Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (47160 – Цифровий дерматоскоп)
Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (47160 - Dermatoscope, digital)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-05-26-001111-a 63159acf7fd9499aa9f48ca87f39fd06
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporozhye State Medical University
National ID: 02010741
Contact point: Sihidova Tetyana
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 травня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:15
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 травня 2020 14:45
Enquiries until: 16 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 22 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 2 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (47160 – Цифровий дерматоскоп)
Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (47160 - Dermatoscope, digital)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (47160 – Цифровий дерматоскоп) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063

9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 000 000,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.06.2020 р. 09-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (47160 – Цифровий дерматоскоп)
Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (47160 - Dermatoscope, digital)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (47160 – Цифровий дерматоскоп) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063

9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 000 000,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.06.2020 р. 09-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (47160 – Цифровий дерматоскоп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 47160 — Цифровий дерматоскоп

Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (47160 - Dermatoscope, digital)
CPV: 33120000-7
Період постачання: по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:42
ТД.doc
26 травня 2020 14:42
Додаток 5.doc
26 травня 2020 14:42
Додаток 4.docx
26 травня 2020 14:42
Додаток 3.docx
26 травня 2020 14:42
Додаток 1.docx
26 травня 2020 14:42
Додаток 2.docx
26 травня 2020 14:42
Додаток 6.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2020
UA-2020-05-26-001111-a63159acf7fd9499aa9f48ca87f39fd06
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Учасник Документи Рішення
ФОП Репік Наталія Сергіївна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Пожидаєв Олексій Леонідович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:18
Електронний підпис
17 липня 2020 14:15
Довідка ДПС
17 липня 2020 14:15
Довідки МВС
17 липня 2020 14:15
Тендерна пропозиція
25 червня 2020 16:40
Електронний підпис
25 червня 2020 16:40
Електронний підпис
25 червня 2020 16:39
19 Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 16:39
17 ДорученняФФ.pdf
25 червня 2020 16:39
15 Декларація.pdf
25 червня 2020 16:39
10 Проект договору.pdf
25 червня 2020 16:39
9 ЛЗ з Договором.pdf
25 червня 2020 16:39
6 Довідка мат_тех база.pdf
25 червня 2020 16:39
4 Паспорт_ІПН.pdf
25 червня 2020 16:39
3 Витяг ДПІ.pdf
25 червня 2020 16:39
2 Витяг з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:57
Електронний підпис
25 червня 2020 16:57
Електронний підпис
25 червня 2020 16:56
2Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Репік Наталія Сергіївна

ФОП Пожидаєв Олексій Леонідович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Репік Наталія Сергіївна 1 997 800,00
UAH з ПДВ
1 997 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пожидаєв Олексій Леонідович 1 999 990,00
UAH з ПДВ
1 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:18
Електронний підпис
17 липня 2020 14:15
Довідка ДПС
17 липня 2020 14:15
Довідки МВС
17 липня 2020 14:15
Тендерна пропозиція
25 червня 2020 16:40
Електронний підпис
25 червня 2020 16:40
Електронний підпис
25 червня 2020 16:39
19 Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 16:39
17 ДорученняФФ.pdf
25 червня 2020 16:39
15 Декларація.pdf
25 червня 2020 16:39
10 Проект договору.pdf
25 червня 2020 16:39
9 ЛЗ з Договором.pdf
25 червня 2020 16:39
6 Довідка мат_тех база.pdf
25 червня 2020 16:39
4 Паспорт_ІПН.pdf
25 червня 2020 16:39
3 Витяг ДПІ.pdf
25 червня 2020 16:39
2 Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 16:57
Електронний підпис
25 червня 2020 16:57
Електронний підпис
25 червня 2020 16:56
2Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Репік Наталія Сергіївна

ФОП Пожидаєв Олексій Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Репік Наталія Сергіївна
#2597418080
Переможець 1 997 800,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Репік Наталія Сергіївна
#2597418080
1 997 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:22
Договор.pdf укладений
28 липня 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 997 800,00
UAH