Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Очікувана вартість
199 525,00 UAH
UA-2020-05-26-002171-c b79f3ab0a7f94f668d0733d0fe5b7e5b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Красковський Андрій Олександрович

+380677824913 a.a.kraskovsky@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Верховіна"
Код ЄДРПОУ: 23772231
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Будівельників, буд. 92
Контактна особа: Красковський Андрій Олександрович
+380677824913
a.a.kraskovsky@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 22:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 22:03
Очікувана вартість: 199 525,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


пр.Будівельників, 92
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Будівельників, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір» Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 21:58
КК(2).pdf
26 травня 2020 21:58
ТЗ(2).pdf
26 травня 2020 21:58
ТЗ елементи благоустрою.doc
26 травня 2020 21:58
договір купівлі продажу.doc
26 травня 2020 21:58
Протокол публікація(2).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 22:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Васильєв Віктор Миколайович" 198 500,00
UAH з ПДВ
198 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 16:19
недвижимость.PDF
03 червня 2020 16:17
ДИК-2.pdf
03 червня 2020 16:17
Воркаут 1.1.pdf
03 червня 2020 16:17
Детская беседка.pdf
03 червня 2020 16:17
песочница с крышкой.pdf
03 червня 2020 16:17
паспорт скан.PDF
03 червня 2020 16:17
12. Санстанция.pdf
03 червня 2020 16:17
6. Копії договорів ГПД.PDF
03 червня 2020 16:17
10. Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Васильєв Віктор Миколайович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Васильєв Віктор Миколайович"
#3169703293
Переможець 198 500,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:52

Документи

09 червня 2020 17:52
Електронний підпис
09 червня 2020 17:50
повідомлення
09 червня 2020 17:50
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Васильєв Віктор Миколайович"
#3169703293
198 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 17:52
Електронний підпис
09 червня 2020 17:50
повідомлення
09 червня 2020 17:50
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:20
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:39
дод угода 4.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 16:34
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 21:22
договір коректна редакція.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 21:20
протокол п.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 21:20
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 21:17
дод угода 3.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 21:16
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 22:19
дод угода 2.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 22:19
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 22:16
дод угода 1.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 22:15
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 16:59
договір укладений
22 червня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування дії додаткової угоди №2 від 31 липня 2020 до договору купівлі-продажу від 22 червня 2020 №2/20; продовження терміну поставки товару, у зв’язку із затримкою поставки комплектуючих до обладнання через карантинні заходи, введені на території України, відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 №392; внесення змін до специфікації до договору № 2/20 від 22.06.2020 року, у зв’язку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у результаті технічної помилки було завантажено до майданчику доповнення до договору № 2/20 від 22 червня 2020 року, яке не є невід’ємною частиною договору
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки товару, у зв'язку із затримкою поставки комплектуючих до обладнання через карантинні заходи, введені на території України, відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 №392
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 500,00
UAH