Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень ОЗОШ №39 I-III ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 20»
Очікувана вартість
28 844 800,00 UAH
UA-2020-05-25-007555-b e27c4df1cc18476d87a7a595cff24734
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 17:30
Початок аукціону: 11 червня 2020 11:43
Очікувана вартість: 28 844 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 224,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Адреса Замовника - 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт приміщень ОЗОШ №39 I-III ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 20»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Успенська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:17
докладно про зміни.docx
02 червня 2020 16:17
ТД Зміни.docx
25 травня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:40
пояс запис Успенська 20.pdf
25 травня 2020 17:39
Звіт.pdf
02 червня 2020 16:17
докладно про зміни.docx
02 червня 2020 16:17
ТД Зміни.docx
25 травня 2020 17:37
ТД.doc
25 травня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:40
пояс запис Успенська 20.pdf
25 травня 2020 17:39
Звіт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ 28 793 057,60
UAH з ПДВ
28 793 057,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 28 843 200,00
UAH з ПДВ
28 843 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 12:23
Електронний підпис
24 червня 2020 12:19
Документи переможця 2
24 червня 2020 12:19
Документи переможця
10 червня 2020 16:16
Електронний підпис
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-13тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-12тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-16тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-15тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-14тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-11тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-10тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-12.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-11.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-9.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-10.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-9тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-8.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-7.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-8тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-6.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-7тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-5.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-6тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-4.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-5тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-3.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-3тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-4тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-2.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-2тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-1.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ТК-1тм.pdf
10 червня 2020 16:13
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:13
тех завдання.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-18.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-17.pdf
10 червня 2020 16:13
Статут_ протокол_ опис.pdf
10 червня 2020 16:13
Субпідрядники.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-16.pdf
10 червня 2020 16:13
справка дпс.pdf
10 червня 2020 16:13
свідоцтво та витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-15.pdf
10 червня 2020 16:13
проект договора.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-14.pdf
10 червня 2020 16:13
Договор _ЗМ-13.pdf
10 червня 2020 16:13
Пакти.pdf
10 червня 2020 16:13
Пакти заповнені.pdf
10 червня 2020 16:13
Обладнання та МТБ.pdf
10 червня 2020 16:13
МВС Довідка.pdf
10 червня 2020 16:13
Згода з договором.pdf
10 червня 2020 16:13
Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 16:13
Договірна ціна ч.1.pdf
10 червня 2020 16:13
Договірна ціна ч.2.pdf
10 червня 2020 16:13
Врахування ПДВ.pdf
10 червня 2020 16:13
1756-20.zip

Публічні документи

10 червня 2020 16:53
Електронний підпис
10 червня 2020 16:44
11. Гарантійний санкції.pdf
10 червня 2020 16:44
9.4. Довідка банк 2.pdf
10 червня 2020 16:44
9.3. Довідка банк.pdf
10 червня 2020 16:44
9. Баланс.pdf
10 червня 2020 16:44
8. Згода з проектом.pdf
10 червня 2020 16:44
14. Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:44
3.2. Відгук.pdf
10 червня 2020 16:43
2. Довідка про досвід.pdf
10 червня 2020 16:43
1.5. Протокол зборів УБК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ

ТОВ Укрбудконстракшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ
#31319525
Переможець 28 793 057,60
UAH з ПДВ
19 червня 2020 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ
#31319525
28 793 057,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:34
дод. угода 11 №72-20П.pdf укладений
29 грудня 2023 11:34
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2023 10:14
дод. угода 10.pdf зміни до договору
31 січня 2023 10:12
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2022 11:40
ДУ 9 Дог.БМР Успенська, 20.pdf зміни до договору
25 квітня 2022 11:38
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 14:38
дод. угода 8.pdf зміни до договору
24 січня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 10:35
ДУ 7 Дог.БМР Успенська, 20.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 14:15
дод. угода 6.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 15:38
дод. угода 5.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 12:16
дод. угода 4.pdf зміни до договору
17 березня 2021 12:14
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:56
ДУ 3 Дог. Успенська, 20.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:38
дод. угода 2.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 17:04
ДУ 1 Успенська, 20.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 14:56
договір 72-20П.pdf укладений
08 липня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 72-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 573 083,07
UAH (в тому числі ПДВ 762 179,99 UAH)
Причини розірвання договору: За домовленістю Сторін