Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-05-25-007480-b af939677deb0488f951b2e0392025722
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлозьорова Світлана Павлівна

380974962741 kz_vysokopilska_zosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти"
Код ЄДРПОУ: 24752621
Місцезнаходження: 74000, Україна , Херсонська обл., Високопілля, Гагаріна, 3
Контактна особа: Бєлозьорова Світлана Павлівна
380974962741
kz_vysokopilska_zosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 14:19
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування

(1.Сковорода електрична СЕМ-0,5 Проф.; 1 одиниця
2. Холодильну шафу POLAIR CV105-S ; 3 одиниці
3. Скриня морозильна Crystal IRAKLIS 26 ; 1 одиниця
4. Транспортер для брудного посуду L = 3000 мм. ; 1 одиниця
5..Овочерізка LILOMA (Італія) VC 65 MS ;1 одиниця
6. .Плита електрична ПЕ-4Д Проф. 2 одиниці
7. .М'ясорубка МІМ-300 (220В) (ТзОВ "АРМ-ЕКО" ; 2 одиниці).
Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування (Сковорода електрична СЕМ-0,5 Проф.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 штуки
ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування ( Холодильну шафу POLAIR CV105-S .)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування ( Скриня морозильна Crystal IRAKLIS 26 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування ( Транспортер для брудного посуду L = 3000 мм )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування (Овочерізка LILOMA (Італія) VC 65 MS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування (Плита електрична ПЕ-4Д Проф)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
ДК 021:2015 – 39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування (М'ясорубка МІМ-300 (220В) (ТзОВ "АРМ-ЕКО")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов’язаний повністю оплатити товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:25
ТД 3931 від 25,05,20.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 255 000,00
UAH з ПДВ
247 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" 254 680,00
UAH з ПДВ
248 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 259 686,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕАЛ СТАЛЬ 259 182,00
UAH з ПДВ
252 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 259 513,50
UAH з ПДВ
253 379,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович 258 000,00
UAH з ПДВ
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 15:03
Електронний підпис
15 червня 2020 14:54
документи якості
09 червня 2020 11:46
Електронний підпис
09 червня 2020 11:44
Документи якості.pdf
09 червня 2020 11:44
установчі документи.pdf
09 червня 2020 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 11:44
Проект договору.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:26
Статут_БТ_25.05.2020 нов.PDF
09 червня 2020 17:26
Рішення №4.PDF
09 червня 2020 17:26
Паспорт+код.pdf
09 червня 2020 17:25
Опис_БТ_25.05.2020.PDF
09 червня 2020 17:25
Виписка_БТ_25.05.2020.PDF

Публічні документи

18 червня 2020 14:48
Електронний підпис
09 червня 2020 17:37
Електронний підпис
09 червня 2020 17:30
Екологічна програма.pdf
09 червня 2020 17:30
6. Довідка стаття 17 НОВ.pdf
09 червня 2020 17:30
14 Довідка субпідр.pdf
09 червня 2020 17:30
11 Довідка щодо дозволу.pdf
09 червня 2020 17:30
3 код доступу.pdf
09 червня 2020 17:30
3. 04.04.2020_Витяг з ЄДР_УПП.pdf
09 червня 2020 17:30
4. Обробка перс.даних.pdf
09 червня 2020 17:30
3. ИНН завір.pdf
09 червня 2020 17:30
3. Виписка завір.PDF
09 червня 2020 17:30
3. Рішення 25.PDF
09 червня 2020 17:30
Сертифікати.rar
09 червня 2020 17:30
1.1 Відгук_Довгинцев.ВО.pdf
09 червня 2020 17:30
3. Витяг ПДВ завір.PDF
09 червня 2020 17:30
3. Витяг 06.02.20 завірений.pdf
09 червня 2020 17:30
!Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 14:29
Електронний підпис
23 червня 2020 14:23
договір(остаточний)
23 червня 2020 14:23
договір(остаточний)
05 червня 2020 16:55
проект договору.pdf
05 червня 2020 16:55
цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:54
гарантійні листи.pdf
05 червня 2020 16:54
довідки.pdf
05 червня 2020 16:54
Статут .pdf
05 червня 2020 16:54
паспорт_ ІПН.pdf
05 червня 2020 16:54
Наказ про призначення.pdf
05 червня 2020 16:54
відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2020 16:54
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:05
Електронний підпис
09 червня 2020 17:04
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
09 червня 2020 17:04
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 17:04
Сертифікати.pdf
09 червня 2020 17:04
Проект договору.pdf
09 червня 2020 17:04
Повноваження.pdf
09 червня 2020 17:04
ПДВ_витяг.pdf
09 червня 2020 17:04
Довідки_різні.pdf
09 червня 2020 17:04
Довідка_досвід.pdf
09 червня 2020 17:04
Довідка_відповідність.pdf
09 червня 2020 17:04
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 17:04
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 17:04
Статут.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:35
ЮМІТРЕЙД статут.pdf
09 червня 2020 17:35
ЮМІТРЕЙД наказ.pdf
09 червня 2020 17:35
Витяг ЮМІТРЕЙД.pdf
09 червня 2020 17:35
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВ РЕАЛ СТАЛЬ

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Відхилено 247 700,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 09:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 14:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
#40758593
Відхилено 248 900,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 11:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 12:21
ТОВ РЕАЛ СТАЛЬ
#41886529
Переможець 252 700,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 12:01

Вимога про усунення невідповідностей

Уповноваженой особой Бєлозьоровой С.П. ,при розглядІ тендерної пропозиції ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ (учасника) знайдені наступні недоліки: 1) наданий сертифікат відповідності технічному регламенту на м`ясорубку МІМ-300 є прострочений; 2) на транспортер для брудного посуду не має ніяких документів якості ( ні сертифікату, ні декларації). Просимо усунути вказані вище недоліки в належний термін.

Документи

17 червня 2020 09:01
Електронний підпис
17 червня 2020 08:58
прот 4 відхилення.pdf

Документи

17 червня 2020 14:57
Електронний підпис
17 червня 2020 14:57
Електронний підпис
17 червня 2020 14:55
прот 5 відхилення.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «18» червня 2020 р. № __6_ «смт. Високопілля» Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Комунального закладу «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» від 21.04.2020 № 93. Уповноваженою особою Бєлозьоровою С.П. , при розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" (учасника) знайдені наступні недоліки: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № :UA-2020-05-25-007480-b виявлено невідповідності, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовник посилається на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації п.2 та розділ III п.7 п.п 7.2. « Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення»: 1) на транспортер для брудного посуду не надали документи які вимагались у тендерній документації Замовника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах: ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону Уповноважена особа Бєлозьорова С.П.

Документи

22 червня 2020 11:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕАЛ СТАЛЬ
#41886529
252 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 22:27
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 22:27
ДУ №1 выд 17 ,07 ПРАВ.pdf зміни до договору
17 липня 2020 22:24
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 09:22
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 07:16
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 07:11
договір підписаний 3931.pdf укладений
15 липня 2020 07:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Сторони, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1 п.2.1 Договору читати в наступній редакції: «Строк (термін) поставки: до 31 серпня 2020р.» 2. Специфікація (Додаток №1 до Договору), графа «Найменування предмета закупівлі»: поз.З читати в наступній редакції: «Скриня морозильна ІКАКLIS 26». поз. 5 читати в наступній редакції: «Овочерізка ЕWТ ІNОХ VС65МS», поз.7 читати в наступній редакції: «М’ясорубка МІМ-300(220В)».
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 252 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 116,67 UAH)