Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410582 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Контактна особа: |
Радюк Алла Юріївна +380512247058 alla170283@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 12:39 |
Очікувана вартість: | 2 963 120,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 631,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14815.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | за фактично виконані роботи | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 14:12 |
протокол внесення змін.pdf | |
29 травня 2020 14:12 |
ТД нова редакція Передова.pdf | |
26 травня 2020 14:43 |
ТД Передова.pdf |
29 травня 2020 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 14:12 |
протокол внесення змін.pdf
|
|||
29 травня 2020 14:12 |
ТД нова редакція Передова.pdf
|
|||
26 травня 2020 14:43 |
ТД Передова.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Код Вид робіт
1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ:
1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних
1.02.00 улаштування фундаментів із застосуванням паль
1.04.00 зведення металевих конструкцій
1.05.00 зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій
1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій
1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій
3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
3.02.00 доріг автомобільних
Вимоги про усунення порушення
На підставі чого тендерним комітетом не були зазначені в протоколі розгляду наступні порушення:
1. Локальний кошторис на будівельні роботи до аналогічного договору відсутні підписи передбачених формою програмного комплексу АВК, що свідчить про надання додатку не в повному обсязі.
2. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису до аналогічного договору відсутні підписи передбачених формою програмного комплексу АВК, що свідчить про надання додатку не в повному обсязі.
3. Пояснювальна записка до аналогічного договору відсутні підписи передбачених формою програмного комплексу АВК, що свідчить про надання додатку не в повному обсязі.
4. Розрахунок загальновиробничих витрат до аналогічного договору без підписів Замовника та Підрядника.
5. В довідці про вартість виконання будівельних робіт та витрат по формі КБ-3 до аналогічного договору відсутня дата підписання, яка має складатися з точного числа, місяця та року.
6. В акті приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в до аналогічного договору відсутня дата підписання, яка має складатися з точного числа, місяця та року.
7. Зведений кошторисний розрахунок до аналогічного договору на суму 1 483 117,00 грн., а договірна ціна на суму 1 398 706,80 грн.
Також повідомляємо, невідповідність завантажених документів (з 1 по 4 пункти даного звернення) підтверджується в тому числі наданням їх з підписами в іншій аналогічній закупівлі (номер в електронній системі закупівель: UA-2020-05-18-004689-c, UA-2020-05-18-004660-c).
На підставі ч.15 статті 29 Закону “..У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника...” повернути учасника на кваліфікацію і продовжити розгляд у відповідності до законодавства про публічні закупівлі.
Наведена у додатку Т ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 примірна форма № КБ-2в та примірна форма № КБ-3, наведена у додатку У, повинні містити найменування Замовника, Підрядника, номер та дату договору, найменування об'єкта будівництва та його адресу, підписи уповноважених представників сторін, відбитки печатки, а також дату підписання цих форм. На наданих ПП “БФ “Миколаївавтодор” примірниках форм дата підписання відсутня. Згідно з абзацем 2 ч. 15 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ організацій відповідно до їх компетенції. Оскільки замовником за аналогічним договором, а саме Договором № 161 від 24.04.2019 за предметом “Капітальний ремонт провулку 1 Електроний в Інгульському районі в м. Миколаєві” виступала адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, Замовником було перевірено аналогічний договір та додатки до нього, у тому числі форми № КБ-2в та № КБ-3 (оригінали екземплярів, що знаходяться в адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради) щодо наявності усіх необхідних реквізитів, зокрема, дат підписання, які складаються з точного числа, місяця та року.
З приводу невідповідності сум у зведеному кошторисному розрахунку та договірній ціні до аналогічного договору інформуємо Вас, що до зведеного кошторисного розрахунку додатково включені також витрати на технічний нагляд (1 483 117,00 - 1 398 706,80 = 84 410,2 — витрати на технічний нагляд).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-15-000025 ● fe75d63be05a4d868e5ea59fe1803c5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2020 № 218
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-05-26-001360-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення та недопущення порушення вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель, тендерним комітетом прийнято рішення визнати договір про закупівлю робіт: капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Передова від буд.№95 до вул.Паркової у приватному секторі в Інгульському районі м.Миколаєва) (ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від 30.06.2020р. №198 укладений з ПП «БФ «Миколаївавтодор» нікчемним та розірвати в судовому порядку. Додатково повідомляємо, що позовна заява знаходиться на стадії підписання та буде направлена до суду найближчим часом.
2020-08-10 17:02:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано.
2020-08-14 13:30:02
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" #42677684 |
Переможець |
2 601 619,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 16:57
|
звіт про виконання | укладений |
13 серпня 2020 16:54
|
додаткова угода | укладений |
13 серпня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 15:19
|
договір | укладений |
02 липня 2020 15:15
|
договір | укладений |
01 липня 2020 17:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 червня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу та керуючись ст.203, 215 ЦК України, ст. 43 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди визнати договір від 30.06.2020 № 196 нікчемним (недійсним) та розірвати його без будь-яких штрафних санкцій, пені і інфляції |