Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію марки Б
Очікувана вартість
1 448 608,00 UAH
UA-2020-05-25-006694-b cbc03460d99e4fc3b521b4f24d74e454
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Пархоменко

+380626489716 parhomenkoalina1893@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 05524251
Вебсайт: http://kramvoda.dn.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Південна, 6
Контактна особа: Аліна Пархоменко
+380626489716
parhomenkoalina1893@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:22
Очікувана вартість: 1 448 608,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 243,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тонни
Гіпохлорит натрію марки Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84391, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Магістральна (Совхозна), буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:27
Додаток №1 до ТД - Проект договору - гіпохлорит.docx
25 травня 2020 16:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - 2020р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяг
Дата подання: 29 травня 2020 16:21
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:05
Доброго дня! Напишіть будь ласка, який обсяг разової поставки потрібен Вашому підприємству?
Відповідь: Обсяг разової поставки складає 5 (п’ять) куб.м

Аналогічні договори
Дата подання: 29 травня 2020 16:33
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:05
Добрий день! Чи буде вважатися аналогічним договір (рамковий), в якому зазначено, що поставлялася хімічна продукція, але без вказівки конкретних найменувань? На кожну окрему поставку підписувалася спеціфіація (яка є не невід'ємною частиною договору) в цій же специфікації вказується найменування товару, а саме: ціна, назва, кількість і умови поставки), у нашому випадку- це гіпохлорит натрію !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання Вами всіх документів, що вимагаються у Додатку №3 та специфікацій до аналогічного договору, які є його невід’ємною частиною, з зазначенням поставки саме гіпохлориту натрію, буде вважатись підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору.
Питання до вимог документації замовника
Дата подання: 29 травня 2020 19:28
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:06
Доброго дня! Вивчивши вимоги тендерної документації, просимо надати роз’яснення з наступних питань та усунути дискримінаційні вимоги. 1. Згідно додатку 7 тендерної документації «Технічні вимоги», Замовник виставляє вимогу про надання оригіналу або копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі (документ повинен бути дійсний на момент подачі тендерної пропозиції та посилатись на діючу нормативно-технічну документацію на підставі якої здійснюється виробництво товару , що є предметом закупівлі (ТУ, ін.). Нашим підприємством отримано висновок ДСЕЕ на гіпохлорит натрію марки Б, виданий уповноваженим органом у встановленому порядку, проте в даному висновку від незалежних від нас причин не вказано діючої нормативно-технічної документації на підставі якої здійснюється виробництво товару. Таким чином, наше підприємство позбавляється можливості прийняти участь у оголошеній процедурі закупівлі. Для забезпечення рівної участі всіх потенційних учасників, просимо в нести зміни до Додатку 7 та виключити вимогу про посилання на діючу нормативно-технічну документацію на підставі якої здійснюється виробництво товару , що є предметом закупівлі (ТУ, ін.) або передбачити можливість надання гарантійного листа/роз’яснення/інформації від виробника про технічну документацію, згідно якої виробляється продукція. 2. Згідно додатку 7 тендерної документації «Технічні вимоги», Замовник виставляє вимогу про надання оригіналу або належним чином завіреної копії Карти даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу) на товар (документ повинен бути дійсний на момент подачі тендерної пропозиції). Просимо передбачити можливість надання Учасником паспорту безпеки на товар та викласти дану вимогу як «надання оригіналу або належним чином завіреної копії Карти даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу) на товар або паспорту безпеки на товар (документ повинен бути дійсний на момент подачі тендерної пропозиції)». Призначення карти даних небезпечного фактора (КД) як і паспорту безпеки на товар має на меті повідомлення користувачів (нотифікація) про небезпечні властивості хімічної продукції та способи, які дозволяють попередити її несприятливий вплив на здоров'я людини і навколишнє середовище. КД та паспорт безпеки є аналогом документа "Material Safety Data Sheet" ("Перелік даних з небезпечності речовин"), структура та зміст якого регулює директива ЄЕС N 91/155/ЕЕС. У країнах ЄЕС, у США, Японії, Австралії та інших економічно розвинених країнах, де нотифікація закріплена законодавчо, "Material Safety Data Sheet" є обов'язковим супровідним документом для хімічної та біологічної продукції. 3. Згідно додатку 7 тендерної документації «Технічні вимоги», Замовник виставляє вимогу Якщо Учасник пропонує до постачання товар іноземного виробництва, що є предметом закупівлі, такий Учасник повинен надати в складі пропозиції - нормативно-технічної документації на його виготовлення та експертний висновок на відповідність товару нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України» (ст 21 закону Україні «Про охорону праці»). Зауважуємо, що наше підприємство має висновок санітарно-епідеміологічної експертизи товару – гіпохлориту натрію марки Б. Відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом від 09.10.2000р. №247 Міністерством охорони здоров`я України, державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини. Отже, вважаємо, що такий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію є достатнім підтвердженням безпечності товару та дотримання законодавства в сфері охорони праці. Зокрема, наше підприємство має дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин 2 класу), виданий органами Держпраці, який підтверджує дотримання правил охорони праці. Відповідно до ст. 1 закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Просимо внести зміни до даної вимоги тендерної документації та передбачити можливість надання дозвілу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин 2 класу) замість експертного висновку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Тобто, Замовник повинен бути переконаний в тому, що саме продукція, яку Учасник буде постачати замовнику, безпечна для використання працівниками Замовника.
Замовник, уважно дослідивши вимоги законодавства щодо порядку отримання та видачі зазначеного Висновку ДСЕЕ уповноваженим органом, а також документи, які подаються учасниками під час проведення процедури закупівлі іншими замовниками за аналогічним предметом закупівлі, не вбачає дискримінації в даній вимозі, оскільки дана вимога ґрунтується на нормах діючого законодавства України, і Висновок ДСЕЕ - це документ встановленої форми, що видається уповноваженим органом, і учасники які приймають участь в закупівлях у інших замовників за аналогічним предметом закупівлі надають Висновки ДСЕЕ, які повністю відповідають вимогам законодавства.

2. Відповідно до Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 20.05.2002 N19 «Про затвердження "Карти даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу)" затверджено "Карту даних небезпечного фактора" (речовини, матеріалу), як обов'язковий супровідний документ для індивідуальних хімічних та біологічних речовин (сполук), в тому числі полімерів та матеріалів на їх основі, а також тих, що входять до складу сумішевої продукції (надалі - речовини), які виробляються та (або) застосовуються на території України, а також тих, що ввозяться з-за кордону
На підставі викладеного, дана вимога ґрунтується на нормах діючого законодавства України та не є дискримінаційною. Документи, які подаються учасниками під час проведення процедури закупівлі іншими замовниками за аналогічним предметом закупівлі містять карту даних небезпечного фактору. Паспорт безпеки – це документ, який розробляється на підприємстві для внутрішнього застосування і не є офіційним документом, який підтверджує факт (наявність) державної реєстрації небезпечного фактора.

3. Шановний Учасник, хочемо зауважити, що Висновок ДСЕЕ не є документом в розумінні ст.21 Закону України «Про охорону праці». Оскільки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи, а ст. 21 Закону зобов’язує нас як покупця, використовувати товар придбаний з-за кордону лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
З метою уникнення додаткових витрат нашого підприємства та на виконання вимог зазначеного закону, замовник вважає за необхідне залишити дану вимогу в тендерній документації, виходячи з специфіки предмету закупівлі.
Щодо дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин 2 класу) замість експертного висновку - ст.21 Закону «Про охорону праці» не передбачає необхідність отримання зазначеного дозволу.
На підставі викладеного, вимоги Замовника ґрунтуються на нормах діючого законодавства України та обов’язкові до виконання.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо відповідності предмету закупівлі нормативним технічним документам є повністю обґрунтованими та не можуть бути визнані дискримінаційними.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" 1 232 400,00
UAH з ПДВ
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 1 437 600,00
UAH з ПДВ
1 430 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 15:00
Електронний підпис
09 червня 2020 14:59
Технічні вимоги.pdf
09 червня 2020 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 14:59
контракт.pdf
09 червня 2020 14:59
Інші документи.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 14:14
10 про ліцензування.pdf
24 червня 2020 15:25
Електронний підпис
24 червня 2020 15:06
9. Статут.pdf
24 червня 2020 15:06
8. тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 15:06
7 Баланс 1кв 2020.pdf
24 червня 2020 15:06
6. док про активи.pdf
24 червня 2020 15:06
4. про ліцензування.pdf
24 червня 2020 15:06
1. довідка з МВС.pdf
10 червня 2020 13:31
Електронний підпис
10 червня 2020 12:42
1 Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 12:42
20 надання зразку.pdf
10 червня 2020 12:42
17 Сертификат (зразок).pdf
10 червня 2020 12:42
16 КД гпх 23г.pdf
10 червня 2020 12:42
15 висновок ДСЕЕ.pdf
10 червня 2020 12:42
14 ТУ гпх.pdf
10 червня 2020 12:42
12 Техн вимоги.pdf
10 червня 2020 12:42
10 захист довкілля.pdf
10 червня 2020 12:42
9 св-во ПДВ. виписка.pdf
10 червня 2020 12:42
8 проект договору.pdf
10 червня 2020 12:42
6. персональні дані.pdf
10 червня 2020 12:42
5 порядок Статуту.pdf
10 червня 2020 12:42
3 ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Відхилено 1 000 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:23
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"
#30600063
Переможець 1 020 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"
#30600063
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:02
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 15:05
Договір №83 від 30.06.2020р. ТОВ АГРОГАЗСЕРВІС.pdf укладений
30 червня 2020 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 777 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 129 540,00 UAH)