Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 72250000-2 (Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки системи «MASTER:Комплексний облік для бюджетних установ»)
Очікувана вартість
43 830,00 UAH
UA-2020-05-26-001737-a 976df0d8b7b24f139fe2cff9938af418
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасименко Ольга Ігорівна

+380442463400 O.GERASYMENKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Герасименко Ольга Ігорівна
+380442463400
O.GERASYMENKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Національне бюро оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Категорія замовника: орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Інформація про технічні та якісні характеристики послуг: наведена в договорі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки системи «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості наданих послуг на підставі акта здавання-приймання послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання акта здавання-приймання послуг, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

26 травня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ»
#41516058
Переможець 43 830,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 18:09

Документи

26 травня 2020 18:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:39
Дод дог 3_390 (1).PDF зміни до договору
05 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 16:41
Договір_295 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 16:46
Дод_договір_1_251 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 18:11
Договір_230.pdf укладений
26 травня 2020 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та пунктом 7.2. договору сторони прийшли до взаємної згоди викласти додаток 2 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/251
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та пунктом 7.2. договору сторони прийшли до взаємної згоди викласти додаток 2 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.п. 7.2. договору про закупівлю послуг за державні кошти від 26.05.2020 № 230, частиною першою ст. 651, частиною першою ст. 653 ЦК України, ст. 188 ГК України, уклали додатковий договір про внесення змін до договору і домовились, вказаний по тексту договору в банківських реквізитах виконавця номер розрахункового рахунку викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/390
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML