Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019: 32043 Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, не медикаментозний багаторазовий (Лапароскопічні інструменти та аксесуари) (Лапароскопічні інструменти та аксесуари)
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-05-26-001249-c a4140415d4e8437d86cbd770a913d31b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Надія Миколаївна

+380679135310 sytnik_nadezhda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ПОЛТАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999477
Вебсайт: http://pcrl.pl.ua
Місцезнаходження: 38714, Україна , Полтавська обл., с. Супрунівка, Полтавський район, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ситник Надія Миколаївна
+380679135310
sytnik_nadezhda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 11:14
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Мова тендерних пропозицій – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
НК 024:2019: 32043 Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, не медикаментозний багаторазовий (Лапароскопічні інструменти та аксесуари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 58а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32043 — Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, не медикаментозний, багаторазовий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний оплачувати Постачальнику отриманий товар протягом 15 календарних днів з дати поставки на підставі рахунку Постачальника, за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Оплата проводиться на поточний рахунок Постачальника шляхом перерахування безготівкових коштів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:19
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
26 травня 2020 14:19
ТД.doc
26 травня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:19
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
26 травня 2020 14:19
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-001249-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "НАХАЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2607824310
Дата подання: 26 травня 2020 16:02
Вимога щодо товару
Шановний Замовник прошу надати пояснення або фотозображення, що мається наувазі під наступною позицією у тендерній документації (далі - ТД): Багаторазова система для подачі рідини для використання (застосування) із лапароскопічним іригаційним насосом. Як приклад, надаю вам фотозображення товару нашої системи для подачі рідини. Чи влаштує вас даний набір? Якщо ні, то прошу вас надати посилання або зображення товару, який потрібен вам для закупівлі, бо за даним посиланням номера у каталозі виробника Richard Wolf інформація відсутня. Чекаємо на відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 13:15
Відповідь у доданих файлах
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001249-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "НАХАЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2607824310
Дата подання: 26 травня 2020 16:35
Вимога щодо товару
Шановний Замовник на додаток до попередньої вимоги, надаю фотозображення ще одної системи. Може вам потрібна саме така?
Чекаємо на відповідь.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 13:16
Детальна відповідь у Вашому попередньому запиті.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001249-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "НАХАЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2607824310
Дата подання: 29 травня 2020 16:09
Вимога щодо дискримінаційних вимог.
Доводжу до відома Замовника, що даний лапароскопічний інструмент є у багатьох виробників та представників в Україні, а позиція "Багаторазова система для подачі рідини для використання (застосування) із лапароскопічним іригаційним насосом" є тільки у виробника Richard Wolf, а аналог даної продукції не передбачається, бо має індивідуальні конструктивні особливості. Після вашої відповіді, ми звернулися до офіційного представника Richard Wolf в Україні компанії "РіМед" з запитом отримання гарантійного листа, на що нам надали відповідь, що даний лист уже наданий Учаснику (або Учасникам) і ще один такий вони не нададуть. Інших умов відмови не було. (Ми не мали жодних відносин з даною компанією та не мали жодних не виконаних договорів).Отже, складається враження, що дана позиція та вимога зроблена суто для усунення конкурентів у даній закупівлі. Виходячи з цього вимагаю розділити дану закупівлю на лоти або прибрати позицію "Багаторазова система для подачі рідини для використання (застосування) із лапароскопічним іригаційним насосом" або прибрати вимогу на надання Гарантійного листа виробника або представника для того, щоб у даній закупівлі змогли прийняти участь усі бажаючі Учасники. Ми зі свого боку зобов'язуємось надати усі відповідні документи разом з поставкою товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2020 11:42
Відповідь у доданому файлі.

Документи подані скаржником

26 травня 2020 16:02
Фотозображення.png

Документи подані скаржником

26 травня 2020 16:35
Система.png

Документи

02 червня 2020 11:42
відповідь на вимогу 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Прайммед" 263 541,00
UAH з ПДВ
263 541,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" 269 426,00
UAH з ПДВ
269 426,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 19:49
Електронний підпис
11 червня 2020 02:10
Електронний підпис
11 червня 2020 02:07
8.2. ПРОЕКТ договору.pdf
11 червня 2020 02:07
7.4. Інші.pdf
11 червня 2020 02:07
7.1. Копія ВИПИСКИ з ЄДР.pdf
11 червня 2020 02:07
4. Довідки щодо ст. 17.pdf
11 червня 2020 02:07
1. ОПИС документів ТП.pdf
11 червня 2020 02:07
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:31
Електронний підпис
09 червня 2020 17:30
8.2. Проект договора.pdf
09 червня 2020 17:30
7. Інші документи.pdf
09 червня 2020 17:30
4. Документи по ст. 17.pdf
09 червня 2020 17:30
2. Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 17:30
1. Опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Прайммед"

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Прайммед"
#39526580
Переможець 263 541,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Прайммед"
#39526580
263 541,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:23
Д246.PDF укладений
03 липня 2020 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 263 541,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 241,00 UAH)