Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 519 Деснянського району міста Києва, вул. Академіка Курчатова, 8-А.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-05-26-001487-a c3d40e89e2554fcbaefb5cd3a970c6ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 16:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 16:16
Початок аукціону: 05 червня 2020 13:09
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 519 Деснянського району міста Києва, вул. Академіка Курчатова, 8-А.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:11
Проєкт Договору.docx
26 травня 2020 16:11
Тех.вимоги.docx
26 травня 2020 16:11
Оголошення 519.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АДВЕНТУМ БУД 263 960,20
UAH з ПДВ
263 960,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 280 600,00
UAH з ПДВ
280 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 298 367,87
UAH з ПДВ
298 367,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 15:06
ТОВ АДВЕНТУМ БУД.rar

Публічні документи

04 червня 2020 13:19
8.Медичні книжки ІТР.rar
04 червня 2020 12:33
Інші довідки.pdf
04 червня 2020 11:47
23. Лист-згода.pdf
04 червня 2020 10:58
7. МТБ.rar
04 червня 2020 10:58
17. Лист підтвердження.pdf
04 червня 2020 10:31
6. Дипломи.rar
03 червня 2020 16:14
8 Охорона праці (1).rar
03 червня 2020 16:07
6. ІТ та працівники.pdf
03 червня 2020 16:04
8. Медичні книжки ІТР (4).rar
03 червня 2020 15:55
КД ДНЗ 519.pdf
03 червня 2020 15:38
Пропозиція ДНЗ 519.pdf
03 червня 2020 15:31
п.26 Довкілля.pdf
03 червня 2020 15:31
25. Інші довідки.pdf
03 червня 2020 15:30
21. Лист.pdf
03 червня 2020 15:28
20. Довідка Банку.pdf
03 червня 2020 15:28
12. Дозволи.rar
03 червня 2020 15:27
10. Ліцензія.rar
03 червня 2020 15:27
Пояснювальна записка.pdf
03 червня 2020 15:23
Технічна частина.pdf
03 червня 2020 15:19
КД Док.rar
03 червня 2020 15:10
КД Док.rar
03 червня 2020 14:57
9. Фінзвіт.rar
03 червня 2020 14:57
5. 4-ОПП, ПДВ.rar
03 червня 2020 14:53
4. Витяг з реєстру.pdf
03 червня 2020 14:52
2. Повноваження.rar

Публічні документи

04 червня 2020 13:29
Електронний підпис
04 червня 2020 13:28
15 Лист-відгук Перова 11.PDF
04 червня 2020 13:28
14 Договір+акт Перова 11.PDF
04 червня 2020 13:28
10 Ліцензія з додатками.pdf
04 червня 2020 13:28
5.2 Довідка 4-ОПП.pdf
04 червня 2020 13:28
4.1 Виписка з ЄДР.pdf
04 червня 2020 13:28
1.1 Опис (нова редакція).pdf
04 червня 2020 13:28
1 Копія статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АДВЕНТУМ БУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АДВЕНТУМ БУД
#40537171
Відхилено 263 960,20
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
Переможець 280 600,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:52

Документи

11 червня 2020 16:50
прот 49.pdf

Документи

11 червня 2020 16:52
прот 50.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
280 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2020 16:52
прот 50.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:22
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:04
ДУ 4 до Дог. _117.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 23:05
ДУ 3 до дог. 117.PDF зміни до договору
16 липня 2020 23:03
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:42
ДУ 2 до Дог. 117.PDF зміни до договору
08 липня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:57
ДУ 1 до Дог. 117.PDF зміни до договору
01 липня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:53
Дог. 117.PDF укладений
01 липня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток) та складає: 274 247 грн. 09 коп. (двісті сімдесят чотири тисячі двісті сорок сім грн. 09 коп.) в тому числі ПДВ 20% 45 707 грн. 85 коп. (сорок п’ять тисяч сімсот сім грн. 85 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 2 276 грн. 89 коп. (дві тисячі двісті сімдесят шість грн. 89 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 379 грн. 48 коп.(триста сімдесят дев’ять грн. 48 коп.). 2.Внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток №3) та складає: 271 970 грн.20 коп. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот сімдесят грн. 20 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 45 328 грн. 37 коп. (сорок п’ять тисяч триста двадцять вісім грн. 37 коп.)». 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції 2. Договору та викласти його в наступній редакції: "2. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджуються щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 271 970,20
UAH (в тому числі ПДВ 45 328,37 UAH)