Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26146/Р63/-Грубна на ділянці км 0+000 – км 2+100, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг).
Flow grey repair of the road of the tanning corister of the mass value O26146/P63/Grubna at the distance of km 0+000 - km 2+100, Chernivtsi region (Code for DK 021:2015 45233142-6 Repair of roads).
Очікувана вартість
14 700 000,00 UAH
UA-2020-05-25-007332-b f8d621fe72d041f18b011a80b826ae45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380506752333 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380506752333
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 43565662
Contact point: Minko Yuri Mikolayovich
380506752333
yuraminko1983@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 травня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:47
Очікувана вартість: 14 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 441000 UAH
Publication date: 25 травня 2020 17:09
Enquiries until: 20 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 14 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26146/Р63/-Грубна на ділянці км 0+000 – км 2+100, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Михайла Грушевського 1
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Flow grey repair of the road of the tanning corister of the mass value O26146/P63/Grubna at the distance of km 0+000 - km 2+100, Chernivtsi region (Code for DK 021:2015 45233142-6 Repair of roads).
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником "Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації", від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 2
Надання послуг Пункт 5.24 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 30
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Календарні 67

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:20
Перелік змін.doc
23 червня 2020 15:20
ТД О26146 зі змінами.docx
23 червня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:20
Перелік змін.doc
23 червня 2020 15:20
ТД О26146 зі змінами.docx
25 травня 2020 17:10
ТД О26146.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 червня 2020 17:26
Дата відповіді: 18 червня 2020 14:00
Шановний Замовник! 1. Відповідно до умов тендерної документації для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих спеціальностей, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: копії наказів про призначення, копії посвідчень, допусків. Просимо Вас роз’яснити про які саме посвідчення та допуски мається на увазі? 2. Також відповідно то тендерної документації додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.. - ), перерахованих у довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників (профільних інженерів, виконробів, майстрів) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, а саме: (геодезистів) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», «інженер-геодезист» тощо за спеціальністю «автомобільні дороги», «геодезія та землеустрій». Просимо Вас роз’яснити, вище зазначені дипломи потрібні тільки на інженерів, виконробів, майстрів та геодезистів, чи на всіх працівників, які зазначаються Учасником в довідці при поданні тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По 1 питанню, щодо посвідчень та допусків. Учасник повинен надати скан – копії посвідченнь водіїв, механізаторів та ін. техніки, які будуть задіяні для виконання робіт (надання послуг).
Пол 2 питанню Учасник надає скан- копії тільки для інженерно-технічних працівників.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 липня 2020
UA-2020-05-25-007332-bf8d621fe72d041f18b011a80b826ae45
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 14:18
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» виявлено невідповідності. 1) перелік виявлених невідповідностей: інформаційна довідка щодо залучення субпідрядника містить неповну інформацію. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 2.7. тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити спроможність субпідрядника виконання аналогічних договорів наданням підтверджуючих документів в обсягах та видах робіт (послуг), як це передбачено вимогами Замовника до основного Учасника.

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 22:21
Електронний підпис
10 липня 2020 22:21
Електронний підпис
30 червня 2020 16:43
Електронний підпис
30 червня 2020 16:43
Електронний підпис
30 червня 2020 15:55
11. Ліцензія копія.pdf
30 червня 2020 15:55
4. Сертифікат ISO копія.pdf
30 червня 2020 15:55
Проект договору.pdf
30 червня 2020 15:54
Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 15:54
2. Витяг ПДВ копія.pdf
30 червня 2020 15:54
НАКАЗИ_ (1).pdf
30 червня 2020 15:54
ДИПЛОМИ.pdf
30 червня 2020 15:54
Довідка про досвід.pdf
30 червня 2020 15:54
Інформація до ст. 17.pdf
30 червня 2020 15:54
Договірна ціна Грубна.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 16:10
Електронний підпис
30 червня 2020 16:04
Довіреності банку.pdf
30 червня 2020 16:04
12. Проект договору.PDF
30 червня 2020 16:04
довідка покриття.pdf
30 червня 2020 16:04
Банківська гарантія.rar
30 червня 2020 16:04
Fwd_ юр.док. банка.zip
30 червня 2020 16:04
7.1 Транспортна схема.PDF
30 червня 2020 16:04
3. Підтвердження МТБ.PDF

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 19:04
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:51
ст 17.PDF
03 серпня 2020 18:51
Соловйов СКАН-2.pdf
30 червня 2020 16:39
Електронний підпис
30 червня 2020 16:39
Електронний підпис
30 червня 2020 16:38
О26146 Лист ШБУ-50.pdf
30 червня 2020 16:24
Електронний підпис
30 червня 2020 16:24
Електронний підпис
30 червня 2020 16:16
44. Проєкт договору.PDF
30 червня 2020 16:16
43 Довідки по ст 17.PDF
30 червня 2020 16:16
42 Інформаційний лист.PDF
30 червня 2020 16:16
39 Відгук.pdf
30 червня 2020 16:16
38 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
30 червня 2020 16:16
38 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
30 червня 2020 16:16
37 Копія дог._26 з ДУ.pdf
30 червня 2020 16:16
35 Лист пояснення.PDF
30 червня 2020 16:16
34 Копії наказів та ЦПУ.zip
30 червня 2020 16:16
33 дипломи.zip
30 червня 2020 16:16
26. Транспортна схема .PDF
30 червня 2020 16:16
23 Інвентарні картки.pdf
30 червня 2020 16:15
22. Гарантійний лист .PDF
30 червня 2020 16:15
21 Копія договорів.zip
30 червня 2020 16:15
Реєстр.PDF
30 червня 2020 16:15
19 .PDF
30 червня 2020 16:15
15.PDF
30 червня 2020 16:15
14.PDF
30 червня 2020 16:15
51. Доручення.PDF
30 червня 2020 16:15
8 Свідоцтва.zip
30 червня 2020 16:15
49. Виписки з протоколу .PDF
30 червня 2020 16:15
6 Оригінал ліцензії.pdf
30 червня 2020 16:15
47. Лист пояснення.PDF
30 червня 2020 16:15
46. Копія Статуту.PDF
30 червня 2020 16:14
4 ISO 14001.PDF
30 червня 2020 16:14
_Гарантія 441 000_00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 14 160 000,00
UAH з ПДВ
14 086 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 14 299 387,00
UAH з ПДВ
14 159 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 19:04
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:51
ст 17.PDF
03 серпня 2020 18:51
Соловйов СКАН-2.pdf
30 червня 2020 16:39
Електронний підпис
30 червня 2020 16:39
Електронний підпис
30 червня 2020 16:38
О26146 Лист ШБУ-50.pdf
30 червня 2020 16:24
Електронний підпис
30 червня 2020 16:24
Електронний підпис
30 червня 2020 16:16
44. Проєкт договору.PDF
30 червня 2020 16:16
43 Довідки по ст 17.PDF
30 червня 2020 16:16
42 Інформаційний лист.PDF
30 червня 2020 16:16
39 Відгук.pdf
30 червня 2020 16:16
38 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
30 червня 2020 16:16
38 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
30 червня 2020 16:16
37 Копія дог._26 з ДУ.pdf
30 червня 2020 16:16
35 Лист пояснення.PDF
30 червня 2020 16:16
34 Копії наказів та ЦПУ.zip
30 червня 2020 16:16
33 дипломи.zip
30 червня 2020 16:16
26. Транспортна схема .PDF
30 червня 2020 16:16
23 Інвентарні картки.pdf
30 червня 2020 16:15
22. Гарантійний лист .PDF
30 червня 2020 16:15
21 Копія договорів.zip
30 червня 2020 16:15
Реєстр.PDF
30 червня 2020 16:15
19 .PDF
30 червня 2020 16:15
15.PDF
30 червня 2020 16:15
14.PDF
30 червня 2020 16:15
51. Доручення.PDF
30 червня 2020 16:15
8 Свідоцтва.zip
30 червня 2020 16:15
49. Виписки з протоколу .PDF
30 червня 2020 16:15
6 Оригінал ліцензії.pdf
30 червня 2020 16:15
47. Лист пояснення.PDF
30 червня 2020 16:15
46. Копія Статуту.PDF
30 червня 2020 16:14
4 ISO 14001.PDF
30 червня 2020 16:14
_Гарантія 441 000_00.zip

Публічні документи

10 липня 2020 22:21
Електронний підпис
10 липня 2020 22:21
Електронний підпис
30 червня 2020 16:43
Електронний підпис
30 червня 2020 16:43
Електронний підпис
30 червня 2020 15:55
11. Ліцензія копія.pdf
30 червня 2020 15:55
4. Сертифікат ISO копія.pdf
30 червня 2020 15:55
Проект договору.pdf
30 червня 2020 15:54
Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 15:54
2. Витяг ПДВ копія.pdf
30 червня 2020 15:54
НАКАЗИ_ (1).pdf
30 червня 2020 15:54
ДИПЛОМИ.pdf
30 червня 2020 15:54
Довідка про досвід.pdf
30 червня 2020 15:54
Інформація до ст. 17.pdf
30 червня 2020 15:54
Договірна ціна Грубна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 14 086 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 20:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 20:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
14 086 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:09
ДУ 2 до 35-ДГ.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 13:45
ДУ №1 до 35-ДГ.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 13:36
Договір 35-ДГ.pdf укладений
13 серпня 2020 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення деяких пунктів договору в новій редакції. Внесення змін до пункту 3.1 розділу ІІІ Договору "Договірна ціна".
Номер договору про закупівлю: 35-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору "ІІІ. Договірна ціна" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 35-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 650 325,25
UAH (в тому числі ПДВ 2 275 054,21 UAH)