Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання 
Очікувана вартість
3 250,00 UAH
UA-2020-05-26-000895-a 93de64ca7b9340a6817676441714ced6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепитько Вікторія Сергіївна

+380626460555 centr1k.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37944301
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Дніпровська, будинок 17
Контактна особа: Шепитько Вікторія Сергіївна
+380626460555
centr1k.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Клавіатура, мишь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Комплект (Клавіатура, мишь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
мишь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за переданий товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в національній валюті України в повному обсязі на протязі календарного місяця після фактичного передання Товару Замовнику, при наявності коштів, згідно з фінансовим планом Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 травня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Заверюха Єгор Юрьевич
#3104401939
Переможець 3 250,00
UAH
26 травня 2020 13:55

Документи

26 травня 2020 13:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 12:10
ФОП Завєрюха Є.Ю. дог_108ц12020 від 26.05.2020р..pdf укладений
28 травня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 13:58
Дог. 108ц1-2020 від 26.05.2020.pdf укладений
26 травня 2020 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 250,00
UAH