Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 069 658,00 UAH
UA-2020-05-26-002146-b 1c07cb59645447f8bb57c003d4244dba
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 11:16
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 11:16
Початок аукціону: 12 червня 2020 14:15
Очікувана вартість: 10 069 658,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 696,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, Городенківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-002146-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"", Код ЄДРПОУ:39345683
Дата подання: 29 червня 2020 13:25
Скарга від ТОВ "ІБК "Західспецбуд"
Оскарження ріщення Замовника щодо визначення переможця від 19.06.2020 року у зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції Учасника- переможця умовам тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 21:06
рішення від 02.07.2020 № 12899.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 21:06
Рішення від 08.07.2020 № 13281.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 19:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення тендерного комітету від 19.06.2020 про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Вік».
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2020 10:35

Документи подані скаржником

29 червня 2020 12:42
Скарга.pdf
29 червня 2020 12:42
Пропозиція конкурента.zip
29 червня 2020 15:56
Квитанція про оплату.pdf

Документи подані замовником

06 липня 2020 13:47
41 ДЦ ЛС1 2-1-6
06 липня 2020 13:47
41 ДЦ ЛС1 2-1-7
06 липня 2020 13:47
Протокол
06 липня 2020 13:47
Лист відповідь
06 липня 2020 13:48
Лист відповідь ворд

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000041 ● db984d15b6de4a8db368ca24bddd9415
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
24.07.2020
№ 42

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.07.2020 №42

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-05-26-002146-b 26.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-28 09:04:24

Пояснення з власної ініціативи

Інформація до Висновку про результати моніторингу закупівлі
від 24.07.2020


На виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо усунення порушень виявлених при проведенні закупівлі предмету «Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо про вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відміна тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо увагу, що відміна тендеру буде доступною на електронному майданчику по завершенні періоду оскарження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" 8 396 576,40
UAH з ПДВ
8 396 576,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" 8 860 419,60
UAH з ПДВ
8 740 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-113" 9 734 142,00
UAH з ПДВ
8 855 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Ера-Захід" 9 499 822,00
UAH з ПДВ
8 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 15:21
Електронний підпис
26 червня 2020 15:18
Довідка МВС
26 червня 2020 15:18
довідка ДПІ
17 червня 2020 15:59
Електронний підпис
11 червня 2020 10:51
13 Довідка банк.pdf
11 червня 2020 10:51
12 Календарний графік.pdf
11 червня 2020 10:51
11 Кошторис.7z
11 червня 2020 10:51
10 Банківська гарантія.rar
11 червня 2020 10:51
8 Довідки інші.pdf
11 червня 2020 10:51
6 Ліцензія.pdf
11 червня 2020 10:51
2 Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 10:51
1 Заява учасника.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 17:07
Електронний підпис
11 червня 2020 10:25
Електронний підпис
11 червня 2020 10:23
Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 10:23
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 10:23
Статут та опис.pdf
11 червня 2020 10:23
Проект договору.pdf
11 червня 2020 10:23
Підписаний_Лицензия_.pdf
11 червня 2020 10:23
Підписаний_G0620-7887-GL_tender.pdf
11 червня 2020 10:23
Ліцензія.pdf
11 червня 2020 10:23
КОШТОРИС.zip
11 червня 2020 10:23
Календарний графік.pdf
11 червня 2020 10:23
Заява Учасника.pdf
11 червня 2020 10:23
Договірна ціна.pdf
11 червня 2020 10:23
Довідка про санкції.pdf
11 червня 2020 10:23
Довідка про МТБ.pdf
11 червня 2020 10:23
Відгуки додатково.pdf
11 червня 2020 10:23
Фінансова звітність.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:42
Електронний підпис
24 липня 2020 14:37
накладна вагончик.pdf
24 липня 2020 14:36
лист відгук НДЕКЦ.pdf
24 липня 2020 14:36
звітність 2019.pdf
11 червня 2020 09:36
Електронний підпис
11 червня 2020 09:31
кошторис.rar
11 червня 2020 09:31
Зарплата 2020 року.doc
11 червня 2020 09:31
31 проект договору.pdf
11 червня 2020 09:31
28 лист несення витрат.pdf
11 червня 2020 09:31
26 довідка санкції.pdf
11 червня 2020 09:31
24 технічне завдання.pdf
11 червня 2020 09:31
18 дозвіл 2.pdf
11 червня 2020 09:31
17 дозвіл ТОВ ПМК-113.pdf
11 червня 2020 09:31
16 ліцензія.pdf
11 червня 2020 09:31
15 лист згода.pdf
11 червня 2020 09:31
13 витяг платника ПДВ.pdf
11 червня 2020 09:31
12 статут.pdf
11 червня 2020 09:31
6 договір Андрійчук В Ф.pdf
11 червня 2020 09:31
4 Лист відгук НДЕКЦ.pdf
11 червня 2020 09:31
1 заява учасника.pdf
11 червня 2020 09:31
1 1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 11:11
Електронний підпис
11 червня 2020 11:10
Довідка не мають прет.pdf
10 червня 2020 21:58
Електронний підпис
10 червня 2020 21:56
Аналогіч дог 1.pdf
10 червня 2020 21:56
Статут.pdf
10 червня 2020 21:56
Аналогіч дог 2.pdf
10 червня 2020 21:56
Оборотна від поОЗ.pdf
10 червня 2020 21:56
Виписка.pdf
10 червня 2020 21:56
Витяг_податок.pdf
10 червня 2020 21:56
Проект договору.pdf
10 червня 2020 21:56
відгук 1.pdf
10 червня 2020 21:56
відгук2.pdf
10 червня 2020 21:56
Довідка механізми всі.pdf
10 червня 2020 21:56
Довідка з ідея банку.pdf
10 червня 2020 21:56
Довідка про санкції.pdf
10 червня 2020 21:56
Додаток 1 Заява.pdf
10 червня 2020 21:56
Фін звітність.pdf
10 червня 2020 21:56
Додаток 4 Стаття 17.pdf
10 червня 2020 21:56
Довідка працівники.pdf
10 червня 2020 21:56
Додаток 8.pdf
10 червня 2020 21:56
Довідка право підпису.pdf
10 червня 2020 21:56
Додаток 9.pdf
10 червня 2020 21:56
Кошторис.zip
10 червня 2020 21:56
Ліцензія.pdf
10 червня 2020 21:55
Календарний графік.pdf
10 червня 2020 21:55
Опис.pdf
10 червня 2020 21:55
Наказ на директора.pdf
10 червня 2020 21:55
Рішення 4.pdf
10 червня 2020 21:55
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 21:55
Рішення5.pdf
10 червня 2020 21:55
Підписаний_G0620-7789-GL_tender.pdf
10 червня 2020 21:55
Підписаний_Лицензия_.pdf
10 червня 2020 21:55
Розмір кошторисної зп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія "Вік"

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""

ТОВ "ПМК-113"

Приватне підприємство "Ера-Захід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Будівельна компанія "Вік"
#40003054
Рішення скасоване 8 396 576,40
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 11:58
ТОВ "Будівельна компанія "Вік"
#40003054
Відхилено 8 396 576,40
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:41
ТОВ "ПМК-113"
#36116834
Очікує рішення 8 855 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 10:13
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""
#39345683
Відхилено 8 740 400,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 09:33

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Навантажувач Т- 150. 2) (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 6. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», та ДОДАТОК 3: 1. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2) п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази - форму власності обладнання, машин, механізмів (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, тощо). 2) Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).

Документи

14 липня 2020 10:41
Електронний підпис
14 липня 2020 10:39
Протокол
14 липня 2020 10:39
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Лист-відгук «МВС України Івано-Франківській науково-дослідний експертно-криміналістичний центр» № б/н від 28.04.20 р.; 2) Інформація про обладнання машини, механізми учасника. 3) Фінансова звітність малого підприємства від 31 березня 2020 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2) п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», та ДОДАТОК 3. 3) п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1.4.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції. 2) Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази - форму власності обладнання, машин, механізмів (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, тощо): - п. 12 «Вагончик для тимчасового проживання» - Справний 1 – власне. 3) Копії балансу та звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником. (відповідно до ст. 13. Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік)

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка - відгук, «Управління капітального будівництва в Івано-Франківської області» № 248 від 23.04.20 р.; Відгук «Департамент будівництва Житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації» № 181/05-12 від 24.04.20р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції.

Документи

21 липня 2020 10:35
Електронний підпис
21 липня 2020 10:34
Протокол
21 липня 2020 10:34
Протокол розгляду

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 08:24
Кінець періоду оскарження: 14 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 14 серпня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону. На підставі ч. 1 ст. 32 Закону – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
03 серпня 2020 08:24
Електронний підпис
03 серпня 2020 08:22
Протокол