Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція мультифункціонального майданчика по вул.М.Грушевського, 58 в м.Рава-Руська Жовківського району Львівської області»
Очікувана вартість
1 894 137,40 UAH
UA-2020-05-26-002067-c 64919d174a434f189e193e920b11b668
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дума Ірина Петрівна

+380325242002 buh.rawa_mrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рава-Руська міська рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056256
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, вул. Ярослава Мудрого,3
Контактна особа: Дума Ірина Петрівна
+380325242002
buh.rawa_mrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:27
Очікувана вартість: 1 894 137,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 470,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція мультифункціонального майданчика по вул.М.Грушевського, 58 в м.Рава-Руська Жовківського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, м.Рава-Руська, вул. Яр. Мудрого,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови розрахунку визначені договором. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 749 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 1 878 984,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 789 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 16:42
Електронний підпис
23 червня 2020 16:41
довідка судимість.pdf
23 червня 2020 16:41
Довідка корупція.zip
23 червня 2020 16:41
Довідка корупція 2.zip
23 червня 2020 16:41
банкрутство.pdf
17 червня 2020 12:56
Електронний підпис
17 червня 2020 12:55
Пояснення до вимоги.PDF
10 червня 2020 16:56
Електронний підпис
10 червня 2020 16:56
36. Лист від виробника 2.pdf
10 червня 2020 15:51
1800000.zip
10 червня 2020 15:51
35. Лист виробник.pdf
10 червня 2020 15:51
34. Сертифікати 2.PDF
10 червня 2020 15:51
33. Проект договору.PDF
10 червня 2020 15:51
30. Субпідряд.PDF
10 червня 2020 15:51
29. Сертифікати ISO.PDF
10 червня 2020 15:51
28. Виновки СЕС.PDF
10 червня 2020 15:51
27.Сертифікат КББ.pdf
10 червня 2020 15:51
26. Лист поребрик.PDF
10 червня 2020 15:51
25. Ліцензії, дозволи.PDF
10 червня 2020 15:51
24. Кошторис.PDF
10 червня 2020 15:51
23. Гарантійні листи.PDF
10 червня 2020 15:51
21. Сертифікати 1.PDF
10 червня 2020 15:51
18. Дотримання законів.PDF
10 червня 2020 15:51
17. стаття 17.PDF
10 червня 2020 15:51
16. Захист довкілля.PDF
10 червня 2020 15:51
12. довідка з банку.rar
10 червня 2020 15:51
11. Звітність.PDF
10 червня 2020 15:51
9. Лист статистика.pdf
10 червня 2020 15:51
8. Звіт 1-ДФ.PDF
10 червня 2020 15:51
6. Накази на прийняття.PDF
10 червня 2020 15:51
5. Документи про освіту.PDF
10 червня 2020 15:51
3.3 Технічні паспорти.PDF
10 червня 2020 15:51
3.2. Договори оренди.PDF
10 червня 2020 15:51
3.1 Видаткові.PDF
10 червня 2020 15:51
2. Цінова пропозиція.PDF
10 червня 2020 15:51
1.Банківська гарантія.zip

Публічні документи

10 червня 2020 18:05
Електронний підпис
10 червня 2020 17:58
Електронний підпис
10 червня 2020 17:43
Штатний розпис.pdf
10 червня 2020 17:41
Договір №77149 від 15.05.2019.pdf
10 червня 2020 17:41
відгук 77149.pdf
10 червня 2020 17:41
Statut_(vytjah).7z
10 червня 2020 17:41
Nakaz_na_Golovu_Pravlinnja_(Shugaev).7z
10 червня 2020 17:41
GuaranteeKredobankNo.200610_073.7z
10 червня 2020 17:41
BankLicense.7z
10 червня 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 17:41
Технічні вимоги.pdf
10 червня 2020 17:41
сканер наказів.pdf
10 червня 2020 17:41
скан дипломов ДСМ.pdf
10 червня 2020 17:41
Сертифікат IAAF.pdf
10 червня 2020 17:41
Сертифікат EN14877.pdf
10 червня 2020 17:41
Свідоцтво РТЗ.jpg
10 червня 2020 17:41
Протокол.pdf
10 червня 2020 17:41
Проект договору.pdf
10 червня 2020 17:41
Проект договору .pdf
10 червня 2020 17:41
Ліцензія інтера.pdf
10 червня 2020 17:41
Ліцензія АВК5 на 2020 рік.pdf
10 червня 2020 17:41
Кошторис.pdf
10 червня 2020 17:41
выписка МТК интера.pdf
10 червня 2020 17:41
Відгук.tif
10 червня 2020 17:41
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 червня 2020 17:41
аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 17:41
Unirubber_certyfikat_ru.pdf
10 червня 2020 17:41
Conica СЕЕ 2018 2 частина.pdf
10 червня 2020 17:41
Conica СЕЕ 2018 1 частина.pdf
10 червня 2020 17:41
Conica ISO notary.pdf
10 червня 2020 17:41
Atest-PZH-EPDM--VIRGIN-KOLOR.pdf
10 червня 2020 17:41
05.06 Кредобанк.pdf
10 червня 2020 17:41
2. СЕС ч.2 УТ (26.04.18).pdf
10 червня 2020 17:41
02.02 довідка Кредобанк.pdf
10 червня 2020 17:41
1-ДФ 1 кв 2020.pdf
10 червня 2020 17:41
1. СЕЕ.pdf
10 червня 2020 17:41
1 пв май 2020.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 16:59
Електронний підпис
10 червня 2020 16:48
167.imd
10 червня 2020 16:48
16. Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 16:48
50. Проект договору.pdf
10 червня 2020 16:48
48. Відсутність санкцій.pdf
10 червня 2020 16:48
43.2. Декларація ОП.pdf
10 червня 2020 16:48
43.1. Ліцензія п-ва.pdf
10 червня 2020 16:48
39. Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 16:47
32. Дов.про тех.хар-ки.pdf
10 червня 2020 16:47
20. Статут п-ва.pdf
10 червня 2020 16:47
29. ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 16:47
12. Копія звіту 1ДФ.pdf
10 червня 2020 16:47
22. Витяг ЄДР.pdf
10 червня 2020 16:47
21. Виписка ЄДР.pdf
10 червня 2020 16:47
13. Штатний розпис.pdf
10 червня 2020 16:47
23. Витяг пл. ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Переможець 1 749 999,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 15:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної документації встановлено наступні вимоги: згідно розділу № 2 Додатку № 2 тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації (ІТР), які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Проте, учасником не подано в складі пропозиції документа про освіту директора Синявського Романа Назаровича. Крім цього, згідно штатного розпису ТОВ "ДИНАМО ІНВЕСТ" на посаді бухггалтера працює Романчишин Наталія Степанівна, однак документ про освіту подано на Качмар Наталія Степанівна. Учасником у складі тендерної пропозиції не подано документа, який підтверджує зміну прізвища бухггалтера «Качмар» Наталії Степанівни на прізвище Романчишин. 2. Крім цього, учасником у складі пропозиції подано наказ ТОВ ФК «ОПІР» про прийняття на роботу на посаду бухгалтера Романчишин Наталію Степанівну, проте згідно тендерної документації дана вимога щодо підтвердження інформації про наявність ІТР стосується саме учасника, а тому наказ повинен бути від імені учасника ТОВ "ДИНАМО ІНВЕСТ". 3. Згідно розділу № 3 Додатку № 2 тендерної документації учасник повинен подати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження, зазначеної в довідці інформації, учасник повинен надати: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – реконструкція. Так, учасником у складі пропозиції подано аналогічний договорі № 38 від 31.10.2019 разом із додатковими угодами № 1 та № 3, проте не додано додатковї угоди № 2. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Учаснику потрібно подати документ про освіту директора Синявського Романа Назаровича, а також документ, який підтверджує зміну прізвища бухггалтера Качмар Наталія Степанівна на прізвище Романчишин Наталія Степанівна. Щодо другого пункту: Учасник для виправлення цього зауваження має надати відповідний документ, який підтверджуватиме факт прийняття на роботу на посаду бухгалтера Романчишин Наталію Степанівну саме ТОВ "ДИНАМО ІНВЕСТ", для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації (ІТР), які мають необхідні знання та досвід. Щодо третього пункту: Учаснику потрібно долучити додаткову угоду № 2 до договору № 38 від 31.10.2019, яким підтверджується досвід виконання аналогічного договору. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
1 749 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:52
дог.ціна.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 14:48
д.дог..pdf зміни до договору
13 серпня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 17:29
Document (1) (2).pdf укладений
01 липня 2020 17:27
Document (1) (1).pdf укладений
01 липня 2020 17:27
Document (1).pdf укладений
01 липня 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 730 287,12
UAH (в тому числі ПДВ 288 381,19 UAH)