Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201702 Катеринівка - Борсуки на ділянці км 10+040-км 17+715 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С201702 Katerynivka - Borsuky on the section km 10 + 040-km 17 + 715 (separate sections) of Lanovets district of Ternopil region
Очікувана вартість
4 399 800,00 UAH
UA-2020-05-26-001157-a 6a725195612c4b19be015948e5b2152e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Trrnopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 травня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:57
Очікувана вартість: 4 399 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 26 травня 2020 14:54
Enquiries until: 20 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 399 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 999 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Customer category Communal enterprise "Ternopilkomuninvest" - in accordance with paragraph 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. USREOU code - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201702 Катеринівка - Борсуки на ділянці км 10+040-км 17+715 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Катеринівка - Борсуки, Лановецький район, Тернопільська область, автомобільна дорога місцевого значення С201702
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С201702 Katerynivka - Borsuky on the section km 10 + 040-km 17 + 715 (separate sections) of Lanovets district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-001157-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 14 липня 2020 23:22
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Оскаржуваними Рішеннями Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону та вимог тендерної документації, за відсутності підстав відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», і натомість допустив до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М», які не відповідають вимогам та умовам тендерної документації. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 19:31
рішення від 17.07.2020 № 13829.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 19:31
Рішення від 31.07.2020 № 14808.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про допущення до аукціону ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" та допущено до аукціону ТзОВ "ШЛЯХОВИК-Т"
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2020 14:49

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000031 ● 93f678cd2d4142339c7526336371d786
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 11:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2020 № 37-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 06.08.2020 № 37-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-26-001157-a від 26.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-05-26-001157-a6a725195612c4b19be015948e5b2152e
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 12:50
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 17:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:22
Dovidka_20212622490210422022.pdf.p7s
21 серпня 2020 16:22
Dovidka_20212622490210422022.pdf
26 червня 2020 16:47
Електронний підпис
26 червня 2020 16:47
Електронний підпис
26 червня 2020 16:46
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
26 червня 2020 16:46
1 цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:46
55. КК довідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 16:46
53. КК відгук про досвід.pdf
26 червня 2020 16:46
35. проект договору.pdf
26 червня 2020 16:46
33. ІД технічна частина.pdf
26 червня 2020 16:46
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
26 червня 2020 16:46
28. ІД ліцензія.pdf
26 червня 2020 16:46
9. ІД витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 16:46
8. ІД ISO.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201702 Катеринівка - Борсуки на ділянці км 10+040-км 17+715 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-26-001157-а виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" надано лист відгук від приватного підприємства «РОМА» № 922 від 25.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, ПП «РОМА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати лист відгук до Договору субпідряду від 13 травня 2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 16:42
Електронний підпис
06 липня 2020 16:36
Пояснення.pdf
29 червня 2020 16:27
Електронний підпис
29 червня 2020 16:26
31 Проект договору.pdf
29 червня 2020 16:26
16 Технічне завдання.pdf
29 червня 2020 16:25
КК 5 Штатний розпис.pdf
29 червня 2020 16:24
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
29 червня 2020 16:24
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
29 червня 2020 16:24
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 14:24
Електронний підпис
30 червня 2020 14:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:22
№58 Проект договору .pdf
30 червня 2020 14:22
№50 Транспортна схема.pdf
30 червня 2020 14:22
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 14:22
№43 ІД Зразок підпису.pdf
30 червня 2020 14:22
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:22
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 14:22
№21 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№20 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№19 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№18 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№17 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№39 Технічна частина.pdf
30 червня 2020 14:22
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
30 червня 2020 14:22
№4 КК Договори оренди.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201702 Катеринівка - Борсуки на ділянці км 10+040-км 17+715 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-26-001157-a виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" надано лист відгук від малого приватного підприємства «НАРА» № 162 від 24.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, мале приватне підприємство «НАРА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати листи відгуки до договору субпідряду №3 від 14.04.2020 року та до договору субпідряду №1/09 від 04.09.2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:53
Електронний підпис
07 липня 2020 15:53
Електронний підпис
07 липня 2020 15:52
Катеринівка-Борсуки.pdf
07 липня 2020 15:52
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 17:32
Електронний підпис
30 червня 2020 17:32
Електронний підпис
30 червня 2020 17:31
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 17:31
ШЛЯХОВИК-Т 19462 p7s.7z
30 червня 2020 17:31
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 17:31
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 17:31
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 17:31
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 17:31
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 17:31
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 17:31
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 17:31
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 17:31
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 17:31
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 17:30
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 17:30
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:53
Електронний підпис
07 липня 2020 15:53
Електронний підпис
07 липня 2020 15:52
Катеринівка-Борсуки.pdf
07 липня 2020 15:52
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 17:32
Електронний підпис
30 червня 2020 17:32
Електронний підпис
30 червня 2020 17:31
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 17:31
ШЛЯХОВИК-Т 19462 p7s.7z
30 червня 2020 17:31
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 17:31
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 17:31
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 17:31
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 17:31
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 17:31
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 17:31
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 17:31
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 17:31
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 17:31
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 17:30
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 17:30
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 14:24
Електронний підпис
30 червня 2020 14:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:22
№58 Проект договору .pdf
30 червня 2020 14:22
№50 Транспортна схема.pdf
30 червня 2020 14:22
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 14:22
№43 ІД Зразок підпису.pdf
30 червня 2020 14:22
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
30 червня 2020 14:22
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 14:22
№21 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№20 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№19 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№18 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№17 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 14:22
№39 Технічна частина.pdf
30 червня 2020 14:22
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
30 червня 2020 14:22
№4 КК Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 4 285 405,20
UAH з ПДВ
2 930 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 3 343 848,00
UAH з ПДВ
3 050 149,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:22
Dovidka_20212622490210422022.pdf.p7s
21 серпня 2020 16:22
Dovidka_20212622490210422022.pdf
26 червня 2020 16:47
Електронний підпис
26 червня 2020 16:47
Електронний підпис
26 червня 2020 16:46
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
26 червня 2020 16:46
1 цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:46
55. КК довідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 16:46
53. КК відгук про досвід.pdf
26 червня 2020 16:46
35. проект договору.pdf
26 червня 2020 16:46
33. ІД технічна частина.pdf
26 червня 2020 16:46
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
26 червня 2020 16:46
28. ІД ліцензія.pdf
26 червня 2020 16:46
9. ІД витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 16:46
8. ІД ISO.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 15:53
Електронний підпис
07 липня 2020 15:53
Електронний підпис
07 липня 2020 15:52
Катеринівка-Борсуки.pdf
07 липня 2020 15:52
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 17:32
Електронний підпис
30 червня 2020 17:32
Електронний підпис
30 червня 2020 17:31
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 17:31
ШЛЯХОВИК-Т 19462 p7s.7z
30 червня 2020 17:31
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 17:31
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 17:31
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 17:31
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 17:31
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 17:31
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 17:31
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 17:31
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 17:31
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 17:31
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 17:30
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 17:30
8. ІД, Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 2 930 100,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 18:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
2 930 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:56
Доп. угода 21.1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:37
Доп. угода 21.1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:46
Договір укладений
08 вересня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 21/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 923 147,20
UAH (в тому числі ПДВ 487 191,20 UAH)