Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Чорноморців (від буд. № 13Б - до центрального входу кладовища; від буд. № 25Б - до буд. № 36; від. буд. №60 - до буд. № 78; від буд. №80А - до б. №127) с. Сухий Лиман, Таїровської селищної ради, Овідіопольського р-ну, Одеської обл.» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
3 799 821,20 UAH
UA-2020-05-25-008007-b dcc93807daa24b338082866d0a865281
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Андріївна Бурлака

+380487732556 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Лариса Андріївна Бурлака
+380487732556
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 20:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:48
Очікувана вартість: 3 799 821,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 998,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бурлака Лариса Андріївна, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487732556, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Чорноморців (від буд. № 13Б - до центрального входу кладовища; від буд. № 25Б - до буд. № 36; від. буд. №60 - до буд. № 78; від буд. №80А - до б. №127) с. Сухий Лиман, Таїровської селищної ради, Овідіопольського р-ну, Одеської обл.».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Чорноморців (від буд. № 13Б - до центрального входу кладовища; від буд. № 25Б - до буд. № 36; від. буд. №60 - до буд. № 78; від буд. №80А - до б. №127) с. Сухий Лиман, Одеська область, Овідіопольський район.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 799 821,20 грн. (три мільйони сімсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот двадцять одна грн. 20 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 998,21 грн. (тридцять сім тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 21 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «10» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 18 000‬,00 грн. (вісімнадцять тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р: №UA108201720344221013100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 18 000‬,00 грн. (вісімнадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Чорноморців (від буд. № 13Б - до центрального входу кладовища; від буд. № 25Б - до буд. № 36; від. буд. №60 - до буд. № 78; від буд. №80А - до б. №127) с. Сухий Лиман, Таїровської селищної ради, Овідіопольського р-ну, Одеської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 20:24
Тендерна_документацiя.pdf
25 травня 2020 20:24
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
25 травня 2020 20:24
Додаток 5.pdf
25 травня 2020 20:24
Додаток 4.pdf
25 травня 2020 20:24
Додаток 3.pdf
25 травня 2020 20:24
Додаток 2.pdf
25 травня 2020 20:24
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

План фінансування
Дата подання: 29 травня 2020 13:21
Дата відповіді: 01 червня 2020 13:36
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни у частині подання Учасником у складі тендерної пропозиції плана фінансування робіт, так як він складається Замовником та Учасник відкритих торгів не може володіти інформацією, щодо наявності фінансування.
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції план фінансування робіт (помісячний). Слід зазначити, що на етапі формування документів тендерної пропозиції учасником самостійно складається план фінансування робіт на підставі розміру ціни пропозиції (договірної ціни) та у відповідності до графіку виконання робіт учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН" 3 194 367,53
UAH з ПДВ
3 194 367,53
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 3 316 417,20
UAH з ПДВ
3 316 417,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 3 419 839,85
UAH з ПДВ
3 419 839,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП 3 560 000,00
UAH з ПДВ
3 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 15:55
Електронний підпис
09 червня 2020 15:14
Технічна частина (1).pdf
06 червня 2020 16:46
Електронний підпис
06 червня 2020 16:43
1.Тендерна пропозиція .pdf
06 червня 2020 16:43
3. Відгук.pdf
06 червня 2020 16:42
6. Штатний розпис.pdf
06 червня 2020 16:42
12. Опис.pdf
06 червня 2020 16:42
14. Ліцензія (1).pdf
06 червня 2020 16:42
29.Лист _ роз_яснення.pdf
06 червня 2020 16:42
Технічна частина.pdf
06 червня 2020 16:42
Договорна ціна.rar

Публічні документи

09 червня 2020 15:36
Електронний підпис
09 червня 2020 15:36
289_ДЦ_Т2.rtf
09 червня 2020 15:36
289_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
09 червня 2020 15:36
289_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
09 червня 2020 15:36
289_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
09 червня 2020 15:36
289_ДЦ_ДЦ_4.rtf
09 червня 2020 15:36
289_ДЦ_ДЦ_2.rtf
09 червня 2020 15:36
289_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
09 червня 2020 15:36
289.imd
09 червня 2020 15:36
Технічна частина.pdf
09 червня 2020 15:36
Гарантія 11.19-GT.113-29.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:51
Електронний підпис
09 червня 2020 17:51
Технічна частина.PDF
09 червня 2020 17:51
Розрахунки.rar
09 червня 2020 17:51
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"
#41592914
Відхилено 3 194 367,53
UAH з ПДВ
16 червня 2020 19:02
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Очікує рішення 3 419 839,85
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:37
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 3 316 417,20
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:37

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 09:52
Кінець періоду оскарження: 11 липня 2020 00:00
Дата відміни: 11 липня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку із неможливістю своєчасного проведення розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" Замовником було порушено строки розгляду тендерної пропозиції встановлені положеннями ст. 29 Закону та не було продовжено строку розгляду тендерної пропозиції з аргументованих підстав.
Документи:
30 червня 2020 09:52
Електронний підпис
30 червня 2020 09:47
ПРОТОКОЛ_СКАСУВАННЯ_ПРОЦЕДУРИ.pdf