Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лічильники (прилади обліку теплової енергії; прилад обліку електричної енергії), ДК 021:2015 – 38550000-5
Очікувана вартість
564 200,00 UAH
UA-2020-05-25-008120-b 0de19fb2ebc845cea4a5e540bea190f8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 21:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 564 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лічильники (прилади обліку теплової енергії)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 червня 2020 11:17
Закінчення: 11 червня 2020 11:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14 шт
прилади обліку теплової енергії
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Дата доставки: 15 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Вопросы по теплосчетчикам
Дата подання: 27 травня 2020 12:26
Дата відповіді: 28 травня 2020 13:57
1. Какие зарегистрированные нагрузки и температурный график в школах и детских садах? 2. Для передачи информации теплосчетчик должен быть укомплектован GPRS-модемом или иметь соответствующий выход (RS-232, M-Bus, CL) для возможности передачи данных?
Відповідь: Питання 1.

Какие зарегистрированные нагрузки и температурный график в школах и детских садах?

Відповідь 1:

Таблиця

«Загальне теплове навантаження на потреби опалення, параметри теплоносія закладів освіти замовника»

№ з/п /Заклад освіти /Загальне теплове навантаження на потреби опалення, Qоп, ккал/год /Параметри теплоносія на опалення, ºС

ЗНЗ:

1/ КЗО СЗШ № 15 /235 442 /150-70

2/ КЗО СЗШ № 20 /254 131/ 95-70

3/ КЗО СЗШ № 68/ 469 950 /95-70

4 /КЗО СЗШ № 96/ 535 992/ 150-70

5/ КЗО НВК № 111/ 228 281/ 150-70

6/ КЗО СЗШ № 140/ 954 677/ 130-70

7/ КЗО НВК № 148/ 51 039 /130-70

ДНЗ:

1/КЗО ДНЗ № 139/ 130 000 /93-61

2 /КЗО ДНЗ № 162/ 49 000 /95-70

3 /КЗО ДНЗ № 272/ 209 795/ 150-70

4 /КЗО ДНЗ № 355/ 237 089/ 130-70

5/ КЗО ДНЗ № 386/ 394 000 /130-70

6 /КЗО ДНЗ № 392/ 268 600/ 150-70

7 КЗО ДНЗ № 401 268 150 150-70

Питання 2.

Для передачи информации теплосчетчик должен быть укомплектован GPRS-модемом или иметь соответствующий выход (RS-232, M-Bus, CL) для возможности передачи данных?

Відповідь 2:

В основних технічних характеристиках зазначено, що : «Теплолічильник повинен мати інтерфейс GSM/GPRS/MBAS для зчитування даних дистанційно».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОНИКС" 560 000,00
UAH з ПДВ
557 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЛЕБОВ ВІТАЛІЙ ПИЛИПОВИЧ" 560 000,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 20:47
Електронний підпис
10 червня 2020 20:34
Статут (8).pdf
10 червня 2020 20:34
Статут (7).pdf
10 червня 2020 20:34
Статут (6).pdf
10 червня 2020 20:34
Статут (5).pdf
10 червня 2020 20:34
Статут (4).pdf
10 червня 2020 20:34
Статут (3).pdf
10 червня 2020 20:34
Статут (2).pdf
10 червня 2020 20:34
Статут (1).pdf
10 червня 2020 20:34
Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 20:34
Уставные документы.pdf
10 червня 2020 20:34
Проект договора.pdf
10 червня 2020 20:34
Довідки.pdf
10 червня 2020 20:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 21:12
Електронний підпис
10 червня 2020 21:10
уставные док.pdf
10 червня 2020 21:10
справка с банка.pdf
10 червня 2020 21:10
Проект договора.pdf
10 червня 2020 21:10
Все справки.pdf
10 червня 2020 21:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОНИКС"

ФОП "ГЛЕБОВ ВІТАЛІЙ ПИЛИПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОНИКС"
#32714085
Відхилено 557 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 09:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 17:14
ФОП "ГЛЕБОВ ВІТАЛІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#3054709414
Відхилено 560 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 09:34

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 12.06.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Лічильники (прилади обліку теплової енергії; прилад обліку електричної енергії), ДК 021:2015 – 38550000-5 2.2. Лот #1: Лічильники (прилади обліку теплової енергії) 2.3. Кількість: 14 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 30.09.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-05-25-008120-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 11.06.2020 11:17 5. Дата та час закінчення Аукціону: 11.06.2020 11:38 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ПП «Соникс» 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 32714085 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 51400, м. Павлоград, вул. Нова, буд. 28, кв. 41, тел.: +380969511443. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку про працівників, яка не відповідає вимогам Замовника, у частині не надання обов’язково прізвища, ім’я, по-батькові всіх співробітників, яких учасник планує залучити до виконання договору. 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку про аналогічний договір без зазначення саме аналогічного договору, який Учасник надає в своїй тендерній пропозиції. 7.3. Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку про матеріально технічну базу та обладнання, яке учасник має у власності чи використовує на договірних засадах без зазначення того самого обладнання, яке є у учасника. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлену довідку про працівників з обов’язковим прізвища, ім’я, по-батькові всіх співробітників, яких учасник планує залучити до виконання договору. 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлену довідку про наявність в Учасника аналогічних договорів із зазначенням договору, який був наданий в пропозиції. 8.3. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлену довідку про матеріально технічну базу та обладнання з зазначеннями конкретного обладнання, яке учасник має у власності чи використовує на договірних засадах. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Документи

15 червня 2020 09:04
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.06.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Лічильники (прилади обліку теплової енергії; прилад обліку електричної енергії), ДК 021:2015 – 38550000-5 2.2. Лот #1: Лічильники (прилади обліку теплової енергії) 2.3. Кількість: 14 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 30.09.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-05-25-008120-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 11.06.2020 11:17 5. Дата та час закінчення Аукціону: 11.06.2020 11:38 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.3. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Глебов Віталій Пилипович 6.4. Код ЄДРПОУ: 3054709414. 6.5. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Новодзержинська, будинок 13, тел: +380972064097. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку про аналогічний договір без зазначення саме аналогічного договору, який Учасник не надав в своїй тендерній пропозиції. 7.2. Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку про матеріально технічну базу та обладнання, яке учасник має у власності чи використовує на договірних засадах без зазначення того самого обладнання, яке є у учасника. 7.3. Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано аналогічного договору, видаткових накладних до аналогічного договору та листа- відгука до аналогічного договору. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлену довідку про наявність в Учасника аналогічних договорів із зазначенням договору, який Учасник до дасть до своєї тендерної пропозиції. 8.2. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлену довідку про матеріально технічну базу та обладнання з зазначеннями конкретного обладнання, яке учасник має у власності чи використовує на договірних засадах. 8.3. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати аналогічний договір, видаткові накладні до аналогічного договору та лист- відгук до аналогічного договору відповідно до предмету закупівлі. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Документи

16 червня 2020 11:43
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
16 червня 2020 11:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі