Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-05-26-000448-c 027d758b9045417cbc01e3a0af4321a0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яринюк Роман Миколайович

+380332770817 gu@vl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 13358826
Місцезнаходження: 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в
Контактна особа: Яринюк Роман Миколайович
+380332770817
gu@vl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 10:47
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 10:47
Початок аукціону: 12 червня 2020 11:49
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 найменувань
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43026, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Кравчука, 22в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця згідно наданого рахунку та видаткової накладної протягом п'яти банківських днів з моменту передачі товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 10:43
ТД Канцелярське приладдя .doc
26 травня 2020 10:43
ТД Канцелярське приладдя.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 травня 2020 12:06
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:07
Шановний замовник, просимо детальніше пояснити даний пункт - "Копії документів, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції засвідчуються печаткою(у разі її використання учасником) та підписом уповноваженої особи, крім випадків надання таких документів у формі електронного документа (в розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”) через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на документ." - якщо ми будемо подавати документи власноручно підписані директором та мокрою печаткою, то чи обов"язково накладати КЕП/ЕЦП? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання.
Повідомляємо Вам, що пункт тендерної документації, щодо якого ви звернулися з роз’ясненням, включено замовником до інструкції з підготовки тендерної пропозиції на виконання вимог ч.5 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”, Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та інших нормативно-правових актів документи та копії документів, що надаються учасником, засвідчуються одним із способів:
- власноручним підписом уповноваженої особи учасника і печаткою(у разі її використання) на документі;
- кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника, накладеним на документ.
Обидва способи посвідчення документів, наданих учасником, є рівносильними та при застосуванні одного з них інший додатково не застосовується.
Враховуючи викладене, у разі підписання документів, що надаються учасником, власноручним підписом уповноваженої особи та засвідчення печаткою додатково накладати кваліфікований електронний підпис не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-000448-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 23 червня 2020 16:47
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Шановний замовнику! У пропозиції переможця, є товар, що не відповідає Вашим вимогам, а саме п. 13 Діркопробивач малий. Згідно технічного завдання діркопробивач повинен мати наступні технічні характеристики: Потужність: 10 арк., матеріал корпусу: метал, відстань між пробитими отворами:80 мм., діаметр отвору: не менше 5,5 мм., лінійка розділення на формати, наявний резервуар для паперових залишків. ТОВ "Український папір" запропонував діркопробивач Economix E40101, що не відповідає технічним вимогам. У цьому діркопробивачі відсутня лінійка для розділення на формати. На підтвердження інформації викладеної вище додаємо лист від офіційного постачальника та власника торгівельної марки Economix ТОВ "Папірус універсал", а також якщо Ви захочете пересвідчитись особисто, можемо відправити зразок Вам даного діркопробивача.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 11:28
Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час додаткового моніторингу сайту виробника та інших джерел замовником встановлено, що запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника. Під час прийняття рішення про визначення переможця замовником також проводився моніторинг відповідності запропонованого товару встановленим вимогам. Однак, на інтернет порталах, якими користувався замовник, зазначено про наявність лінійки розділення на формати в запропонованій моделі діркопробивача. Як засвідчив додатковий моніторинг, здійснений під час розгляду Вашої вимоги, ця інформація є недостовірною.
Враховуючи викладене, питання щодо перегляду раніше прийнятого рішення буде винесено на розгляд тендерного комітету замовника.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-000448-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3302719614
Дата подання: 24 червня 2020 12:54
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 11:21
Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до товару по позиціях 1,2,3. Ці вимоги включають тип ручки, товщину письма, матеріал корпусу, наявність гумового грипу та колір чорнила. Запропонований учасником товару відповідає переліченим вимогам. Вимог щодо довжини стержня та розмірів гумового грипу замовником не встановлювалося. Тому ці характеристики не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Ручки гелеві, запропоновані учасником, також відповідають характеристикам, встановленим в додатку 1 до тендерної документації. Вимог щодо зовнішнього вигляду чи типу стрижня замовником не встановлювалося.
Враховуючи викладене, замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду раніше прийнятого рішення.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-000448-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3302719614
Дата подання: 26 червня 2020 14:49
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 липня 2020 13:31
Шановний учасник на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовник під час проведення процедур закупівель дотримується принципів публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципу недискримінації. Замовник не дискримінує учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників закупівлі.
Запропонований учасником ТОВ "Український папір" товар за технічними характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника. Поняття якості товару є відносним та не може бути підставою для відхилення у разі відповідності технічним характеристикам. Запропонований товар повністю задовільняє потреби Замовника та відповідає технічним характеристикам.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

24 червня 2020 12:54
Вимога.jpg
24 червня 2020 12:54
Дотаток 1 до вимоги.jpg

Документи подані скаржником

26 червня 2020 14:49
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕВЕН ОФІС" 155 528,19
UAH з ПДВ
109 030,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 117 338,46
UAH з ПДВ
116 286,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 121 314,54
UAH з ПДВ
117 327,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 127 998,00
UAH з ПДВ
121 047,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП"ЧАС-ПІК" 129 497,46
UAH з ПДВ
127 443,84
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 144 500,00
UAH з ПДВ
134 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРВЕТ 146 454,66
UAH з ПДВ
134 935,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 145 258,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 146 195,34
UAH з ПДВ
142 449,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 150 011,76
UAH з ПДВ
150 011,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 09:57
Електронний підпис
11 червня 2020 09:54
Тех.паспорт.pdf
11 червня 2020 09:53
проект договору.pdf
11 червня 2020 09:53
Довідки.pdf
11 червня 2020 09:53
Аналог.договора.pdf
11 червня 2020 09:53
Установчі документи.pdf
11 червня 2020 09:53
Інфо.тех..pdf
11 червня 2020 09:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 16:33
Електронний підпис
18 червня 2020 16:33
п.3 ст.17 НАЗК 27.05.2020.zip
18 червня 2020 16:33
п.2 ст.17 НАЗК 27.05.2020.zip
18 червня 2020 16:33
ДПС 2.rar
18 червня 2020 16:33
ДПС 1.rar
18 червня 2020 16:33
доки переможця.pdf
18 червня 2020 14:18
Електронний підпис
10 червня 2020 16:57
Електронний підпис
10 червня 2020 16:57
Електронний підпис
10 червня 2020 16:57
Укр П №152 від 15.04.2019 (1).pdf
10 червня 2020 16:57
Статут_копія-06.06.PDF
10 червня 2020 16:57
Статут від 06.06.2019р..pdf
10 червня 2020 16:57
Свідоцтво_ПДВ_Копія.PDF
10 червня 2020 16:57
ППротокол_26_Копія.PDF
10 червня 2020 16:56
Звіт_та_баланс_копія.pdf
10 червня 2020 16:56
Гарантійний_лист_63.pdf
10 червня 2020 16:56
Відгук_ПФ_копія.pdf
10 червня 2020 16:56
Відгук Нац. поліція.pdf
10 червня 2020 16:56
відгук 2.pdf
10 червня 2020 16:56
Витяг_ПДВ_копія.pdf
10 червня 2020 16:56
Витяг ПДВ 02.06.2020р..pdf
10 червня 2020 16:56
Видаткова.pdf
10 червня 2020 16:56
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:14
Електронний підпис
10 червня 2020 14:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 червня 2020 14:14
Статут та опис (к).pdf
10 червня 2020 14:14
Опис(зміна адреси) (к).pdf
10 червня 2020 14:14
Мат-тех база.pdf
10 червня 2020 14:14
Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 14:14
Дозволи та ліцензії.pdf
10 червня 2020 14:14
Д-ка ч2 ст. 17.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 18:37
Електронний підпис
10 червня 2020 18:37
Статут.pdf
10 червня 2020 18:37
Рішення власника.pdf
10 червня 2020 18:37
Приказ 36-К.pdf
10 червня 2020 18:36
опис.pdf
10 червня 2020 18:36
лист згода з договором.pdf
10 червня 2020 18:36
захист довкілля.pdf
10 червня 2020 18:36
гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 18:36
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 18:36
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
10 червня 2020 18:36
Витяг ЄДР.pdf
10 червня 2020 18:36
Виписка ЄДР.pdf
10 червня 2020 18:36
цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 18:36
технічна специфікація.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 21:57
04. Проект договору.pdf
10 червня 2020 21:57
02. Технічне завдання.pdf
10 червня 2020 21:57
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 09:46
Електронний підпис
11 червня 2020 09:45
Перелік документів.pdf
11 червня 2020 09:45
паспорт.pdf
11 червня 2020 09:45
ідентифікаційний код.pdf
11 червня 2020 09:45
Витяг з реєстру.pdf
11 червня 2020 09:45
Виписка.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 09:33
Електронний підпис
11 червня 2020 09:32
проект договору.pdf
11 червня 2020 09:32
30 ст 17.pdf
11 червня 2020 09:32
25 тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 09:32
24 Статут.pdf
11 червня 2020 09:31
22 Свідоцтво ПДВ.pdf
11 червня 2020 09:31
21 Протоколи_ накази.pdf
11 червня 2020 09:31
19 про санкції.pdf
11 червня 2020 09:31
18 про працівників.pdf
11 червня 2020 09:31
13 Захист довкілля.pdf
11 червня 2020 09:31
08 Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2020 09:31
04 Виписка.pdf
11 червня 2020 09:31
01 аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:55
Електронний підпис
10 червня 2020 17:28
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 17:28
Статут 12.11.2019_compressed.pdf
10 червня 2020 17:28
Протокол засновників.pdf
10 червня 2020 17:28
Опис до Статуту.pdf
10 червня 2020 17:28
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 17:28
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 10:39
Електронний підпис
11 червня 2020 10:33
3 цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 09:39
20 проект договору.pdf
11 червня 2020 09:39
10.1 лист-заявка.pdf
11 червня 2020 09:39
9 довідка про санкції.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 07:01
Електронний підпис
11 червня 2020 07:00
Статут новий 20.05.2020.pdf
11 червня 2020 07:00
Протокол.pdf
11 червня 2020 07:00
Протокол 10 000 000.PDF
11 червня 2020 07:00
Проект Договору.pdf
11 червня 2020 07:00
Наказ.pdf
11 червня 2020 07:00
Довідка про ліцензії.pdf
11 червня 2020 07:00
Довідка про Директора.pdf
11 червня 2020 07:00
Відгук Укргазбанк 2018.PDF
11 червня 2020 07:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕВЕН ОФІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ПП"ЧАС-ПІК"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ КОРВЕТ

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕВЕН ОФІС"
#43029501
Відхилено 109 030,67
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:37
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 116 286,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 13:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Очікує рішення 117 327,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 13:34
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 116 286,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 13:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 червня 2020 12:37
Електронний підпис
18 червня 2020 12:36
протокол _ 55 від 17.06.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

01 липня 2020 13:34
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 липня 2020 12:01
Кінець періоду оскарження: 24 липня 2020 00:00
Дата відміни: 24 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У разі прийняття рішення про визначення переможця відповідно до вимог Закону договір про закупівлю може бути укладено не раніше ніж через 10 днів. Відповідно до вимог тендерної документації переможець зобов'язаний поставити товар до 10.07.2020. Таким чином, умови укладеного договору не відповідатимуть тендерній документації та тендерній пропозиції переможця, що погодився здійснити поставку товару до 10.07.2020. Відповідно до статті 43 Закону такий договір буде нікчемним, тобто буде допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
13 липня 2020 12:00
Електронний підпис
13 липня 2020 11:59
Протокол _ 65 від 13 липня 2020.pdf