Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2020-05-26-000335-a db20bfcb5e7c4e5babd35f65ab286b2b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рожко Тетяна

380975742179 BUXGALTER_VK_MOLOCHANSK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МОЛОЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511949
Місцезнаходження: 71716, Україна , Запорізька обл., Молочанськ, ВУЛИЦЯ ПЕДЕНКО, будинок 17
Контактна особа: Рожко Тетяна
380975742179
BUXGALTER_VK_MOLOCHANSK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:39
Очікувана вартість: 820 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71716, Україна, Запорізька область, Молочанськ, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних підрядних робіт (ф. № КБ-2в), Довідка про вартість наданих підрядних послуг (ф.№ КБ-3), у випадку залучення Субпідрядників -з виділенням послуг наданих Субпідрядниками, що складаються Підрядником і подаються для перевірки та підписання Замовнику до 28 числа звітного місяця. Розрахунок проводиться протягом 30 календарних днів з дати підписання відповідних документів Сторонами, за наявності на рахунку Замовника бюджетних коштів, призначених для фінансування послуг за Договором. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 09:20
ТД дороги зі змінами.doc
28 травня 2020 09:20
Перелік змін.doc
26 травня 2020 10:45
Договір.docx
26 травня 2020 10:45
Оголошення .doc
28 травня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 09:20
ТД дороги зі змінами.doc
27 травня 2020 15:33
ТД дороги зі змінами.doc
26 травня 2020 10:45
ТД дороги.doc
28 травня 2020 09:20
Перелік змін.doc
27 травня 2020 15:33
Перелік змін.doc
26 травня 2020 10:45
Договір.docx
26 травня 2020 10:45
Оголошення .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000037 ● 0de1f99bb46c483a8a3fa28e6035ddb7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

26.05.2020 № 93

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 26.05.2020 №93


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-05-26-000335-a, яка проводиться Виконавчим комітетом Молочанської міської ради, код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно протоколу уповноваженої особи від 28.05.2020 №104 прийнято рішення щодо внесення змін в тендерну документацію та оприлюднення її через електрону систему закупівель. Зміни в тендерну документацію внесені, виправлена документація оприлюднена.

2020-05-28 09:39:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-06-24-000023 ● 157cfae97aca43a986270019056993a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

24.06.2020 № 124

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.06.2020 №124

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

3) UA-2020-05-26-000335-a, Виконавчий комітет Молочанської міської ради; код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо виявлених порушень по закупівлі код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області) уповноваженою особою (протокол від 01.07.2020 №130) прийнято рішення щодо відміни відкритих торгів по закупівлі код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області) через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оприлюднити через електрону систему закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення інформацію про відміну відкритих торгів, відповідно до вимог частини 7 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-07-01 14:02:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" 723 550,80
UAH з ПДВ
679 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ГРУП УНВ" 819 984,00
UAH з ПДВ
683 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" 818 004,00
UAH з ПДВ
684 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ИМБАКС 795 031,00
UAH з ПДВ
695 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 09:46
Електронний підпис
22 червня 2020 09:45
Електронний підпис
22 червня 2020 09:44
Довідка податкова.pdf
19 червня 2020 09:40
Довідка МВС.zip
19 червня 2020 09:40
Договірна ціна.pdf
19 червня 2020 09:40
Довідки.pdf
19 червня 2020 09:40
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 16:09
Електронний підпис
16 червня 2020 16:02
ЦП угоди.pdf
10 червня 2020 10:32
Електронний підпис
10 червня 2020 10:31
Уставн докум.rar
10 червня 2020 10:31
Техпаспорта1.pdf
10 червня 2020 10:31
Техпаспорта.pdf
10 червня 2020 10:31
Тендерна пропозиція .pdf
10 червня 2020 10:31
Наказ 202020.pdf
10 червня 2020 10:31
Договірна ціна.pdf
10 червня 2020 10:31
Довідки.rar

Публічні документи

09 червня 2020 16:41
Рішення засновника.pdf
09 червня 2020 16:41
наказ про признач..pdf
09 червня 2020 16:41
лист-відгук.PDF
09 червня 2020 16:41
Лист згода додаток 9.pdf
09 червня 2020 16:41
Договір Нове 2020 2.pdf
09 червня 2020 16:41
Договір Нове 2020 1.pdf
09 червня 2020 16:41
Договір Нове 2019.pdf
09 червня 2020 16:41
Договір додаток8.pdf
09 червня 2020 16:41
Договір ГО Мирне 2013.pdf
09 червня 2020 16:41
виписка з ЄДР.pdf
09 червня 2020 16:41
виписка (витяг) ДФС.pdf
09 червня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
09 червня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.docx

Публічні документи

10 червня 2020 09:45
Електронний підпис
10 червня 2020 09:43
утил.отходов Экопост.pdf
10 червня 2020 09:43
фін.звітність 1кв.2020.pdf
10 червня 2020 09:43
договір оренди офіс.pdf
10 червня 2020 09:43
фін.звітність 2019.pdf
10 червня 2020 09:43
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 09:43
доп.угода Буд-Альянс.pdf
10 червня 2020 09:43
Опис Юнія Транс.pdf
10 червня 2020 09:43
Виписка Юнія.pdf
10 червня 2020 09:43
наказ на директора.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ГРУП УНВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС"

ПП ИМБАКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД"
#43468847
Переможець 679 900,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 10:22

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Не надано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, які будуть залу-чені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. 1.2. У довідці підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають не-обхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів не зазначено інформації щодо працівників, які будуть виконувати роботи на транспортних засобах. 1.3. Для підтвердження наявності обов’язкових працівників, які будуть залученні до виконан-ня робіт (надання послуг) на транспортних засобах не надано: витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії цивільно-правового до-говору, які підтверджують наявність працівника та професію. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідпо-відності: 2.1. Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕ-НТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧА-СНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», до довідки надаються ска-новані копії наступних документів виготовлених з оригіналів, а саме: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, - протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів. 2.2. Відповідно до п.2 Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», - вимагалося надати довідку підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за пред-метом даних торгів; - для підтвердження наявності обов’язкових працівників, які будуть залученні до виконання робіт (надання послуг) вимагалось надати: витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії цивільно-правового договору, які підтве-рджують наявність працівника та професію. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, які будуть за-лучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. 3.2. Надати оновлену Довідку підприємства про наявність працівників відповідної кваліфіка-ції, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів відповідно до порядку, передбаченого додатком № 1 до тендерної докуме-нтації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕН-НЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» із зазначенням водіїв, які будуть виконувати роботи на транспортних засобах. 3.3.Надати витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії цивільно-правового договору, які підтверджують наявність працівни-ка, якими укомплектовано транспортні засоби, які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД"
#43468847
679 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:09
Кінець періоду оскарження: 12 липня 2020 00:00
Дата відміни: 12 липня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Враховуючи висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо виявлених порушень по закупівлі код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області), відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, у звязку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, уповноваженою особою прийнято рішення про скасування відкритих торгів по закупівлі ДК 021:2015 – 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області)
Документи:
01 липня 2020 14:09
Електронний підпис
01 липня 2020 14:08
протокол.pdf