Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лавки за парасолею та ліхтарем, лавки піаніно. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 – «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
199 600,00 UAH
UA-2020-05-26-001804-a ● 2d0d522c9f914ade8e4ff15f53e4b815
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петрівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04364199 |
Місцезнаходження: | 28300, Україна , Кіровоградська обл., смт Петрове, вул. Святкова, буд. 7 |
Контактна особа: |
Любченко Жанна Юріївна +380523797260 Sel.Rada.Petrovo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 199 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 998,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Лавки за парасолею та ліхтарем, лавки піаніно. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 – «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28300, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, смт. Петрове, вул. Святкова, будинок 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 20:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 19:59 |
Оголошення придбання лавки третя повт. закупівля.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001804-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 10 червня 2020 22:54
про скасування рішення про дискваліфікацію
пропозиція відповідає вимогам Оголошення Замовника,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 16:51
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу від 10.06.2020 року № 10/06-1 повідомляємо наступне.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі затвердженого рішенням Уповноваженої особи № 8 від 26 травня 2020 року чітко встановлено перелік сканованих документів, що надаються учасником на електронні торги у складі пропозиції1 для підтвердження відповідності учасника умовам закупівлі, та які повинні мати розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Відповідно до пункту 11 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого рішенням Уповноваженої особи № 8 від 26 травня 2020 року учасник повинен надати оригінал гарантійного листа у довільній формі, в якому Учасник гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року, Указу Президента України від 28 квітня 2017 р. №133/2017.
В самій вимозі, Ви самі зазначаєте, що документ був підготовлений та помилково не підгружений.
Лист «Відповідність вимогам ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інформація щодо санкцій зазначена в ньому не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого рішенням Уповноваженої особи № 8 від 26 травня 2020 року.
Враховуючи вищевикладене, Ваша пропозиція підлягала відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, рішення Уповноваженої особи № 15 від 10 червня 2020 року цілком законне та відповідає вимогам чинного законодавства України. Жодні підстави для його скасування відсутні.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі затвердженого рішенням Уповноваженої особи № 8 від 26 травня 2020 року чітко встановлено перелік сканованих документів, що надаються учасником на електронні торги у складі пропозиції1 для підтвердження відповідності учасника умовам закупівлі, та які повинні мати розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Відповідно до пункту 11 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого рішенням Уповноваженої особи № 8 від 26 травня 2020 року учасник повинен надати оригінал гарантійного листа у довільній формі, в якому Учасник гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року, Указу Президента України від 28 квітня 2017 р. №133/2017.
В самій вимозі, Ви самі зазначаєте, що документ був підготовлений та помилково не підгружений.
Лист «Відповідність вимогам ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інформація щодо санкцій зазначена в ньому не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого рішенням Уповноваженої особи № 8 від 26 травня 2020 року.
Враховуючи вищевикладене, Ваша пропозиція підлягала відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, рішення Уповноваженої особи № 15 від 10 червня 2020 року цілком законне та відповідає вимогам чинного законодавства України. Жодні підстави для його скасування відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климчук Ярослав Сергійович |
148 670,00
UAH
|
139 990,00
UAH
|
Документи |
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" |
158 880,00
UAH
|
140 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "РЕМБУД-Н" |
195 000,00
UAH
|
145 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "КРАВЦОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
199 000,00
UAH
|
199 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климчук Ярослав Сергійович #3308115931 |
Відхилено |
139 990,00
UAH
|
09 червня 2020 16:56
|
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" #2100911637 |
Відхилено |
140 000,00
UAH
|
10 червня 2020 11:30
|
ТОВ "РЕМБУД-Н" #13761960 |
Відхилено |
145 000,00
UAH
|
10 червня 2020 12:01
|
ФОП "КРАВЦОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2896910215 |
Відхилено |
199 000,00
UAH
|
10 червня 2020 13:03
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій