- структура засновників Учасника - переможця є простою, засновником компанії є лише одна фізична особа, яка володіє часткою компанії у розмірі 100%, вона являється бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет КП «ЦПМСД м. Олександрії» не вбачає підстав для скасування рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ «КОЛОС-АВТО».
Має принаймні одну передню вісь та принаймні одну задню вісь, які можна урухомлювати одночасно, враховуючі колісний засіб у якого урухомник однієї осі можливо відключати;
Має принаймні один механізм блокування диференціального механізму або принаймні один механізм аналогічної дії та може долати узвіз 30-відсоткового похилу.
Крім того, такі колісні засоби повинні відповідати принаймні п’ятьом з таких шести вимог:
- Кут в’їзду має бути не менш 25 ͦ;
- Кут з’їзду має бути не менш 20 ͦ;
- Кут поздовжньої прохідності має бути не менш як 20 ͦ;
- Дорожній просвіт під передньою віссю повинен бути не менш як 180мм;
- Дорожній просвіт під задньою віссю повинен бути не менш як 180мм;
- Дорожній просвіт між осями повинен бути не менш як 200мм;
Всім цим вимогам автомобіль Suzuki SX-4 4WD 5MT виробництва 2020 року відповідає в повному обсязі. Слід звернути увагу, що технічні дані, які наведенні ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ як зауваження, а саме картинка ГеометрияSX-4.jpg відноситься до версії моделі 2013 року, тому не відповідає дійсності. Оновлена модель Suzuki SX-4 4WD 5MT вийшла в 2016 році та змінила геометрію автомобіля, а саме: кузов автомобіля став більший, кут з’їзду став більший. Учасником ТОВ «КОЛОС-АВТО» пропонується транспортний засіб оновленого зразка, яка задовольняє вимоги технічної специфікації щодо предмету закупівлі : ДК 021:2015 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Повнопривідний транспортний засіб).
Доданий до пропозиції файл «Згода на обробку ПД.PDF» містить повідомлення, адресоване замовнику торгів, про надання згоди на збір та обробку персональних даних іншій особі, яка не є замовником у даній закупівлі, а саме – Комунальному некомерційному підприємству Білопільської міської ради «Білопільський центр первинної медичної допомоги». Зауваження, що учасник не надав замовнику згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що виключає можливість визначення переможцем даного учасника - вважається як допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» вказане зауваження не може бути враховане як істотна причина для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - повноваження щодо підпису договору підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю. Вказані документи були надані в повному обсязі Учасником-переможцем.
Відповідно до п.6.9 Статуту Учасника – переможця, виконавчим органом Товариства є Директор. Компетенція Директора визначається Статутом, а саме: «Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, крім тих, які віднесені до виключної компетенції Загальних зборів…» . Пункт, на який вказує скаржник, а саме: п.6.5. Статуту до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства належить «прийняття рішення про відчуження майна Товариства на суму, що становить п’ятдесят та більше відсотків майна Товариства», говорить про відчуження майна, тобто продаж майна, і тільки. Участь в тендері – це не є виключна компетенція Загальних зборів, це є діяльність товариства – виконання якої здійснює та контролює Директор. Згідно Статуту «Директор має право:
Без довіреності діяти від імені Товариства;
Укладати угоди та чинити юридичні дії від імені Товариства;»
Укладання угоди та участь у тендері - це є безумовне право Директора, це є діяльність Товариства, а не відчуження майна. Тому посилання на п.6.5. Статуту не є правильним.
Довідка про службову особу, уповноважену на підписання тендерної пропозиції ТОВ «КОЛОС-АВТО» містить достовірну інформацію про повноваження Директора та відповідає діяльності Товариства.
Директор має підтверджені відповідні права та повноваження на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю із Замовником на суму закупівлі.
Надана Учасником-переможцем тендерна пропозиція та пакет документів підтверджує відповідальність Учасника за надання достовірної інформації, адже пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України.
Крім того, тендерною документацією НЕ вимагалось подання жодної інформації щодо вартості майна Товариства для підтвердження права Директора на підписання тендерної пропозиції на суму закупівлі та договору про закупівлю без отримання відповідного рішення Загальних зборів учасників.
Щодо зауваження відносно відсутності у Учасника-переможця інформації у Єдиному державному реєстрі відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи – у Замовника торгів відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, а саме:
- на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням розміщено лист від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», який містить інформацію щодо кінцевого бенефіціарного власника. При цьому виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою замовника самостійно.
- у разі, якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, то інформація про кінцевого бенефіціарного власника до Єдиного державного реєстру може не подаватись.
- структура засновників Учасника - переможця є простою, засновником компанії є лише одна фізична особа, яка володіє часткою компанії у розмірі 100%, вона являється бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет КП «ЦПМСД м. Олександрії» не вбачає підстав для скасування рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ «КОЛОС-АВТО».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-26-002622-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:41960916
Дата подання: 25 червня 2020 16:28
Дата подання: 25 червня 2020 16:28
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 21:05
рішення від 30..06.2020 № 12725 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 21:05
Інформація про перенесення розгляду скарги від 25 червня 2020 № UA-2020-05-26-002622-b.a2 .pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 22:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від 25 червня 2020 № UA-2020-05-26-002622-b.a2 .pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 21:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2020 №13435 .pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 16:35
рішення від 10.07.2020 №13435 .pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 21:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОС-АВТО" |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
467 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ |
487 800,00
UAH з ПДВ
|
467 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОС-АВТО" #36785139 |
Переможець |
467 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 09:06
|
Авто.pdf | укладений |
28 липня 2020 09:04
|