Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту підлоги
Очікувана вартість
231 249,00 UAH
UA-2020-05-26-000697-a 9884574706464c4ab06c14fdfd6bfe64
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баштова Тетяна Анатоліївна

+380433629125 13325904@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОПОРНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ С.ДЗИГІВКА ЯМПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 13325904
Місцезнаходження: 24531, Україна , Вінницька обл., село Дзигівка, вулиця Центральна,59
Контактна особа: Баштова Тетяна Анатоліївна
+380433629125
13325904@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 231 249,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 156,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24513, Україна, Вінницька область, с.Дзигівка, вул.Центральна,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:23
Змінений ТД Ремонт підлоги.docx
28 травня 2020 16:53
Новий ТД Ремонт підлоги.docx
26 травня 2020 12:39
ТД Ремонт підлоги.docx
29 травня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:23
Змінений ТД Ремонт підлоги.docx
28 травня 2020 16:53
Новий ТД Ремонт підлоги.docx
26 травня 2020 12:39
ТД Ремонт підлоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 28 травня 2020 22:28
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:22
Відповідно до умов ТД Обов’язковою умовою є представлення зразків матеріалів та сертифікати якості матеріалів які плануються для використання, завірених печаткою виробника або постачальника. проте не зазначено на якій стадії закупівлі необхідно виконати таку умову. Прошу надати роз'яснення
Відповідь: Згідно ТД обстежити об'єкт та надати зразки матеріалів (керамічної плитки) до моменту подання тендерної пропозиції.
Умови Тд
Дата подання: 28 травня 2020 22:31
Дата відповіді: 29 травня 2020 10:44
Згідно умов ТД Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, стосовно предмета закупівлі та всі додатки до нього; Прохання надати розяснення під аналогом розуміється будь який договір про виконання робі (капітальний ремонт, реконструкція, поточний ремонт) або ж виключно договір про надання послуг з поточного ремонту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов ТД документації Аналогічний договір - це договір про надання послуг з поточного ремонту підлоги.
Умови ТД
Дата подання: 28 травня 2020 22:34
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:37
у розділі 3 додатку 4 в розділі відомості про аналогічні договори міститься інформація такого змісту Учасники процедури закупівлі до початку аукціонуповиннінадати в складітендерноїпропозиції: - договірну ціну -локальний кошторис - відомість ресурсів загально виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат - гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі - дефектний акт; Прохання надати розяснення стосовно чого надаються такі розрахунки оскільки ТД не вказує на це конкретно
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані розрахунки надаються на основі довідки про обстеження об'єкту
Умови ТД
Дата подання: 28 травня 2020 22:40
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:38
Умовами ТД передбачено надання 2.1 Довідка про основний інженерно-технічний персонал з організації робочого місця (згідно з таблицею 1). Наявність працівників з охорони праці, електро-безпеки, пожежної безпеки. (з відповідними протоколами засідання комісії з перпевірки знань) Надати кольорові скановані копії оригіналів посвідчень; та документальне підтвердження факту з перевірки знань (протоколи або витяг протоколу). Документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників у трудових відносинах з учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або копії трудових книжок з відповідними записами про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів або цивільно-правових угод). Тоді як статтею 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;. Тобто мається на увазі працівників які повинні виконувати роботи на об'єкті будівництва. Прохання надти аргументоване пояснення включення, інженерно-технічних працівників та аргументувати перелік посад таких працівників необхідних для виконання робіт з посиланням на норми діючих стандартів відповідно до яких такі інженерні працівники передбачені
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відбулося засідання тендерного комітету та внесено зміни до ТД, а саме вилучили пункт 2 Про наявність працівників відповідної кваліфікації та оприлюднили змінену ТД, згідно протоколу №17 від 19.05.2020 року.
Умови ТД
Дата подання: 28 травня 2020 22:44
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:38
Умовами ТД передбачено надання посвідчення або свідотство про присвоєння робітничої кваліфікації та протоколи засідання комісії які це підтверджують на кваліфікованих працівників які будуть залучені до виконання робіт. Прохання надати роз'яснення з посиланням на чинні НПА які саме протоколи комісій маються на увазі.
Відповідь: Відбулося засідання тендерного комітету та внесено зміни до ТД, а саме вилучили пункт 2 Про наявність працівників відповідної кваліфікації та оприлюднили змінену ТД, згідно протоколу №17 від 19.05.2020 року.
Умови ТД
Дата подання: 28 травня 2020 23:05
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:43
Відповідно до умов ТД учасник до подання пропозиції зобов'язаний обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані послуги, зробити необхідні заміри, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, датою та часом відвідування об`єкта та завірену згідно вимогам цієї тендерної документації. Прохання надати роз'яснення на підставі чого в розрахована ціна закупівлі та відповідно чого внесені об'єми в дефектний акт який міститься в складі тендерної пропозиції якщо замовник наполягає на відвідуанні об'єкту. для того щоб зробити необхідні заміри, про які заміри взагалі йдеться? якщо весь обсяг робіт визначено в дефектному акті та може бути доповнений додатковими роботами виключно після їх виявлення в ході виконання робіт. Якщо замовник не впевнений в заявлених обсягом робіт він зобов'язаний їх самостійно перевірити. Велике прохання ндати пояснення мету візиту до замовника до подання пропозиції учасниками та яким чином таке відвідування може вплинути на зміст тендерної пропозиції учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі тендерної пропозиції має міститися гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі, тобто необхідно надати зразки матеріалів (керамічної плитки), а також згідно пункту 2,2 Договірна ціна зідно проекту договору є твердою, тобто без актів додаткових робіт.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ЯМПІЛЬСЬКИЙ РАЙСІЛЬГОСПКОМУНГОСП" 220 696,36
UAH з ПДВ
220 696,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 10:59
Електронний підпис
02 червня 2020 16:08
Тендерна пропозиція.PDF
02 червня 2020 16:08
реєстр документів.PDF
02 червня 2020 16:08
Проєкт договору.PDF
02 червня 2020 16:08
Локальний кошторис.PDF
02 червня 2020 16:08
Кошторисний прибуток.PDF
02 червня 2020 16:08
копії трудових книжок.PDF
02 червня 2020 16:08
Копії дипломів.PDF
02 червня 2020 16:08
Договірна ціна.PDF
02 червня 2020 16:08
Дефектний акт.PDF
02 червня 2020 16:08
Відомість ресурсів.PDF
02 червня 2020 16:08
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЯМПІЛЬСЬКИЙ РАЙСІЛЬГОСПКОМУНГОСП"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 червня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій