Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200605 Збараж – Романове Село на ділянці км 0+000-км 16+300 (окремими ділянками) Збаразького району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С200605 Zbarazh - Romanovo Selo on the section km 0 + 000-km 16 + 300 (separate sections) of Zbarazh district of Ternopil region
Очікувана вартість
4 394 270,00 UAH
UA-2020-05-26-000986-c def5d624c3a444e1aae0d813e3f3f83e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Trrnopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 травня 2020 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:53
Очікувана вартість: 4 394 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 971,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 26 травня 2020 13:13
Enquiries until: 20 червня 2020 14:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 4 394 270 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 971 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Customer category Communal enterprise "Ternopilkomuninvest" - in accordance with paragraph 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. USREOU code - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200605 Збараж – Романове Село на ділянці км 0+000-км 16+300 (окремими ділянками) Збаразького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Збараж - Романове село, Збаразький район, Тернопільська область, автомобільна дорога місцевого значення С200605
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С200605 Zbarazh - Romanovo Selo on the section km 0 + 000-km 16 + 300 (separate sections) of Zbarazh district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-000986-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Оскаржуваними Рішеннями Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону та вимог тендерної документації, за відсутності підстав відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», і натомість допустив до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М», які не відповідають вимогам та умовам тендерної документації. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-26-000986-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 14 липня 2020 23:22
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Оскаржуваними Рішеннями Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону та вимог тендерної документації, за відсутності підстав відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», і натомість допустив до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М», які не відповідають вимогам та умовам тендерної документації. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 19:36
рішення від 17.07.2020 № 13844+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 19:36
рішення від 31.07.2020 №14805 .pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про допущення до аукціону ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" та допущено до аукціону ТзОВ "ШЛЯХОВИК-Т"
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2020 14:31

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000029 ● 8f2d82e4861e4b32b2c63e65ef09974b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.07.2020 № 125

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.07.2020 № 125.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-26-000986-c 26.05.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-5_2). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-22 13:33:43

Про зупинення моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.07.2020 № 126

Львів

Про зупинення моніторингу
Закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги в електронній системі закупівель UA-2020-05-26-000986-c.c2 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-05-26-000986-c, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 21.07.2020 №125 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-06 11:44:25

Про поновлення рішення про початок моніторингу

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.07.2020 № 141

Львів

Про поновлення рішення
про початок моніторингу

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження про припинення розгляду скарги за процедурою закупівлі ID: UA-2020-05-26-000986-c.

НАКАЗУЮ:

Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-05-26-000986-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 21 липня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 21 липня 2020 року №125 «Про початок моніторингу закупівель» у зв’язку з припиненням розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2020-05-26-000986-c.c2.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-05-26-000986-cdef5d624c3a444e1aae0d813e3f3f83e
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 12:44
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 17:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 17:02
Електронний підпис
26 червня 2020 17:02
Електронний підпис
26 червня 2020 17:01
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
26 червня 2020 17:01
1 цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 17:01
55. КК довідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 17:01
53. КК відгук про досвід.pdf
26 червня 2020 17:01
35. проект договору.pdf
26 червня 2020 17:01
33. ІД технічна частина.pdf
26 червня 2020 17:01
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
26 червня 2020 17:01
28. ІД ліцензія.pdf
26 червня 2020 17:01
9. ІД витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 17:01
8. ІД ISO.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200605 Збараж – Романове Село на ділянці км 0+000-км 16+300 (окремими ділянками) Збаразького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-26-000986-с виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" надано лист відгук від приватного підприємства «РОМА» № 922 від 25.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, ПП «РОМА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати лист відгук до Договору субпідряду від 13 травня 2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 16:40
Електронний підпис
06 липня 2020 16:37
Пояснення.pdf
29 червня 2020 16:34
Електронний підпис
29 червня 2020 16:34
31 Проект договору.pdf
29 червня 2020 16:34
16 Технічне завдання.pdf
29 червня 2020 16:32
КК 5 Штатний розпис.pdf
29 червня 2020 16:31
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
29 червня 2020 16:31
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
29 червня 2020 16:30
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 13:14
Електронний підпис
30 червня 2020 13:12
№50 Транспортна схема.pdf
30 червня 2020 13:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 червня 2020 13:12
№58 Проект договору .pdf
30 червня 2020 13:12
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 13:12
№43 ІД Зразок підпису.pdf
30 червня 2020 13:12
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
30 червня 2020 13:12
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 13:12
№21 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№20 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№19 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№18 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№17 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№39 Технічна частина.pdf
30 червня 2020 13:12
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
30 червня 2020 13:12
№4 КК Договори оренди.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200605 Збараж – Романове Село на ділянці км 0+000-км 16+300 (окремими ділянками) Збаразького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-26-000986-с виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" надано лист відгук від малого приватного підприємства «НАРА» № 162 від 24.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, мале приватне підприємство «НАРА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати листи відгуки до договору субпідряду №3 від 14.04.2020 року та до договору субпідряду №1/09 від 04.09.2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:47
Електронний підпис
07 липня 2020 15:47
Електронний підпис
07 липня 2020 15:46
Збараж-Романове село.pdf
07 липня 2020 15:46
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 13:58
Електронний підпис
30 червня 2020 13:58
Електронний підпис
30 червня 2020 13:56
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 13:56
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 13:56
ШЛЯХОВИК-Т 19460 p7s.7z
30 червня 2020 13:56
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 13:56
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 13:56
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 13:56
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 13:56
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:56
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 13:56
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 13:56
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 13:56
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 13:56
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 13:56
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:47
Електронний підпис
07 липня 2020 15:47
Електронний підпис
07 липня 2020 15:46
Збараж-Романове село.pdf
07 липня 2020 15:46
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 13:58
Електронний підпис
30 червня 2020 13:58
Електронний підпис
30 червня 2020 13:56
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 13:56
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 13:56
ШЛЯХОВИК-Т 19460 p7s.7z
30 червня 2020 13:56
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 13:56
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 13:56
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 13:56
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 13:56
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:56
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 13:56
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 13:56
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 13:56
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 13:56
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 13:56
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 13:14
Електронний підпис
30 червня 2020 13:12
№50 Транспортна схема.pdf
30 червня 2020 13:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 червня 2020 13:12
№58 Проект договору .pdf
30 червня 2020 13:12
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 13:12
№43 ІД Зразок підпису.pdf
30 червня 2020 13:12
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
30 червня 2020 13:12
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 13:12
№21 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№20 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№19 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№18 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№17 ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:12
№39 Технічна частина.pdf
30 червня 2020 13:12
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
30 червня 2020 13:12
№4 КК Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 3 471 480,00
UAH з ПДВ
3 049 549,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 4 280 018,98
UAH з ПДВ
3 049 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:47
Електронний підпис
07 липня 2020 15:47
Електронний підпис
07 липня 2020 15:46
Збараж-Романове село.pdf
07 липня 2020 15:46
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
30 червня 2020 13:58
Електронний підпис
30 червня 2020 13:58
Електронний підпис
30 червня 2020 13:56
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
30 червня 2020 13:56
1. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 13:56
ШЛЯХОВИК-Т 19460 p7s.7z
30 червня 2020 13:56
9. ІД Статут 2020.pdf
30 червня 2020 13:56
Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 13:56
16. КК Дипломи ІТП.pdf
30 червня 2020 13:56
23. Проект договору.pdf
30 червня 2020 13:56
25. ВПВ17.pdf
30 червня 2020 13:56
24. Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 13:56
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
30 червня 2020 13:56
17. КК Штатний розпис.pdf
30 червня 2020 13:56
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
30 червня 2020 13:56
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 13:56
8. ІД, Ліцензія.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 17:02
Електронний підпис
26 червня 2020 17:02
Електронний підпис
26 червня 2020 17:01
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
26 червня 2020 17:01
1 цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 17:01
55. КК довідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 17:01
53. КК відгук про досвід.pdf
26 червня 2020 17:01
35. проект договору.pdf
26 червня 2020 17:01
33. ІД технічна частина.pdf
26 червня 2020 17:01
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
26 червня 2020 17:01
28. ІД ліцензія.pdf
26 червня 2020 17:01
9. ІД витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 17:01
8. ІД ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Очікує рішення 3 049 549,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 14:14

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 18:05
Кінець періоду оскарження: 05 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 05 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Порушення виявлені в зв’язку з проведенням моніторингу по даній закупівлі Державною аудиторською службою України Західним офісом держаудитслужби в Львівській області.
Документи:
25 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:03
Протокол