Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі дільниці за адресою: пров. Чорноморський, 4 (проектування, передпроектні, супровідні роботи та експертиза), у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код CPV за ДК 021:2015 - 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат.)
Очікувана вартість
99 167,00 UAH
UA-2020-05-26-002522-b ● f8c3a6c3b3694ab7a1966810e0ed335b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Оксана Сухорукова +380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 11:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 99 167,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Кошти міського бюджету. КФК 1217670 «Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання», КЕКВ 3210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі дільниці за адресою: пров. Чорноморський, 4 (проектування, передпроектні, супровідні роботи та експертиза), у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код CPV за ДК 021:2015 - 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Чорноморський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Замовником виконаних Робіт здійснюється шляхом оплати виконаних Робіт протягом 15 банківських днів від дати підписання сторонами відповідних актів. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 11:31 |
Додаток № 4 проект договору.docx | |
26 травня 2020 11:31 |
Додаток № 1 до ТВ Дефектний акт в натуральних одиницях.pdf | |
26 травня 2020 11:31 |
Додаток № 4 до ТВ схема перепланування посібного приміщення Чорноморський, 4.pdf | |
26 травня 2020 11:31 |
Додаток № 2 до ТВ схема перепланування побутовоъ будівлі.pdf | |
26 травня 2020 11:31 |
Додаток № 3 до ТВ схема перепланування посібного приміщення Чорноморський, 4.pdf | |
26 травня 2020 11:31 |
Оголошення черноморский,4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 02 червня 2020 10:20
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до переліку документів згідно Додатку 1 до Оголошення зважаючи на наступне:
1. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності лише повірений тахеометр, який є універсальним пристроєм та у нього є властивості нівеліру.
2. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності 1 шт. машину у підприємства-учасника, що буде виконувати розробку ПКД.
3. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності принтер з розміром печаті в форматі А-3.
4. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності:
- інженера-кошторисника;
- інженера-проектувалика у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- експерт з технічного обстеження будівель і споруд;
- інженер-геодезист
- інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Наявність всіх вищевказаних кваліфікацій повинна бути підтверджено відповідними кваліфікаційними сертифікатами, які є чинними.
5. Наявність Сертифікату системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт згідно закупівлі.
На підставі вищевказаного просимо внести зміни до переліку документів, що учасник оприлюднює у складі своєї пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002522-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Донмегапроект", Код ЄДРПОУ:41380418
Вимога
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до переліку документів згідно Додатку 1 до Оголошення зважаючи на наступне:
1. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності лише повірений тахеометр, який є універсальним пристроєм та у нього є властивості нівеліру.
2. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності машину в кількості 1 одиниці у підприємства-учасника, що буде виконувати розробку ПКД.
3. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності принтер з розміром печаті в форматі А-3.
4. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності:
- інженера-кошторисника;
- інженера-проектувалика у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- експерт з технічного обстеження будівель і споруд;
- інженер-геодезист
- інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Наявність всіх вищевказаних кваліфікацій повинна бути підтверджено відповідними кваліфікаційними сертифікатами, які є чинними.
5. Наявність Сертифікату системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт згідно закупівлі.
На підставі вищевказаного просимо внести зміни до переліку документів, що учасник оприлюднює у складі своєї пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
1. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності лише повірений тахеометр, який є універсальним пристроєм та у нього є властивості нівеліру.
2. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності машину в кількості 1 одиниці у підприємства-учасника, що буде виконувати розробку ПКД.
3. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності принтер з розміром печаті в форматі А-3.
4. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності:
- інженера-кошторисника;
- інженера-проектувалика у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- експерт з технічного обстеження будівель і споруд;
- інженер-геодезист
- інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Наявність всіх вищевказаних кваліфікацій повинна бути підтверджено відповідними кваліфікаційними сертифікатами, які є чинними.
5. Наявність Сертифікату системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт згідно закупівлі.
На підставі вищевказаного просимо внести зміни до переліку документів, що учасник оприлюднює у складі своєї пропозиції.
Скасована
Дата: 02 червня 2020 10:21
Причина: уточнення
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Переможець |
97 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 08:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до преамбули договору та викласти її у наступній редакції: «Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва в особі заступника директора з фінансово-економічних питань Гіренко Тетяни Іванівни, що діє на підставі Статуту (далі «Замовник»), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «АРКОН», в особі директора Статкевича Ярослава Івановича, що діє на підставі Статуту, (далі «Виконавець»), що далі іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона» уклали цей Договір (надалі - «Договір») про наступне:» 1. Викласти Додаток № 2 «Календарний графік» у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди. 2. Додати до Договору № 226 від «23» червня 2020р. Додаток № 4 «Технічне завдання» та викласти його у редакції Додатку № 2 до цієї додаткової угоди. 3. Сума договору залишається не змінною. |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додання п. 1.4. до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт до 25.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |