Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С250316 Омбиш – Остер на ділянці км 0+000 - км 6+500 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Current average repair of the public highway of the local value C250316 Ombish - Oster on the part km 0+000 - km 6+500 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Очікувана вартість
22 985 299,00 UAH
UA-2020-05-25-007621-b d2c3f342f4f64f0187af22173fb86d66
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
National ID: 04014246
Contact point: Artemenko Irina Anatolyevna
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 травня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 13:19
Очікувана вартість: 22 985 299,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 680000 UAH
Publication date: 25 травня 2020 17:47
Enquiries until: 20 червня 2020 19:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 22 985 299 UAH including VAT
Minimal lowering step: 115 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С250316 Омбиш – Остер на ділянці км 0+000 - км 6+500 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16410, Україна, Чернігівська область, Борзнянський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С250316 Омбиш - Остер на ділянці км 0+000 - км 6+500
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of the local value C250316 Ombish - Oster on the part km 0+000 - km 6+500 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»). (Source of procurement financing - subvention from the state budget to local budgets for financial support of construction, reconstruction, repair and maintenance of public roads of local importance, streets and roads of communal property in settlements.)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 15 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Омбиш-Остер.docx
18 червня 2020 18:03
ТД зі змінами 2 Омбиш-Остер.doc
12 червня 2020 15:26
Річний план Омбиш-Остер.pdf
12 червня 2020 15:26
ПЕРЕЛІК ЗМІН Омбиш-Остер.docx
25 травня 2020 17:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
25 травня 2020 17:47
Схеми Омбиш-Остер.rar
25 травня 2020 17:47
ТЗ Омбиш-Остер.rtf
18 червня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Омбиш-Остер.docx
18 червня 2020 18:03
ТД зі змінами 2 Омбиш-Остер.doc
12 червня 2020 15:26
ТД зі змінами Омбиш-Остер.doc
25 травня 2020 17:47
ТД Омбиш-Остер.doc
12 червня 2020 15:26
Річний план Омбиш-Остер.pdf
12 червня 2020 15:26
ПЕРЕЛІК ЗМІН Омбиш-Остер.docx
25 травня 2020 17:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
25 травня 2020 17:47
Схеми Омбиш-Остер.rar
25 травня 2020 17:47
ТЗ Омбиш-Остер.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000024 ● 2e338cbe2b3d4f52b8da7075de3d0afa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 33

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-05-25-007621-b 26.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK 1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-25-007621-b: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С250316 Омбиш – Остер на ділянці км 0+000 - км 6+500 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-25-001561-а, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон). Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, тендерний комітет Управління капітального будівництва облдержадміністрацій прийняв рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2020 рік (протокол від 11.06.2020 № 350). Проте, було встановлено, що після оголошення відповідної процедури закупівлі, технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель відсутня. У зв’язку з цим, було прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону, в рамках оголошення про проведення відповідної процедури закупівлі. 12.06.2020 до оголошення в розділ «Тендерна документація» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С250316 Омбиш – Остер на ділянці км 0+000 - км 6+500 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було завантажено окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону.

2020-06-12 16:21:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто

2020-06-15 09:53:45

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2020
UA-2020-05-25-007621-bd2c3f342f4f64f0187af22173fb86d66
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 18:32
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 червня 2020 19:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

10 липня 2020 11:57
Електронний підпис
10 липня 2020 11:50
Довідка МВС
09 липня 2020 09:32
Довідка ЄДР
30 червня 2020 13:30
Електронний підпис
30 червня 2020 13:30
Електронний підпис
30 червня 2020 13:28
Розрахунки.pdf
30 червня 2020 13:28
40 Омбиш.imd
30 червня 2020 13:28
додаткові документи.pdf
30 червня 2020 13:28
тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 13:28
Досвід.pdf
30 червня 2020 13:28
технічне завдання.pdf
30 червня 2020 13:28
ст.17.pdf
30 червня 2020 13:28
гарантія.zip
30 червня 2020 13:28
Licenziya.zip
30 червня 2020 13:28
Dovirenist.zip
30 червня 2020 13:28
наявність працівників.pdf
30 червня 2020 13:28
наявність обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельтне управління №82» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С250316 Омбиш – Остер на ділянці км 0+000 - км 6+500 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації вимагає усунути виявлені невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції міститься довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі - довідка), у якій зазначено інформацію про виконання аналогічного договору. На підтвердження виконання аналогічного договору надано копію договору від 23.05.2016 № 23/05/16-2, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «Шляхо-будівельне управління №14» (Генпідрядник) та Приватним акціонерним товариством «Шляхове ремонтно-будівельтне управління №82» (Субпідрядник) на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-68 Талалаївка-Ічня-Тростянець-Сокиринці-/Н-07/ на ділянці км 0+000 - км 35+866. Крім того, надано копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та відгук від Генпідрядника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхо-будівельне управління №14». Таким чином, довідка в частині інформації про Замовника потребує уточнення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з достовірною інформацією про Замовника та відгук від Замовника.

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 15:45
Електронний підпис
02 липня 2020 15:45
Електронний підпис
02 липня 2020 15:43
Відгук від замовника
02 липня 2020 08:58
Електронний підпис
02 липня 2020 08:58
Електронний підпис
02 липня 2020 08:57
Відгук від замовника
30 червня 2020 15:28
Електронний підпис
30 червня 2020 15:28
Електронний підпис
30 червня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 15:09
Аналогічний договір.7z
30 червня 2020 15:09
Наявність АБЗ.rar
30 червня 2020 15:09
Наявність працівників.pdf
30 червня 2020 15:09
Омбиш.zip
30 червня 2020 15:09
Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 15:09
Календарний графік.pdf
30 червня 2020 15:09
18 Омбиш Остер.imd
30 червня 2020 15:09
Кошторис.pdf
30 червня 2020 15:09
Відповідність закону.7z
30 червня 2020 15:09
Додаткові документи.7z

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 18:43
Електронний підпис
30 червня 2020 18:41
50 Лист про КЕП.PDF
30 червня 2020 18:41
49 Ліцензія.pdf
30 червня 2020 18:41
48 Довідка санкції.PDF
30 червня 2020 18:41
46 ISO 14001 (оригінал).PDF
30 червня 2020 18:41
30 Баланс 1-й кв. 2020.pdf
30 червня 2020 18:41
29 Довідка про правочин.PDF
30 червня 2020 18:41
27 Проєкт договору.PDF
30 червня 2020 18:40
23 Довідки ст. 17.PDF
30 червня 2020 18:40
21 Відгук Н-09 22-32.pdf
30 червня 2020 18:40
16 Копії дипломів ІТП.rar
30 червня 2020 18:40
7 Копія Статуту.PDF
30 червня 2020 18:40
3 Доручення Омбиш.PDF
30 червня 2020 18:40
_Гарантія 680 000 (007621-b).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" 22 052 349,00
UAH з ПДВ
22 052 349,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" 22 295 570,40
UAH з ПДВ
22 295 570,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:57
Електронний підпис
10 липня 2020 11:50
Довідка МВС
09 липня 2020 09:32
Довідка ЄДР
30 червня 2020 13:30
Електронний підпис
30 червня 2020 13:30
Електронний підпис
30 червня 2020 13:28
Розрахунки.pdf
30 червня 2020 13:28
40 Омбиш.imd
30 червня 2020 13:28
додаткові документи.pdf
30 червня 2020 13:28
тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 13:28
Досвід.pdf
30 червня 2020 13:28
технічне завдання.pdf
30 червня 2020 13:28
ст.17.pdf
30 червня 2020 13:28
гарантія.zip
30 червня 2020 13:28
Licenziya.zip
30 червня 2020 13:28
Dovirenist.zip
30 червня 2020 13:28
наявність працівників.pdf
30 червня 2020 13:28
наявність обладнання.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 15:45
Електронний підпис
02 липня 2020 15:45
Електронний підпис
02 липня 2020 15:43
Відгук від замовника
02 липня 2020 08:58
Електронний підпис
02 липня 2020 08:58
Електронний підпис
02 липня 2020 08:57
Відгук від замовника
30 червня 2020 15:28
Електронний підпис
30 червня 2020 15:28
Електронний підпис
30 червня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 15:09
Аналогічний договір.7z
30 червня 2020 15:09
Наявність АБЗ.rar
30 червня 2020 15:09
Наявність працівників.pdf
30 червня 2020 15:09
Омбиш.zip
30 червня 2020 15:09
Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 15:09
Календарний графік.pdf
30 червня 2020 15:09
18 Омбиш Остер.imd
30 червня 2020 15:09
Кошторис.pdf
30 червня 2020 15:09
Відповідність закону.7z
30 червня 2020 15:09
Додаткові документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
#05388693
Переможець 22 052 349,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
#05388693
22 052 349,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 16:20
35_2.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 13:20
35_1.pdf зміни до договору
22 липня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 13:32
35 укладений
20 липня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми та строку надання попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 737 655,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 622 942,50 UAH)