Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Генеральська в с. Погреби Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
1 500 774,00 UAH
UA-2020-05-26-002093-c b9b65b6a9bf1439084c1ca2be88ff043
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:04
Очікувана вартість: 1 500 774,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Генеральська в с. Погреби Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с. Погреби, вул. Генеральська, Прилуцький район, Чернігівська область, 17560, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000021 ● 670c691e41354833bbb7fadee2e353d9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 33

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-05-26-002093-c 26.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK 1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКОНІ ПЛЮС" 1 425 276,00
UAH з ПДВ
1 417 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Шляхрембуд №17 1 448 274,73
UAH з ПДВ
1 420 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Литвиненко А.О. 1 459 623,78
UAH з ПДВ
1 459 623,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:12
Електронний підпис
10 червня 2020 13:11
Прайси на асфальт.pdf
10 червня 2020 13:11
Протокол.pdf
10 червня 2020 13:11
Наказ про призначення.pdf
10 червня 2020 13:11
Договірна ціна.pdf
10 червня 2020 13:11
Кошторисний прибуток.pdf
10 червня 2020 13:11
Статут.pdf
10 червня 2020 13:11
Календарний графік.pdf
10 червня 2020 13:11
Ліцензія та дозвіл.pdf
10 червня 2020 13:11
Паспорт Денисенко К.І..pdf
10 червня 2020 13:11
Витяг єдиний податок.pdf
10 червня 2020 13:11
Локальний кошторис.pdf
10 червня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 13:11
Лист-розяснення.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 14:57
Електронний підпис
22 червня 2020 14:52
Довідка
17 червня 2020 12:02
Електронний підпис
17 червня 2020 12:00
Довідка
15 червня 2020 08:56
Електронний підпис
10 червня 2020 16:54
Електронний підпис
10 червня 2020 16:52
Установчі документи.PDF
10 червня 2020 16:52
Тех. завдання.pdf
10 червня 2020 16:52
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:52
Проект договору.pdf
10 червня 2020 16:52
Погреби.imd
10 червня 2020 16:52
Наявність прац.PDF
10 червня 2020 16:52
Наявн.техніки.PDF
10 червня 2020 16:52
Кошторис.pdf
10 червня 2020 16:52
Інші довідки.pdf
10 червня 2020 16:52
Графік послуг.pdf
10 червня 2020 16:52
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 16:52
гарантия.zip
10 червня 2020 16:52
Аналог.дог..PDF

Публічні документи

10 червня 2020 10:41
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 10:41
Договірна ціна.pdf
10 червня 2020 10:41
Довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАРКОНІ ПЛЮС"

ПП Шляхрембуд №17

ФОП Литвиненко А.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКОНІ ПЛЮС"
#32359003
Відхилено 1 417 676,00
UAH з ПДВ
13 червня 2020 16:30
ПП Шляхрембуд №17
#40747597
Переможець 1 420 274,00
UAH з ПДВ
13 червня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Шляхрембуд №17
#40747597
1 420 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:38
14 укладений
24 червня 2020 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 420 274,00
UAH (в тому числі ПДВ 236 712,33 UAH)