Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-05-26-000448-c ● 027d758b9045417cbc01e3a0af4321a0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 13358826 |
Місцезнаходження: | 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в |
Контактна особа: |
Яринюк Роман Миколайович +380332770817 gu@vl.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 10:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 10:47 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 найменувань
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43026, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Кравчука, 22в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця згідно наданого рахунку та видаткової накладної протягом п'яти банківських днів з моменту передачі товару. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 10:43 |
ТД Канцелярське приладдя .doc | |
26 травня 2020 10:43 |
ТД Канцелярське приладдя.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 травня 2020 12:06
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:07
Шановний замовник, просимо детальніше пояснити даний пункт - "Копії документів, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції засвідчуються печаткою(у разі її використання учасником) та підписом уповноваженої особи, крім випадків надання таких документів у формі електронного документа (в розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”) через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на документ." - якщо ми будемо подавати документи власноручно підписані директором та мокрою печаткою, то чи обов"язково накладати КЕП/ЕЦП? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання.
Повідомляємо Вам, що пункт тендерної документації, щодо якого ви звернулися з роз’ясненням, включено замовником до інструкції з підготовки тендерної пропозиції на виконання вимог ч.5 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”, Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та інших нормативно-правових актів документи та копії документів, що надаються учасником, засвідчуються одним із способів:
- власноручним підписом уповноваженої особи учасника і печаткою(у разі її використання) на документі;
- кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника, накладеним на документ.
Обидва способи посвідчення документів, наданих учасником, є рівносильними та при застосуванні одного з них інший додатково не застосовується.
Враховуючи викладене, у разі підписання документів, що надаються учасником, власноручним підписом уповноваженої особи та засвідчення печаткою додатково накладати кваліфікований електронний підпис не потрібно.
Повідомляємо Вам, що пункт тендерної документації, щодо якого ви звернулися з роз’ясненням, включено замовником до інструкції з підготовки тендерної пропозиції на виконання вимог ч.5 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”, Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та інших нормативно-правових актів документи та копії документів, що надаються учасником, засвідчуються одним із способів:
- власноручним підписом уповноваженої особи учасника і печаткою(у разі її використання) на документі;
- кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника, накладеним на документ.
Обидва способи посвідчення документів, наданих учасником, є рівносильними та при застосуванні одного з них інший додатково не застосовується.
Враховуючи викладене, у разі підписання документів, що надаються учасником, власноручним підписом уповноваженої особи та засвідчення печаткою додатково накладати кваліфікований електронний підпис не потрібно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-000448-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 23 червня 2020 16:47
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Шановний замовнику! У пропозиції переможця, є товар, що не відповідає Вашим вимогам, а саме п. 13 Діркопробивач малий. Згідно технічного завдання діркопробивач повинен мати наступні технічні характеристики: Потужність: 10 арк., матеріал корпусу: метал, відстань між пробитими отворами:80 мм., діаметр отвору: не менше 5,5 мм., лінійка розділення на формати, наявний резервуар для паперових залишків. ТОВ "Український папір" запропонував діркопробивач Economix E40101, що не відповідає технічним вимогам. У цьому діркопробивачі відсутня лінійка для розділення на формати. На підтвердження інформації викладеної вище додаємо лист від офіційного постачальника та власника торгівельної марки Economix ТОВ "Папірус універсал", а також якщо Ви захочете пересвідчитись особисто, можемо відправити зразок Вам даного діркопробивача.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 11:28
Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час додаткового моніторингу сайту виробника та інших джерел замовником встановлено, що запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника. Під час прийняття рішення про визначення переможця замовником також проводився моніторинг відповідності запропонованого товару встановленим вимогам. Однак, на інтернет порталах, якими користувався замовник, зазначено про наявність лінійки розділення на формати в запропонованій моделі діркопробивача. Як засвідчив додатковий моніторинг, здійснений під час розгляду Вашої вимоги, ця інформація є недостовірною.
Враховуючи викладене, питання щодо перегляду раніше прийнятого рішення буде винесено на розгляд тендерного комітету замовника.
Під час додаткового моніторингу сайту виробника та інших джерел замовником встановлено, що запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника. Під час прийняття рішення про визначення переможця замовником також проводився моніторинг відповідності запропонованого товару встановленим вимогам. Однак, на інтернет порталах, якими користувався замовник, зазначено про наявність лінійки розділення на формати в запропонованій моделі діркопробивача. Як засвідчив додатковий моніторинг, здійснений під час розгляду Вашої вимоги, ця інформація є недостовірною.
Враховуючи викладене, питання щодо перегляду раніше прийнятого рішення буде винесено на розгляд тендерного комітету замовника.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-000448-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3302719614
Дата подання: 24 червня 2020 12:54
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 11:21
Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до товару по позиціях 1,2,3. Ці вимоги включають тип ручки, товщину письма, матеріал корпусу, наявність гумового грипу та колір чорнила. Запропонований учасником товару відповідає переліченим вимогам. Вимог щодо довжини стержня та розмірів гумового грипу замовником не встановлювалося. Тому ці характеристики не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Ручки гелеві, запропоновані учасником, також відповідають характеристикам, встановленим в додатку 1 до тендерної документації. Вимог щодо зовнішнього вигляду чи типу стрижня замовником не встановлювалося.
Враховуючи викладене, замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду раніше прийнятого рішення.
Замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до товару по позиціях 1,2,3. Ці вимоги включають тип ручки, товщину письма, матеріал корпусу, наявність гумового грипу та колір чорнила. Запропонований учасником товару відповідає переліченим вимогам. Вимог щодо довжини стержня та розмірів гумового грипу замовником не встановлювалося. Тому ці характеристики не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Ручки гелеві, запропоновані учасником, також відповідають характеристикам, встановленим в додатку 1 до тендерної документації. Вимог щодо зовнішнього вигляду чи типу стрижня замовником не встановлювалося.
Враховуючи викладене, замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду раніше прийнятого рішення.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-000448-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3302719614
Дата подання: 26 червня 2020 14:49
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Не відповідність пропозиції ТОВ "Український папір"
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 липня 2020 13:31
Шановний учасник на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовник під час проведення процедур закупівель дотримується принципів публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципу недискримінації. Замовник не дискримінує учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників закупівлі.
Запропонований учасником ТОВ "Український папір" товар за технічними характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника. Поняття якості товару є відносним та не може бути підставою для відхилення у разі відповідності технічним характеристикам. Запропонований товар повністю задовільняє потреби Замовника та відповідає технічним характеристикам.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Замовник під час проведення процедур закупівель дотримується принципів публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципу недискримінації. Замовник не дискримінує учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників закупівлі.
Запропонований учасником ТОВ "Український папір" товар за технічними характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника. Поняття якості товару є відносним та не може бути підставою для відхилення у разі відповідності технічним характеристикам. Запропонований товар повністю задовільняє потреби Замовника та відповідає технічним характеристикам.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕВЕН ОФІС" |
155 528,19
UAH з ПДВ
|
109 030,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
117 338,46
UAH з ПДВ
|
116 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
121 314,54
UAH з ПДВ
|
117 327,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
127 998,00
UAH з ПДВ
|
121 047,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"ЧАС-ПІК" |
129 497,46
UAH з ПДВ
|
127 443,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
144 500,00
UAH з ПДВ
|
134 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОРВЕТ |
146 454,66
UAH з ПДВ
|
134 935,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" |
145 258,00
UAH з ПДВ
|
138 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
146 195,34
UAH з ПДВ
|
142 449,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
150 011,76
UAH з ПДВ
|
150 011,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕВЕН ОФІС" #43029501 |
Відхилено |
109 030,67
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 12:37
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Рішення скасоване |
116 286,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 13:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Очікує рішення |
117 327,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 13:34
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
116 286,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 13:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 12:01 |
Кінець періоду оскарження: | 24 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 24 липня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У разі прийняття рішення про визначення переможця відповідно до вимог Закону договір про закупівлю може бути укладено не раніше ніж через 10 днів. Відповідно до вимог тендерної документації переможець зобов'язаний поставити товар до 10.07.2020. Таким чином, умови укладеного договору не відповідатимуть тендерній документації та тендерній пропозиції переможця, що погодився здійснити поставку товару до 10.07.2020. Відповідно до статті 43 Закону такий договір буде нікчемним, тобто буде допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
13 липня 2020 12:00
|
Електронний підпис |
13 липня 2020 11:59
|
Протокол _ 65 від 13 липня 2020.pdf |