Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху Підгаєцької державної музичної школи
Очікувана вартість
705 417,00 UAH
UA-2020-05-26-001608-b ● 7ccd2d5d5a764e6bbb221f40d5f74920
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДГАЄЦЬКА ДЕРЖАВНА МУЗИЧНА ШКОЛА |
Код ЄДРПОУ: | 02027598 |
Місцезнаходження: | 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгаєцький р-н, м. Підгайці, вул. ВАСИЛЯ СТУСА, буд. 3 |
Контактна особа: |
Олександра Цибульська +380674158139 pidgajtcidmsh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 705 417,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 527,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт даху Підгаєцької державної музичної школи за адресою: Тернопільська обл., Підгаєцький район, місто Підгайці, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 3. Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акту та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1;2013.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху Підгаєцької державної музичної школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48000, Україна, Тернопільська область, м. Підгайці, вул. Василя Стуса, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 11:09 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
26 травня 2020 11:09 |
Вимоги до предмета закупівлі та проект договору (1).docx |
26 травня 2020 11:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 11:09 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
|||
26 травня 2020 11:09 |
Вимоги до предмета закупівлі та проект договору (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності документації
Дата подання: 26 травня 2020 11:09
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:13
У тендерній документації відсутні: технічний опис предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії тощо. Долучіть будь-ласка документи
Відповідь: Доброго дня. Відповідні документи до закупівлі оприлюдено.
:)
Дата подання: 26 травня 2020 11:26
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:42
Вдячні за оперативність
Відповідь: Звертайтесь.
щодо класу наслідків
Дата подання: 27 травня 2020 10:24
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:02
Доброго дня, вкажіть, будь-ласка категорію складності об'єкта. І чи вимагаються в учасників відповідні дозволи і ліцензії?
Відповідь: Доброго дня. Категорія складності об’єкта будівництва ІІ, клас наслідків СС1. В Учасників вимагається копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 27 травня 2020 10:30
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:02
Уточніть, будь ласка, чи вважається досвідом виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не у повному обсязі, а частково. Адже, за сьогоднішньої ситуації, багато підрядників стикнулася з перерозподілом виділених коштів і не можуть завершити договори повністю.
Відповідь: Доброго дня. Досвідом виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) буде вважатись повне його виконання з наданням відповідних підтверджуючих документів які передбачені документацією даної закупівлі. Надання договорів які виконані не у повному обсязі або частково не буде вважатись підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору.
Уточнення до технічного завдання
Дата подання: 29 травня 2020 10:19
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:31
Доброго дня, скажіть будь-ласка який коефіціент у п.22 технічного завдання?
Відповідь: Доброго дня. Коефіцієнт 1.
Проект договору
Дата подання: 29 травня 2020 11:05
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:31
Просимо надати роз'яснення до фрази в пункті 4.13-"Замовник здійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 35 календарних днів з моменту виконання робіт" оскільки він суперечить пункту 4.2 проекту договору.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 4.2 проекту договору розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 10-ти календарних днів за умови поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі відсутності коштів на рахунку Замовника по даному об’єкту застосовується пункт 4.13 проекту договору з умовою відстрочки платежу на термін 35 календарних днів. Розрахунок за надані роботи буде здійснено при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001608-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД", Код ЄДРПОУ:41434871
Дата подання: 16 червня 2020 16:07
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу щодо необхідності усунення порушення під час проведення Вами спрощеної закупівлі.
А саме вимагаємо визнати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Кузів Іван Іванович неправомірним. Відповідно до вимог Вашої закупівлі Учасник не відповідає таким критеріям:
1) У довідці № 1 від 02.06.2020 р. відсутня інформація щодо номерів телефонів замовників (покупців) та строків виконання за аналогічними договорами.
2) Додаток 1 Форма «Цінова пропозиція»:
1. Графа «Вищий орган управління», «Факс» та «Адреса власного веб-порталу» - не заповнені (відсутня будь-яка інформація щодо наявності або відсутності).
2. У «Ціновій пропозиції» № 9 від 02.06.2020 подано інформацію із зазначенням суми без врахування ПДВ, що в свою чергу відрізняється від заявленої в електронній системі закупівель (сума пропозиції вказана з урахуванням ПДВ).
3) Керуючись «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва» та «Додатком И Форма затвердженого кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва», який є обов’язковим, тендерна пропозиція учасника ТОВ ФОП Кузів не відповідає стандартам ДСТУ.
Положеннями ДСТУ передбачено врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які призначені для відшкодування поточного збільшення вартості будівництва, що відбувається в процесі реалізації проекту будівництва. При цьому, зважаючи на економічну ситуацію в країні, під час визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, доцільно використовувати відповідні показники індексів цін виробників промислової продукції, що встановлені постановою КМУ від 27.08.2014 р. № 404.
Враховуючи зазначене, Вами було грубо порушено чинний Закон України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що відповідно до статті 5 зазначеного закону Ви зобов’язані об’єктивно та неупереджено визначати переможця.
Крім цього повідомляємо, якщо наша вимога не буде розглянута на підставі чинного законодавства України, нам необхідно буде звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до суду, та тому Вами будуть порушені принципи ефективного використання бюджетних коштів з місцевого бюджету.
Розгорнути
Згорнути
А саме вимагаємо визнати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Кузів Іван Іванович неправомірним. Відповідно до вимог Вашої закупівлі Учасник не відповідає таким критеріям:
1) У довідці № 1 від 02.06.2020 р. відсутня інформація щодо номерів телефонів замовників (покупців) та строків виконання за аналогічними договорами.
2) Додаток 1 Форма «Цінова пропозиція»:
1. Графа «Вищий орган управління», «Факс» та «Адреса власного веб-порталу» - не заповнені (відсутня будь-яка інформація щодо наявності або відсутності).
2. У «Ціновій пропозиції» № 9 від 02.06.2020 подано інформацію із зазначенням суми без врахування ПДВ, що в свою чергу відрізняється від заявленої в електронній системі закупівель (сума пропозиції вказана з урахуванням ПДВ).
3) Керуючись «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва» та «Додатком И Форма затвердженого кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва», який є обов’язковим, тендерна пропозиція учасника ТОВ ФОП Кузів не відповідає стандартам ДСТУ.
Положеннями ДСТУ передбачено врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які призначені для відшкодування поточного збільшення вартості будівництва, що відбувається в процесі реалізації проекту будівництва. При цьому, зважаючи на економічну ситуацію в країні, під час визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, доцільно використовувати відповідні показники індексів цін виробників промислової продукції, що встановлені постановою КМУ від 27.08.2014 р. № 404.
Враховуючи зазначене, Вами було грубо порушено чинний Закон України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що відповідно до статті 5 зазначеного закону Ви зобов’язані об’єктивно та неупереджено визначати переможця.
Крім цього повідомляємо, якщо наша вимога не буде розглянута на підставі чинного законодавства України, нам необхідно буде звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до суду, та тому Вами будуть порушені принципи ефективного використання бюджетних коштів з місцевого бюджету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2020 11:43
Відповідь надано у вкладенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХБУД+" |
605 577,60
UAH з ПДВ
|
429 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗІВ ІВАН ІВАНОВИЧ |
619 240,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2020" |
598 428,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" |
624 962,40
UAH з ПДВ
|
480 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична Особа Підприємець Федорчак Олег Тарасович |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
481 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ІНДАСТРІ» |
694 051,20
UAH з ПДВ
|
484 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кейзор Микола Миколайович |
629 453,00
UAH з ПДВ
|
614 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД" |
650 172,00
UAH з ПДВ
|
614 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГРИНЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
672 185,00
UAH з ПДВ
|
614 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОДБУД" |
678 711,97
UAH з ПДВ
|
615 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" |
703 879,00
UAH з ПДВ
|
670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Рембуддільниця" |
694 312,20
UAH з ПДВ
|
670 312,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" |
704 384,40
UAH з ПДВ
|
700 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХБУД+" #41531631 |
Відхилено |
429 999,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 14:57
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗІВ ІВАН ІВАНОВИЧ #2239015638 |
Переможець |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 13:22
|
4МузГраф.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:21
|
3МузКошт.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:21
|
2МузЦіна.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:21
|
1МузДогов.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:21
|