Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області
Очікувана вартість
2 432 904,00 UAH
UA-2020-05-26-001473-c 238642dcd9b2468ab8b67c564215ec43
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кедич Надія Миколаївна

+380363624813 nadysha_kedych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41200388
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, майдан Незалежності, будинок 1
Контактна особа: Кедич Надія Миколаївна
+380363624813
nadysha_kedych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 15:08
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 15:08
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:42
Очікувана вартість: 2 432 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 164,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, проспект Т.Г. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:08
Робочий проект пр.Шевченка освітлення.pdf
29 травня 2020 15:08
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка (нова редакція).doc
29 травня 2020 15:08
Перелік змін.doc
26 травня 2020 15:04
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка.doc
29 травня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:08
Робочий проект пр.Шевченка освітлення.pdf
29 травня 2020 15:08
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка (нова редакція).doc
29 травня 2020 15:08
Перелік змін.doc
26 травня 2020 15:04
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-001473-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД", Код ЄДРПОУ:37177730
Дата подання: 27 травня 2020 17:23
СТОСОВНО ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Шановний Замовнику!Згідно нової редакції Закону України про публічні закупівлі(далі Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).Також в Законі чітко вказано,що "Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону".Частина 1 Статті 23 Закону говорить,що "Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики" Згідно Вашого Технічного завдання чітко не визначені характеристики матеріалів,а саме:
- Світильник світлодіодний, потужністю 150 Вт "ALUM SIDE PLATINUM electric, 150 Вт"
-Світильник світлодіодний потужністю 40 Вт "SAFE PARK LIGHT PLATINUM electric" 150 Вт
Промоніторивши ринок,ми встановили що світильників за такими параметрами не існує.Для застосування еквівалентних матеріалів потрібно знати:
-Потужність
-Світлова ефективність
-Світловий потік
-Індекс кольоропередачі
-Діапазон робочої напруги
-Кольорова температура
-Ступінь захисту
-Тип кривої сили світла
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації,чітко вказати технічні та якісні характеристики матеріалів,надати специфікацію матеріалів з проектної документації! У випадку незадоволення наших вимог будемо змушені для захисту наших прав звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 15:18
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та завантажено додатковий файл «Робочий проект»
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001473-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", Код ЄДРПОУ:43219275
Дата подання: 09 липня 2020 18:21
Неправомірна дискваліфікація
Замовником торгів «Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-26-001473-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Енерго-Буд» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – ДК 021:2015 - 45310000-3 — ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ ("Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.

1. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №39 від 09.07.2020).

1.1. Стосовно відсутності копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозиції та виконання робіт).

Повідомляємо, що постановою Кабінету міністрів України № 207 від 03 березня 2020 р. «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» внесено зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В пункті 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) вказано, що Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
 роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
 виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.

Натомість пунктом 21 Порядку вказано, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

Предмет закупівлі підпадає під перелік, що зазначений в Додатку 6 та Додатку 7 Порядку. Дозвіл для виконання робіт за предметом закупівлі не передбачений законодавством України.
Дозвільними документами на виконання робіт підвищеної небезпеки та робіт на висоті ТОВ «Компанія Енерго-Буд» є «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» від 24.03.2020 р. та «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» від 14.01.2020 р. В складі тендерної пропозиції ці документи присутні.

Тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в даній частині відповідає Тендерній документації Замовника та законодавству України в цілому.

1.2. Стосовно аналогічного договору.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» надано оригінал аналогічного договору №ДГ-1 від 11.10.2019 р. за предметом закупівлі «Роботи по поточному ремонту вуличного освітлення в с. Карпилівка Рівненського району».
Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Номер закупівлі: UA-2019-10-15-001221-b. Вид предмета закупівлі: роботи. Роботи - це капітальний ремонт, реконструкція та реставрація.
В пункті 1 Розділу І тендерної документації замовника вказано, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Відповідно до пункту 22 частини 1 Статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
ТОВ «Компанія Енерго-Буд», як постачальник предмету закупівлі, не відповідає за правильність написання назви в договорі Замовника.
Аналогічний договір, наданий нами в складі тендерної пропозиції, за предметом закупівлі із застосуванням Єдиного закупівельного словника повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону.
Крім того, пунктом 3 Розділу V тендерної документації та частини 16 статті 29 Закону вказано, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учаснику ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не надано змоги виправити подібні невідповідності, чим порушуються права учасника.

Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ СК ДП БУД.

2. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з ТОВ СК ДП БУД (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №40 від 09.07.2020).

2.1. Щодо дати видачі документів, наданих іншими особами (підприємствами/ установами/ організаціями).
В пункті 3 Розділу ІV Тендерної документації вказано, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Дата оголошення процедури закупівлі - 26.05.2020.
Учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надано:
 Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №310/2-14 від 28.04.2020 р.
 Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №311/2-14 від 28.04.2020 р.
Листи-відгуки, надані ТОВ СК ДП БУД не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.

2.2. В складі тендерної пропозиції ТОВ СК ДП БУД відсутні документи, які вимагались Замовником в тендерній документації, а саме:
 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);
 Технічна специфікація (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);
 Інформація (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати (посилання на вимогу замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);
 розрахунок вартості матеріальних ресурсів (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 6 Розділу ІІІ Тендерної документації);
 Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 7 Розділу ІІІ Тендерної документації);

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає умовам тендерної документації та Закону.
На підставі статті 31 Закону, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД, а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Вимагаємо повернути до розгляду тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», а також визнати тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 16:04
(- Згідно п.1 Розділу III тендерної документації Учасник має надати копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним законодавством України. Такого дозволу часник ТОВ «Компанія Енерго-Буд» у складі своєї тендерної пропозиції не надав, пояснень про причини відсутності цього документу теж не надав.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в даній частині не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
- Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Предметом договору закупівлі є “Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”. Згідно ст.1 Закону України “Про архітектурну діяльність” № 687-XIV від 20.05.1999 року будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт будівель і споруд. Відповідно до п.5 Розділу III Тендерної документації Замовником встановлено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та чітко визначено предмет аналогічного договору: аналогічний договір – це договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення). Ні Закон України “Про архітектурну діяльність” № 687-XIV від 20.05.1999 року, ні вимоги викладені у тендерній документації не містять тотожності та аналогічності нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту з поточним ремонтом.
Таким чином договір №ДГ-1 від 11.10.2019 р. з предметом закупівлі «Роботи по поточному ремонту вуличного освітлення в с. Карпилівка Рівненського району» наданий Учасником ТОВ «Компанія Енерго-Буд», не відповідає умовам Тендерної документації.
- Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону та п.3 Розділу 5 Тендерної документації, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Наданий Учасником «аналогічний» договір не є документом який вимагався Тендерною документацією Замовника, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення, а не поточного ремонту. Отже, Замовник не може просити внести зміни до поданого документа так, як даний документ не вимагався Замовником. Аналогічний договір з поточного ремонту, наданий у тендерній пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а отже не можуть бути усунені на підставі ч.16 ст. 29 Закону.
На підставі вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також п. 3 ч.2 ст. 16 Закону та умовам Тендерної документації.
- Щодо дати видачі документів, наданих іншими особами (підприємствами/ установами/організаціями). Учасник - Скаржник посилається на п. 3 Розділу ІV Тендерної документації та вказує, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної пропозиції повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Дата оголошення процедури закупівлі — 26.05.2020. Та вказує, що учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надано: Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №310/2-14 від 28.04.2020 р.; Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №311/2-14 від 28.04.2020 р. Листи-відгуки, надані ТОВ СК ДП БУД не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Скаржник безпідставно заявляє про невідповідність на підставі п. 3 Розділу ІV Тендерної документації, так як такий пункт в Тендерній документації відсутній.
Згідно п.1 Розділу III тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Позитивні листи-відгуки надані учасником ТОВ СК “ДП БУД” датовані 28.04.2020 р. по суті відповідають умовам тендерної пропозиції на підтвердження виконання договору з аналогічним предметом, а також щодо якості та строків виконання таких робіт. Надання такого документу датованого 28.04.2020 р. замовник визначив, як помилку незначного характеру.
- Щодо відсутності у тендерній пропозиції ТОВ СК ДП БУД документів, які вимагались Замовником в Тендерній документації, а саме:
1. Щодо відсутності інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) – Учасник - Скаржник безпідставно заявляє про відсутність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тендерній пропозиції ТОВ СК “ДП БУД” наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Довідка вих.№16-т від 09.06.2020 р.);
2. Щодо відсутності технічної специфікації (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) – Учасник-Скаржник безпідставно заявляє про відсутність технічної специфікації, як невідповідності до тендерної документації, відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник надає інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до технічних вимог зазначених у згідно Додатку 2 до тендерної документації. В тендерній пропозиції ТОВ СК “ДП БУД” наявна технічна специфікація відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Довідка вих.№16-т від 09.06.2020 р.);
3. Щодо відсутності інформації на вимогу Тендерної документації Замовника п. 1 Розділу ІІІ (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у разі, якщо при закупівлі робіт учасником передбачається залучення субпідрядників та вимог Тендерної документації Замовника п. 7 Розділу ІІІ. Учасник-Скаржник безпідставно заявляє про відсутність інформації щодо вище вказаних вимог. Відповідно до п.7 Розділу III Тендерної документації Замовника у разі виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників учасник надає довідку про виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників.
Учасником ТОВ СК “ДП БУД” у складі пропозиції надано Довідку №5-т від 09.06.2020 р. про виконання робіт без залучення субпідрядників.
4. Щодо відсутності розрахунку вартості матеріальних ресурсів на вимогу Тендерної документації Замовника п. 6 Розділу ІІІ - Учасник-скаржник безпідставно заявляє про відсутність розрахунку вартості матеріальних ресурсів.
За умовою п.6 Розділу ІІI Тендерної документації ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
ТОВ СК «ДП БУД» надав підсумкову відомість ресурсів, де вказана відпускна ціна за одиницю яка є і поточною ціною по розділу будівельні матеріали, вироби та конструкції. Тому підсумкова відомість ресурсів і є розрахунком вартості матеріалів, так, як поточна ціна – дорівнює відпускній ціні і інші витрати (транспортна складова і заготівельно-складські витрати) - не включені і не будуть враховуватись.

Враховуючи вищевикладене, заяви Учасника-скаржника щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ СК “ДП БУД” умовам Тендерної документації - не відповідають дійсності.
На підставі вищевикладеного, вимога Скаржника повернути до розгляду Тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», а також визнати Тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України не підлягає задоволенню.)
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001473-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Дата подання: 15 липня 2020 17:45
Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" та визнання переможцем ТОВ СК ДП БУД
Вимога
Шановний Замовнику, на підставі ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав:
Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 08.07. 2020 року Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» на підставі п.2 частини 1 ст.31 Закону та п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації:

«Учасник не підтвердив відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі згідно Тендерної документації п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.»

1).Вимога п.2 частини 1 ст.31 Закону про публічні закупівлі

Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
Тендерна пропозиція ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» не містить жодних підстав для відхилення згідно цієї статті!

2). Вимога п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації (в частині підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону):
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3;

Надано учасником ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ»
Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 268 від 05.06.2020 р. згідно(!) Додатку 3 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій.
Даним листом гарантує відсутність у нього усіх(!) підстав для відхилення згідно ст.17., що відповідає вимозі Замовника згідно п.1 Розділу ІІІ і також Додатково зазначаємо що цей лист-гарантія

Наголошуємо(!), що Замовником вимагалось надання посвідчень або протокол(!) перевірки знань. І також наголошуємо що Замовник не вимагав надання інформації про отримання кваліфікаційних груп з електробезпеки на всіх працівників!


В даному випадку Замовник суперечить сам собі,так як приймає рішення про відхилення на підставі п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації тому що Учасник не надав довідку(зведену довідку) згідно п.5 Розділу ІІІ?!


Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи Статті 5 Закону, застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 липня 2020 09:37
Причина: Внесення змін до Вимоги
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001473-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Дата подання: 17 липня 2020 15:33
Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
Вимога
Шановний Замовнику, на підставі ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав:
Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 08.07. 2020 року Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» на підставі п.2 частини 1 ст.31 Закону та п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації:

«Учасник не підтвердив відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі згідно Тендерної документації п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.»

1).Вимога п.2 частини 1 ст.31 Закону про публічні закупівлі

Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
Тендерна пропозиція ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» не містить жодних підстав для відхилення згідно цієї статті!

2). Вимога п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації (в частині підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону):
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3;

Надано учасником ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ»
Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 268 від 05.06.2020 р. згідно(!) Додатку 3 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій.
Даним листом гарантує відсутність у нього усіх(!) підстав для відхилення згідно ст.17., що відповідає вимозі Замовника згідно п.1 Розділу ІІІ і також Додатково зазначаємо що це лист-гарантія (!) Отже, жодних підстав щодо відхилення по невідповідності ст17 немає!
В даному випадку Замовник суперечить сам собі, так як приймає рішення про відхилення на підставі п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації тому що Учасник не надав довідку (зведену довідку) згідно п.5 Розділу ІІІ?!


Крім того, відповідно до Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника


Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи п4,5 Статті 5 Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника та упереджене визначення переможця





Директор ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» Байбула В.М.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Документи

13 липня 2020 16:03
SCAN0006.PDF

Документи подані скаржником

15 липня 2020 17:45
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

17 липня 2020 15:33
Вимога 17_07.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-14-000018 ● d24b8d5de24d40e6bac76fe48089c193
  • Статус: вирішено ● Дата: 31 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.07.2020 № 52

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2020 № 52.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-26-001473-c 26.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-14 16:24:30

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-26-001473-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 39 вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд» відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме: Учасник не надав у своїй пропозиції копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) та наданий в пропозиції Учасника «аналогічний договір» не є аналогічним. Предмет наданого договору не відповідає предмету за вимогами тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним Законодавством України.
В пункті 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) вказано, що Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
- роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
- виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 21 Порядку визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасником ТОВ «Компанія Енерго-Буд» у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл 15_Дозвіл.pdf), зареєстровані Управлінням Держпраці у Рівненській області 20.01.2020 та 30.03.2020 на Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технiчне обслуговування, реконструкцiя машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, а саме: устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцiй i мереж, технологiчне обладнання) та Роботи в дiючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дiї струму високої частоти: Землянi роботи, що виконуються на глибинi понад 2 метри: Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах; Роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Варто зазначити, що тендерна документація Замовника не містить вимоги подання Учасником інформації (пояснень) про причини відсутності в складі своєї пропозиції документів, подання яких не передбачено законодавством з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» було прийнято рішення про відхилення пропозиції з підстави не надання копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) в той час як Учасником у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, як це передбачено «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107)?
2. Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою цієї статті визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічний договір – це Договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення) (у вигляді довідки, наведеної в Додатку 7) та позитивного листа-відгуку про виконання даного договору; Аналогічний договір повинен бути виконаним на дату подання пропозиції учасником. Копію цього договору та документи, що підтверджують його повне виконання обов’язково додаються (Форма КБ-3, або акти виконаних робіт). Якщо ж до вказаного договору були укладені додаткові угоди на збільшення чи зменшення їх вартості, учасник також завантажує копії цих додаткових угод. Тобто сума по формі КБ-3 (або сума по актах виконаних робіт) повинна відповідати сумі договору, таким чином засвідчуючи, що учасник виконує роботи передбачені в договорі в повному обсязі.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (пункт 5 розділу 3 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації, а також не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
3. Замовником згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів – ТОВ «СК ДП БУД».
Згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічний договір – це Договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення) (у вигляді довідки, наведеної в Додатку 7) та позитивного листа-відгуку про виконання даного договору; Аналогічний договір повинен бути виконаним на дату подання пропозиції учасником. Копію цього договору та документи, що підтверджують його повне виконання обов’язково додаються (Форма КБ-3, або акти виконаних робіт). Якщо ж до вказаного договору були укладені додаткові угоди на збільшення чи зменшення їх вартості, учасник також завантажує копії цих додаткових угод. Тобто сума по формі КБ-3 (або сума по актах виконаних робіт) повинна відповідати сумі договору, таким чином засвідчуючи, що учасник виконує роботи передбачені в договорі в повному обсязі.
Пунктом 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (дата оголошення процедури закупівлі – 26.05.2020).
Учасником ТОВ «СК ДП БУД» у складі тендерної пропозиції надано листи – відгуки видані Виконавчим комітетом Новолатівської сільської ради № 310/2-14 та № 311/-14 від 28 квітня 2020 року, що не відповідає вимогам п. 3 Розділу 5 тендерної документації.
Варто зазначити, що описані вище невідповідності пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником пунктом 2 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених учасниками виявлених невідповідностей
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК ДП БУД» в протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «СК ДП БУД» щодо листів-відгуків про виконання аналогічних договорів (пункт 3 Розділу 5 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації, а також не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-17 16:32:48

Відповідь

У зв’язку із виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення про скасування закупівлі по причині неможливості усунути порушення.
Відмінити тендер UA-2020-05-26-001473-c «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Провести скасування закупівлі в системі 21.07.2020 року по закінченню періоду оскарження, так як в системі ще триває період оскарження і відсутній функціонал скасування закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2020-08-31 08:51:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" 1 444 000,00
UAH з ПДВ
1 198 386,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" 1 955 350,18
UAH з ПДВ
1 199 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Буд-Техсервіс 1 944 254,40
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИНВЕСТБУД" 2 220 358,80
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 1 997 487,07
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 1 669 155,34
UAH з ПДВ
1 389 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" 1 771 892,89
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО" 1 661 994,00
UAH з ПДВ
1 576 290,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 2 428 441,54
UAH з ПДВ
1 695 380,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" 1 959 816,00
UAH з ПДВ
1 959 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" 2 429 840,66
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК ДП БУД 2 400 950,33
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" 2 330 378,06
UAH з ПДВ
2 330 378,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник - V" 2 432 120,16
UAH з ПДВ
2 432 120,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 14:05
Електронний підпис
10 червня 2020 11:55
Фінансовий звіт 2019.pdf
10 червня 2020 11:55
Довідка КАЗНЕЙСТВО.pdf
10 червня 2020 11:54
Витяг ЄДР.pdf
10 червня 2020 11:54
r_1256_підсумкові ДЦ_ДЦ.rtf
10 червня 2020 11:54
r_1256_ДЦ_ССР.rtf
10 червня 2020 11:54
r_1256_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.rtf
10 червня 2020 11:54
r_1256_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
10 червня 2020 11:54
r_1256_ДЦ_ИВР.rtf
10 червня 2020 11:54
r_1256_ДЦ_ДЦ.rtf
10 червня 2020 11:54
r_1256 пояснююча_ДЦ_ДЦ.rtf
10 червня 2020 11:54
r_1256 інші _ДЦ_ДЦ.rtf
10 червня 2020 11:54
1256.imd
10 червня 2020 11:54
Кошторис.pdf
10 червня 2020 11:54
Календарний план.pdf
10 червня 2020 11:54
Зведений кошторис.pdf
10 червня 2020 11:54
Договірна ціна.pdf
10 червня 2020 11:54
Протокол зборів.pdf
10 червня 2020 11:54
Посилання на ліцензію.txt
10 червня 2020 11:54
Ліцензія +додаток.pdf
10 червня 2020 11:53
Статут.pdf
10 червня 2020 11:53
Лист від С.Р..pdf
10 червня 2020 11:53
Штатний розпис.pdf
10 червня 2020 11:53
Аналіз ринку опори.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 15:07
пояснювальна записка.pdf
10 червня 2020 15:07
локальний кошторис.pdf
10 червня 2020 15:07
кошторисний прибуток.pdf
10 червня 2020 15:07
договірна ціна.pdf
10 червня 2020 15:07
дефектний акт.pdf
10 червня 2020 15:07
9.imd
10 червня 2020 15:07
тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 15:07
проект договору.pdf
10 червня 2020 15:07
штатний розпис.pdf
10 червня 2020 15:07
техпаспорт оренда.pdf
10 червня 2020 15:07
Статут Фалькон Пауер.pdf
10 червня 2020 15:07
попередній рахунок.pdf
10 червня 2020 15:07
оц аналог договір.pdf
10 червня 2020 15:07
наказ рудницький.pdf
10 червня 2020 15:07
наказ право підпису.pdf
10 червня 2020 15:07
наказ гергало.pdf
10 червня 2020 15:07
наказ балушко.pdf
10 червня 2020 15:07
ліцензія.pdf
10 червня 2020 15:07
лист ліцензія.pdf
10 червня 2020 15:07
лист згода витрати.pdf
10 червня 2020 15:07
лист відсутність ст 17.pdf
10 червня 2020 15:07
лист витрати.pdf
10 червня 2020 15:07
дозвіл роботи.pdf
10 червня 2020 15:07
договір оренди2.pdf
10 червня 2020 15:07
договір оренди.pdf
10 червня 2020 15:07
договір аналогічний.pdf
10 червня 2020 15:07
договір аналогічний 2.pdf
10 червня 2020 15:07
довідка санкції.pdf
10 червня 2020 15:07
довідка працівники.pdf
10 червня 2020 15:07
довідка податки.pdf
10 червня 2020 15:07
довідка обладнання.pdf
10 червня 2020 15:07
довідка неплатник пдв.pdf
10 червня 2020 15:07
довідка банк.pdf
10 червня 2020 15:07
Довідка 64.pdf
10 червня 2020 15:07
витяг єдиний.pdf
10 червня 2020 15:07
витяг єдиний 2.pdf
10 червня 2020 15:07
виписка.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 15:06
Електронний підпис
10 червня 2020 15:05
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 15:05
Довідки АТ РБ АВАЛЬ.pdf
10 червня 2020 15:05
Баланс 2019 рік.pdf
10 червня 2020 15:02
Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2020 14:54
Ліцезія, дозвіл.pdf
10 червня 2020 14:53
Копія статуту.pdf
10 червня 2020 14:51
Лист гарантія до ст 17.pdf
10 червня 2020 14:51
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:15
Електронний підпис
10 червня 2020 09:14
відповідність.rar
10 червня 2020 09:14
кваліфікаційні.rar
10 червня 2020 09:14
технічні.rar

Публічні документи

09 червня 2020 17:02
Електронний підпис
09 червня 2020 16:59
Витяг з ЄДР ПА_30.04.2020р..pdf
09 червня 2020 16:59
Витяг ПДВ.pdf
09 червня 2020 16:59
Копія Статуту. Опис.pdf
09 червня 2020 16:59
Штатний розпис.pdf
09 червня 2020 16:59
Проект договору.pdf
09 червня 2020 16:59
Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 16:59
Прайс на світильники.pdf
09 червня 2020 16:59
Довідки з банку.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:42
Електронний підпис
10 червня 2020 14:41
Проєкт договору.pdf
10 червня 2020 14:41
Ліцензія та дозвола.rar
10 червня 2020 14:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 21:07
Електронний підпис
09 червня 2020 10:11
9..Проєкт договору.pdf
09 червня 2020 10:11
1. Тендерна пропозиція..PDF
05 червня 2020 11:42
15.8. Довдіка МВС.pdf
05 червня 2020 11:42
2.1. Декларація ОП.PDF
05 червня 2020 11:42
15.10. Гарантійний лист.PDF
04 червня 2020 18:14
Електронний підпис
04 червня 2020 15:34
1. Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 15:34
2.1. Декларація ОП 2019.PDF
04 червня 2020 15:33
2.4. Штатний розпис.PDF
04 червня 2020 15:33
4.1.Розрахунок ЗП.PDF
04 червня 2020 15:33
7. Ліцензія ДСНС.PDF
04 червня 2020 15:33
6. Статут учасника.pdf
04 червня 2020 15:33
9. Проєкт договору.PDF

Публічні документи

10 червня 2020 14:36
Електронний підпис
10 червня 2020 14:32
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 червня 2020 14:32
Аналіз ринку цін.pdf
10 червня 2020 14:32
Аналогічний договір.7z
10 червня 2020 14:32
Статут.pdf
10 червня 2020 14:32
Рiшення1 засновника.pdf
10 червня 2020 14:32
Опис документів.pdf
10 червня 2020 14:32
Кошториси.pdf
10 червня 2020 14:32
Копія Ліцензії.pdf
10 червня 2020 14:32
Копія Дозволу.pdf
10 червня 2020 14:32
Копія Декларації.pdf
10 червня 2020 14:32
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:03
Електронний підпис
10 червня 2020 12:52
44_Довідка щодо санкцій.pdf
10 червня 2020 12:52
19_2_локальний кошторис.pdf
10 червня 2020 12:52
28_Ліцензія.pdf
10 червня 2020 12:52
14_Довідка про ліцензію.pdf
10 червня 2020 12:52
15_Дозвіл.pdf
10 червня 2020 12:52
5_Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 12:52
19_1_договірна ціна_АВК.pdf
10 червня 2020 12:52
33_Проект договору.pdf
10 червня 2020 12:52
19_11_зведений кошторис.pdf
10 червня 2020 12:52
42_Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2020 12:52
49_Довідка з банку.pdf
10 червня 2020 12:52
13_Копія статуту.pdf
10 червня 2020 12:52
8_Штатний розпис.pdf
10 червня 2020 12:52
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 15:09
Електронний підпис
16 липня 2020 15:00
ліцензія.pdf
16 липня 2020 15:00
дозвіл.pdf
13 липня 2020 13:40
Електронний підпис
13 липня 2020 12:53
Довідка п 12 ч1 ст 17
13 липня 2020 12:52
Довідка абз 1 ч2 ст 17
09 червня 2020 12:14
Електронний підпис
09 червня 2020 12:04
Рішення засновника.pdf
09 червня 2020 12:04
Наказ 1.pdf
09 червня 2020 12:04
Копія Статуту.pdf
09 червня 2020 12:04
Витяг платника ПДВ.pdf
09 червня 2020 12:04
Витяг з ЄДР ЮОІФОП.pdf
09 червня 2020 12:04
Виписка з ЄДР.pdf
09 червня 2020 12:04
Пояснювальна записка.pdf
09 червня 2020 12:04
Об_єктний кошторис _2-1.pdf
09 червня 2020 12:04
Договірна ціна.pdf
09 червня 2020 12:04
Відгук Новоселівка.pdf
09 червня 2020 12:04
Відгук Новолатівка.pdf
09 червня 2020 12:04
Копія дозволу.pdf
09 червня 2020 12:04
Штатний розпис.pdf
09 червня 2020 12:03
Фін звіт 2019.pdf
09 червня 2020 12:03
Дов з банку.pdf
09 червня 2020 12:03
Дов 20 щодо пасп коду.pdf
09 червня 2020 12:03
Дов 18 резидент.pdf
09 червня 2020 12:03
Дов 14 працівники.pdf
09 червня 2020 12:03
Дов 13 матер тех база.pdf
09 червня 2020 12:03
Дов 10 зведена дов ст 17.pdf
09 червня 2020 12:03
Дов 6 ст 17 згідно дод 3.pdf
09 червня 2020 12:03
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 11:00
Електронний підпис
10 червня 2020 10:57
9.bdcu
10 червня 2020 10:57
9.imd
10 червня 2020 10:57
Документ_ЄДР_1006738245.zip
10 червня 2020 10:57
дод.8 Статут і опис.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 13:37
Ст 17.pdf
09 червня 2020 13:37
Погодж з роб проектом.pdf
09 червня 2020 13:37
Дод 9.pdf
09 червня 2020 13:37
Дод 3.pdf
09 червня 2020 13:37
Дов із захисту довк.pdf
05 червня 2020 17:58
Кошторис.pdf
05 червня 2020 17:58
Статут.pdf
05 червня 2020 17:58
Рішення 1.pdf
05 червня 2020 17:58
Наказ 1.pdf
05 червня 2020 17:58
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР"

ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"

ПП Буд-Техсервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИНВЕСТБУД"

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"

ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД"

ТОВ СК ДП БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Будівельник - V"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР"
#33166311
Відхилено
1 198 386,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 08:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 червня 2020 14:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"
#41246024
Відхилено
1 199 990,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:32
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 червня 2020 08:37
ПП Буд-Техсервіс
#42326592
Відхилено
1 200 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 червня 2020 10:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИНВЕСТБУД"
#36597952
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:25
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 1 350 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"
#42729784
Відхилено 1 389 900,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 09:03
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"
#34849153
Відхилено 1 440 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 09:12
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО"
#30555550
Відхилено 1 576 290,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 11:10
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
Відхилено 1 695 380,26
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:27
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
#43090878
Відхилено 1 959 816,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД"
#43219275
Відхилено 2 100 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 08:34
ТОВ СК ДП БУД
#40847845
Очікує рішення 2 200 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2020 00:37
ТОВ СК ДП БУД
#40847845
Рішення скасоване 2 200 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2020 00:37

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" #33166311

№ рішення у справі

63/76-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

18 червня 2020 08:37
Електронний підпис
18 червня 2020 08:35
SCAN0015.PDF

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

19 червня 2020 10:32
Електронний підпис
19 червня 2020 10:31
SCAN0016.PDF

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

22 червня 2020 15:44
Електронний підпис
22 червня 2020 15:43
SCAN0000.PDF

Документи

26 червня 2020 14:24
Електронний підпис
26 червня 2020 14:22
SCAN0003.PDF

Документи

30 червня 2020 14:45
Електронний підпис
30 червня 2020 14:43
SCAN0006.PDF

Документи

01 липня 2020 09:03
Електронний підпис
01 липня 2020 09:02
SCAN0007.PDF

Документи

03 липня 2020 09:12
Електронний підпис
03 липня 2020 09:11
SCAN0002.PDF

Документи

07 липня 2020 11:10
Електронний підпис
07 липня 2020 11:09
SCAN0007.PDF

Документи

07 липня 2020 14:27
Електронний підпис
07 липня 2020 14:25
SCAN0008.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878

№ рішення у справі

63/76-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

08 липня 2020 14:13
Електронний підпис
08 липня 2020 14:12
SCAN0010.PDF

Документи

09 липня 2020 08:34
Електронний підпис
09 липня 2020 08:33
SCAN0012.PDF

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 липня 2020 08:27
Кінець періоду оскарження: 01 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 01 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку із виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення про скасування закупівлі по причині неможливості усунення порушення. Згідно частини 1 статтті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
21 липня 2020 08:27
Електронний підпис
21 липня 2020 08:17
Протокол