Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі дільниці за адресою: пров. Чорноморський, 4 (проектування, передпроектні, супровідні роботи та експертиза), у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код CPV за ДК 021:2015 - 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат.)
Очікувана вартість
99 167,00 UAH
UA-2020-05-26-002522-b f8c3a6c3b3694ab7a1966810e0ed335b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 11:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 11:17
Очікувана вартість: 99 167,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кошти міського бюджету. КФК 1217670 «Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання», КЕКВ 3210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі дільниці за адресою: пров. Чорноморський, 4 (проектування, передпроектні, супровідні роботи та експертиза), у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код CPV за ДК 021:2015 - 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Чорноморський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Замовником виконаних Робіт здійснюється шляхом оплати виконаних Робіт протягом 15 банківських днів від дати підписання сторонами відповідних актів. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 02 червня 2020 10:20
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до переліку документів згідно Додатку 1 до Оголошення зважаючи на наступне: 1. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності лише повірений тахеометр, який є універсальним пристроєм та у нього є властивості нівеліру. 2. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності 1 шт. машину у підприємства-учасника, що буде виконувати розробку ПКД. 3. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності принтер з розміром печаті в форматі А-3. 4. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності: - інженера-кошторисника; - інженера-проектувалика у частині забезпечення механічного опору та стійкості; - експерт з технічного обстеження будівель і споруд; - інженер-геодезист - інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Наявність всіх вищевказаних кваліфікацій повинна бути підтверджено відповідними кваліфікаційними сертифікатами, які є чинними. 5. Наявність Сертифікату системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт згідно закупівлі. На підставі вищевказаного просимо внести зміни до переліку документів, що учасник оприлюднює у складі своєї пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-002522-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Донмегапроект", Код ЄДРПОУ:41380418
Вимога
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до переліку документів згідно Додатку 1 до Оголошення зважаючи на наступне:

1. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності лише повірений тахеометр, який є універсальним пристроєм та у нього є властивості нівеліру.
2. Для виконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності машину в кількості 1 одиниці у підприємства-учасника, що буде виконувати розробку ПКД.
3. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності принтер з розміром печаті в форматі А-3.
4. Для вконання робіт згідно закупівлі достатньо мати в наявності:
- інженера-кошторисника;
- інженера-проектувалика у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- експерт з технічного обстеження будівель і споруд;
- інженер-геодезист
- інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Наявність всіх вищевказаних кваліфікацій повинна бути підтверджено відповідними кваліфікаційними сертифікатами, які є чинними.
5. Наявність Сертифікату системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт згідно закупівлі.

На підставі вищевказаного просимо внести зміни до переліку документів, що учасник оприлюднює у складі своєї пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 червня 2020 10:21
Причина: уточнення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 11:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 97 000,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 15:53
Електронний підпис
09 червня 2020 15:51
Кошториси
03 червня 2020 13:15
Електронний підпис
03 червня 2020 13:12
31.АВК Договір завірено.PDF
03 червня 2020 13:12
30_ Повірка Тахіометр.pdf
03 червня 2020 13:12
31. Автокад Ліцензія.PDF
03 червня 2020 13:12
23. Витяг ЄДР від 28.05.20 (1).pdf
03 червня 2020 13:12
16. Проект договору.pdf
03 червня 2020 13:12
15.Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 13:12
14. Технічні вимоги.pdf
03 червня 2020 13:12
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 97 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 08:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 14:50
Додаткова угода № 3 від 10.09.2020р. до дог. 226 (пров. Чорноморский, 4).pdf зміни до договору
21 вересня 2020 14:49
Повідомлення про внесення змін доп. № 3 до дог. 226.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 14:51
Додаткова угода № 2 від 01.09.2020р. до дог. 226 (пров. Чорноморский, 4).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:50
Повідомлення про внесення змін доп. № 2 до дог. 226.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 11:19
Повідомлення про внесення змін до дог. 226.pdf зміни до договору
23 червня 2020 11:17
Додаткова угода № 1 від 23.06.2020р. до дог. 226 (пров. Чорноморский, 4).pdf зміни до договору
23 червня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 10:32
Договір № 226 від 23.06.2020р. (пров. Чорноморський,4 ).pdf укладений
23 червня 2020 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули договору та викласти її у наступній редакції: «Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва в особі заступника директора з фінансово-економічних питань Гіренко Тетяни Іванівни, що діє на підставі Статуту (далі «Замовник»), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «АРКОН», в особі директора Статкевича Ярослава Івановича, що діє на підставі Статуту, (далі «Виконавець»), що далі іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона» уклали цей Договір (надалі - «Договір») про наступне:» 1. Викласти Додаток № 2 «Календарний графік» у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди. 2. Додати до Договору № 226 від «23» червня 2020р. Додаток № 4 «Технічне завдання» та викласти його у редакції Додатку № 2 до цієї додаткової угоди. 3. Сума договору залишається не змінною.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додання п. 1.4. до Договору
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт до 25.09.2020
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 166,66 UAH)