Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (проведення поточного ремонту елементів благоустрою)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-25-006473-b eabe1987d2084e1eb4ce6fd5c34eadc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Беляева

+380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34467793
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35
Контактна особа: Ярослава Беляева
+380577607257
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
проведення поточного ремонту елементів благоустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, територія, яка є прилеглою до багатоквартирних житлових будинків м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати наданих послуг протягом 90 банківських днів, за наявності фінансування. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:16
ТД_ПР елементів благоустрою.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000020 ● 0457292132a74c28a8008b18baaa6c4d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.06.2020 № 121
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 18.06.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ



Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.06.2020 № 121

Витяг з Переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

9. UA-2020-05-25-006473-b 25.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-25 09:40:36

Заперечення

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель.

1. Щодо не встановлення вимог надання документів по статті 17 в електронному вигляді повідомляємо, що «інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації містить вимоги для переможця, а саме: переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону.
Слід зазначити, що ФОП ТАРОВСЬКИЙ Є.О. виконано вищевказану вимогу в повному обсязі. Документі визначні у пункту 5.2 тендерної документації надані у строк та в повному обсязі.
Також повідомляємо, що відповідно до пункту першого розділу другого тендерної документації фізична/юридична особа мала право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Однак, до кінцевого строку подання тендерних пропозиції потенційні учасники не звертались за роз’ясненням та оскарженням вимог передбачених тендерною документацією.
Таким чином, вимоги тендерної документації не порушують основні принципи закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
До пояснень надаємо копії документів, які надані учасником-переможцем на вимогу тендерної документації.

2. Щодо надання учасником-переможцем пропозицію, яка дійсна протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій повідомляємо, наступне:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій на вебпорталі Уповноваженого органу визначено 10.06.2020 року, розкриття тендерних пропозиції учасників відбулось 11.06.2020 року.
Таким чином, для нас, як для замовника, строк дії тендерної пропозиції, учасником закупівлі, фактично було збільшено на один день, що не є порушенням вимог тендерної документації.
Отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, за результатом зазначеної процедури закупівлі між нами та переможцем процедури закупівлі планується підписати договір на суму, яка є найбільш економічно вигідна за результатами аукціону.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТАРОВСЬКИЙ Є.О. 998 000,00
UAH з ПДВ
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖМЕТКО МАРИНА СЕРГІЇВНА 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:38
Електронний підпис
22 червня 2020 14:38
public_doc.p7s
22 червня 2020 14:38
Довідки переможця.pdf
22 червня 2020 14:38
Довідка МВС (4).PDF
22 червня 2020 14:38
Довідка ДФС (4).pdf
10 червня 2020 09:42
Електронний підпис
09 червня 2020 18:58
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 23:17
Електронний підпис
09 червня 2020 23:17
Тенд проп.pdf
09 червня 2020 23:17
Паспорт.pdf
09 червня 2020 23:17
ІПН.pdf
09 червня 2020 23:17
Довідки пропозиції.pdf
09 червня 2020 23:17
Довідки по ст 17.pdf
09 червня 2020 23:17
Витяг.pdf
09 червня 2020 23:17
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТАРОВСЬКИЙ Є.О.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖМЕТКО МАРИНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТАРОВСЬКИЙ Є.О.
#3275605835
Переможець 998 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТАРОВСЬКИЙ Є.О.
#3275605835
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 09:33
ДУ_3_24ВТ_пр елементів благоустрою.pdf зміни до договору
10 липня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 14:54
ДУ_2_24ВТ_пр елементів благоустрою.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 13:17
ДУ_1_24ВТ_пр елементів благоустрою.pdf зміни до договору
02 липня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:40
Реєстр будинків_ПР елементів благоустрою 2020.pdf укладений
26 червня 2020 13:38
ДОГОВІР_ПР елементів благоустрою.pdf укладений
26 червня 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.11.4 та Додатку №4 Договору
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.11.4. та Додатку №4 Договору
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.11.4 та Додатку №4 Договору
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 998 000,00
UAH