Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 512 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Бальзака 46-б (Код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6)
Очікувана вартість
950 360,00 UAH
UA-2020-05-26-001741-c f3f438b956d046f08b607b9876953692
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:35
Очікувана вартість: 950 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 751,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 512 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Бальзака 46-б (Код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в дислокації поставки Товару (Додаток 3 до цього Договору) і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:40
Проєкт Договору на капиталку.docx
26 травня 2020 15:55
Додаток 5 Проект договору.doc
26 травня 2020 15:55
Додаток 7 Лист - згода.docx
26 травня 2020 15:55
Додаток 6 Переможець.docx
26 травня 2020 15:55
Додаток 4 Тендерна пропозиція_новий.docx
26 травня 2020 15:55
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
26 травня 2020 15:55
Додаток 2 Стаття 17.docx
26 травня 2020 15:55
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
26 травня 2020 15:55
Тендерна документація (новая редакция).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ" 712 000,00
UAH з ПДВ
712 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 944 358,00
UAH з ПДВ
944 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 13:42
Електронний підпис
22 червня 2020 11:35
Електронний підпис
22 червня 2020 11:33
МВС від 14.06.2020.pdf
22 червня 2020 11:33
Довідка торг. люд..pdf
22 червня 2020 11:33
Довідка Банкруство.pdf
17 червня 2020 19:35
Електронний підпис
17 червня 2020 19:31
Лист-згода.pdf
11 червня 2020 15:16
Електронний підпис
11 червня 2020 15:07
BMS conformity declaration.pdf
11 червня 2020 15:07
BMR conformity declaration.pdf
11 червня 2020 15:07
BMF conformity declaration.pdf
11 червня 2020 15:07
BMD conformity declaration.pdf
11 червня 2020 15:03
ШВВП.pdf
11 червня 2020 15:03
ПВС.pdf
11 червня 2020 15:03
ПВ1.pdf
11 червня 2020 15:01
ВВГ.pdf
11 червня 2020 14:15
Висновок СЕС 2.pdf
11 червня 2020 14:15
Висновок СЕС 1.pdf
11 червня 2020 13:49
Висновок СЕС 2.jpg
11 червня 2020 13:49
Висновок СЕС (1).jpg
11 червня 2020 13:37
СЕС_ПЕРЕЛІК.pdf
11 червня 2020 13:37
Лист_сертифікація.pdf
11 червня 2020 13:37
Висновок всі фарби.pdf
11 червня 2020 13:37
Gigiena Master, Celco, Pinotex 2017 UKR.pdf
11 червня 2020 12:43
Електронний підпис
11 червня 2020 12:41
Кнауф Сан-Эпидем.PDF
11 червня 2020 12:41
SE_KGK_Grunt.pdf
11 червня 2020 12:41
SE_KGD_Gips.pdf
11 червня 2020 12:40
Пояснювальна записка.pdf
11 червня 2020 12:40
Обєктний кошторис.pdf
11 червня 2020 12:40
Договірна ціна.pdf
11 червня 2020 12:40
Відомість ресурсів.pdf
11 червня 2020 12:38
ДФ АКТ 2-1-6.pdf
11 червня 2020 12:37
ДФ АКТ 2-1-5.pdf
11 червня 2020 12:36
ЛС Опалення 2-1-4.pdf
11 червня 2020 12:36
ДФ АКТ 2-1-4.pdf
11 червня 2020 12:34
ДФ АКТ 2-1-3.pdf
11 червня 2020 12:33
ДФ АКТ 2-1-2.pdf
11 червня 2020 12:31
ЛС ремонтні роботи 2-1-1.pdf
11 червня 2020 12:31
ДФ АКТ 2-1-1.pdf
11 червня 2020 12:13
Тех. якіс. характ..pdf
11 червня 2020 12:13
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 12:13
Проект договору.pdf
11 червня 2020 12:13
п.9 ч.2 ст.9.pdf
11 червня 2020 12:13
П.4 ч.2 ст.6 п.1 ст.50.pdf
11 червня 2020 12:13
Неповязані особи.pdf
11 червня 2020 12:13
Немає санкцій.pdf
11 червня 2020 12:13
Не банкрут.pdf
11 червня 2020 12:13
Ліцензія.pdf
11 червня 2020 12:13
Захист довкілля.pdf
11 червня 2020 12:13
Директор не судимість.pdf
11 червня 2020 12:06
Статут обеднаний.pdf
11 червня 2020 12:06
Паспорт керівника.pdf
11 червня 2020 12:06
Опис.pdf
11 червня 2020 12:06
Додаток до ліцензії.pdf
11 червня 2020 12:06
Витяг ПДВ.PDF
11 червня 2020 12:06
витяг єдр.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 14:51
Листи- згода.pdf
11 червня 2020 14:47
7. МТБ.rar
11 червня 2020 14:31
Довідкa МВС Трухан О.В..pdf
11 червня 2020 14:30
Гарантійні листи.pdf
11 червня 2020 14:27
Лист.pdf
11 червня 2020 14:26
Листи -згода.docx
11 червня 2020 14:24
Довідка Банку.pdf
11 червня 2020 14:24
Дозволи.rar
11 червня 2020 14:23
Фінзвіт.rar
11 червня 2020 13:39
Сертифік..pdf
11 червня 2020 13:37
Інша інформація.pdf
11 червня 2020 13:13
Проект договору ДНЗ 512.pdf
11 червня 2020 13:12
Пропозиція ДНЗ 512.pdf
11 червня 2020 12:24
КД харчобл. ДНЗ№512.pdf
11 червня 2020 11:58
КД в форматі doc.rar
11 червня 2020 11:24
1.5. Ліцензія.rar
11 червня 2020 11:23
1.2.-ОПП, ПДВ.rar
11 червня 2020 11:21
1,1 Витяг з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВІ БУДОВИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ"
#43225137
Переможець 712 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 17:38

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.2 частина 2 Статті 16 для підтвердження кваліфікаційних критеріїв необхідно долучити Лист згоду на обробку персональних даних на особу яка підписала пропозицію та яка уповноважена підписувати договір,

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ"
#43225137
712 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:16
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:58
ДУ 34 до Дог. _115.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:07
ДУ 3 до Дог. 115.PDF зміни до договору
30 липня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 23:50
ДУ 2 до дог. 115.PDF зміни до договору
16 липня 2020 23:48
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:01
ДУ 1 до Дог.115.PDF зміни до договору
01 липня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 13:49
Договір укладений
01 липня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1. розділу 19 Договору Додатком № 3- Договірна ціна, що додається та є невід'ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції : "2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає 690 704 грн. 48 коп. 3. Інші умови Договору, не змінні та не є доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.8. Договору та викласти його в наступній редакції: "2.8. Якщо у Замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, які не передбачені основним Договором, така закупівля здійснюється укладанням Договору без проведення тендеру з урахуванням цін експертного звіту протягом трьох років, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного Договору про закупівлю"
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в наступній редакції : "2.2.1Сторони вирішили викласти Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" в новій редакції, що додається.. 2. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджуються щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 690 704,48
UAH (в тому числі ПДВ 115 117,41 UAH)