Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с.Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області Коригування»
Очікувана вартість
9 234 630,00 UAH
UA-2020-05-25-007403-b ● df9e2000b15f41dca1173d6bf23f0e2c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Копанська Любов Русланівна 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 9 234 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 173,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с.Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, село Старий Тараж, вулиця Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 17:20 |
титульна ст Старий Тараж.pdf | |
25 травня 2020 17:20 |
Тендерна документація Старий тараж школа .docx | |
25 травня 2020 17:19 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії .docx | |
25 травня 2020 17:19 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання .rtf | |
25 травня 2020 17:19 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відомість ресурсів
Дата подання: 27 травня 2020 13:52
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:09
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічне завдання до тендерної документації містить достатньо інформації в тому числі види робіт і обсяги робіт, кількість та види матеріальних ресурсів для коректного складання кошторису на виконання робіт та визначення їх вартості.
загальні запитання по ТД
Дата подання: 27 травня 2020 13:55
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:05
Доброго дня! Прошу надати відповіді на наступні запитання:
1. Роз'ясніть, будь ласка, у якій формі слід подати забезпечення тендерної пропозиції? Вкажіть, будь ласка, реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: повне найменування і місцезнаходження, банківські реквізити для Оформлення забезпечення. Чи потрібно накладати на забезпечення ЕЦП?
2. Поясніть яким чином підтвердити повноваження ФОПа ? Конструкція п.п. 6 П. 24 Інші документи, що... ТД містить вимоги до підтвердження повноважень учасника-юридичної особи. Для діяльності ФОПа таких документів не передбачено. Чи буде достатньо подати Виписку/ Витяг про державну реєстрацію в ЄДР?
3. Уточніть яким чином заповнювати форму "відомості про учасника" ФОП? Конструкція документу сформована для юридичної особи! Як ФОПу заповнювати графу "відомості про документ, яким затверджено Статут", "Статут учасника", повне і скорочене найменування учасника ?
4. Вимоги до працівників є дискримінаційними!!! На ринку зараз поширена практика, коли за договором обладнання передається в користування разом з послугами його оператора (машиніст, водій). В такому випадку ці оператори мають змогу виконувати роботи, що є предметом закупівлі, але не є працівниками учасника/його субпідрядника, як вказано у ТД. Відповідна вимога ТД є дискримінаційною до учасників, які працюють за таким принципом. Просимо усунунути недоліки п. 2 додатка 1 ТД доповнивши його такими положеннями: "якщо учасник планує залучати обладнання та його операторів ( машиніст, водій...) за договором, то подається скан-копія з оригіналу такого договору і листа-підтвердження контрагента із зазначенням замовника закупівлі, її предмету, ПІБ осіб, що залучаються до виконання робіт".
5. Підкажіть, яким чином визначаєть можливість здійснити авансовий платіж за договором? Чи впливає на це суб'єкт-переможець? Закупівля має значну оголошену вартість, для виконання робіт потрібно закупити великий об'єм товару, залучити працівників і виплачувати їм зарплату, а впевненості у тому, що авансовий платіж буде сприяти виконавцеві виходячи з договору немає. Вказана вимога ставить виконавця у дуже незручне становище, оскільки невідомо чи Замовник забажає скористатися своїм правом сплатити аванс! Водночас, обидві сторони зацікавлені у якісному виконанні робіт та ефективній співпраці. Просимо вказати у договорі обов'язком учасника сплатити аванс для його використання з метою виконання договору. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. «Повідомляємо, що в оголошені про проведення даної закупівлі зазначено: «Вид тендерного забезпечення – електронна гарантія». Електронна гарантія це – електронний документ. У відповідності до чинного законодавства електронні документи обов’язково засвідчуються електронним підписом. Таким чином, учасники повинні надати тендерне забезпечення у формі електронної гарантії, засвідченої електронним підписом. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції зазначені у частині 2 та 9 тендерної документації, а саме: повне найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації; місцезнаходження (адреса) - вул. Грушевського 8, м. Тернопіль, 46021; банківські реквізити для оформлення забезпечення – р/р №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074.»
2. Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
3. Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Таким чином, Учасник ФОП надає у складі тендерної документації документ «Відомості про учасника» без інформації, що не передбачена чинним законодавством України для ФОП із відповідним поясненням (з обґрунтуванням та причинами неподання такої інформації).
4. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Умови тендерної документації, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідають вищезазначеним вимогам Закону. Замовником не має права встановлювати інші умови до даного кваліфікаційного критерію, крім тих, що визначені Законом.
5. У пункті 4.1. Розділу 4. «Порядок здійснення оплати» Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено: «4.1. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».»
Пунктом 4, Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 встановлено:
«4. Розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.»
Отже, замовник буде приймати рішення щодо перерахування авансу Підряднику, керуючись вимогами зазначеної постанови.
2. Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
3. Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Таким чином, Учасник ФОП надає у складі тендерної документації документ «Відомості про учасника» без інформації, що не передбачена чинним законодавством України для ФОП із відповідним поясненням (з обґрунтуванням та причинами неподання такої інформації).
4. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Умови тендерної документації, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідають вищезазначеним вимогам Закону. Замовником не має права встановлювати інші умови до даного кваліфікаційного критерію, крім тих, що визначені Законом.
5. У пункті 4.1. Розділу 4. «Порядок здійснення оплати» Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено: «4.1. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».»
Пунктом 4, Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 встановлено:
«4. Розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.»
Отже, замовник буде приймати рішення щодо перерахування авансу Підряднику, керуючись вимогами зазначеної постанови.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-25-007403-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 06 липня 2020 12:38
Дата подання: 06 липня 2020 12:38
Скарга на дії замовника
Неправомірно відхиливши Пропозицію Суб’єкта Оскарження з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 26.06.2020, Замовник порушив вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 21:00
Рішення від 09.07.2020 № 13331.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 20:59
інформація про перенесення дати розгляду скарги № 10494.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 22:12
інформація про перенесення розгляду скарги № 10683.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 15:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2020 № 14167.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 19:17
рішення від 22.07.2020 № 14167.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: На засіданні тендерного комітету управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (протокол б/н від 30.07.2020) прийнято рішення: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» від 26.06.2020 та рішення про визначення ТОВ «АВАКС ПРОФ» переможцем від 30.06.2020 по закупівлі - (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с.Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області Коригування» оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-05-25-007403-b.
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2020 10:04
Номер скарги: UA-2020-05-25-007403-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 21 серпня 2020 14:04
Дата подання: 21 серпня 2020 14:04
Скарга на дії замовника
Скарга на дії замовника щодо закупівлі «Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с.Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-007403-b
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:17
рішення від 26.08.2020 № 16052 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:16
інформація про перенесення розгляду скарги № 13935.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 10:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2020 № 17485.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 19:28
рішення від 16.09.2020 № 17485.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На засіданні тендерного комітету управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (протокол б/н від 28.09.2020) прийнято рішення:
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» від 14.08.2020 та рішення про визначення ТОВ «АВАКС ПРОФ» переможцем від 14.08.2020 по закупівлі - (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с.Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області Коригування» оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-05-25-007403-b.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 16:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" |
7 219 954,00
UAH з ПДВ
|
7 173 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" |
8 126 452,80
UAH з ПДВ
|
7 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" |
9 234 000,00
UAH з ПДВ
|
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" |
8 350 000,00
UAH з ПДВ
|
7 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
8 198 961,60
UAH з ПДВ
|
8 124 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
8 478 000,00
UAH з ПДВ
|
8 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
8 399 019,52
UAH з ПДВ
|
8 399 019,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
8 934 633,30
UAH з ПДВ
|
8 934 633,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Рішення скасоване |
7 173 754,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:37
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" #43144514 |
Рішення скасоване |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:37
|
|
ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" #2114902313 |
Рішення скасоване |
7 999 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:37
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Рішення скасоване |
8 124 900,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Рішення скасоване |
8 340 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Рішення скасоване |
7 199 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:37
|
|
ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" #2114902313 |
Рішення скасоване |
7 999 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 15:36
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Рішення скасоване |
8 340 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 15:36
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Рішення скасоване |
8 124 900,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 16:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" #43144514 |
Рішення скасоване |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 15:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Рішення скасоване |
7 199 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 15:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Рішення скасоване |
7 173 754,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 15:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Відхилено |
7 173 754,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 10:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Відхилено |
7 199 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:02
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" #43144514 |
Відхилено |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:09
|
|
ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" #2114902313 |
Відхилено |
7 999 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:14
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
8 124 900,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
8 340 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:21
|
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Відхилено |
8 399 019,52
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" #41422080 |
Відхилено |
8 934 633,30
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:34
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 11:37 |
Кінець періоду оскарження: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 29 жовтня 2020 12:59 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відсутність підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити вже неможливо. Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє процедуру закупівлі. |
Документи:
01 жовтня 2020 11:36
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2020 11:34
|
проток_відміни_Ст_Тараж.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-25-007403-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 09 жовтня 2020 18:50
Дата подання: 09 жовтня 2020 18:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2020 21:56
рішення від 15.10.2020 № 19298+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 21:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2020 №19747 .pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 17:13
рішення від 22.10.2020 №19747 .pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 18:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На засіданні тендерного комітету управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (протокол б/н від 29.10.2020) прийнято рішення: Скасувати рішення тендерного комітету від 01.10.2020 про відміну процедури закупівлі - «Реконструкція філії «Старотаразька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с.Старий Тараж Кременецького району Тернопільської області Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-25-007403-b.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 13:04
Дата відміни
30 жовтня 2020 11:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі