Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи порід (тверда), 2 групи порід (середня)
Очікувана вартість
594 285,00 UAH
UA-2020-05-26-000984-b 212e6730253442bc8372ea9e7a8d2fa0
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ освіти Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41067449
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380414442302
baranivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 10:02
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 10:02
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:11
Очікувана вартість: 594 285,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 942,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
830 м.куб
Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи порід (тверда), 2 групи порід (середня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, на підставі рахунків та/або видаткових накладних протягом 30 банківських днів з дня їх підписання. Джерело фінансування – місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 травня 2020 10:02
Електронний цифровий підпис
26 травня 2020 09:58
Додаток 6.docx
26 травня 2020 09:58
Додаток 5.docx
26 травня 2020 09:58
Додаток 4.docx
26 травня 2020 09:58
ДОДАТОК 3.docx
26 травня 2020 09:58
Додаток 2.docx
26 травня 2020 09:58
ДОДАТОК1ocx.docx
26 травня 2020 09:58
Тендерна документація нова.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-000984-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2377200673
Дата подання: 17 червня 2020 13:32
Не правомірне визначення переможця
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 15:57
Відділ освіти Баранівської міської ради в особі фахівця із державних закупівель повідомляє Вам , як учаснику відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (деревина дров’яна непромислового використання 1 групи порід (тверда), що у результаті розгляду вимоги щодо визначення переможця відкритих торгів прийнято рішення про відміну протоколу № 86 від 15.06.2020 року.

Документи подані скаржником

17 червня 2020 13:32
Вимога.pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000039 ● 8cfcf3a8558f4f3c9b391d81bb17971c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-17 15:53:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.06.2020
№ 41

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2020 № 41.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-05-26-000984-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оскільки триває період оскаржень по даних торгах відмінити закупівлю в цей період неможливо. Відміна торгів відбудеться після 03 липня 2020 року.

2020-06-30 10:15:54

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Баранівської міської ради, 41067449, Україна, місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
  2. Інформація про предмет закупівлі: Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи порід (тверда), 2 групи порід (середня), 594285UAH, 03410000-7, ДК021, 830, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: 212e6730253442bc8372ea9e7a8d2fa0, 2020-05-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасників ДП «Баранівське лісомисливське господарство» та ФОП Луговий С.В., протоколи засідання тендерного комітету від 15.06.2020 року № 86, від 18.06.2020 року № 90, від 22.06.2020 року № 92, повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2020 року. За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону, річний план закупівель Відділу освіти Баранівської міської ради (далі- Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-26-000738-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника. Крім того, за результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-05-26-000984-b не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, моніторингом установлено не відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, а саме : - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених пунктами 1 та 7 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону; - на порушення вимог пункту 10 частини 1 та частини 5 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником у підпунктах 1-3, 5-6 та 8 пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, установлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документів (у вигляді довідок у довільній формі), які підтверджують відсутність підстав відхилення, що визначені пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 11 частини 1 статті 17 Закону, тобто надання документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також надання інформації щодо відсутності підстав відхилення, що визначні пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону (у підпункті 7 пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації), при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Крім цього, моніторингом установлено, що на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними (90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не відповідає нормам частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення пункту 10 частини 1 та частини 5 статті 17, пунктів 2 та 11 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, – порушень не встановлено
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" 594 285,00
UAH з ПДВ
400 570,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович 579 340,00
UAH з ПДВ
459 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 548 796,00
UAH з ПДВ
529 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРСИ ПОЛІССЯ" 580 170,00
UAH з ПДВ
580 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 09:47
СТАТУТ.PDF
10 червня 2020 09:47
Наказ про призначення.PDF
10 червня 2020 09:47
Договір ПМСД.PDF
10 червня 2020 09:47
Договір Лікарня.PDF
10 червня 2020 09:47
відділ Освіти.PDF

Публічні документи

30 червня 2020 18:19
sign.p7s
30 червня 2020 16:44
Довідка МВС.pdf
30 червня 2020 16:44
Довідка ДФС_public_doc (8).pdf
30 червня 2020 16:44
public_doc (4).p7s
09 червня 2020 13:12
sign.p7s
09 червня 2020 13:11
26.Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
09 червня 2020 13:11
25.Витяг ЕП.pdf
09 червня 2020 13:11
24.Виписка з ЄДР копія.pdf
09 червня 2020 13:11
8.Додаток 1.6__ліцензія.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 19:27
sign.p7s
09 червня 2020 19:27
Технічне завдання.pdf
09 червня 2020 19:27
Технічна специфікація.pdf
09 червня 2020 19:27
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 19:27
Рішення печатка.pdf
09 червня 2020 19:27
проміжний акт Городня.pdf
09 червня 2020 19:27
Проект договору.pdf
09 червня 2020 19:27
Пирогов Максим.pdf
09 червня 2020 19:27
Паспорт.pdf
09 червня 2020 19:27
Оригінал Статуту.pdf
09 червня 2020 19:27
Оригінал опису.pdf
09 червня 2020 19:27
Оригінал витягу ПДВ.pdf
09 червня 2020 19:27
Копія Статуту.pdf
09 червня 2020 19:27
Копія опису.pdf
09 червня 2020 19:27
Копія відгуку Городня.pdf
09 червня 2020 19:27
Копія витягу ПДВ.pdf
09 червня 2020 19:27
Копія виписки.pdf
09 червня 2020 19:27
Копії рахунків.pdf
09 червня 2020 19:27
Додаток 6 (учасник).pdf
09 червня 2020 19:27
Довідка.pdf
09 червня 2020 19:27
Довідка статистика.pdf
09 червня 2020 19:27
Довідка про товар.pdf
09 червня 2020 19:27
Довідка працівники.pdf
09 червня 2020 19:27
Довідка МТБ.pdf
09 червня 2020 19:27
Довідка - стаття 17.pdf
09 червня 2020 19:27
Відгук Кам'янка.pdf
09 червня 2020 19:27
Витяг з ЄДР 22.05.pdf
09 червня 2020 19:27
Витяг 22.05.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:27
sign.p7s
09 червня 2020 17:26
Реєстр документів.pdf
09 червня 2020 17:26
Інформаційна довідка.pdf
09 червня 2020 17:26
Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 17:26
Гаран лист ст 17 ЗУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
#13554881
Рішення скасоване 400 570,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:43
ДП "БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
#13554881
Відхилено 400 570,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:57
Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович
#2377200673
Переможець 459 999,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович
#2377200673
459 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Період оскарження
Дата оприлюднення: 06 липня 2020 10:17
Кінець періоду оскарження: 17 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку з виявленими порушеннями в результаті проведеного моніторингу Північним офісом Держаудитслужби Житомирської області.
Документи:
06 липня 2020 10:17
Електронний цифровий підпис
06 липня 2020 09:57
прот100.pdf

Актуальні тендери

До пошуку