Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Нетбук-трансформер 12 шт)
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2020-05-26-001106-b 12d332fb3a6e476a9938e434cfc67ccc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мая Леонова

+380508296145 konstinternat.32@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26082194
Місцезнаходження: 85105, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. ПАНФІЛОВА , 37 А
Контактна особа: Мая Леонова
+380508296145
konstinternat.32@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:59
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:51
Очікувана вартість: 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Діагональ дисплея - 10.1" Роздільна здатність - 1920х1200 Тип матриці - IPS Обов’язкова наявність сенсорного екрану! Процесор - Intel Pentium N5000 (1.1 - 2.7 ГГц), кількість ядер процесора - 4 Об'єм оперативної пам'яті - 4 ГБ Вбудована пам'ять - 128 ГБ Веб-камера - 2 MP/5 MP Бездротові технології - Bluetooth, Wi-Fi Інтерфейси та підключення - 2xUSB, 1хType-C, комбінований аудіороз'єм Додаткові можливості - підтримка OTG Батарея - літій-полімерна, 39 Вт*год Час автономної роботи - до 13 годин Операційна система - Windows 10 Pro. Замовник залишає за собою право звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням легальності програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Нетбук-трансформер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85105, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Панфілова буд.37а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  24 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 10:00
Технічни вимоги ред.docx
27 травня 2020 10:54
Проект договору (зміни).docx
26 травня 2020 10:09
Кваліфікаційни вимоги.docx
26 травня 2020 10:09
Форма пропозиції.docx
26 травня 2020 10:09
Оголошення.docx
01 червня 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 10:00
Технічни вимоги ред.docx
26 травня 2020 10:09
Технічни вимоги.docx
27 травня 2020 10:54
Проект договору (зміни).docx
26 травня 2020 10:09
Проект договору.docx
26 травня 2020 10:09
Кваліфікаційни вимоги.docx
26 травня 2020 10:09
Форма пропозиції.docx
26 травня 2020 10:09
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-001106-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІН-ТЕК, Код ЄДРПОУ:39715750
Дата подання: 26 травня 2020 11:33
Усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до п.1.6. Додатку 1 ТД Замовник вимагає наступне:
1.6. Учасник повинен провести монтаж, налаштування та введення в експлуатацію постачаемої оргтехніки в приміщенні Замовника, а також навчання персоналу і врахувати ці витрати у своїй пропозиції та мати сервісний центр на відстані не більш ніж 10 км від міста поставки.
Вимога про наявність сервісного центру в межах 10 км від Замовника є дискримінаційною, так як територіально обмежує коло учасників, порушує Законодавство та обмежує конкуренцію. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають центр сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Костянтинівка або прилеглих населених пунктах в радіусі 10 км, що є дискримінаційним ставленням до інших учасників, які змогли б виконати гарантійне обслуговування залученням уповноважених на це офіційних сервісних центрів Виробника.
Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо наявності авторизованих/уповноважених сервісних центрів Виробника або постачальника в Донецькій області та гарантійних витрат учасника тощо.
Тим більше, що відповідно до технічного завдання, Виробник обладнання, що відповідає технічним вимогам, має розгалужену мережу Авторизованих сервісних центрів в Україні, в т.ч. в Донецькій області, але не у м. Костянтинівка.
Також є рішення АМКУ стосовно аналогічної вимоги про наявність сервісного центру на певній відстані від Замовника: https://dozorro.org/amku-practice/shodo-nayavnosti-materialno-tehnichnoyi-bazi-ta-specialistiv. Файл рішення додається.
Будь-ласка, приведіть тендерну документацію у відповідність нормам Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 10:40
Дякуємо за звернення.
Повідомляємо, що Товар, який планується придбати буде використовуватися під час учбового процесу щоденно. Наразі освітня програма нашого учбового закладу сформована таким чином, що вкрай необхідно застосування комп’ютерної техніки. У випадку виходу із строю однієї з одиниць або всієї партії товару це вплине з негативного боку на процес навчання учнів та може вплинути на перенесення уроків та зміни у учбовій програмі. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку. Згідно з умовами договору (в новій редакції) зазначений термін не повинен перевищувати 3-х днів. У випадку значної віддаленості сервісного центру від адреси розташування Замовника та використання послуг перевізників зазначений термін буде значно більшим, ніж передбачений договором. Тому вважаємо, що вимога про наявність сервісного центру в межах 10 км від Замовника не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності замовника та забезпечення нормального перебігу учбового процесу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001106-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІН-ТЕК, Код ЄДРПОУ:39715750
Дата подання: 27 травня 2020 11:51
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний представник Замовника! У разі виникнення гарантійного випадку (планшет перестане працювати коректно), його гарантійним обслуговуванням має право займатися лише авторизований сервісний центр, за умови що ви придбаєте не контрафактну продукцію. У вашому місті відсутні сервісні центри, які мають право виконувати гарантійне обслуговування. Втручання третіх осіб за умовами гарантії Виробника заборонене. Якщо планшети вам будуть ремонтувати місцеві сервіси, то про офіційну гарантію виробника може забути. Тим більше що гарантійний ремонт у разі заміни деталей не виконується за 3 дні. Ми, як потенційний Учасник, є АСЦ декількох виробників компютерної та офісної техніки та маємо досвід у виконанні таких робіт.
Резюме - гарантійним обслуговуванням офіційно ввезеної техніки в Україну має право займатися лише авторизований сервісний центр, наявність яких омежена в країні, у м. Костянтинівка відсутня. Вимога про наявність СЦ на відстані 10 км є дискримінаційною по відношенню до всіх учасників з України. Не всі продавці техніки мають власний сервісний центр, тим більше авторизований виконувати гарантійні ремонти.
Вимагаємо дотримуватись Закону України та привести документацію до ладу.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 11:24
Дякуємо за звернення.
Шановний представник можливого учасника.
Згідно ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Згідно ст. 7 цього ж Закону Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції.
Гарантійні зобов'язання у будь-якому випадку включають також будь-які зобов'язання виробника (виконавця) або продавця, передбачені рекламою.
Згідно п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від від 11 квітня 2002 р. N 506 Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів « Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі-введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.
Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.
Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.»
Тобто виходячи зі змісту положень нормативних актів гарантійне обслуговування може проводити не тільки виробник, а й продавець або виконавець. Тому в тендерній документації і не передбачено наявність авторизованого сервісного центру, що значно звузило б кількість можливих учасників. При цьому Вами було недосконало проведено аналіз мережі суб’єктів господарювання , що мають можливість здійснювати технічне обслуговування та гарантійний ремонт приладів, тотожних предмету закупівлі. Ще раз наголошуємо, що ми дбаємо передусім за учбовий процес наших учнів та намагаємося зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку, що може вплинути на зрив учбового процесу.
Щодо можливості придбання контрафактної продукції зазначимо, що ми будемо ретельно вивчати документи, що підтверджують якість продукції. Також ми ознайомлені з порядком реєстрації продуктів програмного забезпечення та їх перевірки на офіційному сайті виробника. Отже, можливість придбання контрафактної продукції буде нашими перевірочними діями буде зведено нанівець.

Номер вимоги: UA-2020-05-26-001106-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 29 травня 2020 11:54
Вимога
Шановний Замовник, керуючись своїм правом наданим ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з рекомендацією щодо внесення змін до Тендерної документації Замовника. Як потенційний учасник, який має великий досвід участі в публічних закупівля, з метою отримання офіційно ввезеного в Україну, легального товару та гарантії його поставки, рекомендуємо Вам внести зміни до Тендерної документації та додати наступну вимогу: «Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику та завірений печаткою виробника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування запропонованого товару.» Дякуємо !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 10:06
Вважаємо, що включення листа-авторизації на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику та завірений печаткою виробника до переліку документів, які потрібно надати учасникам для участі в тендері, не є доцільним та необхідним.
Згідно тендерної документації учаснику потрібно надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності виробника, паспорту якості виробника, або інший документ, що підтверджує якісні та інші характеристики товару, відповідно до вимог законодавства України та /або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-001106-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 29 травня 2020 11:55
Вимога
Шановний Замовнику доводимо до Вашого відома, що вимога до закупівлі: «Учасник повинен мати Сервісний центр на відстані не більш ніж 10 км. від міста поставки.» є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників та позбавляє добросовісної конкуренції. На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Вами було розпочато Спрощену процедуру закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-26-001106-b), отже Ви, як Замовник повинні дотримуватись цих норм та принципів проведення закупівлі, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників взяти участь у закупівлі (аукціоні). Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати Сервісний центр на відстані не більш ніж 10 км. від міста поставки для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників та ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, а Ваша вимога це робить. Оскільки крім учасника, який має Сервісний центр від Замовника на відстані 10 км. у м. Костянтинівка, участь у закупівлі не зможе прийняти жодний учасник. Виходячи з вищенаведеного, керуючись ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги, що звужує коло потенційних учасників, а саме: «Учасник повинен мати Сервісний центр на відстані не більш ніж 10 км. від міста поставки.» В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 09:56
На Вашу вимогу щодо порушення норм чинного законодавства повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Нетбук-трансформер 12 шт), оголошення UA-2020-05-26-001106-b, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерна документація на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Нетбук-трансформер 12 шт), оголошення UA-2020-05-26-001106-b, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті персональні комп’ютери, які мають реєстрацію (сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації.
Щодо вимоги «обов’язкова наявність сервісного центру Учасника на відстані не більш ніж 10 км від міста поставки повідомляємо наступне. Персональні комп’ютери закуповуються для учбового закладу та будуть використовуватися безпосередньо для навчання учнів згідно затвердженої програми. В разі виникнення поломок комп’ютерів в гарантійному періоді (не менше 12 місяців) учасник повинен забезпечити гарантійне обслуговування чи ремонт за свій рахунок та в максимально короткий термін (до 3-х днів). Вивіз техніки з учбового закладу та повернення техніки здійснюється за рахунок учасника. Дана вимога обумовлена тим, що відсутність комп’ютерів вплине з негативного боку на процес навчання учнів та може вплинути на перенесення уроків та зміни у учбовій програмі.
Учбовий заклад розташований у м. Костянтинівка. В м. Костянтинівка та містах, що знаходяться в 10 км в наявності є як мінімум 4 сервісних центрів по обслуговуванню комп’ютерної техніки. В тендерній документації відсутня вимога щодо наявності сервісного центру саме в м. Костянтинівка, що ніяким чином не дискримінує учасників.
Також повідомляємо, що тендерним комітетом будуть внесені зміни до цієї вимоги (п.1.6 додатку 1 ТД). Учаснику закупівлі у складі тендерної пропозиції можливо надати договір про співпрацю з існуючими сервісними центрами, що розташовані на відстані не більш ніж 10 км від міста поставки. В такому випадку додається лист-гарантія від цього сервісного центру про зобов’язання останнього на безкоштовне сервісне обслуговування предмету закупівлі протягом гарантійного терміну та про усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку в термін не більше 3 днів з моменту виявлення недоліків та дефектів.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

26 травня 2020 11:32
рішення від 10.10.2018 № 10445

Документи

27 травня 2020 10:40
Відповідь на вимогу.pdf

Документи

Документи

01 червня 2020 10:06
відповідь на 4 вимогу.pdf

Документи подані скаржником

29 травня 2020 11:55
Вимога.docx

Документи

01 червня 2020 09:56
Відповідь 3 вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 151 080,00
UAH з ПДВ
148 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА" 156 036,00
UAH з ПДВ
148 032,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" 184 992,00
UAH з ПДВ
184 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:21
Електронний підпис
09 червня 2020 17:41
Електронний підпис
09 червня 2020 17:39
Документи.pdf
09 червня 2020 17:39
Проект договору.pdf
09 червня 2020 17:39
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 12:42
Електронний підпис
09 червня 2020 12:40
Проект договору.pdf
09 червня 2020 12:40
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА"

ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 148 030,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 10:03
ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА"
#3289401602
Відхилено 148 032,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 09:59
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"
#2373304717
Переможець 184 992,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:10

Документи

16 червня 2020 10:03
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 09:59
Електронний підпис

Документи

23 червня 2020 11:10
Електронний підпис
23 червня 2020 11:09
протокол розгляду .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"
#2373304717
184 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2020 11:10
Електронний підпис
23 червня 2020 11:09
протокол розгляду .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 12:04
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 09:10
доп.угода до угоди № 25 06 від26.06.2020.pdf укладений
06 липня 2020 09:08
доп.угода до угоди № 25 06 від26.06.2020.pdf зміни до договору
06 липня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:03
Договір ФОП Сімагін О.Ю..pdf укладений
26 червня 2020 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В договорі № 25/06 від 26.06.2020 року не було вказано згідно тендерної документації "Строк поставки товару з 01 липня 2020 року. по 24 липня 2020 року."
Номер договору про закупівлю: 25/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 992,00
UAH