Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №32 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове (капітальний ремонт)» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 588 982,40 UAH
UA-2020-05-25-008001-b d106bfc2a27e43b0857c6e025ecf63d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Андріївна Бурлака

+380487732556 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Лариса Андріївна Бурлака
+380487732556
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 11:56
Очікувана вартість: 2 588 982,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 889,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12944 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бурлака Лариса Андріївна, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487732556, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №32 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове (капітальний ремонт)».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. 40-річчя Перемоги, буд. 32, смт. Таїрове, Овідіопольського району, Одеська область.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 588 982,40 грн. (два мільйони п’ятсот вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят дві грн. 40 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 889,82 грн. (двадцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 82 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «10» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 12 944,00 грн. (дванадцять тисяч дев’ятсот сорок чотири грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р: р/р:№UA078201720344221026100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 12 944,00 грн. (дванадцять тисяч дев’ятсот сорок чотири грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №32 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове (капітальний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 20:19
Тендерна_документацiя.pdf
25 травня 2020 20:19
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
25 травня 2020 20:19
Додаток_5.pdf
25 травня 2020 20:19
Додаток_4.pdf
25 травня 2020 20:19
Додаток_3.pdf
25 травня 2020 20:19
Додаток_2.pdf
25 травня 2020 20:19
Додаток_1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" 1 950 398,05
UAH з ПДВ
1 924 508,22
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС 2 236 690,03
UAH з ПДВ
2 236 690,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСК ОДЕСА" 2 395 822,80
UAH з ПДВ
2 395 822,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 18:37
Електронний підпис
09 червня 2020 18:35
Технічна частина.rar

Публічні документи

29 червня 2020 10:38
Електронний підпис
26 червня 2020 21:16
Довідка з ДФС та ЕЦП
26 червня 2020 20:57
електроний підпис
26 червня 2020 14:47
Електронний підпис
26 червня 2020 14:46
Довідка по ст.17 Закону
26 червня 2020 14:38
Електронний підпис
26 червня 2020 14:35
Довідка ст. 17 Закону
22 червня 2020 19:09
Електронний підпис
22 червня 2020 18:51
Довідка ч. 2 ст. 17 Закону
22 червня 2020 18:51
Довідка ч. 1 ст. 17 Закону
22 червня 2020 18:51
Довідка з ДФС
22 червня 2020 18:51
Довідка з МВС
09 червня 2020 18:53
Електронний підпис
09 червня 2020 18:48
Підписаний_G0620-7805-GL_tender.pdf
09 червня 2020 18:48
Технічна частина.rar

Публічні документи

09 червня 2020 23:58
Електронний підпис
09 червня 2020 23:56
Відгук Бастіон.pdf
09 червня 2020 23:56
Таїрове.ims
09 червня 2020 23:56
20170216_115511.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_115143.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_112959.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_112927.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_112149.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_111417.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_112959.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_112149.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_111417.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_111417.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_110846.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_110538.PDF
09 червня 2020 23:56
20170216_105452.PDF
09 червня 2020 23:56
Цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР"

ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС

ТОВ "РСК ОДЕСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР"
#42935896
Відхилено 1 924 508,22
UAH з ПДВ
15 червня 2020 19:43
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС
#33424125
Переможець 2 236 690,03
UAH з ПДВ
19 червня 2020 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС
#33424125
2 236 690,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 09:05
доп фас 32.pdf зміни до договору
15 січня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:26
доп фас 32.pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:11
договір.pdf укладений
08 липня 2020 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну на 5 924,32 грн.та внести відповідні зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою отримання технічної можливості внесення змін до Договору
Номер договору про закупівлю: 03-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 230 765,71
UAH (в тому числі ПДВ 371 794,28 UAH)