Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне приладдя
Очікувана вартість
328,00 UAH
UA-2020-05-26-001244-b a24367b028bf40cd8a4ff2eb0ba497c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріна Тетяна Володимирівна

+380995604298 medbrilivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Виноградівської сільської ради»
Код ЄДРПОУ: 41597797
Місцезнаходження: 75143, Україна , Херсонська обл., смт Брилівка Олешківський район, провулок Спортивний 4
Контактна особа: Гуріна Тетяна Володимирівна
+380995604298
medbrilivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ціна за одиницю: 24UAH з ПДВ
коректор білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75143, Україна, Херсонська область, смт Брилівка, провулок Спортивний,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 232UAH з ПДВ
щоденник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75143, Україна, Херсонська область, смт Брилівка, провулок Спортивний,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 травня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мартиненко В.В.
#3407710203
Переможець 328,00
UAH
26 травня 2020 10:26

Документи

26 травня 2020 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 10:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
коректор білий 4 шт 24,00
UAH з ПДВ
щоденник 1 шт 232,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 243,00
UAH