Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут" |
Код ЄДРПОУ: | 34492201 |
Місцезнаходження: | 47501, Україна , Тернопільська обл., Бережани, Академічна , 20 |
Контактна особа: |
Роман Богдан Євгенович +380354822353 bati.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 534 129,07 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
29 травня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 16:27 |
Технічна специфікація.docx | |
29 травня 2020 16:17 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
29 травня 2020 16:16 |
Тендерна документація.docx | |
29 травня 2020 16:16 |
Проект договору .doc | |
26 травня 2020 14:10 |
додаток 4.3 договір.doc | |
26 травня 2020 14:10 |
додаток 4.2 договір.doc | |
26 травня 2020 14:10 |
додаток 4.1 договір.doc |
29 травня 2020 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 травня 2020 16:27 |
Технічна специфікація.docx
|
||||||
29 травня 2020 16:17 |
Рішення про внеcення змін.docx
|
||||||
29 травня 2020 16:16 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
29 травня 2020 16:16 |
Проект договору .doc
|
||||||
26 травня 2020 14:10 |
додаток 4.3 договір.doc
|
||||||
26 травня 2020 14:10 |
додаток 4.2 договір.doc
|
||||||
26 травня 2020 14:10 |
додаток 4.1 договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000020 ● 9a2ddae9a66148fba502281ab2489a18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.06.2020 №40
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 01.06.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-05-26-001199-c від 26.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 09 червня 2020 року про результати моніторингу UA-M-2020-06-01-000020 повідомляємо наступне. 1. Щодо невідображення у річному плані UA-P-2020-05-26-000843-с вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), а саме: інформації про місцезнаходження та категорію Замовника, повідомляємо, що згадані відомості були внесені під час реєстрації й внесення змін на електронному майданчику та автоматично відображаються на офіційному порталі «ПРОЗОРРО», за посилання prozorro.gov.ua. Крім цього, оскільки, станом на сьогодні електронні майданчики не повністю адаптовані до змін законодавства у сфері публічних закупівель, тому під час створення рядка річного плану механічно не заповнено відомості, передбачені п.1 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Щодо порушення вимог статті 22 Закону в частині не зазначення в тендерній документації посади особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, повідомляємо, що згідно із пп. 2 п. 2 розділу І тендерної документації зазначена інформація, а саме: «З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до секретаря тендерного комітету - Роман Богдана Євгеновича, за тел./факс: 0979339449» Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповіно до ч. 3 ст. 22 вищезазначеного Закону. А відтак, інформація про посаду особу замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, містить посилання саме на секретаря тендерного комітету в розумінні та згідно із положенням про затвердження тендерного комітету. 3. Щодо порушень вимог статті 17 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині зазначення Замовником в додатку № 1 тендерної документації вимог щодо надання учасниками та переможцем торгів відомостей з відкритих реєстрів про відсутність підстави передбаченої пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3.7 розділу 2 тендерної документації Замовником зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав передбачених у частині першій та частині другій цієї статті шляхом подання даних у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасники повинні відповідати кваліфікаційнім критеріям та іншим вимогам встановленим в ст.ст. 16, 17 Закону. Слід також зазначити, що із набранням чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (від 19.04.2020, підстава - 114-IX), а також у зв’язку із відсутністю станом на 26.05.2020 роз’яснень чіткого механізму застосування відповідних нововведень Замовником в додатку № 1 помилково не зазначено вимоги частини 3 статті 17 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстави визначених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону. Відтак, виходячи із вище вказаного, повідомляємо, що Замовником в межах законодавства вжито відповідних заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, крім цього враховано зміст листа-роз’яснення Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону» надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-06-12 18:35:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2020-06-15 11:44:39
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія для потреб організації |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 435 322,59 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 176,61 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 17:10 |
Кінець періоду оскарження: | 21 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 21 червня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" в річному плані закупівлі UA-2020-05-26-001199-c, виявлених за результатами проведеного моніторингу УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ, затвердженого наказом від 01.06.2020 №40 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) |
10 червня 2020 17:09
|
Електронний підпис |
10 червня 2020 17:06
|
Протокол ТК |