Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне
Очікувана вартість
1 955 300,00 UAH
UA-2020-05-26-000928-a 4a534a9911094fc6915fdeee7d20d2e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артюх Олег Олександрович

+380990761680 sumteplo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ Сумитеплоенерго
Код ЄДРПОУ: 33698892
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, вул.2га Залізнична,10
Контактна особа: Артюх Олег Олександрович
+380990761680
sumteplo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 955 300,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

26 травня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:00
26.05_ТД_ПММ.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-000928-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
на рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-04-30-002362-b на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Рішенням тендерного комітету, яке оформлено протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Сумитеплоенерго» від 18.06.2020 року визнано дискваліфіковано ТОВ «Надежда Ритейл 2017», незважаючи на те, що нами запропоновано найнижчу ціну. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не погоджується з таким рішенням, вважає що його прийнято Замовником в порушення принципів визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі виходячи з наступного. ЩОДО обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Приймаючи рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» замовник прийняв його в порушення процедури, визначеної частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. Приймаючи оскаржуване рішення Замовник вказав, що у складі своєї тендерної документації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не надано інформації про порядок продовження строку дії талонів, придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлі, але не використаних протягом строку їх дії, а лише надана довідка-гарантія, яка містить в собі вираз «порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії», який є формальним та не містить конкретного алгоритму заходів спрямованих на продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних. Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регулює питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме частини 16 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вказана норма є імперативною, тобто такою, що виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускає ніяких відхилень від вичерпного переліку обов'язку Замовника, а тому права вибору ТОВ «Сумитеплоенерго» щодо того, чи розміщувати чи ні вимогу про усунення невідповідностей не містить. Проте, ТОВ «Сумитеплоенерго» це не зроблено, а тому порушено порядок розгляду тендерної документації, що призвело до помилкового рішення тендерного комітету замовника, яке підлягає скасуванню. Ба більше, у тендерній документації не було прописано вимогу щодо надання порядку обміну оплачених, але не використаних у формі окремого документу, а лише було зазначено «Завірені підписом учасника зразки талонів кожного номіналу які учасник може запропонувати. Довідку з інформацією про строк дії талонів, порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» у складі тендерної пропозиції завантажила файл з назвою «Тендерна пропозиція» в якому, у пункті 1 взяла на себе зобов’язання в разі акцепту нашої пропозиції, взяти на себе зобов’язання та виконати всі умови, передбачені договором та файл «проект договору», в якому, у пункті 4.3.3. взяла на себе обов’язок обміняти талони на товар, який є оплачений у зв’язку зі строком дії талонів або повернути кошти за цей товар, а тому взагалі не було підстав для дискваліфікації. Враховуючи вищевикладене, в зв’зяку з тим, що Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції прийнято з порушенням процедури розгляду ТП, в порушення вимог законодавства, то скаржник вважає за необхідне вимагати у відповідності до п. 5 частини 5 ст. 18 ЗУ « Про публічні закупівлі» скасування рішення замовника, а тому керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , ПРОШУ: 1. Скасувати рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-04-30-002362-b на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року 2. Повернути сплачені, за подання скарги кошти на наступні реквізити: отримувач: ТОВ «Надежда Ритейл 2017» , ЄДРПОУ 41022256, в АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ Банку 14360570, код банку 331401), рахунок: UA573314010000026007054639469/
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-26-000928-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 27 червня 2020 14:51
на рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-05-26-000928-a на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року
Рішенням тендерного комітету, яке оформлено протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Сумитеплоенерго» від 18.06.2020 року визнано дискваліфіковано ТОВ «Надежда Ритейл 2017», незважаючи на те, що нами запропоновано найнижчу ціну. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не погоджується з таким рішенням, вважає що його прийнято Замовником в порушення принципів визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі виходячи з наступного. ЩОДО обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Приймаючи рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» замовник прийняв його в порушення процедури, визначеної частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. Приймаючи оскаржуване рішення Замовник вказав, що у складі своєї тендерної документації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не надано інформації про порядок продовження строку дії талонів, придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлі, але не використаних протягом строку їх дії, а лише надана довідка-гарантія, яка містить в собі вираз «порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії», який є формальним та не містить конкретного алгоритму заходів спрямованих на продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних. Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регулює питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме частини 16 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вказана норма є імперативною, тобто такою, що виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускає ніяких відхилень від вичерпного переліку обов'язку Замовника, а тому права вибору ТОВ «Сумитеплоенерго» щодо того, чи розміщувати чи ні вимогу про усунення невідповідностей не містить. Проте, ТОВ «Сумитеплоенерго» це не зроблено, а тому порушено порядок розгляду тендерної документації, що призвело до помилкового рішення тендерного комітету замовника, яке підлягає скасуванню. Ба більше, у тендерній документації не було прописано вимогу щодо надання порядку обміну оплачених, але не використаних у формі окремого документу, а лише було зазначено «Завірені підписом учасника зразки талонів кожного номіналу які учасник може запропонувати. Довідку з інформацією про строк дії талонів, порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» у складі тендерної пропозиції завантажила файл з назвою «Тендерна пропозиція» в якому, у пункті 1 взяла на себе зобов’язання в разі акцепту нашої пропозиції, взяти на себе зобов’язання та виконати всі умови, передбачені договором та файл «проект договору», в якому, у пункті 4.3.3. взяла на себе обов’язок обміняти талони на товар, який є оплачений у зв’язку зі строком дії талонів або повернути кошти за цей товар, а тому взагалі не було підстав для дискваліфікації. Враховуючи вищевикладене, в зв’зяку з тим, що Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції прийнято з порушенням процедури розгляду ТП, в порушення вимог законодавства, то скаржник вважає за необхідне вимагати у відповідності до п. 5 частини 5 ст. 18 ЗУ « Про публічні закупівлі» скасування рішення замовника, а тому керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , ПРОШУ: 1. Скасувати рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-05-26-000928-a на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року 2. Повернути сплачені, за подання скарги кошти на наступні реквізити: отримувач: ТОВ «Надежда Ритейл 2017» , ЄДРПОУ 41022256, в АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ Банку 14360570, код банку 331401), рахунок: UA573314010000026007054639469/
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 19:05
Рішення від 02.07.2020 №12881.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 19:04
Рішення від 13.07.2020 №13531.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 20:36

Документи подані скаржником

19 червня 2020 14:20
Скарга в АМКУ.docx
27 червня 2020 14:19
Розяснення МЕРТУ.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2020 14:35
1517_200627143328_001.pdf

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-92
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 526 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 268,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15804 UAH

Аукціон

Початок: 11 червня 2020 13:06
Закінчення: 11 червня 2020 13:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26130 л
Бензин А-92
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Друга Залізнична, 10
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Повна оплата у розмірі 100 % протягом 30 робочих днів з моменту виставлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату Аванс 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-05-26-000928-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
на рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-04-30-002362-b на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Рішенням тендерного комітету, яке оформлено протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Сумитеплоенерго» від 18.06.2020 року визнано дискваліфіковано ТОВ «Надежда Ритейл 2017», незважаючи на те, що нами запропоновано найнижчу ціну. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не погоджується з таким рішенням, вважає що його прийнято Замовником в порушення принципів визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі виходячи з наступного. ЩОДО обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Приймаючи рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» замовник прийняв його в порушення процедури, визначеної частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. Приймаючи оскаржуване рішення Замовник вказав, що у складі своєї тендерної документації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не надано інформації про порядок продовження строку дії талонів, придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлі, але не використаних протягом строку їх дії, а лише надана довідка-гарантія, яка містить в собі вираз «порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії», який є формальним та не містить конкретного алгоритму заходів спрямованих на продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних. Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регулює питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме частини 16 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вказана норма є імперативною, тобто такою, що виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускає ніяких відхилень від вичерпного переліку обов'язку Замовника, а тому права вибору ТОВ «Сумитеплоенерго» щодо того, чи розміщувати чи ні вимогу про усунення невідповідностей не містить. Проте, ТОВ «Сумитеплоенерго» це не зроблено, а тому порушено порядок розгляду тендерної документації, що призвело до помилкового рішення тендерного комітету замовника, яке підлягає скасуванню. Ба більше, у тендерній документації не було прописано вимогу щодо надання порядку обміну оплачених, але не використаних у формі окремого документу, а лише було зазначено «Завірені підписом учасника зразки талонів кожного номіналу які учасник може запропонувати. Довідку з інформацією про строк дії талонів, порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» у складі тендерної пропозиції завантажила файл з назвою «Тендерна пропозиція» в якому, у пункті 1 взяла на себе зобов’язання в разі акцепту нашої пропозиції, взяти на себе зобов’язання та виконати всі умови, передбачені договором та файл «проект договору», в якому, у пункті 4.3.3. взяла на себе обов’язок обміняти талони на товар, який є оплачений у зв’язку зі строком дії талонів або повернути кошти за цей товар, а тому взагалі не було підстав для дискваліфікації. Враховуючи вищевикладене, в зв’зяку з тим, що Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції прийнято з порушенням процедури розгляду ТП, в порушення вимог законодавства, то скаржник вважає за необхідне вимагати у відповідності до п. 5 частини 5 ст. 18 ЗУ « Про публічні закупівлі» скасування рішення замовника, а тому керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , ПРОШУ: 1. Скасувати рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-04-30-002362-b на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року 2. Повернути сплачені, за подання скарги кошти на наступні реквізити: отримувач: ТОВ «Надежда Ритейл 2017» , ЄДРПОУ 41022256, в АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ Банку 14360570, код банку 331401), рахунок: UA573314010000026007054639469/
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-26-000928-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 27 червня 2020 14:51
на рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-05-26-000928-a на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року
Рішенням тендерного комітету, яке оформлено протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Сумитеплоенерго» від 18.06.2020 року визнано дискваліфіковано ТОВ «Надежда Ритейл 2017», незважаючи на те, що нами запропоновано найнижчу ціну. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не погоджується з таким рішенням, вважає що його прийнято Замовником в порушення принципів визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі виходячи з наступного. ЩОДО обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Приймаючи рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» замовник прийняв його в порушення процедури, визначеної частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. Приймаючи оскаржуване рішення Замовник вказав, що у складі своєї тендерної документації ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не надано інформації про порядок продовження строку дії талонів, придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлі, але не використаних протягом строку їх дії, а лише надана довідка-гарантія, яка містить в собі вираз «порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії», який є формальним та не містить конкретного алгоритму заходів спрямованих на продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних. Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регулює питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме частини 16 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вказана норма є імперативною, тобто такою, що виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускає ніяких відхилень від вичерпного переліку обов'язку Замовника, а тому права вибору ТОВ «Сумитеплоенерго» щодо того, чи розміщувати чи ні вимогу про усунення невідповідностей не містить. Проте, ТОВ «Сумитеплоенерго» це не зроблено, а тому порушено порядок розгляду тендерної документації, що призвело до помилкового рішення тендерного комітету замовника, яке підлягає скасуванню. Ба більше, у тендерній документації не було прописано вимогу щодо надання порядку обміну оплачених, але не використаних у формі окремого документу, а лише було зазначено «Завірені підписом учасника зразки талонів кожного номіналу які учасник може запропонувати. Довідку з інформацією про строк дії талонів, порядок продовження строку дії талонів придбаних до закінчення строку дії договору про закупівлю, але не використаних протягом строку їх дії. ТОВ «Надежда Ритейл 2017» у складі тендерної пропозиції завантажила файл з назвою «Тендерна пропозиція» в якому, у пункті 1 взяла на себе зобов’язання в разі акцепту нашої пропозиції, взяти на себе зобов’язання та виконати всі умови, передбачені договором та файл «проект договору», в якому, у пункті 4.3.3. взяла на себе обов’язок обміняти талони на товар, який є оплачений у зв’язку зі строком дії талонів або повернути кошти за цей товар, а тому взагалі не було підстав для дискваліфікації. Враховуючи вищевикладене, в зв’зяку з тим, що Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції прийнято з порушенням процедури розгляду ТП, в порушення вимог законодавства, то скаржник вважає за необхідне вимагати у відповідності до п. 5 частини 5 ст. 18 ЗУ « Про публічні закупівлі» скасування рішення замовника, а тому керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , ПРОШУ: 1. Скасувати рішення тендерного комітету Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» про дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції) ТОВ «Надежда Ритейл 2017» по закупівлі UA-2020-05-26-000928-a на закупівлю Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015- 09130000-9 (Лот № 1 – Бензин А-92; Лот № 2 – Бензин А-95; Лот № 3 – Паливо дизельне) оформлене протоколом № 84 засідання тендерного комітету ТОВ «Теплоенерго» від 18.06.2020 року 2. Повернути сплачені, за подання скарги кошти на наступні реквізити: отримувач: ТОВ «Надежда Ритейл 2017» , ЄДРПОУ 41022256, в АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ Банку 14360570, код банку 331401), рахунок: UA573314010000026007054639469/
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 19:05
Рішення від 02.07.2020 №12881.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 19:04
Рішення від 13.07.2020 №13531.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 20:36

Документи подані скаржником

19 червня 2020 14:20
Скарга в АМКУ.docx
27 червня 2020 14:19
Розяснення МЕРТУ.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2020 14:35
1517_200627143328_001.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 472 691,70
UAH з ПДВ
455 968,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 428 270,70
UAH з ПДВ
428 270,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 475 043,40
UAH з ПДВ
456 229,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 20:30
Електронний підпис
01 липня 2020 20:22
Dovidka_20175290270440134689.pdf
01 липня 2020 20:22
Dovidka_20170457310150559915.pdf
01 липня 2020 20:21
Завірені довідки.pdf
01 липня 2020 20:21
Довідка (3).zip
01 липня 2020 20:21
Довідка (2).zip
01 липня 2020 20:21
пропозиція_92.pdf
01 липня 2020 20:21
ч2 ст 17 ЗУ.pdf
01 липня 2020 20:21
п12 ч1 ст 17 ЗУ.pdf
10 червня 2020 15:07
Електронний підпис
10 червня 2020 14:57
Укрзалізниця_відгук.pdf
10 червня 2020 14:57
пропозиція_92.pdf
10 червня 2020 14:57
проект договору_92.pdf
10 червня 2020 14:57
акт звірки_турбоатом.pdf
10 червня 2020 14:56
Київ.zip
10 червня 2020 14:56
Львів.zip
10 червня 2020 14:56
Черкаси.zip
10 червня 2020 14:56
рівне.zip
10 червня 2020 14:56
Чернігівська обл.zip
10 червня 2020 14:56
полтава.zip
10 червня 2020 14:56
Харків.zip
10 червня 2020 14:56
тернопіль.zip
10 червня 2020 14:56
Хмельницька обл.zip
10 червня 2020 14:56
Волинь.zip
10 червня 2020 14:56
николаев.zip
10 червня 2020 14:56
херсон.zip
10 червня 2020 14:56
одеса.zip
10 червня 2020 14:56
Кропивницький.zip
10 червня 2020 14:56
луганськ.zip
10 червня 2020 14:56
Вінниця.zip
10 червня 2020 14:56
Дніпро.zip
10 червня 2020 14:56
закарпаття.zip
10 червня 2020 14:56
Київська обл.zip
10 червня 2020 14:56
Житомирська обл.zip
10 червня 2020 14:56
запоріжжя.zip
10 червня 2020 14:56
донецьк.zip
10 червня 2020 14:56
Сертифікати.pdf
10 червня 2020 14:56
Сертифікати_2.pdf
10 червня 2020 14:56
СТАТУТ_ВОГ КАРД.pdf
10 червня 2020 14:56
Сертифікати_4.pdf
10 червня 2020 14:56
склад палива.pdf
10 червня 2020 14:56
тех вимоги.pdf
10 червня 2020 14:56
перелік АЗС.pdf
10 червня 2020 14:55
Сертифікати_3.pdf
10 червня 2020 14:55
Договір Сигмус.pdf
10 червня 2020 14:55
Опис.pdf
10 червня 2020 14:55
Накази_Йоржик_Кучер.pdf
10 червня 2020 14:55
мат-тех база.pdf
10 червня 2020 14:55
ліцензія Форпост-С.pdf
10 червня 2020 14:55
Ліцензії Сигмус.pdf
10 червня 2020 14:55
Київ.7z
10 червня 2020 14:55
зразки талонів.pdf
10 червня 2020 14:55
лист-згода.pdf
10 червня 2020 14:55
Договір Форпост-С.pdf
10 червня 2020 14:55
Довіреність_КУЧЕР.pdf
10 червня 2020 14:55
довідка ч2 ст 17 ЗУ.pdf
10 червня 2020 14:55
довідка_санкції.pdf
10 червня 2020 14:55
довідка ст17.pdf
10 червня 2020 14:55
довідка_ліцензія.pdf
10 червня 2020 14:55
Витяг ПДВ_ВОГ КАРД.pdf
10 червня 2020 14:55
Витяг_АКЦИЗ.pdf
10 червня 2020 14:54
гарантія поставки.pdf
10 червня 2020 14:54
гар лист довкілля.pdf
10 червня 2020 14:54
Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2020 14:54
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:51
Електронний підпис
10 червня 2020 17:50
Лот 1.zip
10 червня 2020 11:48
Технічні Вимоги лот 1.pdf
10 червня 2020 11:48
Проект договору ЛОТ 1.pdf
10 червня 2020 11:48
Згода договору ЛОТ 1.pdf
10 червня 2020 11:48
Платник ПДВ.PDF
10 червня 2020 11:48
Стаття 17 Закону.pdf
10 червня 2020 11:48
Санкції.pdf
10 червня 2020 11:48
Оренда Черкаси.pdf
10 червня 2020 11:48
Оренда Харків.pdf
10 червня 2020 11:48
Оренда Сумська.pdf
10 червня 2020 11:48
Оренда Кіровоградська.pdf
10 червня 2020 11:48
Оренда Київська.PDF
10 червня 2020 11:48
Оренда Закарпаття.pdf
10 червня 2020 11:48
Оренда Донецька.PDF
10 червня 2020 11:48
МВС.pdf
10 червня 2020 11:48
Мат-тех база.pdf
10 червня 2020 11:48
Ліцензія Черкаська.pdf
10 червня 2020 11:48
Ліцензія Донецька обл.PDF
10 червня 2020 11:48
Ліцензії Сумська обл..pdf
10 червня 2020 11:48
Копія Статут.pdf
10 червня 2020 11:48
Копія Опис Статут.pdf
10 червня 2020 11:48
Копія договору з БРСМ.pdf
10 червня 2020 11:48
Коди доступу.pdf
10 червня 2020 11:48
Інші довідки, листи.pdf
10 червня 2020 11:48
Довідка про активи.pdf
10 червня 2020 11:48
Для переможця Довідки.pdf
10 червня 2020 11:48
Гарантія поставки.pdf
10 червня 2020 11:48
Витяг з ЄДР 10.06.2020.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:32
Електронний підпис
10 червня 2020 13:31
Протокол НР.7Z
10 червня 2020 13:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 червня 2020 13:31
Лист для клієнтів.7z
10 червня 2020 13:31
Гарантія 4521-20.7z
10 червня 2020 13:31
Витяг із Статуту.7z
10 червня 2020 13:31
Банківська ліцензія.7z
10 червня 2020 13:31
6 Технічні Вимоги ЛОТ1.pdf
10 червня 2020 13:31
5 Зразки талонів БРСМ.pdf
10 червня 2020 13:31
5 Зразки талонів Marshal.pdf
10 червня 2020 13:31
3 Лист від Белнафтогаз.pdf
10 червня 2020 13:31
3 Договір з Marshal (копія).pdf
10 червня 2020 13:31
3 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКІ.pdf
10 червня 2020 13:31
3 Белнафтогаз - копія.pdf
10 червня 2020 13:31
2. Статут ТОВ СС.pdf
10 червня 2020 13:31
2. Статут копия.pdf
10 червня 2020 13:31
2. Опис.pdf
10 червня 2020 13:31
2. Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 13:31
2 ПУМБ.pdf
10 червня 2020 13:31
2 Ліцензія Солвінг.pdf
10 червня 2020 13:31
2 Ліцензія - Довідка.pdf
10 червня 2020 13:31
2 Витяг СС.pdf
10 червня 2020 13:31
2 Акциз СС.pdf
10 червня 2020 13:31
2 Акциз СС копія.pdf
10 червня 2020 13:31
1. рішення ТОВ.pdf
10 червня 2020 13:31
1. Рішення Статут.pdf
10 червня 2020 13:31
1. Рішення адреса.pdf
10 червня 2020 13:31
1. Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Відхилено 428 270,70
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 455 968,50
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
455 968,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 11:31
Договір укладений
31 липня 2020 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 455 968,50
UAH (в тому числі ПДВ 75 994,75 UAH)