Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти
Очікувана вартість
106 150,00 UAH
UA-2020-05-26-001353-a 2ed1869f371f48ac88c48bafc9fa98b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрасова Злата Андріївна

+380975885533 kzgloriazor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Санаторій медичної реабілітації "Глорія" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02005154
Місцезнаходження: 72102, Україна , Запорізька обл., Приморськ, Запорізька обл., м.Приморськ, вул.Курортна, 83
Контактна особа: Некрасова Злата Андріївна
+380975885533
kzgloriazor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 15:40
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:09
Очікувана вартість: 106 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кг
Ковбаса варена Лікарська в/г , натуральна оболонка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, м.Приморськ, вул.Курортна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
50 кг
Шинка куряча вар.в/с
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, м.Приморськ, вул.Курортна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
400 кг
Сардельки з яловичини 1с чрева ДСТУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, м.Приморськ, вул.Курортна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
100 кг
Ковбаса салямі Люкс н/к в/с
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, м.Приморськ, вул.Курортна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
120 кг
Мисливські ковбаски н/к в/с ДСТУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, м.Приморськ, вул.Курортна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару М’ясопродукти Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ-1.doc
28 травня 2020 12:42
ТД.doc
28 травня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ-1.doc
26 травня 2020 15:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ-1.doc
28 травня 2020 12:42
ТД.doc
26 травня 2020 15:35
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-27-000018 ● 7041e9f8998d430cb8baa2a562478c62
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020 12:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.05.2020 № 95

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти, ID: UA-2020-05-26-001353-a, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Санаторій медичної реабілітації "Глорія" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Санаторій медичної реабілітації «Глорія» Запорізької обласної ради та Керівництво ретельно розібрали ці зауваження, провели аналіз цієї помилки та у майбутньому зобов’язуємося такі помилки не робити ,та більш уважніше відноситись до тендерної документації. Внесено зміни до тендерної документації.

2020-05-28 16:04:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Алан 93 720,00
UAH з ПДВ
86 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД АТТІС" 97 200,00
UAH з ПДВ
87 024,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Омельченко Тетяна Георгіївна 102 852,30
UAH з ПДВ
87 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 11:33
акцепт
09 червня 2020 13:42
Електронний підпис
09 червня 2020 13:40
2 ЧАСТИНА.zip
09 червня 2020 13:40
1 ЧАСТИНА.zip

Публічні документи

09 червня 2020 16:57
договір поставки (6).jpg
09 червня 2020 16:57
договір поставки (5).jpg
09 червня 2020 16:57
договір поставки (4).jpg
09 червня 2020 16:57
додаток5.jpg
09 червня 2020 16:57
договір поставки (3).jpg
09 червня 2020 16:57
Додаток3.docx
09 червня 2020 16:57
договір поставки (2).jpg
09 червня 2020 16:57
договір поставки (8).jpg
09 червня 2020 16:57
договір поставки (1).jpg
09 червня 2020 16:57
договір поставки (7).jpg
09 червня 2020 16:57
Довідка про дез.ТЗ.jpg
09 червня 2020 16:57
ДОВІДКА ДПСС 2020 001 (2).jpg
09 червня 2020 16:57
дезинф.jpg
09 червня 2020 16:57
висновок 3 (1).jpg
09 червня 2020 16:57
графік постачання.jpg
09 червня 2020 16:57
гарантія доставки.jpg
09 червня 2020 16:57
висновок 2 (1).jpg
09 червня 2020 16:57
Висновок 1 (1).jpg
09 червня 2020 16:57
136 Сард.Яловичі 1с (1).docx
09 червня 2020 16:57
довідка2.jpg
09 червня 2020 16:57
122 Лікарська_вс (1).docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Алан

ТОВ "ТД АТТІС"

ФОП Омельченко Тетяна Георгіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Алан
#24447183
Переможець 86 880,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Алан
#24447183
86 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 19:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:07
дод угода 1 до 98T.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 12:01
договір ТОВ АЛАН укладений
06 липня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв`язку з закриттям закладу на карантин
Номер договору про закупівлю: 98Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 756,44
UAH (в тому числі ПДВ 10 126,07 UAH)