Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С201013 Derzhdoroha R-43 - Verbovets h / z Martyshkivtsi on the section km 0 + 000-km 14 + 372 (separate sections) of Lanovets district of Ternopil region
Очікувана вартість
4 388 100,00 UAH
UA-2020-05-26-001334-a e7111bb03d6a4f60ac0b2f9aada17d84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Trrnopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:02
Очікувана вартість: 4 388 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 940,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 26 травня 2020 15:33
Enquiries until: 20 червня 2020 20:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 4 388 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 941 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Customer category Communal enterprise "Ternopilkomuninvest" - in accordance with paragraph 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. USREOU code - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці, Лановецький район, Тернопільська область, автомобільна дорога місцевого значення С201013
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С201013 Derzhdoroha R-43 - Verbovets h / z Martyshkivtsi on the section km 0 + 000-km 14 + 372 (separate sections) of Lanovets district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-001334-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 14 липня 2020 23:22
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
14.07.2020 р. № 2152 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03035 Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» 48101, вул. Січових Стрільців, 63/1, м. Теребовля Тернопільської області ЄДРПОУ: 42844920 E-mail: shliakhovykt@gmail.com Тел.: 095-694-14-99 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» ЄДРПОУ – 32865587 Тел.: 0961448267 Е-mail.: tender_tki@ukr.net 46017, м.Тернопіль, вул. Київська, 3-а Закупівля UA-2020-05-26-001334-а 1 послуга: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)) СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників Підставою для подання скарги є: Неправомірні рішення Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу 09.07.2020р.) яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та допущено до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СТЛ+М».Обґрунтування наявності порушених прав 26.05.2020р. Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення № UA-2020-05-26-001334-а про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)). Тендерні пропозиції, на участь в торгах подали ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М», ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «АВАКС ПРОФ». 09 липня 2020 року Замовником опубліковано рішення – Протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до якого тендерні пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «АВАКС-ПРОФ» відхилено через невідповідність умовам тендерної документації, а тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СТЛ+М» допущено до аукціону. Вважаю, що Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та рішення про допущення до аукціону тендерних пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М». Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскаржуваними Рішеннями Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону та вимог тендерної документації, за відсутності підстав відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», і натомість допустив до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М», які не відповідають вимогам та умовам тендерної документації. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Відповідно до Оскаржуваного рішення Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» з таких підстав: 1) В складі тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відсутня інформація, що передбачена Розділом 3 п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме в частині документального підтвердження наявності вимірювальної (их) лабораторії (й) відсутнє документальне підтвердження залучення спеціалістів по Договору 04-01/20 «На надання послуг лабораторії з контролю виробництва» 2) В складі тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відсутня інформація, що передбачена Розділом 3 п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме в частині документального підтвердження Таблиці 1.1. – в договорі поставки асфальтобетонних сумішей відсутня кількість та обсяги поставки асфальтобетону. 3) Не виконану вимогу Замовника від 06.07.2020р. про усунення невідповідностей в частині надання відгуку за аналогічними договорами від Замовника/балансоутримувача об’єкту виконання робіт. Такі підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» є надуманими, необґрунтованими, не відповідають змісту вимог тендерної документації та суперечить вимогам діючого в Україні законодавства. ПЕРШЕ: Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником, зокрема, для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника АБО копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; Отже змістом тендерної документації чітко і безальтернативно визначено наступне: - Для підтвердження наявності власної вимірювальної лабораторії Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника». - Для підтвердження наявності залученої вимірювальної лабораторії Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «..копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг». Тендерна документація не містить жодних вимог про необхідність підтвердження наявності в штаті або залучених спеціалістів вимірювальної лабораторії в разі залучення сторонньої вимірювальної лабораторії. Вимога замовника в цій частині адресована лише учасникам, які залучатимуть власну вимірювальну лабораторію. Жодне із положень тендерної документації не містить будь-яких вимог щодо змісту Договорів про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії. Відтак, посилання Замовника на те, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відсутнє документальне підтвердження залучення спеціалістів по Договору 04-01/20 «На надання послуг лабораторії з контролю виробництва», як на підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» є в повній мірі надуманим, оскільки Замовником не вимагалось підтвердження таких відомостей в разі залучення сторонньої вимірювальної лабораторії. Замовник свідомо перекручує зміст тендерної пропозиції задля відхилення тендерної пропозиції та надання вигляду «правомірності» відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», що в черговий раз переконливо свідчить про упереджене ставлення Замовника до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», що призводить до дискримінації ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» як учасника за даним предметом закупівлі. Такими своїми діями і прийнятими рішеннями Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель. Разом з цим, звертаю увагу Колегії на те, що Договір надання послуг за своєю правовою природою (ч.1 ст.902 ЦК України) передбачає особисте виконання Виконавцем взятих на себе за Договором зобов’язань. Відповідно до наданого ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Договору 04-01/20 від 27.01.2020р. (п.2.1 Договору) Виконавець (МПП «НАРА») особисто виконує замовлення Замовника. Презюмується, що Виконавець має необхідний персонал для виконання взятих на себе зобов’язань. І, якщо б Замовник вимагав підтвердження залучення спеціалістів за таким Договором то безумовно таке підтвердження було б надане! ДРУГЕ: Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником, зокрема, повинні надати: «копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС)». На виконання цієї вимоги Замовника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в складі тендерної пропозиції надано сканкопію Договору поставки асфальтобетонних сумішей №03-01/20 від 27.01.2020р., укладеного з МПП «НАРА» (додається до скарги). Пунктами 1.4, 1.5 Договору визначено обсяги/кількість асфальтобетонної суміші, яка поставлятиметься, а саме – 8000т. асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей необхідного типу та марки щомісячно протягом дії Договору. Додатками до Договору визначено марку та тип асфальтобетонних сумішей/ЩМАС, які поставляться за Договором. Будь-яких інших, чи більш конкретизованих вимог до умов Договору, в частині кількості/обсягу поставок асфальтобетонної суміші Замовник не пред’являв. Отже, наведена в умовах Договору поставки асфальтобетонних сумішей №03-01/20 від 27.01.2020р. та додатках до нього інформація повністю відображає інформацію, яка вимагається Замовником в тендерній документації до такого виду договорів. Попри те, що наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Договір на поставку асфальтобетонних сумішей №03-01/20 від 27.01.2020р. повністю відповідає вимогам, які ставляться Замовником до такого виду Договорів, Замовник свідомо в Оскаржуваному рішенні зазначає завідомо неправдиву інформацію про відсутність в Договорі інформації щодо обсягів/кількості поставки асфальтобетону. Такі дії і рішення Замовника свідчать про упереджене ставлення до оцінки пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», грубо порушують принципи здійснення публічних закупівель, і це при задекларованому Замовником в тендерній документації зобов’язанні дотримання всіх принципів здійснення публічних закупівель. Разом з цим звертаю увагу Колегії на те, що за змістом тендерної документації формальною помилкою є зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» надано Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу від 26.06.2020р. за №1914 (додається до скарги; файл тендерної пропозиції – 7. ІД Довідки відповідність учасника) та Гарантійний лист виробника асфальтобетону від 24.06.2020р. №181 (додається до скарги) в яких відображена інформація щодо виду/типу/марки та кількості/обсягів асфальтобетонних сумішей, які поставлятимуться безпосередньо для надання послуг за цим предметом закупівлі. Отже, навіть якщо б наданий ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Договір поставки асфальтобетонних сумішей №03-01/20 від 27.01.2020р. не відповідав за змістом щодо кількості/обсягів поставки асфальтобетонних сумішей вимогам тендерної документації то така інформація міститься в зазначених вище Інформаційній довідці №1914 від 26.06.2020р. та Гарантійному листі №181 від 24.06.2020р. до яких Замовник не пред’являв жодних зауважень чи застережень. Проте, і такі обставини Замовник залишив поза своєю увагою щодо узгоджується з його упередженим та необ’єктивним підходом до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» загалом. ТРЕТТЄ: Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»)». ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» належним чином підтвердило свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так, ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в складі тендерної пропозиції надало Договір субпідряду №3 від 14.04.2020р., укладений із МПП «НАРА» на надання послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141602 Сокаль-Стоянів на ділянці км.24+100–км.38+156 Радехівського району Львівської області, та Договір субпідряду №1/09 від 04.09.2019р., укладений із МПП «НАРА» з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди-Тернопіль км.0+000–км.31+586 Львівської області Разом із Договорами надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в., лист відгук від Замовника послуг – МПП «НАРА» про належне і якісне надання послуг за вказаними Договорами. Згідно ч.1.ст. 837 Цивільного кодексу України за Договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Тендерна документація не містить вимоги надання листа відгуку від Замовника/балансоутримувача об’єкту. Будь-яких обмежень, щодо статусу Замовників, аналогічними договорами з якими можна підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічних договорів Тендерна документація не встановлює! Проте, 06.07.2020р. Замовником оприлюднено вимогу до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» щодо необхідності надання Листів-відгуків за договором субпідряду №1/09 від 04.09.2019р. та договором субпідряду №3 від 14.04.2020р. від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту, який повинен бути адресований учаснику. Така вимога суперечить положенням тендерної документації та не узгоджується з вимогами чинного законодавства України про що і було повідомлено Замовнику. 1) Як вже зазначалось вище, Тендерна документація не містить вимоги надання листа відгуку від Замовника/балансоутримувача об’єкту. Будь-яких обмежень, щодо статусу Замовників, аналогічними договорами з якими можна підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічних договорів Тендерна документація не встановлює! 2) Статтею 838 ЦК України визначено, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом. Виходячи зі змісту наданих Договорів та вказаних правових норм, у даному випадку МПП «НАРА» виступає замовником перед ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Відтак, ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» належним чином виконало вимогу Замовника в частині надання листа-відгуку від замовника послуг за аналогічними договорами. Вимога Замовника про усунення невідповідностей в частині надання відгуку від Замовника/балансоутримувача об’єкту на якому виконувались аналогічні роботи суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація за цим предметом закупівлі не містить вимоги до учасників щодо надання відгуків за аналогічними договорами від Замовників/балансоутримувачів об’єктів на яких виконувались аналогічні роботи. Відтак, викладені Замовником у вимозі невідповідності не існують. Відповідно до ч.16. ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник, за відсутності підстав (відсутність невідповідностей в тендерній пропозиції) висунув до учасника – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» додаткові, не передбачені тендерною документацією вимоги щодо підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність досвіду виконання аналогічного договору, що свідчить про упереджене ставлення Замовника до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», порушення принципів здійснення публічних закупівель. Водночас оцінюючи тендерні пропозиції інших учасників – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М», Замовник, за наявності підстав для відхилення, залишає такі поза своєю увагою та приймає рішення про допущення пропозицій цих учасників до аукціону. Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником, та завантаження файлів……». Тут же, Замовник встановлює вимогу наступного змісту: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнену форму ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», яка наведена в Додатку 4 до тендерної документації, ціна вказуються з двома десятковими знаками». Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення (надати послуги) на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації замовника. У цій же частині тендерної документації Замовник встановлює одну із вимог щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника, а саме: «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені (подати у складі пропозиції гарантійний лист)». Не піддається сумніву той факт, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована до подання таким учасником своєї тендерної пропозиції за предметом закупівлі, а не колись у майбутньому. Отже, Замовник однозначно і безальтернативно вимагає від учасників зазначення інформації про ціну при заповненні електронних форм під час подання тендерної пропозиції та надання в складі тендерної пропозиції заповненої форми ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», яка наведена в Додатку 4 до тендерної документації, ціна вказуються з двома десятковими знаками та гарантійного листа про те, що ціна тендерної пропозиції Учасника РОЗРАХОВАНА відповідно до вимог чинного законодавства та ВКЛЮЧАЄ всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Учасник - ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», на виконання вимоги Замовника щодо гарантування того, що ціна тендерної пропозиції Учасника розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включає всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені в складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист за №4094 від 16.06.2020р. (додається до скарги; файл тендерної пропозиції - №2 ІД Гарантійний лист про ціну. рdf) наступного змісту: «ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» гарантує, що ціна тендерної пропозиції буде розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та буде включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені». Із змісту цього гарантійного листа слідує, що учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» колись у майбутньому розрахує ціну тендерної пропозиції і така буде включати всі необхідні витрати. Тобто учасник не підтверджує, що ціна, яку він зазначив в електронних формах під час подання тендерної пропозиції та в наданій заповненій формі ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включає всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, як цього вимагає Замовник. Отже учасник – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», всупереч вимог тендерної документації НЕ ПІДТВЕРДИВ гарантійним листом той факт, що ціна поданої ним пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включає всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Відтак, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника, що є безумовною підставою для відхилення такої тендерної пропозиції. Проте, це залишилось поза увагою Замовника. Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» ПЕРШЕ: Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником, зокрема, для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника АБО копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; Отже змістом тендерної документації чітко і безальтернативно визначено наступне: - Для підтвердження наявності власної вимірювальної лабораторії Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника». - Для підтвердження наявності залученої вимірювальної лабораторії Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «..копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг». На виконання такої вимоги Замовника, учасником - ТОВ «СТЛ+М» в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 16.06.2020р. №6 Про наявність випробувальної дорожньої лабораторії (Додається до скарги. Файл документації - 15. ІД довідка про наявність лабораторії.pdf) відповідно до якої Учасник підтверджує наявність власної випробувальної лабораторії, що розташована в орендованому приміщенні за адресою: м.Хмельницький, Старокостянтинівське шосе,1/1, яку і використовуватиме для надання послуг за предметом закупівлі. На підтвердження наявності приміщення для вимірювальної лабораторії ТОВ «СТЛ+М» в складі тендерної пропозиції надано сканкопію Договору оренди нежитлових приміщень №02/01/2020 від 02.01.2020р., укладеного із ТДВ «Хмельницький» (додається до скарги). Відповідно до п.1.1. Договору предметом цього договору є нежитлові приміщення загальною площею 317,9 м.кв., за адресою: м. Хмельницький, вул. Старокостянтинівське шосе,1/1. Пунктом 1.2 Договору визначено, що об’єкт оренди передається Орендареві для використання у якості офісних приміщень. Відповідно до п.4.4.1 Договору Орендар зобов’язаний використовувати об’єкт виключно з метою, передбаченою даним Договором. Отже, Договором визначено, що приміщення Орендарю (ТОВ «СТЛ+М») надаються виключно для розміщення офісних приміщень. Будь-яких інших документів, підтверджуючих наявність у власності/користуванні приміщень ТОВ «СТЛ+М» в складі тендерної пропозиції не надано. Етимологчіне значення слова О́фіс (англ. office від лат. officium— обов'язок, служба) — нежитлове приміщення, яке належить суб'єкту господарювання, де міститься його виконавчий орган і яке має певну адресу, через яку можна здійснювати поштовий зв'язок. Кожному пересічному громадянину зрозуміло, що поняття «офісне приміщення» та «виробниче приміщення» не є тотожними, що офісні приміщення не призначені для розташування таких виробничих підрозділів як вимірювальна лабораторія. Отже, ТОВ «СТЛ+М» підтвердило наявність приміщень для розміщення офісу, і в той же час не підтвердило наявність приміщення для розташування вимірювальної лабораторії, як це вимагає Замовник. Відтак, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «СТЛ+М» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. ДРУГЕ: 1) Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником. Зокрема: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: Для підтвердження можливості надання послуг відповідно до проектної інформації, Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку в згідно Таблиці 1.1 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)…….». «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 1.1. та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). На виконання такої вимоги Замовника, учасником - ТОВ «СТЛ+М» в складі тендерної пропозиції надано Інформацію від .06.2020р. №28 Про наявність асфальтобетонного заводу. Таблиця 1.1. (додається до скарги, файл тендерної пропозиції -55. КК довідка про АБЗ). Відповідно до цієї інформації ТОВ «СТЛ+М» для потреб цієї закупівлі використовуватиме асфальтобетон, який поставлятиме Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство «Міськшляхрембуд» відповідно до Договору «22/06-20. Така довідка не містить під таблицею інформації щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг), як цього вимагає Замовник в тендерній документації. 2) Окрім цього, така Інформація не містить дату створення документу що суперечить положенням п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відповідно до якого «Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та документи підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер (для документів підготовлених безпосередньо учасником) і підпис уповноваженої особи». Безсумнівно, що зазначення «06.2020» в Інформації за №28 Про наявність асфальтобетонного заводу аж ніяк не може свідчити про дату створення документу. Відповідно до п.5.11 ДСТУ 4163-2003 Дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Відсутність дати створення унеможливлює ідентифікацію відношення такого документу саме до цього предмету закупівлі (невідомо коли створений такий документ – до чи після оголошення торгів за цим предметом закупівлі) Такі помилки Замовником не віднесено до числа формальних!! Отже, і в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «СТЛ+М» не відповідає вимогам тендерної документації, однак це не послугувало підставою для відхилення тендерної пропозиції. В цей же час, Замовник за надуманих підстав, завідомо неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Також звертаю увагу на те, що відповідно до Закону такі надумані Замовником невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (в частині АБЗ та вимірювальної лабораторії) відносяться до кваліфікаційних критеріїв, і Замовник мав би звернутись до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» із вимогою про усунення таких «невідповідностей», як цього вимагають положення ч.16 ст.29 Закону, однак цього Замовником зроблено не було. Такий упереджений, вибірковий, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. Зазначені дії Замовника грубо порушують принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені ст.3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст.3,18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником - Комунальним підприємством «Тернопількомунінвест» процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-26-001334-а. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (Протокол розгляду тендерних пропозицій опублікований 09.07.2020р.) за процедурою закупівлі - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-26-001334-а. 4. Зобов’язати Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» скасувати Рішення (Протокол розгляду тендерних пропозицій опублікований 09.07.2020р.) про допуск до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М» за процедурою закупівлі - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)). оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-26-001334-а. Додаток: Тендерна документація Замовника в форматі pdf; Додаток №1 до тендерної документації; Договір поставки асфальтобетонних сумішей №03-01/20 від 27.01.2020р., укладений між ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та МПП «НАРА»,; Інформаційна довідка ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» про АБЗ від 26.06.2020р. №1914; Гарантійний лист виробника асфальтобетону №181 від 24.06.2020р.; Гарантійний лист про ціну ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» за №4094 від 16.06.2020р.; Довідка ТОВ «СТЛ+М» Про наявність вимірювальної лабораторії від 16.06.2020р. №6; Договір оренди нежитлових приміщень №02/01/2020 від 02.01.2020р. укладений між ТОВ СТЛ+М» та ТДВ «Хмельницький»; Інформація ТОВ «СТЛ+М» №28 від 06.2020р. про наявність асфальтобетонного заводу. З повагою, Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Карпець М.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 19:29
рішення від 17.07.2020 № 13831.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 19:28
рішення від 31.07.2020 № 14810.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про допущення до аукціону ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" та допущено до аукціону ТзОВ "ШЛЯХОВИК-Т"
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2020 14:54

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000032 ● cf2b44c614404cebacd424abd2058c0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.08.2020 №29
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020 та від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 10.08.2020 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-26-001334-a 26.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним підприємством "Тернопількомунінвест" було розглянуто висновок про результати моніторингу процедури UA-2020-05-26-001334-a, даний висновок був оприлюдений після розгляду тендерних пропозицій, тому дані порушення неможливо усунути. Дані зауваження являються незначними які не впливали перебіг аукціону та прекваліфікації пропозицій учасників.

2020-09-07 15:45:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимоги 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-05-26-001334-ae7111bb03d6a4f60ac0b2f9aada17d84
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 12:46
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 17:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 18:22
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:19
Dovidka_20212622490210422022.pdf.p7s
25 серпня 2020 18:19
Dovidka_20212622490210422022.pdf
25 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:15
Dovidka_20212622490210422022.pdf.p7s
25 серпня 2020 18:15
Dovidka_20212622490210422022.pdf
26 червня 2020 16:40
Електронний підпис
26 червня 2020 16:40
Електронний підпис
26 червня 2020 16:38
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
26 червня 2020 16:38
1 цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:38
55. КК довідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 16:38
53. КК відгук про досвід.pdf
26 червня 2020 16:38
35. проект договору.pdf
26 червня 2020 16:38
33. ІД технічна частина.pdf
26 червня 2020 16:38
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
26 червня 2020 16:38
28. ІД ліцензія.pdf
26 червня 2020 16:38
9. ІД витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 16:38
8. ІД ISO.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-26-001334-а виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" надано лист відгук від приватного підприємства «РОМА» № 922 від 25.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, ПП «РОМА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати лист відгук до Договору субпідряду від 13 травня 2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 16:41
Електронний підпис
06 липня 2020 16:37
Пояснення.pdf
30 червня 2020 10:02
Електронний підпис
30 червня 2020 10:00
31 Проект договору.pdf
30 червня 2020 10:00
16 Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 09:58
КК 5 Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 09:56
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
30 червня 2020 09:56
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
30 червня 2020 09:55
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 14:13
Електронний підпис
30 червня 2020 14:11
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:11
№58 Проект договору .pdf
30 червня 2020 14:11
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 14:11
№43 ІД Зразок підпису.pdf
30 червня 2020 14:11
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:11
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 14:11
№21 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№20 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№19 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№18 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№17 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№39 Технічна частина.pdf
30 червня 2020 14:11
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
30 червня 2020 14:11
№4 КК Договори оренди.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201013 Держдорога Р-43 – Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-26-001334-a виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" надано лист відгук від малого приватного підприємства «НАРА» № 162 від 24.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, мале приватне підприємство «НАРА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати листи відгуки до договору субпідряду №3 від 14.04.2020 року та до договору субпідряду №1/09 від 04.09.2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:56
Електронний підпис
07 липня 2020 15:56
Електронний підпис
07 липня 2020 15:54
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 19:13
Електронний підпис
30 червня 2020 19:13
Електронний підпис
30 червня 2020 19:11
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 19:11
ШЛЯХОВИК-Т 19457 p7s.7z
30 червня 2020 19:11
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 19:11
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 19:11
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 19:11
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 19:11
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 19:11
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 19:11
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 19:10
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 19:10
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 19:10
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 19:10
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 19:10
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:56
Електронний підпис
07 липня 2020 15:56
Електронний підпис
07 липня 2020 15:54
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 19:13
Електронний підпис
30 червня 2020 19:13
Електронний підпис
30 червня 2020 19:11
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 19:11
ШЛЯХОВИК-Т 19457 p7s.7z
30 червня 2020 19:11
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 19:11
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 19:11
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 19:11
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 19:11
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 19:11
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 19:11
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 19:10
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 19:10
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 19:10
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 19:10
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 19:10
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 14:13
Електронний підпис
30 червня 2020 14:11
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:11
№58 Проект договору .pdf
30 червня 2020 14:11
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 14:11
№43 ІД Зразок підпису.pdf
30 червня 2020 14:11
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:11
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 14:11
№21 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№20 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№19 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№18 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№17 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:11
№39 Технічна частина.pdf
30 червня 2020 14:11
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
30 червня 2020 14:11
№4 КК Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 4 295 949,90
UAH з ПДВ
2 990 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 3 291 078,00
UAH з ПДВ
3 049 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 18:22
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:19
Dovidka_20212622490210422022.pdf.p7s
25 серпня 2020 18:19
Dovidka_20212622490210422022.pdf
25 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:15
Dovidka_20212622490210422022.pdf.p7s
25 серпня 2020 18:15
Dovidka_20212622490210422022.pdf
26 червня 2020 16:40
Електронний підпис
26 червня 2020 16:40
Електронний підпис
26 червня 2020 16:38
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
26 червня 2020 16:38
1 цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:38
55. КК довідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 16:38
53. КК відгук про досвід.pdf
26 червня 2020 16:38
35. проект договору.pdf
26 червня 2020 16:38
33. ІД технічна частина.pdf
26 червня 2020 16:38
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
26 червня 2020 16:38
28. ІД ліцензія.pdf
26 червня 2020 16:38
9. ІД витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 16:38
8. ІД ISO.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 15:56
Електронний підпис
07 липня 2020 15:56
Електронний підпис
07 липня 2020 15:54
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 19:13
Електронний підпис
30 червня 2020 19:13
Електронний підпис
30 червня 2020 19:11
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 19:11
ШЛЯХОВИК-Т 19457 p7s.7z
30 червня 2020 19:11
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 19:11
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 19:11
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 19:11
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 19:11
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 19:11
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 19:11
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 19:10
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 19:10
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 19:10
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 19:10
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 19:10
8. ІД, Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 2 990 100,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 11:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
2 990 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:47
ДУ _1 Вербовець.pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 17:19
Договір укладений
08 вересня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 918 152,80
UAH (в тому числі ПДВ 486 358,80 UAH)