ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ))
Очікувана вартість
61 898,00 UAH
UA-2020-05-26-001710-b 8a60f9a0406a481caeb12a96103588fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Ірина Ігорівна Затирач
+380660217239
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 61 898,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41622592.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Поповича, буд. 2А, с. Виноградове, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75144.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Затирач Ірина Ігорівна, заступник голови тендерного комітету Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради, e-mail: bych.osvita@ukr.net , тел. +380664217596.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі».
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот №1: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ) для Виноградівського ЗПЗСО ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради - 43 шт.
Лот №2: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ) для Брилівського ЗПЗСО Виноградівської сільської ради - 160 шт.
Лот №3: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ) для Клинівського ЗБЗСО Виноградівської сільської ради - 24 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Лот №1: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ) для Виноградівського ЗПЗСО ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради- вул. Суворова, буд. 12, с. Виноградове, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75144, Виноградівський ЗПЗСО ім. О.М. Соценка;

Лот №2: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ) для Брилівського ЗПЗСО Виноградівської сільської ради- вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143, Брилівський ЗПЗСО;

Лот №3: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ) для Клинівського ЗБЗСО Виноградівської сільської ради- вул. Ювілейна, буд. 13, с. Клини, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75141, Клинівський ЗБЗСО.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 61 898,00 грн (шістдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто вісім гривень 00 коп.)
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Лот №1: 26523,00 грн. (двадцять шість тисяч п’ятсот двадцять три гривні 00 коп.)
Лот №2: 26523,00 грн. (двадцять шість тисяч п’ятсот двадцять три гривні 00 коп.)
Лот №3: 8852,00 грн. (вісім тисяч вісімсот п’ятдесят дві гривні 00 коп.)

15. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету- 56171,00 грн.; кошти місцевого бюджету-5727,00 грн..
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 618,98 грн (шістсот вісімнадцять гривень грн. 98 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: « 11 » червня 2020 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».


Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

26 травня 2020 11:04
Електронний цифровий підпис
26 травня 2020 10:48
ТД_ДОДАТОК_2.doc
26 травня 2020 10:48
ТД_ДОДАТОК_1.doc
26 травня 2020 10:48
ТД_ДОДАТОК_3.docx
26 травня 2020 10:48
ТД_ДОДАТОК_4.docx
26 травня 2020 10:48
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
26 травня 2020 10:48
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Дидактичнi_матерiали).doc
26 травня 2020 10:48
ТД_ДОДАТОК_5.doc

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ) для Виноградівського ЗПЗСО ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради
Опис предмету закупівлі: Додаток № 3
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 26 523,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 265,23 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 11 червня 2020 11:36
Закінчення: 11 червня 2020 11:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

43 шт.
Дидактичні матеріали та приладдя (НУШ)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Доставка: 75144, Україна, Херсонська область, с. Виноградове, Олешківський р-н., , вул. Суворова, буд. 12 (Виноградівський ЗПЗСО)
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником Пiсляоплата 10 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КИРИЛОВА ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА 20 000,00
UAH з ПДВ
18 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА" 18 610,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 21:47
sign.p7s
10 червня 2020 21:46
Загальний (1).pdf
10 червня 2020 21:46
Sertifikat_Zirka (1).zip
10 червня 2020 21:46
2018 Декларацiя 1.jpg
10 червня 2020 21:46
Литература МСЕК.pdf
10 червня 2020 21:46
Картогафія.pdf
10 червня 2020 21:46
2018 Декларацiя 2.jpg
10 червня 2020 21:46
Лист-відгук Піщанка.pdf
10 червня 2020 21:46
Поект Договору ЛОТ №1.pdf
10 червня 2020 21:46
ДОДАТОК_3 Заповнений.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 07:59
sign.p7s
22 червня 2020 23:07
Довідка про корупцію.pdf
22 червня 2020 23:07
Довідка з податкової.pdf
18 червня 2020 13:12
Оновлена цінова лот1.pdf
10 червня 2020 23:37
sign.p7s
10 червня 2020 23:34
проект договору лот1.pdf
10 червня 2020 23:34
погодження с тех. лот1.pdf
10 червня 2020 23:34
СЭС 1 учебка.pdf
10 червня 2020 23:34
Сертефікат Учприлад.pdf
10 червня 2020 23:34
ДСЕЕ микроскоп.pdf
10 червня 2020 23:34
19.Свідоцтво.PDF
10 червня 2020 23:34
18.Виписка з ЄДР.PDF
10 червня 2020 23:34
17.Довідка про досвід.pdf
10 червня 2020 23:34
13.Довідка про ПДВ.pdf
10 червня 2020 23:34
12. Лист-згода з ОПД.pdf
10 червня 2020 23:34
7. Довідка про МТБ.pdf
10 червня 2020 23:34
2. Довідка ст.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА"
#3166801581
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 19:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 19:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА"
#3166801581
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 липня 2020 15:40
договiр_Виноградове.pdf укладений
03 липня 2020 15:31

Актуальні тендери

До пошуку